Gdy Królowa Lodu spotyka twojego Poszukiwacza, musisz rzucić 1 kością:
1) Lodowy Blask! Zostajesz zamrożony. Tracisz 1 punkt Życia i następną turę.
2) Rozstąpienie lodowca! Tracisz grunt pod nogami. Tracisz 1 punkt Życia lub 1 Przyjaciela.
3) Pogrzebany! Będziesz uwięziony w lodzie, dopóki w rzucie za ruch nie uzyskasz 4, 5 lub 6 oczek.
4) Mroźne spojrzenie! Zostajesz zignorowany.
5) Dar zimy! Otrzymujesz 1 Zaklęcie, 1 sztukę złota, 1 punkt Siły, Mocy, Życia lub Losu albo teleportację na dowolny obszar w tej Krainie.
6) Zimne serce! Wybierz Poszukiwacza, który zostanie zamrożony, tracąc 1 punkt Życia i następną turę.
Królowa Lodu - Frostmarch
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Rozumiem, że chodziło o tę Królową Lodu Jona?
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Ciekawa karta "Talizmistrz". Co o niej sądzicie? Z jednej strony daje kolejna mozliwość zdobycia Talizmanu tyle, ze w jej przypadku jest to obarczone naprawde duzym ryzykiem (zamiana w ropuche, strata wszystkich zetonów siły lub mocy). Jak sie ktoś pokusi to moze gorzko pozałowac
Wogóle ciekawe jest nazewnictwo co niektórych kart, Lodowcowy Łoś mnie rozwala
Ale i tak najwieksza polewe mamy zawsze jak ktos wyciagnie Koboldzkiego Bydlaka w Podziemiach :mrgreen: Co za nazwa hehe
Wogóle ciekawe jest nazewnictwo co niektórych kart, Lodowcowy Łoś mnie rozwala
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
To przy takim ryzyku umiarkowanie się opłaca korzystać z usług owego Talizmistrza, skoro jest tyle prostszych dróg zdobycia Talizmanu... No, chyba że byłoby to przymusowe, ale, jak widzę po Twoich słowach, najwyraźniej nie jest.Roland pisze: Z jednej strony daje kolejna mozliwość zdobycia Talizmanu tyle, ze w jej przypadku jest to obarczone naprawde duzym ryzykiem (zamiana w ropuche, strata wszystkich zetonów siły lub mocy). Jak sie ktoś pokusi to moze gorzko pozałowac
A tak swoją drogą... kurczę, czemu ja nie zamówiłem Królowej Lodu u Galakty...?
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Talizmistrz pozostaje na danym obszarze do konca gry, jak tam trafisz musisz rzucac kością.
Podoba mi sie ten mały dodatek, szkoda ze nie zamiescili tego oryginalnie we Frostmarch, trzeba tylko zastapic czyms figurke Ice Queen. Gra ktoś z tym?Draugnimir pisze:Gdy Królowa Lodu spotyka twojego Poszukiwacza, musisz rzucić 1 kością:
1) Lodowy Blask! Zostajesz zamrożony. Tracisz 1 punkt Życia i następną turę.
2) Rozstąpienie lodowca! Tracisz grunt pod nogami. Tracisz 1 punkt Życia lub 1 Przyjaciela.
3) Pogrzebany! Będziesz uwięziony w lodzie, dopóki w rzucie za ruch nie uzyskasz 4, 5 lub 6 oczek.
4) Mroźne spojrzenie! Zostajesz zignorowany.
5) Dar zimy! Otrzymujesz 1 Zaklęcie, 1 sztukę złota, 1 punkt Siły, Mocy, Życia lub Losu albo teleportację na dowolny obszar w tej Krainie.
6) Zimne serce! Wybierz Poszukiwacza, który zostanie zamrożony, tracąc 1 punkt Życia i następną turę.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
To trochę zmienia postać rzeczy. Zatem jest to faktycznie ciekawa karta, przede wszystkim dlatego, że niebezpieczna, jak wynika z tego, co widzę.Roland pisze: Talizmistrz pozostaje na danym obszarze do konca gry, jak tam trafisz musisz rzucac kością.
To dodatek autorski, więc raczej nie było najmniejszych szans na ujrzenie go w pudełku z Frostmarch. Osobiście z nim nie gram, postać Królowej Lodu wydaje mi się zbyt podobna do Żniwiarza, a poza tym odstrasza mnie perspektywa szukania figurki. Zresztą, za sprawą dodatków autorskich można sobie na planszy całą gamę takich "NPC'ów" postawić - Żniwiarz, Królowa Lodu, Ropuszy Król...Roland pisze: Podoba mi sie ten mały dodatek, szkoda ze nie zamiescili tego oryginalnie we Frostmarch, trzeba tylko zastapic czyms figurke Ice Queen. Gra ktoś z tym?
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Chyba masz racje, za duzo by tego było i zrobiłoby sie zamieszanie.Draugnimir pisze:To dodatek autorski, więc raczej nie było najmniejszych szans na ujrzenie go w pudełku z Frostmarch. Osobiście z nim nie gram, postać Królowej Lodu wydaje mi się zbyt podobna do Żniwiarza, a poza tym odstrasza mnie perspektywa szukania figurki. Zresztą, za sprawą dodatków autorskich można sobie na planszy całą gamę takich "NPC'ów" postawić - Żniwiarz, Królowa Lodu, Ropuszy Król...
Niebezpieczna karta to jest Bazyliszek, choć bys był nie wiem jak potężny przy spotkaniu z nim mozesz stracic Poszukiwacza:Draugnimir pisze:To trochę zmienia postać rzeczy. Zatem jest to faktycznie ciekawa karta, przede wszystkim dlatego, że niebezpieczna, jak wynika z tego, co widzę.
Bazyliszek
Siła: 2
"Bazyliszek pozostanie na tym obszarze, dopóki ktoś go nie pokona. Wykonując rzut ataku Bazyliszka, rzuć 1 dodatkowa kością i wybierz wyższy wynik, jeśli wypadnie dublet, zostajesz zabity."
:mrgreen:
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Kurczę, coraz bardziej mnie FFG ostatnimi czasy zaskakuje! Może i Wrogowie specjalnie wygórowanych statystyk nie mają, może i niektórzy Poszukiwacze na przepakowanych wyglądają, ale coraz niebezpieczniej się w krainie Talismanu robi... a to morderczy bazyliszek, a to pozbawiający całej Siły/Mocy Przypadek/Talizmistrz, a to z kolei jeszcze budzący grozę Lodowy Most w Górach... Zacieram ręce na te dodatkiBludgeon pisze: Bazyliszek
(...)
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Tak sie przyglądam tym alternatywnym zakonczeniom i tak sobie mysle, ze chyba rozgrywka z tymi zakonczeniami bedzie nieco krótsza od tej standardowej. Nie miałem jeszcze okazji zagrac z Królowa Lodu (moze dzis wieczorem sie uda), ale normalnie po dotarciu do KW gdy rzucamy koscia za zaklecie rozkazu to czasami zanim wykonczymy innych graczy moze minąc sporo czasu (nie zawsze wypadnie 4,5 lub 6, gracze lecza sie i zdobywaja punkty zycia), co przy odrobinie szczescia daje innym Poszukiwaczom szanse na wzmocnienie parametrów i na dogonienie nas na KW. Grając z kolei z tymi zakonczeniami to pierwszy gracz, który wejdzie na KW praktycznie wygrał juz gre. Przy "Zadaniach Czarownika" to napewno, Królowa Lodu nie jest mocna ale ma 4 zycia wiec chwilke to potrwa. Natomiast przy zakonczeniu "Korona i Berło" wykonczenie innych graczy to tez kwestia kilku chwil bo nikt w tym wypadku nie moze sie juz leczyc ani zdobywac punktów zycia a zaklecie działa automatycznie bez rzutu kością i to na poczatku tury kazdego gracza a nie tylko tego na KW!
Ogólnie chodzi mi o to, ze grając z tymi zakonczeniami zwyciestwo pierwszego garcza, który znajdzie sie na KW jest juz niemal przesądzone gdyz pozostali nie mają praktycznie szansy go juz dogonić. Po prostu wydają sie szybkie te zakonczenia w porównaniu z tym standardowym. To standardowe z kolei czasami potrafi znudzic gracza na KW gdy nie ma szczescia w rzutach a inni wciąz sie lecza. Ciekaw wiec jestem opini tych, którzy juz grali z tymi zakonczeniami. Mam nadzieje, ze w miare jasno napisałem co mi po głowie chodziło
Ogólnie chodzi mi o to, ze grając z tymi zakonczeniami zwyciestwo pierwszego garcza, który znajdzie sie na KW jest juz niemal przesądzone gdyz pozostali nie mają praktycznie szansy go juz dogonić. Po prostu wydają sie szybkie te zakonczenia w porównaniu z tym standardowym. To standardowe z kolei czasami potrafi znudzic gracza na KW gdy nie ma szczescia w rzutach a inni wciąz sie lecza. Ciekaw wiec jestem opini tych, którzy juz grali z tymi zakonczeniami. Mam nadzieje, ze w miare jasno napisałem co mi po głowie chodziło
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Oryginalnym efektem Crown & Sceptre było "You win the game.", ale ktoś z R&D uznał, że to za potężny efektRoland pisze:Natomiast przy zakonczeniu "Korona i Berło" wykonczenie innych graczy to tez kwestia kilku chwil bo nikt w tym wypadku nie moze sie juz leczyc ani zdobywac punktów zycia a zaklecie działa automatycznie bez rzutu kością i to na poczatku tury kazdego gracza a nie tylko tego na KW!
:mrgreen:Nemo pisze:A co do Hand of Doom, to ono jest chyba najszybszym endingiem. Do tej port Crown and Sceptre potrafiło wykończyć pozostałych graczy w drugiej turze, a te potrafi już w pierwszej!
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Powiem szczerze, że ja najbardziej preferuję Warlock Quests z 8 zadaniami na starcie. Crown & Sceptre raczej nigdy nie zagram. Ice Queen czy Wielki Ptak także mają zbyt małe parametry. Danse Macabre jest dobre, aczkolwiek, lepiej się gra jak ono jest w grze od samego początku i nie jako zakończenie, ale jako efekt.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Standardowe zakonczenie nieco kuleje, wiekszosc graczy zapewne zgodzi sie, ze jest troche nudne. Alternatywne zakonczenia miały zapewne z załozenia to zmienic, urozmaicic koncówke gry. Jednak czy zakonczenie szybsze znaczy w tym przypadku fajniejsze? Osobiście lubie grac ze świadomościa, ze mimo iz ktoś dotarł na KW przede mną to jeszcze nic straconego i wciąż mam realną szanse wygrac, a tu to raczej nikłe szanse, kto pierwszy ten lepszy.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
To zależy, myślę, że w założeniu alternatywne zakończenia miały być inne niźli standardowe. Tyle, że średnio póki co im one wychodzą. JC Hendee (jak zwykle zresztą) wziął pod swą piecze również i alternatywne zakończenia gry. Można im się przyjrzeć w tym temacie:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... idt=320067
Skłamałbym, gdybym powiedział, że czytam je wszystkie. Nie czytam, bo niekoniecznie mi się chce, czytam tylko te, co mają ładną grafikę. Na tyle ładną, że mógłbym próbować pomęczyć Astropatę o wydrukowanie. Aczkolwiek polecam zwrócić uwagę na dwa ostatnie jego zakończenia: Throne of Power (trochę bardziej grywana Puszka Pandory) oraz Usurper (no... Wielki Ptak :mrgreen:)
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... idt=320067
Skłamałbym, gdybym powiedział, że czytam je wszystkie. Nie czytam, bo niekoniecznie mi się chce, czytam tylko te, co mają ładną grafikę. Na tyle ładną, że mógłbym próbować pomęczyć Astropatę o wydrukowanie. Aczkolwiek polecam zwrócić uwagę na dwa ostatnie jego zakończenia: Throne of Power (trochę bardziej grywana Puszka Pandory) oraz Usurper (no... Wielki Ptak :mrgreen:)
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Przeczytałem wszystkie i dość ciekawe są. Ten ostatni Celestial najbardziej mi się podoba, tylko coś tam jest niedograne chyba.
Z Ice Queen się grało spoko jak zmieniłem trochę zasady - musisz walczyć na to co masz słabsze a nie wybierasz. No i jedna walka na turę.
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 7:53 pm ]
Z Ice Queen się grało spoko jak zmieniłem trochę zasady - musisz walczyć na to co masz słabsze a nie wybierasz. No i jedna walka na turę.
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 7:53 pm ]
Gram od jakiegoś czasu w angielską wersję i jest, że tak powiem quite cool. Być może rzeczywiście trochę za mocne. Przynajmniej w porównaniu do innych zaklęć. Ale ma duże plusy... pozwala odwrócić losy rozgrywki, dzięki temu jest dużo ciekawiej. Co by się jeszcze przydało to więcej zaklęć typu Rozproszenie Magii czy Odbicie.Kufir pisze:
Z tym Zropuchowaceniem (Teodify) to będzie masakra, spotykamy ofiare, rzucamy kostką, ewentualnie powtarzamy losem (lub modyfikujemy innymi wymysłami ten rzut), mam przed sobą Ropuchę i ... Przedmioty i Przyjaciele nieszczęśnika są już nasze :twisted:
Chyba za mocne to ...
Karramba!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Gram od jakiegoś czasu w angielską wersję i jest, że tak powiem quite cool. Być może rzeczywiście trochę za mocne. Przynajmniej w porównaniu do innych zaklęć. Ale ma duże plusy... pozwala odwrócić losy rozgrywki, dzięki temu jest dużo ciekawiej. Co by się jeszcze przydało to więcej zaklęć typu Rozproszenie Magii czy Odbicie.
Owszem przydało by się, ale teraz Amulet czy też zaklęcia tego typu które wymieniłeś zyskują na znaczeniu. Czy Zropuszenie jest takie potężne? Na pewno tak, lecz Przypadek jest też bardzo niebezpieczny. Do tego mamy mnóstwo zaklęć które wpływają bezpośrednio na nasza postać i umożliwiają szybkie dostanie się do Korony Władzy przez Podziemia lub Wewnętrzną krainę.

- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ale mi chodzi o kartę Wroga, Skrzekot, to karta do unikania 
SIŁA: 2
Skrzekot pozostanie na tym obszarze,
dopóki ktoś go nie pokona. Jeśli
twój rzut ataku jest niższy od
twojej Mocy, automatycznie
przegrywasz walkę.
Jeżeli masz większą Moc niż 6, to zawsze będziesz przegrywał z nim walkę. A Siły ma tylko 2.. :mrgreen:
SIŁA: 2
Skrzekot pozostanie na tym obszarze,
dopóki ktoś go nie pokona. Jeśli
twój rzut ataku jest niższy od
twojej Mocy, automatycznie
przegrywasz walkę.
Jeżeli masz większą Moc niż 6, to zawsze będziesz przegrywał z nim walkę. A Siły ma tylko 2.. :mrgreen:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Zwróciłem uwage na tę karte podobnie jak na Bazyliszka przy pierwszym przeglądaniu zawartości pudełka jak tylko otworzyłem paczke. Rzeczywiście ciekawy Wróg choć nie tak groźny jak Bazyliszek. Własnie takie karty lubie dlatego, ze nawet bardzo silni Poszukiwacze muszą na nie uwazaćNemomon pisze:Tyle czasu dodatek jest już dostępny, a nikt nie zauważył potencjału Skrzekota
[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 12:45 am ]
"Przechera" tez świetna karta. Wogóle jest duzo naprawde dobrych kart w tym dodatku, które wywołuja rózne ciekawe efekty. Np. Skrzynia ze skarbem + Mapa skarbów, Ragnarok, Transmutator, Skowyt Wendigo, Mistrzyni wiedzy, Skrzydlate buty, Wędrowiec i inne jeszcze mozna wymieniac
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Wendigo:
Wszyscy Poszukiwacze,
niezależnie od Krainy, w której
się znajdują, muszą atakować
Poszukiwaczy, na których trafią.
Jeśli Poszukiwacz pokona innego
Poszukiwacza, jako nagrodę
musi wybrać utratę Życia przez
przegranego. Kiedy to
nastąpi, skowyt Wendigo
poniesie się na stos
kart odrzuconych.
Ragnarok:
Nadszedł czas zmierzchu
bogów! Odrzuć wszystkie
odkryte karty Wrogów, Miejsc
i Nieznajomych, znajdujące
się we wszystkich Krainach.
Wszyscy Poszukiwacze,
niezależnie od Krainy, w której
się znajdują, muszą atakować
Poszukiwaczy, na których trafią.
Jeśli Poszukiwacz pokona innego
Poszukiwacza, jako nagrodę
musi wybrać utratę Życia przez
przegranego. Kiedy to
nastąpi, skowyt Wendigo
poniesie się na stos
kart odrzuconych.
Ragnarok:
Nadszedł czas zmierzchu
bogów! Odrzuć wszystkie
odkryte karty Wrogów, Miejsc
i Nieznajomych, znajdujące
się we wszystkich Krainach.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!