Wiem , już dużo osób próbowało, (czytałem te forum kilka dni zanim napisałem ) ale zabieram sie do napisania gry Magia i Miecz na PSP ( później na PC ) . Pisałem już gry co możecie zobaczyć na mojej stronie MOJA STRONA . Mam ściągnięte już skany plansz i kart.
W czasach pradawnych bogów kiedy kompa jeszcze nie miałem , zagrywałem sie na śmierć w te gre razem z przyjaciółmi . Chciałbym żeby teraz konsolowcy ( potem komputerowcy ) mogli też poczuć POWER tej gry . Co wy na to ?
Hello
Wiem , już dużo osób próbowało, (czytałem te forum kilka dni zanim napisałem ) ale zabieram sie do napisania gry Magia i Miecz na PSP ( później na PC ) . Pisałem już gry co możecie zobaczyć na mojej stronie [url=http://somestuff.ubf.pl]MOJA STRONA[/url] . Mam ściągnięte już skany plansz i kart. W czasach pradawnych bogów kiedy kompa jeszcze nie miałem , zagrywałem sie na śmierć w te gre razem z przyjaciółmi . Chciałbym żeby teraz konsolowcy ( potem komputerowcy :) ) mogli też poczuć POWER tej gry . Co wy na to ?
Jeśli potrafisz to czemu nie, im więcej projektów tym lepiej Aczkolwiek nie wiem czy znajdzie się dużo chętnych, kompa ma raczej każdy user tego forum ale PSP to już niekoniecznie (a może się mylę?). Także znacznie bardziej ludzie wyczekują sprawnej wersji właśnie na PC a dopiero później ewentualnie na inne platformy.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Jeśli potrafisz to czemu nie, im więcej projektów tym lepiej :wink: Aczkolwiek nie wiem czy znajdzie się dużo chętnych, kompa ma raczej każdy user tego forum ale PSP to już niekoniecznie (a może się mylę?). Także znacznie bardziej ludzie wyczekują sprawnej wersji właśnie na PC a dopiero później ewentualnie na inne platformy.
i na PS i PS 2 i PS 3 i X-Boxa i na nintendo wii w tym ostatnim rzucanie kostką by było prawie jak na żywo
A tak poważniej, to jestem zainteresowany wersją na PC (no ewentualnie PS2 ). Życzymy powodzenia i wytrwałości, a ja się piszę do testów do wersji na PC (chociaż zapewne masz jakąś swoją ekipę )
Ja nawet nie mam Talismana.
i na PS i PS 2 i PS 3 i X-Boxa :D i na nintendo wii :D w tym ostatnim rzucanie kostką by było prawie jak na żywo :D A tak poważniej, to jestem zainteresowany wersją na PC (no ewentualnie PS2 :P). Życzymy powodzenia i wytrwałości, a ja się piszę do testów do wersji na PC (chociaż zapewne masz jakąś swoją ekipę :P)
No cóż, ja podchodzę do takich kwestii dość chłodno czemu?? Nie jeden próbował i .............kuniec...... Jak dla mnie należy poczekać, mnie w sumie ryba na co to wyjdzie, dla mnie najważniejsze jest aby to w końcu wyszło - znaczy, że by chociaż jeden taki projekt został ukończony a nie zawieszany z jakiś tam powodów. Jesli wiemy, że tego nigdy nie skończymy to powinniśmy się za to nie brać - rozumiem jak autor nie ma czasu i powolutku cosik dłubie - i my wiemy, ze on to robi powoli, ale robi.
Chodzi mi tutaj o samo podejście - myslę że wiele osób było by zainteresowana wersją na tę platformę tylko większość juz zadaje sobie pytanie czy zostanie to ukończone???
No cóż, ja podchodzę do takich kwestii dość chłodno czemu?? Nie jeden próbował i .............kuniec...... Jak dla mnie należy poczekać, mnie w sumie ryba na co to wyjdzie, dla mnie najważniejsze jest aby to w końcu wyszło - znaczy, że by chociaż jeden taki projekt został ukończony a nie zawieszany z jakiś tam powodów. Jesli wiemy, że tego nigdy nie skończymy to powinniśmy się za to nie brać - rozumiem jak autor nie ma czasu i powolutku cosik dłubie - i my wiemy, ze on to robi powoli, ale robi. Chodzi mi tutaj o samo podejście - myslę że wiele osób było by zainteresowana wersją na tę platformę tylko większość juz zadaje sobie pytanie czy zostanie to ukończone???
Niestety Steve chyba ma rację. Z tego co pamiętam początki tworzenia MiM na platformy zgodnie z tym forum sięgają gdzieś styczna 2006 r. Nie chcę sie tu wymądrzać bynajmniej bo w programowaniu jestem raczej cienki i taki projekt jak MiM zająłby mi chyba z 10 lat (jestem raczej perfekcjonistą). Z doświadczenia wiem (obmyślaliśmy kiedyś w czasach komuny gry planszowe i kilka fajnych udało nam się stworzyć - mimo że prawie nie było z czego ich tworzyć) że ważna jest współpraca raczej w grupie osób, które deklarację ukończenia gry będą prawie codziennie przypominać sobie nawzajem aby zapał nie przygasł. Tylko takie podejście ma niestety szanse powodzenia. No chyba że ktoś sie faktycznie zaweźmie i stanie sie niczym fanatyk - ale wtedy sorry rodzinko..... ](*,)
Niestety Steve chyba ma rację. Z tego co pamiętam początki tworzenia MiM na platformy zgodnie z tym forum sięgają gdzieś styczna 2006 r. Nie chcę sie tu wymądrzać bynajmniej bo w programowaniu jestem raczej cienki i taki projekt jak MiM zająłby mi chyba z 10 lat (jestem raczej perfekcjonistą). Z doświadczenia wiem (obmyślaliśmy kiedyś w czasach komuny gry planszowe i kilka fajnych udało nam się stworzyć - mimo że prawie nie było z czego ich tworzyć) że ważna jest współpraca raczej w grupie osób, które deklarację ukończenia gry będą prawie codziennie przypominać sobie nawzajem aby zapał nie przygasł. Tylko takie podejście ma niestety szanse powodzenia. No chyba że ktoś sie faktycznie zaweźmie i stanie sie niczym fanatyk - ale wtedy sorry rodzinko..... ](*,)