III Mistrzostwa Magia i Mieczem
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Witak
Tylko na moment niestety, sesja i organizacja różnych spraw pochłaniają mnie totalnie.
Co do Zasad:
Uznaliśmy z Mathimem, że najlepiej będzie odgórnie je ustalić niż poddać dyskusji. Znacznie lepiej było by usiąść po Turneiju i pogadać 15 minut jakie zasady ulepszyć itd. Mamy taki plan.
Co do WKO:
Tak zdecydowaliśmy i neich narazie tak pozostanie. Co do Jaskini to się nieco łamię, ale nie tylko ja mam głos tutaj.
Co do pomocy w 'MiMem':
Jak już napisałem: Potrzebujemy ludzi do koordynacji Turnieju (to że np sędziujesz nie oznacza że nie możesz grać) i osób które chcą pouczyć innych gry w old-schooole.
Mathim opracowuje system zmianowy, tak by kazdy mógł skorzystać z pozostałych części konwentu.
Proszę przemyśłeć kto chciałby przyjechać pomóc i czy na 100% (pomijając atak Marsjan) da radę przybyć.
Za kilka dni otworze oficjalnie listy zgłoszeń.
Pozdrawiam
Tylko na moment niestety, sesja i organizacja różnych spraw pochłaniają mnie totalnie.
Co do Zasad:
Uznaliśmy z Mathimem, że najlepiej będzie odgórnie je ustalić niż poddać dyskusji. Znacznie lepiej było by usiąść po Turneiju i pogadać 15 minut jakie zasady ulepszyć itd. Mamy taki plan.
Co do WKO:
Tak zdecydowaliśmy i neich narazie tak pozostanie. Co do Jaskini to się nieco łamię, ale nie tylko ja mam głos tutaj.
Co do pomocy w 'MiMem':
Jak już napisałem: Potrzebujemy ludzi do koordynacji Turnieju (to że np sędziujesz nie oznacza że nie możesz grać) i osób które chcą pouczyć innych gry w old-schooole.
Mathim opracowuje system zmianowy, tak by kazdy mógł skorzystać z pozostałych części konwentu.
Proszę przemyśłeć kto chciałby przyjechać pomóc i czy na 100% (pomijając atak Marsjan) da radę przybyć.
Za kilka dni otworze oficjalnie listy zgłoszeń.
Pozdrawiam
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
A kiedy będą znane te zasady turniejowe?Uznaliśmy z Mathimem, że najlepiej będzie odgórnie je ustalić niż poddać dyskusji. Znacznie lepiej było by usiąść po Turneiju i pogadać 15 minut jakie zasady ulepszyć itd. Mamy taki plan.
Naprawdę nie rozumiem jak możecie wywalić WKO a zostawić Jaskinię.... Wywalać pełnowartościowy, oryginalny, grywalny i przydatny dodatek a zostawić niedorobiony pomysł Sfery jakim jest Jaskinia...ak zdecydowaliśmy i neich narazie tak pozostanie. Co do Jaskini to się nieco łamię, ale nie tylko ja mam głos tutaj.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Ja bym proponował wywalić Jaskinię w całości, również wszystkie karty Przygód, czarów i poszukiwaczy z tego dodatku - to po prostu nie jest prawdziwy MiM, w sumie to bardziej jak dodatek autorski :badgrin: chyba już lepiej byłoby stosować Bagna, wyglądają na bardziej dopracowane i przemyślane \:D/ ba, nawet graficznie lepiej się przedstawiają.
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 49
Jestem za, poza tym sie wywalic sie wszystko zeby nic nie bylo ....PoKrAk pisze:Ja bym proponował wywalić Jaskinię w całości,
A tak powaznie to Podziemia, Smoki i Miasto byloby nie zle, jak juz mus czwarty dodatek to WKO.
Nie traktujmy życia zbyt poważnie i tak nie wyjdziemy z niego żywi. A tak poza tym wynajmę anioła stróża na umowę-zlecenie.
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
Jestem tego samego zdania co niemal wszyscy wypowiadający się wcześniej:
Jaskinia ==> OUT
WKO ==> IN
Argument, że WKO nie pasuje klimatycznie jest beznadziejny. Prędzej Jaskinia nie pasuje pod tym względem do reszty...
Jaskinia ==> OUT
WKO ==> IN
Argument, że WKO nie pasuje klimatycznie jest beznadziejny. Prędzej Jaskinia nie pasuje pod tym względem do reszty...
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Mathim
-
- Posty: 49
- Rejestracja: czwartek 31 mar 2005, 00:30
- Lokalizacja: Wrocław
Chcę podkreślić, że usunięcie Kosmicznej Otchłani to nie jest kwestia braku miejsca na Stole Gry. Nie ma więc potrzeby składać w ofierze Jaskini w zamian za ten dodatek
.
Jaskinia jest już "wprzęgnięta" w zasady turniejowe i wycinanie jej teraz to oznacza niemalże pisanie regulaminu od nowa
.
Jaskinia nikomu wadzić nie będzie, nie zwiększa trudności rozgrywki, ponieważ nikt nie ma obowiązku do niej wchodzić. Jest pomyślana raczej jako miejsce dla miłośników sportów ekstremalnych
. Można oczywiście w niej zyskać, ale jest większa szansa, że się straci.
I, nie ma obaw, taki Jasnowidz najprawdopodobniej będzie zdjęty z gry (zadecyduje głosowanie Sędziów).
Jeśli chodzi o Kosmiczną Otchłań to nie chodzi nam tu o jakąś krucjatę.
Sami forumowicze w większości mają (mieli?) negatywną opinię:
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... sc&start=0
Oprócz tego, mamy trudność w logicznym "wprzęgnięciu" Kosmicznej Otchłani w zasady Turniejowe, głównie ze względu na próbę skonfrontowania wartości produktów rozwiniętej techniki z wartością zwykłego topora
, czyli "niepasujący" dla niektórych klimat odbija się niekorzystnie na logice zasad.
Proponuję zatem, byście wzięli również Kosmiczną Otchłań na Coolkon i podyskutujemy o tym na miejscu
.
Jaskinia jest już "wprzęgnięta" w zasady turniejowe i wycinanie jej teraz to oznacza niemalże pisanie regulaminu od nowa
Jaskinia nikomu wadzić nie będzie, nie zwiększa trudności rozgrywki, ponieważ nikt nie ma obowiązku do niej wchodzić. Jest pomyślana raczej jako miejsce dla miłośników sportów ekstremalnych
I, nie ma obaw, taki Jasnowidz najprawdopodobniej będzie zdjęty z gry (zadecyduje głosowanie Sędziów).
Jeśli chodzi o Kosmiczną Otchłań to nie chodzi nam tu o jakąś krucjatę.
Sami forumowicze w większości mają (mieli?) negatywną opinię:
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... sc&start=0
Oprócz tego, mamy trudność w logicznym "wprzęgnięciu" Kosmicznej Otchłani w zasady Turniejowe, głównie ze względu na próbę skonfrontowania wartości produktów rozwiniętej techniki z wartością zwykłego topora
Proponuję zatem, byście wzięli również Kosmiczną Otchłań na Coolkon i podyskutujemy o tym na miejscu
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Z tego co czytałem propozycję zasad turniejowych to wcale to z nich nie wynika. Osobiście nie widzę problemu z wywaleniem jaskini. Kurde, przejrzyjcie sobie karty...Jaskinia jest już "wprzęgnięta" w zasady turniejowe i wycinanie jej teraz to oznacza niemalże pisanie regulaminu od nowa![]()
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Mathim pisze:Oprócz tego, mamy trudność w logicznym "wprzęgnięciu" Kosmicznej Otchłani w zasady Turniejowe, głównie ze względu na próbę skonfrontowania wartości produktów rozwiniętej techniki z wartością zwykłego topora , czyli "niepasujący" dla niektórych klimat odbija się niekorzystnie na logice zasad.
Jasne, jak się nie chce to wszystko przeszkadza. Bardziej bzdurnego argumentu jeszcze nei słyszałem. Jesli energotopór zwiększa siłę o dwa to jest wart dokałdnie tyle samo co każda inna broń dająca +2 do siły, niezaleznie o jej pochodzenia.
chyba nie rozumiesz istoty problemu...Mathim pisze:Jaskinia nikomu wadzić nie będzie, nie zwiększa trudności rozgrywki, ponieważ nikt nie ma obowiązku do niej wchodzić.
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Niektóre bronie zdobyć jest b. łatwo inne zaś trudniej. To jest dość nieprzyjemne, że jedni nalatają się za bronią bardzo długo a inni pyk i już ją mają, no ale to już inna kwestia.Jesli energotopór zwiększa siłę o dwa to jest wart dokałdnie tyle samo co każda inna broń dająca +2 do siły, niezaleznie o jej pochodzenia.
To może ją przybliżysz?
chyba nie rozumiesz istoty problemu...
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Zdaje Ci sie, ja naprawde nie jestem wobec nikogo złośliwy. Naprawde po prostu nei rozumiem o co mu chodziło. To wszystko ![smiling face with open mouth and smiling... :]](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
No to też fakt, tu przyznam racje. Niektóre karty, aczkolwiek nie wszystkie, z dodatku Jaskinia są nietrafione.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Normalnie 'burn the witch'
1) źle się dzieje że na dobrą sprawę dyskusja odbywa się w 2 różnych tematach na forum ogólnym i tutaj
2) Tak jest i to z zeszłego roku jeszcze tabela wartości poszczególnych kart przygód, przedmiotów, przyjaciół stworzona na potrzeby Tureniju. Konsultowały jąosoby biorące w zeszłym roku udział w Turnieju.
owszem trzeba by ją doprecyzować, ale generalnie im cośbyło bardziej pakernego tym więcej punktów było warte.
I musze tu zmartwić wszystkich preciwników idei Punktów Zwycięstwa: nikomu nie przeszkadzało to że 15-20 minut trwało po zakonczeniu rundy zliczanie PZ. Nie trwało to długo a budziło emocje nie mniejsze niż sama rozgrywka.
Zawsze można wyskoczyć po coś do jedzenia w tym czasie
3) idea podwyższenia kosztu kolejnych pkt. siły/mocy jest po to by gra trzymała w napięciu, ale nie wymagała od nikogo śledzenia czy ktoś ma odpowiednią ilość zabitych wrogów.
jeszcze to przemyślę, ale nikt nigdy na samym turnieju się nie skarzył na to że siłą przybywa zbyt wolno lub szybko, a szybkie pojawienie się pakerów świadczyło o megaszczęściu.
Spytam inaczej: a może wolelibyście by po 1,5 h gry moc i siła przeciwników była liczona x2?
Powtórzę: te limity są z jakichś powodów takie a nie inne, sposób liczenia również. Jeszcze go przemyślę zresztą.
'koszt" podniesienia siły/mocy będzie zależał od ilości graczy przy stole (dla 4 graczy na 3 h będzie wyższy niż dla 6), a to zależy od ilości chętnych do gry.
4) Idea usunięcia 'jaskini' jak widze zyskuje coraz większą ilość chętnych, niemniej jednak opracowanie pewnych zasad wymagął osporo czasu, dlatego najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić
5) jeśli usuwać rumaka to czemu nie laskę władzy, krzyż (przeciez masa ludzi twirdzi że jest przegięty) itd
Mądrą ideą zdaje się być pozostawienie wszystkich kart z podstawki (mi głownie chodzi o legioniste i reszte badziewia z jaskini)
6) Opcjonalnie proponuję inne rozwiązania w kwestii rozwoju mocy, skoro "mimowe mohery" (żart) tak się oburzają na to moje bluźnierstwo (że też Niebiosa się ani razu w ostatnie 2 lata nie otworzyły i Pan na mnie Czaru Rozkaz nie rzucił) ...
OPCJA 1)
Moc zwiększają tylko 'typowi magowie', których tu wymienimy, a reszta siłę.
OPCJA 2)
Moc nie jest zwiększana za pokonywanie duchów, ale by dać większe szanse 'magom' zwiększymy ilość duchów w talii z 3:1 do 3:2
wtedy wojowie będą mieli kłopot wiekszy bo częściej będą musieli trzaskać się na psychikę.
(niech mi tu nikt nie chrzami że postaci które zaczynają grę z czarem, ale nie mają opcji że zawsze muszą mieć czar, mają większa szansę niż wojowie .. a siły zazwyczaj mają mniej)
7) w kwestii ograniczonej ilości postaci na rundę: chyba zrezygnujemy z tego, ale pod koniec Turnieju w przypadku przerwania przed czasem finału, możliwe że będziemy brali pod uwagę to kto ilu Poszukiwaczy 'zmarnował'.
Czyli najlepiej nie ginąć zbyt często. (narazie myślę nad tym)
8) z kwestii organizacji samego Turnieju:
W trakcie gry wyniknie oczywiście MASA 'bugów' i rozbieżności w interpretacjach zasad, kart itd, dlatego roboczo proponujęby tego typu sprawy
1) spisywać na kartce (posłużą później do wyjaśnienia na potrzeby przyszłego turnieju)
2) odwoływac się do sedziego (jeśli przy każdym stole będzie sędzia, to tak jak z meczem piłkarskim: jeden sędziuje ostro inny nie)
3) odwoływać się do głosów pozostałych graczy PRZY STOLE gdzie jest problem. wtedy osoby bedące w sporze NIE BIORĄ UDZIAŁU W GŁOSOWANIU.
Na koniec: większość z was burzy się o te zmiany jakbym normalnie nagle zaproponował wprowadzenie zasad szachów zamiast instrukcji.
Jesteś dobry w MiM to będziesz dobry przy innych zasadach też.
A dodatkowo będzie ciekawiej z kilkoma modyfikacjami (by ci co maja wyrytą na pamięć instrukcje też nie mieli różowo).
Fajnie ze sie odzywacie i dobrze ze krytykujecie. Mysle ze wspolnie stworzymy zasady dobre zasady turniejowe, nieco rozwiniete, pozbawione problemow z interpretacja itd.
THX
1) źle się dzieje że na dobrą sprawę dyskusja odbywa się w 2 różnych tematach na forum ogólnym i tutaj
2) Tak jest i to z zeszłego roku jeszcze tabela wartości poszczególnych kart przygód, przedmiotów, przyjaciół stworzona na potrzeby Tureniju. Konsultowały jąosoby biorące w zeszłym roku udział w Turnieju.
owszem trzeba by ją doprecyzować, ale generalnie im cośbyło bardziej pakernego tym więcej punktów było warte.
I musze tu zmartwić wszystkich preciwników idei Punktów Zwycięstwa: nikomu nie przeszkadzało to że 15-20 minut trwało po zakonczeniu rundy zliczanie PZ. Nie trwało to długo a budziło emocje nie mniejsze niż sama rozgrywka.
Zawsze można wyskoczyć po coś do jedzenia w tym czasie
3) idea podwyższenia kosztu kolejnych pkt. siły/mocy jest po to by gra trzymała w napięciu, ale nie wymagała od nikogo śledzenia czy ktoś ma odpowiednią ilość zabitych wrogów.
jeszcze to przemyślę, ale nikt nigdy na samym turnieju się nie skarzył na to że siłą przybywa zbyt wolno lub szybko, a szybkie pojawienie się pakerów świadczyło o megaszczęściu.
Spytam inaczej: a może wolelibyście by po 1,5 h gry moc i siła przeciwników była liczona x2?
Powtórzę: te limity są z jakichś powodów takie a nie inne, sposób liczenia również. Jeszcze go przemyślę zresztą.
'koszt" podniesienia siły/mocy będzie zależał od ilości graczy przy stole (dla 4 graczy na 3 h będzie wyższy niż dla 6), a to zależy od ilości chętnych do gry.
4) Idea usunięcia 'jaskini' jak widze zyskuje coraz większą ilość chętnych, niemniej jednak opracowanie pewnych zasad wymagął osporo czasu, dlatego najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić
5) jeśli usuwać rumaka to czemu nie laskę władzy, krzyż (przeciez masa ludzi twirdzi że jest przegięty) itd
Mądrą ideą zdaje się być pozostawienie wszystkich kart z podstawki (mi głownie chodzi o legioniste i reszte badziewia z jaskini)
6) Opcjonalnie proponuję inne rozwiązania w kwestii rozwoju mocy, skoro "mimowe mohery" (żart) tak się oburzają na to moje bluźnierstwo (że też Niebiosa się ani razu w ostatnie 2 lata nie otworzyły i Pan na mnie Czaru Rozkaz nie rzucił) ...
OPCJA 1)
Moc zwiększają tylko 'typowi magowie', których tu wymienimy, a reszta siłę.
OPCJA 2)
Moc nie jest zwiększana za pokonywanie duchów, ale by dać większe szanse 'magom' zwiększymy ilość duchów w talii z 3:1 do 3:2
wtedy wojowie będą mieli kłopot wiekszy bo częściej będą musieli trzaskać się na psychikę.
(niech mi tu nikt nie chrzami że postaci które zaczynają grę z czarem, ale nie mają opcji że zawsze muszą mieć czar, mają większa szansę niż wojowie .. a siły zazwyczaj mają mniej)
7) w kwestii ograniczonej ilości postaci na rundę: chyba zrezygnujemy z tego, ale pod koniec Turnieju w przypadku przerwania przed czasem finału, możliwe że będziemy brali pod uwagę to kto ilu Poszukiwaczy 'zmarnował'.
Czyli najlepiej nie ginąć zbyt często. (narazie myślę nad tym)
8) z kwestii organizacji samego Turnieju:
W trakcie gry wyniknie oczywiście MASA 'bugów' i rozbieżności w interpretacjach zasad, kart itd, dlatego roboczo proponujęby tego typu sprawy
1) spisywać na kartce (posłużą później do wyjaśnienia na potrzeby przyszłego turnieju)
2) odwoływac się do sedziego (jeśli przy każdym stole będzie sędzia, to tak jak z meczem piłkarskim: jeden sędziuje ostro inny nie)
3) odwoływać się do głosów pozostałych graczy PRZY STOLE gdzie jest problem. wtedy osoby bedące w sporze NIE BIORĄ UDZIAŁU W GŁOSOWANIU.
Na koniec: większość z was burzy się o te zmiany jakbym normalnie nagle zaproponował wprowadzenie zasad szachów zamiast instrukcji.
Jesteś dobry w MiM to będziesz dobry przy innych zasadach też.
A dodatkowo będzie ciekawiej z kilkoma modyfikacjami (by ci co maja wyrytą na pamięć instrukcje też nie mieli różowo).
Fajnie ze sie odzywacie i dobrze ze krytykujecie. Mysle ze wspolnie stworzymy zasady dobre zasady turniejowe, nieco rozwiniete, pozbawione problemow z interpretacja itd.
THX
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
A ja chrzanił będę - czy naprawdę nikt nie wygrywa w MiMa postaciami takimi jak Filozof czy Czarownica? Przy standardowych zasadach po prostu wymaga się innej strategii od tych co mają większą siłę i tych co mają większą moc - a nie tylko latanie i pokonywanie wrogów w swojej dziedzinie. Nie o to chodzi w calej grze, żeby tylo nabijać doswiadczenie na wrogach, ale jak trzeba to unikać walk, chodzić tu i tam w konkretnym celu, wykorzystywać zdolności i słabości przeciwnika itp. Jak jesteś słaby w sile, to zwiększaj moc dostępnymi środkami, których i tak jest sporo - siła z czasem wzrośnie sama i po jakimś czasie będziesz w stanie przetrwać walki ze smokami. Tyle w tej sprawie. Im więcej czytam forum, tym mam większe wrażenie, że połowa ludzi to tylko teoretycy, co grają sporadycznie...(niech mi tu nikt nie chrzami że postaci które zaczynają grę z czarem, ale nie mają opcji że zawsze muszą mieć czar, mają większa szansę niż wojowie .. a siły zazwyczaj mają mniej)
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Aha, czyli nieistotne że większośc ludzi nie chce z tym grać i wcale nei chodzi tu o "wchodzenie do jaskini" tylko o poszukiwaczy, czary i przygody z tego dodatku które w sporej częsci są po prostu źle zrobione. Tylko po co w takim razie zawracać ludziom głowę na forum? Nie lepiej po prostu zrobić turniej na własnych zasadach ogłosić że takie są zasady i koniec, kto chce przyjeżdża, kto nei chce nie przyjeżdża? I o co chodzi z tym "opracowaniem pewnych zasad" ? usunięcie jednego dodatku nie wymaga żadnych zmian w zasadach gry, przynajmniej nie takich, których nie dałoby się poprawić w ciągu 15 minut.4) Idea usunięcia 'jaskini' jak widze zyskuje coraz większą ilość chętnych, niemniej jednak opracowanie pewnych zasad wymagął osporo czasu, dlatego najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić
zresztą, whatever, róbta co chceta, i tak już wiem, że się tam nie pojawię, więc nie będę już narzekał bo i po co.
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
a ja ci napisze ze mimo takiego "zaburzenia' rownowagi tym zwiekszaniem mocy, jakos na obu turniejach nie dala sie zauwazyc przygniatajaca przewaga magow
Final 2005: Rycerz, Niziolek, Szpieg
Final 2006: Żołnierz/Szeryf, Wojownik, Kuglarz
Oczywiscie jest to tez kwestia rozlosowywania i skoro np nie bylo zbyt wielu magow to nawet przy zrobionych 'pod nich' zasadach nie mogli nic zdzialac.
Ale w 2006 roku w finale byl Czarnoksieznik i nie wszedl na podium, a to taka wypasiona postac podobno. Co prawda gracz mogl byc kiepski, ale z tego co widze to raczej nie, bo w poprzednich rundach rzadzil na stole.
Tutaj pytanie do wszystkich:
Wolicie miec opcje taka ze po wygraniu rundy wchodzicie do nastepnej z poszukiwaczem ktorym wygraliscie poprzednia (ale bez sprzetu i statow z poprzedniej itd) czy przed kazda runda losowac od nowa?
Pierwsza opcja jest o tyle ciekawa ze daje wrazenie kontynuacji drogi po Korone Wladzy, ale eliminuje w pewnym sensie koniecznosc sprawdenie sie w wielu rolach. jak ktos na poczatku wylosuje Lesnego Duszka to moze miec latwiej od samego poczatku az do konca Turnieju niz ktos kto sie ledwo co przeczlapal pielgrzymem do nast. rundy.
W koncu mistrz to ktos taki kto umie wygrac kazda postacia, a nie miec specjalizacje.
Jak sadzicie?
EDIT:
Pokrak, ile ty masz lat? Zaraz plakac zaczniesz moze jeszcze? Albo tupac nogami w podloge?
Czlowieku, robimy zasady i od 2 lat wiadomo ze sa zmienione. Caly czas rozmawiamy o tym, ze nie chemy grac IDEALNIE wg old-school instrukcji, ale ze chcemy cos zmeinic (m. in. po to by nawet starzy wyjadacze co znaja wszystko na pamiec nie mieli az tak latwiutko), zeby miec swoje zasady turniejowe.
Pytamy sie was o zdanie, ale to nie znaczy ze sie do niego zastosujemy w kazdym calu, a ty tupiesz nozkami bo smiemy cos tu zmienic nie tak jak ty sobie wyobrazasz. No badz powazny.
Biore sobie wasze uwagi do serca i zmieniam/modyfikuje pewne zasady by znalezc kompromis - termin najwidoczniej dla ciebie absolutnie obcy, by by i wilk syty i owca cala, ok?
Szkoda ze cie nie bedzie, bo sadze ze by ci sie spodobalo jak to generalnie do tej pory sie wszytkim chyba podobalo, a na zywo moglbys wiele wiecej zalatwic. Od 2 lat staram sie o dyskusje o nowelizacji zasad turniejowych na swiezo po zakonczonym turnieju. moze w tym roku to wyjdzie.
Pozdrawiam i do obaczenia kiedys tam.
A system rozwoju postaci generalnie przetestuje - w sensie 2 X poziom. Moze cos z tego wyjdzie.
Final 2005: Rycerz, Niziolek, Szpieg
Final 2006: Żołnierz/Szeryf, Wojownik, Kuglarz
Oczywiscie jest to tez kwestia rozlosowywania i skoro np nie bylo zbyt wielu magow to nawet przy zrobionych 'pod nich' zasadach nie mogli nic zdzialac.
Ale w 2006 roku w finale byl Czarnoksieznik i nie wszedl na podium, a to taka wypasiona postac podobno. Co prawda gracz mogl byc kiepski, ale z tego co widze to raczej nie, bo w poprzednich rundach rzadzil na stole.
Tutaj pytanie do wszystkich:
Wolicie miec opcje taka ze po wygraniu rundy wchodzicie do nastepnej z poszukiwaczem ktorym wygraliscie poprzednia (ale bez sprzetu i statow z poprzedniej itd) czy przed kazda runda losowac od nowa?
Pierwsza opcja jest o tyle ciekawa ze daje wrazenie kontynuacji drogi po Korone Wladzy, ale eliminuje w pewnym sensie koniecznosc sprawdenie sie w wielu rolach. jak ktos na poczatku wylosuje Lesnego Duszka to moze miec latwiej od samego poczatku az do konca Turnieju niz ktos kto sie ledwo co przeczlapal pielgrzymem do nast. rundy.
W koncu mistrz to ktos taki kto umie wygrac kazda postacia, a nie miec specjalizacje.
Jak sadzicie?
EDIT:
Pokrak, ile ty masz lat? Zaraz plakac zaczniesz moze jeszcze? Albo tupac nogami w podloge?
Czlowieku, robimy zasady i od 2 lat wiadomo ze sa zmienione. Caly czas rozmawiamy o tym, ze nie chemy grac IDEALNIE wg old-school instrukcji, ale ze chcemy cos zmeinic (m. in. po to by nawet starzy wyjadacze co znaja wszystko na pamiec nie mieli az tak latwiutko), zeby miec swoje zasady turniejowe.
Pytamy sie was o zdanie, ale to nie znaczy ze sie do niego zastosujemy w kazdym calu, a ty tupiesz nozkami bo smiemy cos tu zmienic nie tak jak ty sobie wyobrazasz. No badz powazny.
Biore sobie wasze uwagi do serca i zmieniam/modyfikuje pewne zasady by znalezc kompromis - termin najwidoczniej dla ciebie absolutnie obcy, by by i wilk syty i owca cala, ok?
Szkoda ze cie nie bedzie, bo sadze ze by ci sie spodobalo jak to generalnie do tej pory sie wszytkim chyba podobalo, a na zywo moglbys wiele wiecej zalatwic. Od 2 lat staram sie o dyskusje o nowelizacji zasad turniejowych na swiezo po zakonczonym turnieju. moze w tym roku to wyjdzie.
Pozdrawiam i do obaczenia kiedys tam.
A system rozwoju postaci generalnie przetestuje - w sensie 2 X poziom. Moze cos z tego wyjdzie.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Oley :arrow: nie wiem czy zrozumiałeś co miałem na myśli więc ci wyjasnię:
Założono temat z ankietą czy ludzie chcą "jaskini" na turnieju. Większośc nie chce. W tymze temacie piszesz, że ankieta to dobra inicjatywa a potem:
I teraz piszesz:
Założono temat z ankietą czy ludzie chcą "jaskini" na turnieju. Większośc nie chce. W tymze temacie piszesz, że ankieta to dobra inicjatywa a potem:
czyli że albo nie będzie wcale, albo będzie bez zmian. Za pierwszą opcją było 7 głosów, za ostatnią nie było zadnych.tak naprawdę aktualnie opcje są 2: pierwsza i ostatnia
I teraz piszesz:
Trochę brak tu jakiejkolwiek konsekwencji.najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
owszem, jestem swiadom tego co pisze
REALNIE: opcja 1 i 4
JAK BYM CHCIAŁ OPCJE nr 2, ale nie ma kto tego zrobic, bo ja mam sesje, organizacje calego konwentu i dopracowanie zasad wg waszych sugestii i mase swojego biznesu do zrobienia.
Owszem to ankieta opiniotworcza i dlatego biore ja pod uwage - mam bardzo mieszane uczucia wzgledem Jaskini.
jesli znalazlby sie ktos kto by mi wyselekcjonowal karty jaki powinny zostac usuniete to mogla by wejsc na zasadzie drugiej opcji.
Wlasciwie idea Jaskini w turnieju jest po to by dac miejsce do natrzepania Punktow Zwyciestwa, miejsce hardkorowe ale w pewnych sytuacjach potrzebne (przy wywaleniu czesci kart,poszukiwaczy,czarow).
A jak przejrze propozycje Mathima co do zmian w zasadach to ocenimy czy da sie wyprzegnac je z systemu czy nie. Najwyzej przed Turniejem usiadziemy i wychrzanimy czesc kart jak nie zdaze wczesniej.
Na przyszlosc:
bardzo bym chcial miec stale wsparcie w forumowej ekipie przy pracy nad mimem
potrzebuje ludzi ktorzy pomoga mi w tworzeniu serwisu, ktory neistety teraz lezy i kwiczy a domena jest
ludzi pracujacych nad zasadami i punktami programu samego MiMem (prelekcje o pracach nad projektami, prezentacje dodatkow itd)
ludzi ktorzy chetnie pojada pod szyldem "MiMem" i Gamekeepera na rozne kony i stworza cos w stylu objazdowego Turnieju z finalem we Wroclawiu w marcu.
ludzi ktorzy chetnie wniosa sami swoje pomysly do organizacji i realizacji
w tym roku to tak wyglada bo nie mam procz Mathima nikogo do pomocy przed akcja. Stad dziekuje jeszcze raz za uwagi - pomagaja zrobic zasady przejrzyste mimo ze zmienione.
Mam nadzieje ze na MiMem i przy Turnieju znajda sie ochotnicy do pomocy (wkrotce dane o zgloszeniach)
Pozdr
REALNIE: opcja 1 i 4
JAK BYM CHCIAŁ OPCJE nr 2, ale nie ma kto tego zrobic, bo ja mam sesje, organizacje calego konwentu i dopracowanie zasad wg waszych sugestii i mase swojego biznesu do zrobienia.
Owszem to ankieta opiniotworcza i dlatego biore ja pod uwage - mam bardzo mieszane uczucia wzgledem Jaskini.
jesli znalazlby sie ktos kto by mi wyselekcjonowal karty jaki powinny zostac usuniete to mogla by wejsc na zasadzie drugiej opcji.
Wlasciwie idea Jaskini w turnieju jest po to by dac miejsce do natrzepania Punktow Zwyciestwa, miejsce hardkorowe ale w pewnych sytuacjach potrzebne (przy wywaleniu czesci kart,poszukiwaczy,czarow).
A jak przejrze propozycje Mathima co do zmian w zasadach to ocenimy czy da sie wyprzegnac je z systemu czy nie. Najwyzej przed Turniejem usiadziemy i wychrzanimy czesc kart jak nie zdaze wczesniej.
Na przyszlosc:
bardzo bym chcial miec stale wsparcie w forumowej ekipie przy pracy nad mimem
potrzebuje ludzi ktorzy pomoga mi w tworzeniu serwisu, ktory neistety teraz lezy i kwiczy a domena jest
ludzi pracujacych nad zasadami i punktami programu samego MiMem (prelekcje o pracach nad projektami, prezentacje dodatkow itd)
ludzi ktorzy chetnie pojada pod szyldem "MiMem" i Gamekeepera na rozne kony i stworza cos w stylu objazdowego Turnieju z finalem we Wroclawiu w marcu.
ludzi ktorzy chetnie wniosa sami swoje pomysly do organizacji i realizacji
w tym roku to tak wyglada bo nie mam procz Mathima nikogo do pomocy przed akcja. Stad dziekuje jeszcze raz za uwagi - pomagaja zrobic zasady przejrzyste mimo ze zmienione.
Mam nadzieje ze na MiMem i przy Turnieju znajda sie ochotnicy do pomocy (wkrotce dane o zgloszeniach)
Pozdr
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt: