No więc trochę nam się nowości ruszyło, względnie ciekawych, a na pewno dających nadzieję w przyszłość..
Znaną kartą jest Centaur, Nieznajomy, który na 1-2 zabiera nam 1 Życie, 3-4 - ignoruje oraz na 5-6 przyłącza jako Przyjaciel i zabije jednego Wroga, wedle naszego wyboru. Identyczna (no prawie

) karta była w 3rd ED. w dodatku Forest (Las).
Z nazwy znamy również Frost Giant z Siłą 6, oraz kartę Zaklęcia - Hydra Spell.
No i znany jest już nasz kontrowersyjny Poszukiwacz - Warlock:
Siła: 2
Moc: 5
Życie: 4
Los: 1
Charakter: Neutralny
Start: Jaskinia Czarownika
1) Rozpoczynasz grę posiadając 2 Zaklęcia
2) Na początku każdej tury możesz wziąć tyle Zaklęć, na ile pozwala ci twoja Moc.
3) Za każdym razem, gdy wykonasz Zadanie Czarownika, możesz wziąć dowolną kartę Ekwipunku za darmo, zamiast Talizman.