Nowa Gra ?
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
Nowa Gra ?
A co wy na to gdyby powstala nowa gra w systemie rozgrywki czesciowo opartej o MiM :idea: . Czego byście oczekiwali po niej i jaka cena w sotosunku do jakosci wydania by was satysfakcjonowala ?
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
-
-
- Posty: 27
- Rejestracja: środa 28 sty 2009, 22:39
- Lokalizacja: Sztolnia
- Płeć:
Komputerowa "Magia i Miecz"
Pomysl komputerowej wersji "Magii i Miecza" zwiazany byl raczej z dzieciecym lenistwem, ktore kiedys odczuwalem po grze z wszystkimi dodatkami - nie chcialo mi sie sprzatac . A wirtualna gre mozna "sprzatnac" jednym kliknieciem myszki. Uwazam natomiast, ze fajnie byloby ujrzec komputerowa "Magie" z wszystkimi dodatkami, jednazke aktualnie planszowa "Magia" wg mnie dziesieciokrotnie przewyzsza jakiekolwiek inne gry komputerowe. gdybym tylko teraz dysponowal odpowiednia iloscia kapitalu, wydalbym Polskie wznowienie 2-giej edycji i 3-cia edycje, razem z ich wersjami komputerowymi. Mozna teraz zrobic na tym niezly biznes i zadowolic od razu starych i mlodych graczy, zwlaszcza, ze dzis fantasy w kazdej postaci stalo sie niesamowicie popularne za sprawa filmowej ekranizacji "Wladcy Pierscieni"...
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
A co byscie powiedzieli o grze w klimacie fantasy w polaczeniu z fantastyka i mitologia czyli :
Hobbit z helmem elektrycznym i kusza na pare jezdzacy dylizansem uciekajacy przed magiem wladajacym pogoda i majacym na wlasnosc mechanicznego smoka i przyjaciela mechanika. A z gory patrzacy na nich loki syn odina, zmeczony po walce z ozyrysem.
To troche pomieszane ale ma swoj charakterek swiata pomieszanego z fantasy, falout'a, i laczacy rozne mitologie. Ciekaw jestem waszych opinii.
Hobbit z helmem elektrycznym i kusza na pare jezdzacy dylizansem uciekajacy przed magiem wladajacym pogoda i majacym na wlasnosc mechanicznego smoka i przyjaciela mechanika. A z gory patrzacy na nich loki syn odina, zmeczony po walce z ozyrysem.
To troche pomieszane ale ma swoj charakterek swiata pomieszanego z fantasy, falout'a, i laczacy rozne mitologie. Ciekaw jestem waszych opinii.
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Hmmmm, ale dlaczego ma nie byc smokow i mieczy i czarow i calego tego majdanu ?? Powiedzmy, ze wojne zakonczylo pojawianie sie Magii, czy innego zagrozenia, moze Szczeliny ala LINOHEART, i rzady sie rozpadly, kazdy jest sam, nie ma wladzy, bron energetyczna jest, ale jest i 10 razy powszechniejszy luk. Jest zbroja plytowa, ale jest i pancerz energetyczny. Moga byc bonusy za uzywanie np. tylko BRONI PRZYSZLOSCI, lub za uzywanie tylko BRONI FANTASY. Sa lokacje na mapie glownej jak obiegowa CHATA JASNOWIDZA, ale jest i ELEKTROWNIA ATOMOWA. Nowe bronie moga byc trudniejsze do znalezienia, ale powinny miec odpowiedniego kopa. Moga byc AK-47, czyli polularny Kalach, jak i miecz obusieczny. Ale IMHO porywajac sie na taki projekt trzeba miec glowe na karku, bo nawet kolesiom od Falla, taki "mariaz" w ARCANUM nie wyszedl. Z drugiej strony to nie PCet.
War, war never changes...
# Mój numer GG - 3751732
# Mój numer GG - 3751732
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
Zgadza sie ale glownie zastanawiam sie gdzie bylby tu klimat bo jesli cos takiego bysmy polaczyli to watpie czy zadowolilbys tym gosci od falout'a i tych od fantasy poprostu jednym nie spodobala by sie ta druga strona i odwrotnie choc nie przecze ze byliby i tacy ktorymby to spasilo (ze tak sie wyraze)
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Nie lubie takich niezdrowych kombinacji.A co byscie powiedzieli o grze w klimacie fantasy w polaczeniu z fantastyka i mitologia czyli :
Hobbit z helmem elektrycznym i kusza na pare jezdzacy dylizansem uciekajacy przed magiem wladajacym pogoda i majacym na wlasnosc mechanicznego smoka i przyjaciela mechanika. A z gory patrzacy na nich loki syn odina, zmeczony po walce z ozyrysem.
To troche pomieszane ale ma swoj charakterek swiata pomieszanego z fantasy, falout'a, i laczacy rozne mitologie. Ciekaw jestem waszych opinii.
Napewno bym nie zakupił tego produktu.
Od ... rózne gusta ... w moje to nie trafia i nikt mnie nie przekona !
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
-
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wtorek 10 lut 2004, 19:58
Ja chetnie sie podziele kilkoma pomyslami, ktore przyszly mi do glowy przez lata grania w MM i MiM. Nie wiem na jakim etapie sa prace, wiec niektore moje propozycje moga sie okazac nieprzydatne, bo wymagalaby zbyt wielu zmian w zaawansowanym projekcie.
1. Uwazam, ze w MM i MiM panowal straszny balagan wsrod postaci. Niektore byly po prostu przedstawicielami swoich ras (np. Elf), inne profesji (Jasnowidz), jeszcze inne stanowiska spolecznego (Monarcha). Sa to kwestie moim zdaniem nieporownywalne i nie nalezaloby ich mieszac.
Mam taka propozycje, zeby to rozwiazac: postacie powinny byc jedynie profesjami (mam tu na mysli to, co w RPG jest rozumiane jako klasy czy profesje), a wiec roznymi czarodziejami, kaplanami, wojownikami, rycerzami etc etc. Do tego kazdy gracz musialby wybrac (badz wylosowac) karte, ktora okreslaby jego rase. Z niej wynikalyby pewne dodatkowe charakterystyki, byc moze jakies ograniczenia co do charakteru lub modyfikacje do statystyk. Dzieki temu zyskuje sie faktycznie kilka razy wiecej mozliwych postaci (niektore kombinacje moglyby byc co najmniej dziwne, ale zawsze mozna to jakos ograniczyc). Poza tym kazda postac (a nie tylko dwie czy trzy) mialaby swoja przynaleznosc rasowa, co mogloby miec wielkie zastosowanie przy rozstrzyganiu wielu zdarzen badz badaniu obszarow, np rozni zieloni nie atakowaliby postaci-orkow, w wiosce krasnoludow przedstawiciel tej rasy moglby liczyc na duze przywileje itd.
2. Proponuje bardzo precyzyjnie okreslic reguly rzadzace noszeniem ekwipunku, tzn. wszelkiego rodzaju ubrania o ile sa "zalozone" nie licza sie do limitu, podobnie przedmioty bardzo drobne jak jakies pierscienie, klejnoty, eliksiry etc. Warto by tez rozwazyc uzaleznienie limitu przedmiotw od sily postaci. Jednak tu tez powinno byc jakies ograniczenie powyzej ktorego nie da sie wyjsc niezaleznie od sily (mniej wiecej tak jak z iloscia czarow w MiM).
3. Zarowno w MM jak i w MiM mielismy cos takiego jak alternatywne zakonczenia. Uwazam jednak, ze byly one nieprzemyslane i zrobione na poczekaniu byle przedluzyc gre o te pol godziny. Sadze, ze najlepiej byloby gdyby wszystkie zakonczenia byly alternatywne tj. zeby siadajac do gry nie miec jeszcze pojecia, czego nam przyjdzie dokonac. To jest oczywiscie duzy ogolnik i takie rozwiazanie wymagaloby bardzo precyzyjnego opracowania, by zbalansowac ze soba wszystkie mozliwe zakonczenia i utrzymac "fabularna" spojnosc. Uwazam, ze nie powinny byc ze soba bezposrednio powiazane, moze nawet doszloby do tego, zeby rozne postacie mialy rozne cele. To znacznie urozmaiciloby gre.
4. Kolejna propozycja dotyczy roli pieniadza w grze. W MM i MiM maja one znikome znaczenie, po pewnym czasie kazdy ma stosik zoltych zetonow, z ktorymi nie bardzo jest co zrobic. Kasa powinna otwierac wiele mozliwosci i miec szerokie zastosowanie (w koncu ludzie sa skapi). Jeden z pomyslow jest taki, zeby na karcie kazdego przedmiotu umieszczona byla jego cena (jak np sila u wrogow). Tym sposobem oszczedzamy miejsca na drukowanie cennikow na kartach i planszach i teraz handel jest zalezny od tego czy uda nam sie znalezc kogos, kto bedzie chcial handlowac (handlarzy moznaby podzielic na jakies kategorie: od broni, roznego ekwipunku, magicznych akcesoriow itp).
Teraz kilka ogolnikow:
- wprowadzic jakis sposob zwiekszania sily (i mocy) przeciwnikow w czasie gry (np po jakims czasie ja podwajamy, potem potrajamy czy cos takiego)
- nie mieszac realiow fantasy z sf
- w jakis sposob zbalansowac przyrost sily (napisalem troche o tym w innym temacie)
Pozdrawiam i mam nadzieje, ze cos z tego sie przyda albo zainspiruje tworcow nowej gry .
1. Uwazam, ze w MM i MiM panowal straszny balagan wsrod postaci. Niektore byly po prostu przedstawicielami swoich ras (np. Elf), inne profesji (Jasnowidz), jeszcze inne stanowiska spolecznego (Monarcha). Sa to kwestie moim zdaniem nieporownywalne i nie nalezaloby ich mieszac.
Mam taka propozycje, zeby to rozwiazac: postacie powinny byc jedynie profesjami (mam tu na mysli to, co w RPG jest rozumiane jako klasy czy profesje), a wiec roznymi czarodziejami, kaplanami, wojownikami, rycerzami etc etc. Do tego kazdy gracz musialby wybrac (badz wylosowac) karte, ktora okreslaby jego rase. Z niej wynikalyby pewne dodatkowe charakterystyki, byc moze jakies ograniczenia co do charakteru lub modyfikacje do statystyk. Dzieki temu zyskuje sie faktycznie kilka razy wiecej mozliwych postaci (niektore kombinacje moglyby byc co najmniej dziwne, ale zawsze mozna to jakos ograniczyc). Poza tym kazda postac (a nie tylko dwie czy trzy) mialaby swoja przynaleznosc rasowa, co mogloby miec wielkie zastosowanie przy rozstrzyganiu wielu zdarzen badz badaniu obszarow, np rozni zieloni nie atakowaliby postaci-orkow, w wiosce krasnoludow przedstawiciel tej rasy moglby liczyc na duze przywileje itd.
2. Proponuje bardzo precyzyjnie okreslic reguly rzadzace noszeniem ekwipunku, tzn. wszelkiego rodzaju ubrania o ile sa "zalozone" nie licza sie do limitu, podobnie przedmioty bardzo drobne jak jakies pierscienie, klejnoty, eliksiry etc. Warto by tez rozwazyc uzaleznienie limitu przedmiotw od sily postaci. Jednak tu tez powinno byc jakies ograniczenie powyzej ktorego nie da sie wyjsc niezaleznie od sily (mniej wiecej tak jak z iloscia czarow w MiM).
3. Zarowno w MM jak i w MiM mielismy cos takiego jak alternatywne zakonczenia. Uwazam jednak, ze byly one nieprzemyslane i zrobione na poczekaniu byle przedluzyc gre o te pol godziny. Sadze, ze najlepiej byloby gdyby wszystkie zakonczenia byly alternatywne tj. zeby siadajac do gry nie miec jeszcze pojecia, czego nam przyjdzie dokonac. To jest oczywiscie duzy ogolnik i takie rozwiazanie wymagaloby bardzo precyzyjnego opracowania, by zbalansowac ze soba wszystkie mozliwe zakonczenia i utrzymac "fabularna" spojnosc. Uwazam, ze nie powinny byc ze soba bezposrednio powiazane, moze nawet doszloby do tego, zeby rozne postacie mialy rozne cele. To znacznie urozmaiciloby gre.
4. Kolejna propozycja dotyczy roli pieniadza w grze. W MM i MiM maja one znikome znaczenie, po pewnym czasie kazdy ma stosik zoltych zetonow, z ktorymi nie bardzo jest co zrobic. Kasa powinna otwierac wiele mozliwosci i miec szerokie zastosowanie (w koncu ludzie sa skapi). Jeden z pomyslow jest taki, zeby na karcie kazdego przedmiotu umieszczona byla jego cena (jak np sila u wrogow). Tym sposobem oszczedzamy miejsca na drukowanie cennikow na kartach i planszach i teraz handel jest zalezny od tego czy uda nam sie znalezc kogos, kto bedzie chcial handlowac (handlarzy moznaby podzielic na jakies kategorie: od broni, roznego ekwipunku, magicznych akcesoriow itp).
Teraz kilka ogolnikow:
- wprowadzic jakis sposob zwiekszania sily (i mocy) przeciwnikow w czasie gry (np po jakims czasie ja podwajamy, potem potrajamy czy cos takiego)
- nie mieszac realiow fantasy z sf
- w jakis sposob zbalansowac przyrost sily (napisalem troche o tym w innym temacie)
Pozdrawiam i mam nadzieje, ze cos z tego sie przyda albo zainspiruje tworcow nowej gry .
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
-
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wtorek 10 lut 2004, 19:58
Ciesze sie, ze cos sie przydalo .
Mam natomiast pytanie. Czy mozna sie spodziewac jakichs "raportow" o grze i zaawansowaniu prac?
Przede wszystkim jestem ciekaw na kiedy mniej wiecej oceniacie date wyjscia gry.
Poza tym bardzo interesuje mnie jak zostaly rozwiazane pewne mechanizmy gry. Na ile zostaly zaczerpniete z MiMa, na ile zmienione i na ile wprowadzone zupelnie nowe. Rozumiem, ze pewnie raczej niechetnie bedziecie sie dzielic tego typu informacjami przed wydaniem gry. Jednak moze moglibyscie chociaz podac jakies ogolne dane, chocby ile plansz przewidujecie, ilu poszukiwaczy, kart etc? Moze jakas ogolnikowa chocby lista najbardziej radykalnych zmian w stosunku do pierwowzoru?
Jeszcze na koniec dorzuce drobny pomysl, ktory mi sie ostatnio przypomnial. Zreszta pewnie byl on juz wykorzystany w jakiejs planszowce, ale nie wiem, bo nie siedze w temacie. Chodzi o konstrukcje planszy. Jedna z plansz moglaby wygladac tak, ze pola mialyby ksztalt foremnych szesciokatow ulozonych w "plaster miodu". Wtedy ruch odbywalby sie po jednym polu w kierunku wskazanym przez rzut koscia (kazda liczba - jeden kierunek). Mysle, ze rozgrywka na takiej planszy moglaby toczyc sie dosc ciekawie.
W najblizszych dniach moze bede sie widzial z paroma osobami, ktore grywaja w MiMa, wiec moze uda mi sie wyciagnac od nich troche pomyslow. Jesli beda ciekawe, to na pewno sie podziele .
Mam natomiast pytanie. Czy mozna sie spodziewac jakichs "raportow" o grze i zaawansowaniu prac?
Przede wszystkim jestem ciekaw na kiedy mniej wiecej oceniacie date wyjscia gry.
Poza tym bardzo interesuje mnie jak zostaly rozwiazane pewne mechanizmy gry. Na ile zostaly zaczerpniete z MiMa, na ile zmienione i na ile wprowadzone zupelnie nowe. Rozumiem, ze pewnie raczej niechetnie bedziecie sie dzielic tego typu informacjami przed wydaniem gry. Jednak moze moglibyscie chociaz podac jakies ogolne dane, chocby ile plansz przewidujecie, ilu poszukiwaczy, kart etc? Moze jakas ogolnikowa chocby lista najbardziej radykalnych zmian w stosunku do pierwowzoru?
Jeszcze na koniec dorzuce drobny pomysl, ktory mi sie ostatnio przypomnial. Zreszta pewnie byl on juz wykorzystany w jakiejs planszowce, ale nie wiem, bo nie siedze w temacie. Chodzi o konstrukcje planszy. Jedna z plansz moglaby wygladac tak, ze pola mialyby ksztalt foremnych szesciokatow ulozonych w "plaster miodu". Wtedy ruch odbywalby sie po jednym polu w kierunku wskazanym przez rzut koscia (kazda liczba - jeden kierunek). Mysle, ze rozgrywka na takiej planszy moglaby toczyc sie dosc ciekawie.
W najblizszych dniach moze bede sie widzial z paroma osobami, ktore grywaja w MiMa, wiec moze uda mi sie wyciagnac od nich troche pomyslow. Jesli beda ciekawe, to na pewno sie podziele .
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
Za duzo nie mozemy zdradzic ale premiera ukaze sie nie szybciej jak na swieta Bozego Narodzenia 2004. Jesli chodzi o plansze mozemy zdradzic ze bedzie jedna (o wielkosci A2) podzielona na 5 Księstw 4 po rogach i głowna (ludzka) po srodku. Co do poszukiwaczy to raczej bedzie to troche inaczej wygladalo niz w MiM'ie do wyboru beda rasy i (moze) profesje glowne ale to gracz bedzie z biegiem gry tworzyl wlasnego poszukiwacza a raczej kandydata do swojego przeznaczenia, bo tak bedzie nazywala sie gra "PRZEZNACZENIE". Postac w grze z poczatku nie bedzie za wiele umiala ale z czasem bedzie rosla w sile i dlatego srodkowe krolestwo bedzie dosyc proste na poczatku, ale twoj cel w grze zmusi cie do podrozy do jednej z 4 innych krain ktora sobie sam obierzesz aby nia zawladnac. Co dalej nie moge juz powiedzie, bo i tak za duzo juz powiedzialem, mysle jednak ze warto bedzie troche poczekac na wydanie poniewaz nie chcemy stracic na jakosci przez brak czasu.
- Nataniel
-
- Posty: 148
- Rejestracja: niedziela 01 sie 2004, 11:29
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa Gra ?
Taka gra powstaje:admin pisze:A co wy na to gdyby powstala nowa gra w systemie rozgrywki czesciowo opartej o MiM :idea: . Czego byście oczekiwali po niej i jaka cena w sotosunku do jakosci wydania by was satysfakcjonowala ?
http://www.gry-planszowe.pl/article.php ... Koron.html
Wszystko o grach planszowych: www.Gry-Planszowe.pl
-
-
- Posty: 64
- Rejestracja: środa 22 gru 2004, 00:26
- Płeć:
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: piątek 13 sie 2004, 22:09
Do tych postaci będą potrzebne długie opisy typu (Siła, Wytrzymałość, inteligęcja czy moc ) ale to jeszcze mało opis ile zadajesz punktuw obrażeńki, musi znać język taki np. Mag zna elfi może kraznolucki i wiele innych, musi posiadać pieniądze chyba że sie zostanie na poziomie "6 mieszków topur" , specjalne zdolności , atuty swojej rasy , punkty doświadczenia, itp...
To sporo roboty !
To sporo roboty !
-
-
- Posty: 50
- Rejestracja: wtorek 13 cze 2006, 10:52
Witam!
Jestem tu nowy. To znaczy nowy jako urzytkownik forum bo przegl±dam je od jakich¶ 6 miesiêcy. Zacze³o sie kiedy przy ma³ym remoncie (nie u siebie bo gdzie mój MIM le¿y to ja wiem) znalaz³em pierwsze wydanie MAGII I MIECZA. od tam tego czasu zacze³em szukaæ w necie i dozna³em mi³ego szoku. Fora dyskusyjne, strony, ftp, i tak dalej.
Ale do sedna przejd¼my.
Mam pomys³ na gre planszow± lu¼no zwi±zan± ze ¶wiatem fallout'a tyle ¿e walka rozgrywa³aby siê nie na planszy tak jak w magii i mieczu a na hexach tak jak w takiej minigierce Potyczka (defakto wydanej przez sfere). Zmiana w stosunku do MIM'a to wielko¶æ planszy bo moim zdaniem powinna byæ wiêksza. Sk³ada³aby siê z 3 krain (tak jak w MIM'ie jednak w realizacji troche inaczej). postacie mia³yby troche inaczej rozwi±zane cechy poniewa¿ musia³yby sie sprawdzaæ w czasie ruchu na planszy i w czasie walki na minipoluwalki. jeszcze nie mam pomys³u jak to upro¶ciæ do max ale zachowaæ sens zasad. Pojawia mi sie jeden problem nie znam nikogo kto by zaprojektowa³ plansze. Ja moge jedynie zrobiæ szablon i uk³ad pól wed³ug mojego pomys³u jednak rysunki ju¿ mnie przeros³y dlatego po¿uci³em projekt.
Pisze bo chcia³bym wiedzieæ co o tym my¶licie.
PS to mój pierwszy post wiêc mnie za bardzo nie besztajcie
pozdro!!!!!
Jestem tu nowy. To znaczy nowy jako urzytkownik forum bo przegl±dam je od jakich¶ 6 miesiêcy. Zacze³o sie kiedy przy ma³ym remoncie (nie u siebie bo gdzie mój MIM le¿y to ja wiem) znalaz³em pierwsze wydanie MAGII I MIECZA. od tam tego czasu zacze³em szukaæ w necie i dozna³em mi³ego szoku. Fora dyskusyjne, strony, ftp, i tak dalej.
Ale do sedna przejd¼my.
Mam pomys³ na gre planszow± lu¼no zwi±zan± ze ¶wiatem fallout'a tyle ¿e walka rozgrywa³aby siê nie na planszy tak jak w magii i mieczu a na hexach tak jak w takiej minigierce Potyczka (defakto wydanej przez sfere). Zmiana w stosunku do MIM'a to wielko¶æ planszy bo moim zdaniem powinna byæ wiêksza. Sk³ada³aby siê z 3 krain (tak jak w MIM'ie jednak w realizacji troche inaczej). postacie mia³yby troche inaczej rozwi±zane cechy poniewa¿ musia³yby sie sprawdzaæ w czasie ruchu na planszy i w czasie walki na minipoluwalki. jeszcze nie mam pomys³u jak to upro¶ciæ do max ale zachowaæ sens zasad. Pojawia mi sie jeden problem nie znam nikogo kto by zaprojektowa³ plansze. Ja moge jedynie zrobiæ szablon i uk³ad pól wed³ug mojego pomys³u jednak rysunki ju¿ mnie przeros³y dlatego po¿uci³em projekt.
Pisze bo chcia³bym wiedzieæ co o tym my¶licie.
PS to mój pierwszy post wiêc mnie za bardzo nie besztajcie
pozdro!!!!!
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Witam Horgmar!
Jeśli masz już jakieś założenia, szkielet przepisów i szkic planszy - to rób wszystko by doprowadzić do beta-testów. Planszę rozrysuj nawet flamastrami, bez grafik, byle tylko była grywalna. Rozrysuj obszary, zrób opisy i walnij na ksero - to wystarcza do testowej gry. Co Ci po barwnej planszy, jesli bedziesz nanosił poprawki? Ktoś się niepotrzebnie narobi tylko.
Grafiki budują oczywiście klimat i zachęcają lub zniechęcają, jednak w wypadku testów do stołu zapewne usiadą i tak wyłącznie zapaleńcy ( w tym zapewne Ty) więc problem zaangażowania raczej odpada, prawda?
Jak dla mnie - planszówka w klimatach Fallouta mogłaby być smaczna. Chętnie zagram!
Hej SeSim! Kurde, ale się zgrzałem na to Twoje info o Afterfall... łał. Kochane Fallouty... Tylko szkoda, że "Afterfall przygotowywany jest z myślą o sprzęcie, który powszechnie dostępny będzie na rynku za około dwa lata, dlatego też mierzymy w obecnie high-endowe karty graficzne."
Jeśli masz już jakieś założenia, szkielet przepisów i szkic planszy - to rób wszystko by doprowadzić do beta-testów. Planszę rozrysuj nawet flamastrami, bez grafik, byle tylko była grywalna. Rozrysuj obszary, zrób opisy i walnij na ksero - to wystarcza do testowej gry. Co Ci po barwnej planszy, jesli bedziesz nanosił poprawki? Ktoś się niepotrzebnie narobi tylko.
Grafiki budują oczywiście klimat i zachęcają lub zniechęcają, jednak w wypadku testów do stołu zapewne usiadą i tak wyłącznie zapaleńcy ( w tym zapewne Ty) więc problem zaangażowania raczej odpada, prawda?
Jak dla mnie - planszówka w klimatach Fallouta mogłaby być smaczna. Chętnie zagram!
Hej SeSim! Kurde, ale się zgrzałem na to Twoje info o Afterfall... łał. Kochane Fallouty... Tylko szkoda, że "Afterfall przygotowywany jest z myślą o sprzęcie, który powszechnie dostępny będzie na rynku za około dwa lata, dlatego też mierzymy w obecnie high-endowe karty graficzne."
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt: