Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
- bedroom_gangsta
-
- Posty: 9
- Rejestracja: poniedziałek 03 gru 2018, 19:32
- Płeć:
Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
Witam
Mam taki dylemat. Mam wrażenie, że nie jest to jasno opisane w instrukcji. W dodatku mamy te żetony siły/mocy. Jak dokładnie to działa?
1. Zawsze kiedy znacznik z czaszką przesuwa się po torze zagłady każdy z obecnych na planszy złoczyńców dostaje boost w postaci żetonu o równowartości aktualnego pola na torze. Każdy ruch na torze dodaje im kolejne punkty. Punkty się sumują. Wartość aktualnej siły/mocy złoczyńców symbolizuje suma żetonów na karcie + wartość wyjściowa. Co oznaczałoby że najbardziej nabici będą złoczyńcy którzy najdłużej pozostali na planszy niepokonani.
2. Czy może wersja łatwiejsza. W momencie kiedy walczysz ze złoczyńcą patrzysz na tor gdzie jest czaszka. Jeśli jest na +3 wróg z którym walczysz jest o 3 punkty mocniejszy i tyle. Tylko wtedy po co nam te żetony?
Jak to rozumiecie ? Dzięki za pomoc. Rozegrałem narazie pierwszą misję i może być 3 opcja że te żetony są potrzebna na dalszym etapie. Przy kolejnych misjach.
Mam taki dylemat. Mam wrażenie, że nie jest to jasno opisane w instrukcji. W dodatku mamy te żetony siły/mocy. Jak dokładnie to działa?
1. Zawsze kiedy znacznik z czaszką przesuwa się po torze zagłady każdy z obecnych na planszy złoczyńców dostaje boost w postaci żetonu o równowartości aktualnego pola na torze. Każdy ruch na torze dodaje im kolejne punkty. Punkty się sumują. Wartość aktualnej siły/mocy złoczyńców symbolizuje suma żetonów na karcie + wartość wyjściowa. Co oznaczałoby że najbardziej nabici będą złoczyńcy którzy najdłużej pozostali na planszy niepokonani.
2. Czy może wersja łatwiejsza. W momencie kiedy walczysz ze złoczyńcą patrzysz na tor gdzie jest czaszka. Jeśli jest na +3 wróg z którym walczysz jest o 3 punkty mocniejszy i tyle. Tylko wtedy po co nam te żetony?
Jak to rozumiecie ? Dzięki za pomoc. Rozegrałem narazie pierwszą misję i może być 3 opcja że te żetony są potrzebna na dalszym etapie. Przy kolejnych misjach.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
Hey,
Oba źle.
Każdy złoczyńca otrzymuje punkty tylko raz - kiedy pojawi się po raz pierwszy w grze. Wtedy przesuwasz żeton zagłady niżej, a następnie dajesz nowo wylosowanemu złoczyńcy odpowiedni znacznik Siły i Mocy (wartość po przesunięciu, a nie przed). Pozostali złoczyńcy nie otrzymują nic.
Oba źle.
Każdy złoczyńca otrzymuje punkty tylko raz - kiedy pojawi się po raz pierwszy w grze. Wtedy przesuwasz żeton zagłady niżej, a następnie dajesz nowo wylosowanemu złoczyńcy odpowiedni znacznik Siły i Mocy (wartość po przesunięciu, a nie przed). Pozostali złoczyńcy nie otrzymują nic.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- bedroom_gangsta
-
- Posty: 9
- Rejestracja: poniedziałek 03 gru 2018, 19:32
- Płeć:
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
I to ma sens. Dzięki
Ostatnio zmieniony piątek 27 gru 2024, 15:50 przez bedroom_gangsta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 116
- Rejestracja: sobota 26 cze 2021, 10:03
- Płeć:
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
Ja to interpretowałem inaczej, gdy żeton zagłady przesuwamy niżej, każdy z Poszukiwaczy Złoczyńców dostawał odpowiedni znacznik i siły i mocy.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
Ale to by oznaczalo, ze po kilku turach zloczyncy mieliby po 20 s i m.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- bedroom_gangsta
-
- Posty: 9
- Rejestracja: poniedziałek 03 gru 2018, 19:32
- Płeć:
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
No właśnie to by było zupełnie niewyważone i stwarzało jakiś poziom turbo hard.
Mocarnym przypadkiem jest kupiec który przy każdym ruchu dodatkowo zarabia złoto, za które kupuje jeden punkt mocy j jeden punkt siły.
Mocarnym przypadkiem jest kupiec który przy każdym ruchu dodatkowo zarabia złoto, za które kupuje jeden punkt mocy j jeden punkt siły.
-
-
- Posty: 116
- Rejestracja: sobota 26 cze 2021, 10:03
- Płeć:
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
To chyba źle interpretowałem, bo jak żeton zagłady pokazywał +3 to dawałem tylko 3 siły i 3 mocy, jak pokazywał +5, to po prostu zwiększałem do pięciu wszystkim złoczyńcom. I nie wychodziło po 20 tylko max 11 w zależności od wartości startowej. Chyba że jest jeszcze inne rozwiązanie oprócz naszych.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
Z Twojej pierwszej wypowiedzi wynikało, że na jednej karcie złoczyńcy mogło się znajdować wiele żetonów Siły/Mocy, które się sumowałyNeverland pisze: ↑piątek 27 gru 2024, 16:00 To chyba źle interpretowałem, bo jak żeton zagłady pokazywał +3 to dawałem tylko 3 siły i 3 mocy, jak pokazywał +5, to po prostu zwiększałem do pięciu wszystkim złoczyńcom. I nie wychodziło po 20 tylko max 11 w zależności od wartości startowej. Chyba że jest jeszcze inne rozwiązanie oprócz naszych.
Wersja tutaj jest w sumie nawet ciekawa, trochę trudniejsza, ale ciekawa. jedyny problem taki, że złoczyńcy szybko staną się zmorą Poszukiwaczy jeśli każdy z nich będzie mocarzem.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 116
- Rejestracja: sobota 26 cze 2021, 10:03
- Płeć:
Re: Dodatek Sojusze - żetony podnoszące siłę/moc poszukiwaczy/złoczyńców
Wychodziliśmy z założenia w trakcie gry że najpierw rozprawiamy się z złoczyńcami by było ich jak najmniej jak zaczną się przemieszczać. Dwie misje rozegrane i raz tylko poległem.