Projekt tomaszk'a (Magia i Miecz)
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Powolutku;) Jak wczesniej pisalem, ja gralem w taki sposob, ze mozna bylo odwiedzac tylko jedna. Oczywiscie zgadzam sie, ze instrukcja w zaden sposob tego nie potwierdza, to tylko moje przyzwyczajenie/utrudnienie. Nie znaczy to jednak, ze w grze bedzie tak samo.
Ankieta jest po to, zeby poznac zdanie innych. Jak sam widzisz, wiecej ludzi glosuje, niz wyraza swoja opinie slownie. Tak, czy inaczej jej wynik nie jest dla mnie przymusem do zrobienia czegos, czego nie chce;)
Edit:
Mysle, ze z czasem pojawi sie wiecej takich roznic miedzy pogladami graczy na jakas sprawe. Mozna by to bylo zalatwic przez opcje gry. Gracz sam by wybieral, czy w danej grze chce np. odwiedzac jedna, czy dowolna ilosc postaci.
W kolejnej wersji bedzie to:
ZMIANA ZASAD - LIMIT PRZEDMIOTOW: limit odnosi sie tylko do ilosci przedmiotow niesionych w "plecaku". przyklad: poszukiwacz ma tarcze, topor, magiczny pas, zbroje, helm i butelke wody. ilosc przedmiotow wynosi 6, ale skoro nosi 5 przedmiotow na sobie, a w plecaku tylko butelke wody, to nie potrzebuje do tego tragarza, mula, itd.
I jak? Uslysze grzmoty i blyskawice?;) Dla mnie zawsze bylo glupota w zasadach gry, ze np. zbroje niesie za mnie tragarz;) To chyba dobry przyklad, zeby takie rzeczy moc wybrac w opcjach - czy chce sie grac wedlug instrukcji, czy tez wlasnego przyzwyczajenia/widzimisie/czy czegos tam.
Ankieta jest po to, zeby poznac zdanie innych. Jak sam widzisz, wiecej ludzi glosuje, niz wyraza swoja opinie slownie. Tak, czy inaczej jej wynik nie jest dla mnie przymusem do zrobienia czegos, czego nie chce;)
Edit:
Mysle, ze z czasem pojawi sie wiecej takich roznic miedzy pogladami graczy na jakas sprawe. Mozna by to bylo zalatwic przez opcje gry. Gracz sam by wybieral, czy w danej grze chce np. odwiedzac jedna, czy dowolna ilosc postaci.
W kolejnej wersji bedzie to:
ZMIANA ZASAD - LIMIT PRZEDMIOTOW: limit odnosi sie tylko do ilosci przedmiotow niesionych w "plecaku". przyklad: poszukiwacz ma tarcze, topor, magiczny pas, zbroje, helm i butelke wody. ilosc przedmiotow wynosi 6, ale skoro nosi 5 przedmiotow na sobie, a w plecaku tylko butelke wody, to nie potrzebuje do tego tragarza, mula, itd.
I jak? Uslysze grzmoty i blyskawice?;) Dla mnie zawsze bylo glupota w zasadach gry, ze np. zbroje niesie za mnie tragarz;) To chyba dobry przyklad, zeby takie rzeczy moc wybrac w opcjach - czy chce sie grac wedlug instrukcji, czy tez wlasnego przyzwyczajenia/widzimisie/czy czegos tam.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Jeśli liczy się dla ciebie ilośc głosów a nie jakośc argumentacji to powodzenia bo to tej grze fatalnie wróży 
Co o limitu przedmiotów - widzę że chcesz zrobić z MiMa RPGa likwidując jedną z największych zalet tej gry jaką jest prostota. Ta gra nie jest i nie ma być logiczna.
Po takich zmianach to już nie będzie MiM więc i moje zainteresowanie dla tego projektu znika.
Co o limitu przedmiotów - widzę że chcesz zrobić z MiMa RPGa likwidując jedną z największych zalet tej gry jaką jest prostota. Ta gra nie jest i nie ma być logiczna.
Po takich zmianach to już nie będzie MiM więc i moje zainteresowanie dla tego projektu znika.
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Ktora czesc mojej wypowiedzi sprawila, ze masz takie zdanie?;)PoKrAk pisze:Jeśli liczy się dla ciebie ilośc głosów a nie jakośc argumentacji to powodzenia bo to tej grze fatalnie wróży
Moze ta?
tomaszk pisze: Tak, czy inaczej jej wynik nie jest dla mnie przymusem do zrobienia czegos, czego nie chce;)
Twoja wypowiedz na temat limitu przedmiotow to dla mnie kolejny przyklad, zeby kazda zmiane zasad MiMa mozna bylo ustawic jedynie w opcjach.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Otoz to. I wilk syty i owca cala;)
Przy okazji pytanie. Jak chcielibyscie miec rozwiazana sprawe dodatkow? Na ta chwile pisze podstawowke w taki sposob, ze dodatki mozna by bylo wybierac na starcie gry. Czyli rozpoczynajac gre wybiera sie, z ktorymi dodatkami chce sie grac. Czy to warte zachodu?
Edit:
Nowa wersja do pobrania, patrz 1 post.
Przy okazji pytanie. Jak chcielibyscie miec rozwiazana sprawe dodatkow? Na ta chwile pisze podstawowke w taki sposob, ze dodatki mozna by bylo wybierac na starcie gry. Czyli rozpoczynajac gre wybiera sie, z ktorymi dodatkami chce sie grac. Czy to warte zachodu?
Edit:
Nowa wersja do pobrania, patrz 1 post.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Różne opcje zasad to dobry pomysł, ale w niektórych momentach są dość zbędne
Po prostu chyba łatwiej zrobić możliwość odwiedzania większej liczby osób i kto będzie chciał ten skorzysta, kto uzna, że woli odwiedzać jedną będzie odwiedzał tylko jedną. Podobnie jak w planszówce
Nie ma możliwości zakazania. Ja generalnie jestem przeciwnikiem automatyzacji tego typu projektów - im mniej funkcji jest zautomatyzowanych tym lepiej się gra i pojawia się mniej błędów. Np jakby dodac opcję o dodwaniu pkt WT/S/M/MZ we włąsnym zakresie, dodać możliwość wykonywania rzutów kostką bez wyraźnego powodu w dowolnym momencie to można spokojnie ręcznie grę prowadzić
Nie potrzeba setek funkcji automatycznych, gdzie co chwila będą kwestie sporne co do tego jak co powinno działać - będzie działało zawsze tak jak wybierze grający 
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Np. taka sytacja: komputer losuje karte do wyciagniecia na danym obszarze, sa to 2 mieszki zlota. Gracz sam dodaje sobie te 2 mieszki, zamiast "automatycznie" je dostac? Czy to masz na mysli? Albo np. dac dla gracza mozliwosc "rzucania" kosci i zeby sam decydowal, czy wygral dana walke z wrogiem, bo sam rzucal? Zdecydowanie jestem przeciwny, po to jest to komputerowa wersja, zeby takie rzeczy robil za nas komputer. Coz, kazdy ma wlasna wizje:)
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
-
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
- Lokalizacja: Gotenhafen
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
Wiadomo że jak będzie możliwość odwiedzenia wszystkich postaci to gracz się na to skusi, bo więcej z tego korzyści będzie miałmożliwość odwiedzania większej liczby osób i kto będzie chciał ten skorzysta
To jest rozwiązanie.Gracz sam by wybieral, czy w danej grze chce np. odwiedzac jedna, czy dowolna ilosc postaci.
jestem przeciwnikiem automatyzacji tego typu projektów
dodac opcję o dodwaniu pkt WT/S/M/MZ we włąsnym zakresie
Gracz sam dodaje sobie te 2 mieszki
Bez przesady...jakbym miał to robić wszystko ręcznie to bym w zwykłą planszówke sobie zagrał.dac dla gracza mozliwosc "rzucania" kosci
Wcześniej chciałem zaproponować takie rozwiązanie, ale wydawało mi się to skomplikowane, a tu taka niespodzianka.Jak chcielibyscie miec rozwiazana sprawe dodatkow? Na ta chwile pisze podstawowke w taki sposob, ze dodatki mozna by bylo wybierac na starcie gry. Czyli rozpoczynajac gre wybiera sie, z ktorymi dodatkami chce sie grac. Czy to warte zachodu?
Edit:
Co do nowej wersji;
-Karta lwa jest "Lew pojuje"
-Jak mam te 7ptk siły to pojawia mi się krzyżyk "lvl up" znika natomiast możliwość wykonywania ruchu, po wciśnięciu "lvl up" tak samo.
-W mieście jak zamienię się w ropuchę czasem w następnej kolejce jak przechodzę na pole obok to nie badam obszaru ( nie ciągnie się karta przygód ).
-Klawisz ESC nie działa w czasie gry.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 16 lip 2007, 21:30 przez Lehlerex, łącznie zmieniany 1 raz.
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
A ja myślałem, że takie projekty są po to, żeby grać przez internet z innymi graczami, a nie po to aby komputer wyręczał nas we wszystkim. Widocznie się pomyliłem 
Takie rozwiązanie jak zaproponowałem jest zastosowane na stronie www.ccgworkshop.com we wszystkich karciankach i własnie to pozwala swobodnie grać, a funkcje automatyczne stosowane są rzadko i tylko tam gdzie ręcznie niespecjalnie można interweniować. Rozwiązanie takie zapewnia swobodną grę i ustalanie zasad z graczem, z którym własnie gramy
Gramy dla przyjemnosci, wiec powinna być możliwość ewentualnej zmiany zasad itp.
A co do:
Takie rozwiązanie jak zaproponowałem jest zastosowane na stronie www.ccgworkshop.com we wszystkich karciankach i własnie to pozwala swobodnie grać, a funkcje automatyczne stosowane są rzadko i tylko tam gdzie ręcznie niespecjalnie można interweniować. Rozwiązanie takie zapewnia swobodną grę i ustalanie zasad z graczem, z którym własnie gramy
A co do:
To jest oszukiwanie samego siebie i to hasło było bzdurne. W planszówce masz taką możliwość a podobno nie stosujesz?Wiadomo że jak będzie możliwość odwiedzenia wszystkich postaci to gracz się na to skusi, bo więcej z tego korzyści będzie miał
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Dokladnie, to moje odczucie:)Lehlerex pisze:Bez przesady...jakbym miał to robić wszystko ręcznie to bym w zwykłą planszówke sobie zagrał.
Troche pomyslalem, nim zaczalem pisac;) Takze poczytalem. Ten lubi to, tamten tamto, itd.Lehlerex pisze:Wcześniej chciałem zaproponować takie rozwiązanie, ale wydawało mi się to skomplikowane, a tu taka niespodzianka.
Dziekuje, juz zmieniam.Lehlerex pisze:Karta lwa jest "Lew pojuje"
Ups... spojrze jutro z samego rana i prawdopodobnie wrzuce na szybko nowa, poprawiona wersje. Przepraszam za babol.Lehlerex pisze:Jak mam te 7ptk siły to pojawia mi się krzyżyk "lvl up" znika natomiast możliwość wykonywania ruchu, po wciśnięciu "lvl up" tak samo.
Sprawdze, ponowne podziekowania.Lehlerex pisze:W mieście jak zamienię się w ropuchę czasem w następnej kolejce jak przechodzę na pole obok to nie badam obszaru ( nie ciągnie się karta przygód ).
Dziala na poczatku tury, w czasie kiedy mozna wykonac kolejny ruch.Lehlerex pisze:Klawisz ESC nie działa w czasie gry.
Nie widze pomylki, Ty to widzisz w taki sposob, ja w inny.pretorianstalker pisze:A ja myślałem, że takie projekty są po to, żeby grać przez internet z innymi graczami, a nie po to aby komputer wyręczał nas we wszystkim. Widocznie się pomyliłem.
Edit: poprawiony lew, poruszanie sie po zebraniu 7 punktow doswiadczenia i badanie obszaru przez ropuche. Patrz 1 post.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Przekonasz się, że co chwila będzie się pojawiało kilkanaście problemów z różną interpretacją zasad i nie będziesz w stanie tego wyeliminować. Mimo wielu dyskusji na forum, wiele spraw nadal pozostaje kwestią tego co kto woli
Manualne rozwiązywanie problemów powoduje, że mechanika jest taka jaką stosują gracze i na pewno jest o wiele prościej to stworzyć niż tworzyć mechanikę do każdej karty. Nawet jeżeli będą opcje gry, żeby każdy mógł ustawiać wszystko jak mu się podoba to i tak nie spełni to swojej funkcji, bo przebrnięcie przez kilkaset opcji po to, aby skonfigurować automatyczne funkcje pod siebie skutecznie zniechęci ludzi
Jedynym sensownym wyjście jest narzucenie własnych rozwiązań w przypadku wszystkich kart i możliwych kombinacji spornych lub manualna obsługa.
Pare przykładów:
Jak rozwiązana będzie sprawa Czarów? Ile można będzie rzucić w turze? Które będą Czarami obronnymi?
Jak rozwiązana będzie sprawa Kuglarza i Walkirii?
Jak rozwiązana będzie sprawa Smoczego Najazdu i Trzęsienia ziemii?
To na szybko przyszło mi do głowy - do tej pory na forum nie udało się nic sensownego ustalić w tych kwestiach - jest kilka pomysłów, jedne bardziej sensowne, a inne mniej - będziesz musiał jakieś wybrać i zawsze będą jacyś przeciwnicy i zwolennicy. W przypadku manualnej obsługi nie ma tego problemu. CCGworkshop działa już dłuuuuugi czas i pozwala pograć w karcianki i proste gry planszowe - generalnie opiera się na manualnym sterowaniu i setki graczy są zadowolone
Pare przykładów:
Jak rozwiązana będzie sprawa Czarów? Ile można będzie rzucić w turze? Które będą Czarami obronnymi?
Jak rozwiązana będzie sprawa Kuglarza i Walkirii?
Jak rozwiązana będzie sprawa Smoczego Najazdu i Trzęsienia ziemii?
To na szybko przyszło mi do głowy - do tej pory na forum nie udało się nic sensownego ustalić w tych kwestiach - jest kilka pomysłów, jedne bardziej sensowne, a inne mniej - będziesz musiał jakieś wybrać i zawsze będą jacyś przeciwnicy i zwolennicy. W przypadku manualnej obsługi nie ma tego problemu. CCGworkshop działa już dłuuuuugi czas i pozwala pograć w karcianki i proste gry planszowe - generalnie opiera się na manualnym sterowaniu i setki graczy są zadowolone
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
To nie kwestia krzyku
Ja nikomu nie narzucam tylko ostrzegam
Po prostu mówie jak bedzie po tym co widzę już na przykładzie Miasta i Wioski. Jeżeli autor chce się sugerować głosem forumowiczów, to musi się liczyć z tym, że są setki robieżności w pojmowaniu zasad. Na dobrą sprawę są tylko takie opcje jak powiedziałem - stworzyć mechanikę wg własnego uznania i wszyscy się dostosują bo nie każdy bedzie miał umiejśtności/czas żeby zrobić własnego MiMa
, albo stworzyć wersje manual. Wersja oparta na głosie ludu będzie powstawała setki lat w męczarniach 
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Również uważa, że ni epowinno się implementować mechaniki i zostawić wszystko do manulanego sterowania > dzięki temu gra mogłaby powstać dużo szybciej i każdy mógłby interpretować wszystko jakby chciał. Najważniejszym zadaniem MiMa komputerowego jest możliwośc zagrani z innymi graczami online. Jakbym chciał grać sobie na kompie to wolę sobie zagrać w wersję papierową 
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2007, 20:49
- Lokalizacja: Częstochowa
- Płeć:
pograłem chwilę i takie mam bugi:
- mefistofeles z neutralnego zmienil mnie na dobrego a z tego co tam przeczytalem to powinien mnie zamienic w zlego
- nie jestem jakos szczegolnie obeznany w zasadach ale to chyba tez blad: zostalem w miescie zamieniony w ropuche i zostaly tam moje przedmioty - i potem jak juz wszedlem ponownie do miasta to przedmioty zebralem ale nie wyswietlily sie opcje miasta
- mefistofeles z neutralnego zmienil mnie na dobrego a z tego co tam przeczytalem to powinien mnie zamienic w zlego
- nie jestem jakos szczegolnie obeznany w zasadach ale to chyba tez blad: zostalem w miescie zamieniony w ropuche i zostaly tam moje przedmioty - i potem jak juz wszedlem ponownie do miasta to przedmioty zebralem ale nie wyswietlily sie opcje miasta
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 15:09
- Lokalizacja: Rumia
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Witam
to moj pierwszy post na tym forum, wiec witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
Po obejrzeniu tego tematu od razu zabralem sie za testowanie. Oto wynik ostatniej godziny "pykania":
1. udalo mi sie kupic tarcze w wiosce warta 3 mz, choc mialem tylko 2 mz ... wartosc posiadanych mz spadla do zera, a tarcza pojawila sie w ekwpiunku
2. magiczny miecz - nie daje pkt wytrzymalosci po wygranej walce (a powinien) .. po kolejne bedac dobrym charakterem nie moge nawet podniesc miecza, a zawsze mi sie wydawalo ze choc nie noge go uzywac, to moge go niesc w ekwpiunku i ... zaniesc chociazby do alchemika zeby dostac mieszek zlota za to ..
3. w Karczmie wylosowalem 5tke i mialem mozliwosc przeniesienia sie gdziekolwiek; przenioslem sie wiec do Miasta, gdzie lezaly moje przedmioty i zloto po tym jak jakis czas temu czarodziejka mnie zamienila w ropuche. Wynik: przedmioty powrocily w moje posiadanie, ale system nie dal mi mozliwosci zajrzenia do "miastowych majstrow"
Tak chyba nie powinno byc.
4. Czarnoksieznik przy stanie 1 zloto i 1 wytrzymalosc nie mial aktywnego przycisku "leczenie" w Zamku w krainie srodkowej.
5. Grajac Barbarzynca, i napotykajac zdarzenie Podatek ... nie zmalal mi ze stanu 2mz, mimo iz dostalem message ze place podatek ... nie wiem czy ta karta jest juz skonczona, ale mam wrazenie ze wczesniej jak trafilem na te karte zdarzenia to zadzialala.
6. Ropucha - Czarnoksieznik mi skakal 3 tury .. a jak gralem Barbarzynca to o dziwo 4 tury bylem ropucha
to na razie tyle
pozdrawiam
i goraco czekam na kolejne odslony
to moj pierwszy post na tym forum, wiec witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
Po obejrzeniu tego tematu od razu zabralem sie za testowanie. Oto wynik ostatniej godziny "pykania":
1. udalo mi sie kupic tarcze w wiosce warta 3 mz, choc mialem tylko 2 mz ... wartosc posiadanych mz spadla do zera, a tarcza pojawila sie w ekwpiunku
2. magiczny miecz - nie daje pkt wytrzymalosci po wygranej walce (a powinien) .. po kolejne bedac dobrym charakterem nie moge nawet podniesc miecza, a zawsze mi sie wydawalo ze choc nie noge go uzywac, to moge go niesc w ekwpiunku i ... zaniesc chociazby do alchemika zeby dostac mieszek zlota za to ..
3. w Karczmie wylosowalem 5tke i mialem mozliwosc przeniesienia sie gdziekolwiek; przenioslem sie wiec do Miasta, gdzie lezaly moje przedmioty i zloto po tym jak jakis czas temu czarodziejka mnie zamienila w ropuche. Wynik: przedmioty powrocily w moje posiadanie, ale system nie dal mi mozliwosci zajrzenia do "miastowych majstrow"
Tak chyba nie powinno byc.
4. Czarnoksieznik przy stanie 1 zloto i 1 wytrzymalosc nie mial aktywnego przycisku "leczenie" w Zamku w krainie srodkowej.
5. Grajac Barbarzynca, i napotykajac zdarzenie Podatek ... nie zmalal mi ze stanu 2mz, mimo iz dostalem message ze place podatek ... nie wiem czy ta karta jest juz skonczona, ale mam wrazenie ze wczesniej jak trafilem na te karte zdarzenia to zadzialala.
6. Ropucha - Czarnoksieznik mi skakal 3 tury .. a jak gralem Barbarzynca to o dziwo 4 tury bylem ropucha
to na razie tyle
pozdrawiam
i goraco czekam na kolejne odslony
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 15:09
- Lokalizacja: Rumia
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
-
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
- Lokalizacja: Gotenhafen
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
-
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
- Lokalizacja: Gotenhafen
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
-
-
- Posty: 37
- Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: piątek 20 lip 2007, 15:09
- Lokalizacja: Rumia
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt: