Kaktus+ pisze:moim skromnym zdaniem, gdybym wcześniej nie miał styczności z MiMem, zdecydowanie kupiłbym Talismana.
Wygląda rewelacyjnie, gra się rewelacyjnie i co rusz nowych dodatków można się spodziewać.
Przyznam, że nie grałem zbytnio w TMiM (w szczególności z dodatkami), ale skąd się niby ta rewelacyjność bierze?
Przyglądałem się rozwojowi TMiM i wydaje się, że po kolei ta gra zalicza wpadki.
Najgrywalniejszym dodatkiem w MiM była Kosmiczna Otchłań, w TMiM jej nie ma.
Dobrym rozwiązaniem w MiM były Podziemia, gdzie nawet słabszy Poszukiwacz miał szansę się załapać na Koronę, w TMiM tego nie ma.
Żniwiarz był praktycznie przez wszystkich oceniany jako słaby element.
W TMiM jest coraz więcej Kart Przygód i coraz mniej z tego wynika, a Wrogowie są stanowczo zbyt słabi.
Na Zadania Czarownika w TMiM też wszyscy narzekali, iż zbyt łatwe.
Teraz zbliża się nowy dodatek planszowy i możliwe, a ja bym nawet powiedział, że prawdopodobne, iż cel tego dodatku będzie identyczny jak w Podziemiach, dorzucą tylko parę nowych Skarbów.
Szata graficzna znacznie odbiegła od mimowych założeń. a Poszukiwacze wyglądają coraz gorzej, a ten Alchemik to woła o pomstę.
Że nie wspomnę już o tym, że co rusz ktoś na coś w TMiM narzeka.
Więc chciałem w sumie zapytać,
co jest takiego rewelacyjnego w tej grze? :-k
Trzeba szczerze przyznać, że Czary / Zaklęcia w TMiMie całkiem fajne powymyślali - to jedno na plus.
[quote="Kaktus+"]moim skromnym zdaniem, gdybym wcześniej nie miał styczności z MiMem, zdecydowanie kupiłbym Talismana.
Wygląda rewelacyjnie, gra się rewelacyjnie i co rusz nowych dodatków można się spodziewać.[/quote]
Przyznam, że nie grałem zbytnio w TMiM (w szczególności z dodatkami), ale skąd się niby ta rewelacyjność bierze?
Przyglądałem się rozwojowi TMiM i wydaje się, że po kolei ta gra zalicza wpadki.
Najgrywalniejszym dodatkiem w MiM była Kosmiczna Otchłań, w TMiM jej nie ma.
Dobrym rozwiązaniem w MiM były Podziemia, gdzie nawet słabszy Poszukiwacz miał szansę się załapać na Koronę, w TMiM tego nie ma.
Żniwiarz był praktycznie przez wszystkich oceniany jako słaby element.
W TMiM jest coraz więcej Kart Przygód i coraz mniej z tego wynika, a Wrogowie są stanowczo zbyt słabi.
Na Zadania Czarownika w TMiM też wszyscy narzekali, iż zbyt łatwe.
Teraz zbliża się nowy dodatek planszowy i możliwe, a ja bym nawet powiedział, że prawdopodobne, iż cel tego dodatku będzie identyczny jak w Podziemiach, dorzucą tylko parę nowych Skarbów.
Szata graficzna znacznie odbiegła od mimowych założeń. a Poszukiwacze wyglądają coraz gorzej, a ten Alchemik to woła o pomstę.
Że nie wspomnę już o tym, że co rusz ktoś na coś w TMiM narzeka.
Więc chciałem w sumie zapytać, [b]co jest takiego rewelacyjnego w tej grze[/b]? :-k
Trzeba szczerze przyznać, że Czary / Zaklęcia w TMiMie całkiem fajne powymyślali - to jedno na plus.