
Magiczny miecz na komputer !!
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
C++ , DirectDraw , IDE Code::Blocks .Kropek_ pisze:Niepowiem kosteczka całkiem przyjemnie wygląda lecz grafika to dopiero 1/3 sukcesu. Jak stoi ten projekt jeśli chodzi o sprawy techniczne w czym to jest pisane ?? Jak tam wygląda hierarchia klas ?? Ogarneliście ten temat ??
PS: Programuje sam nie ma żadnej grupy ,więc pisz w liczbie pojedynczej.
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Dzięki i nawzajem.A co do spraw technicznych myślałem o przesiadce na allegro ,ale to sięKropek_ pisze:SeSim tu nie chodziło o szpanbyłem poprostu ciekawy jak On rozwiazał czy tam rozwiązuje problemy jakie pojawiają już w fazie projektowania a jest tego troszkę. Powodzenia przy klepaniu !!!
jeszcze zobaczy.
Ostatnio zmieniony sobota 06 sty 2007, 20:23 przez pawel559, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Mógłby ktoś to przetestować i napisać jak to u niego działa ,chodzi mi o to czy jakość jest poprawna i czy niema żadnych skoków .Potrzebuje dużo testów tego.
.http://emugames.cba.pl/sample3.7z
.http://emugames.cba.pl/dll.7z
.http://emugames.cba.pl/sample3.7z
.http://emugames.cba.pl/dll.7z
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 45
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Eee no fajnie to wygląda
Chociaz nie jestem fanem tej podróby musze powiedzieć że werjsa pecetowa bedzie naprawde ciekawa
A przynajmniej na to wygląda w tej fazie rozwoju ![winking face ;]](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
Miałem się nie wypowiadać ale jak już potestowałem to powiem jakie widzę problemy. pawel559 scrollowanie samo w sobie nie jest problemem zaimplementować ale zastanawiałeś się jak mają podczas tego scrollowania zachowywać się obiekty które będą na planszy (karty,pionek) ?? Na samym początku w naszej grze też był taki bajer wszystko pięknie się przesuwało itp. itd. ale problemy zaczeły się rodzić kiedy chcieliśmy zaimlementować podgląd danego pola, kart na danym polu itp. Nie mówię ,że nie da się tego zrobić ale nie jest to proste strasznie dużo parametrów będziesz musiał przeliczać typu obecna pozycja planszy i karty na każdym polu potem po przesunięciu kolenje przeliczenie obecnej pozycji. Radzę się nad tym zastanowić, chyba ,że znalazłeś jakieś inne magiczne rozwiązanie jeśli tak to czy mógł bym je poznać ?? Widze ,że też allegro
Powodzenia w klepaniu !!!
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
WindyIndy: Plansza którą mi przysłałeś jest jakaś taka ostra ?
Da się coś z tym zrobić ?
Kropek_:Ja poprostu chciałem sprawdzić czy to się dobrze scroluje i czy niema skoków ,
czytałem że funkcja vsync którą wykorzystuje niedziała na wszystkich kartach graficznych .
A co do kart na polu to ich pozycje wyliczam sobie normalnie x i y a potem odejmuje
od tego przesunięcie mapy i wszystko mam dokładne.Allegro to niejest ostateczna decyzja
myślałem jescze o SDL albo HGE .
Da się coś z tym zrobić ?
Kropek_:Ja poprostu chciałem sprawdzić czy to się dobrze scroluje i czy niema skoków ,
czytałem że funkcja vsync którą wykorzystuje niedziała na wszystkich kartach graficznych .
A co do kart na polu to ich pozycje wyliczam sobie normalnie x i y a potem odejmuje
od tego przesunięcie mapy i wszystko mam dokładne.Allegro to niejest ostateczna decyzja
myślałem jescze o SDL albo HGE .
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
Mi bardziej podoba sie to pierwsze. ta brązowa deska ma klimat, a i logo Magicznego Miecza wygląda lepiej niż napis z pudełka. poniżej umieściłem link do krasnoluda z pudelka bo mój wygląda chyba lepiej niż ten z twojego screena:
http://img180.imageshack.us/img180/783/dwarfrm8.jpg
http://img180.imageshack.us/img180/783/dwarfrm8.jpg
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 45
Proszę bardzo
Jeśli chodzi o ostrość tej planszy to rzeczywiście podbijałem ją żeby napisy były bardziej czytelne, ogólnie trudniej pracuje się na mapach z małą rozdzielczością. Jak masz photoshopa to pokombinuj z blurem jeśli uważasz że wyszło za ostro. Jak nie to daj znać, w wolnej chwili się rozmiękcze mapkę i podeśle.
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Najprościej to wycinasz tło tego obrazka. Skoro mówisz, że są białe kwadraciki to rozumiem, że tło jest białe. Weź toolsa zwanego Magic Wond (różdżka) i kilknij na tle. Jak się zaznaczy całe tło naciśnij guzik delete. Później zrób odwrotną selekcję żeby zamiast tła było zaznaczone to co zostało. Następnie copy, później paste tam gdzie chcesz to wkleić i wsio 
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member