Projekt Kropek_a (Magia i Miecz)
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
W oczekiwaniu na kolejne screeny i informacje postanowiłem jeszcze raz przejrzeć cały temat. Wiecie co jest najlepsze na pierwszym screenie (strona pierwsza)? Nie, nie to że Amazonka ma po 14 siły, mocy, złota i wytrzymałości, nie to że nie ma opisów obszarów, ale to że Amazonka stoi na polach a odwiedza wioskę :mrgreen:
To oczywiście tylko taki żarcik, zdaję sobie sprawę że gra jest dopiero w fazie powstawania i to był tylko test jak to będzie wyglądało ale naprawdę to fajnie wygląda
Życzę powodzenia tobie a nam wszystkim cierpliwości żeby spokojnie doczekać na grywalną wersję
To oczywiście tylko taki żarcik, zdaję sobie sprawę że gra jest dopiero w fazie powstawania i to był tylko test jak to będzie wyglądało ale naprawdę to fajnie wygląda
Chyba tak, o ile Kropek nie postanowił czegoś pozmieniać :-kA to menu to wejściowe ,czy takie co się włącza podczas rozgrywki ?
Życzę powodzenia tobie a nam wszystkim cierpliwości żeby spokojnie doczekać na grywalną wersję
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
Z braku czasu to Menu będzie narazie robiło za wszystko opcja Zapisz będzie narazie niestety nie aktywna bo jest problem jak pozapisywać wszystkie stany obiektów itp. itd. W pierwsza beta beta beta mam nadzieję ,że już w ten weekend będzie można pograć. Ale nie chcę zapeszać. Problem w tym ,że nie mamy tyle czasu aby wszystkie karty zaimplementować. Cały szkielet jest już zrobiony wszystko działa jak powinno ale brak czasu na implementację kart
Więc narazie będziemy dopracowywać szkielecik jak go już dokręcimy (dzięki wam mam nadzieję) powoli się wszystkie karty zaimplementuje. Co do tamgego screena to chyba było tak ,że włączony był poprostu podgląd danej lokacji. A mapa z napisami lokacji to już działka WindyInd-iego 
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 45
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
No i doczakaliśmy się pierwszej BETY. Dostępna jest pod adresami
http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar
oraz dziś wieczorkiem
http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar
Serwera bajt proszę używać jako ostateczność ponieważ jest to mój prywatny serwer.
Co do wersji Gra NIE JEST jeszcze skończona jeśli chodzi o implementację wszystkiego co chcemy ale dajemy już ją do testów w celu eliminacji błędów (które napewno są).
Proszę dział testów
o konkretne odpowiedzi typu w jakim przypadku się coś wykrzaczyło po jakim czasie itp. Bardzo to pomoże w dalszym rozwijaniu Projektu.
MIŁEGO GRANIA
Ps. Aby wygrać trzeba dojść do korony władzy.
http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar
oraz dziś wieczorkiem
http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar
Serwera bajt proszę używać jako ostateczność ponieważ jest to mój prywatny serwer.
Co do wersji Gra NIE JEST jeszcze skończona jeśli chodzi o implementację wszystkiego co chcemy ale dajemy już ją do testów w celu eliminacji błędów (które napewno są).
Proszę dział testów
MIŁEGO GRANIA
Ps. Aby wygrać trzeba dojść do korony władzy.
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
hmm no nie wiem jak innym ale mi jakos gierka nie goli niestety. Zassam jeszcze raz, ale watpie zeby cos pomoglo.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 45
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
U mnie obraz był ok.
Natomiast trzeba poprawić button do rzucania kostką bo trzeba kliknąć go w środek a nie w dowolne miejsce żeby działał.
Kolejna rzecz to pole w środkowej krainie na którym ciągnie sie 3 karty (nazwy nie pamiętam) jakoś dziwnie się zachowuje (raz kazało mi rozpatrywać karty w dziwnej kolejności, raz się na nim gra zawiesiła).
Gra bardzo mi się podoba - grafika i ogólnie rozkład elementów w grze 5+.
Można by na planszy głównej dorobić nazwy pól (bez instrukcji) bo ktoś kto nie gra a MiM nie zna ich na pamięć.
Natomiast trzeba poprawić button do rzucania kostką bo trzeba kliknąć go w środek a nie w dowolne miejsce żeby działał.
Kolejna rzecz to pole w środkowej krainie na którym ciągnie sie 3 karty (nazwy nie pamiętam) jakoś dziwnie się zachowuje (raz kazało mi rozpatrywać karty w dziwnej kolejności, raz się na nim gra zawiesiła).
Gra bardzo mi się podoba - grafika i ogólnie rozkład elementów w grze 5+.
Można by na planszy głównej dorobić nazwy pól (bez instrukcji) bo ktoś kto nie gra a MiM nie zna ich na pamięć.
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono DINPUT.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
Karta graficzna GeForce FX5600, ale to raczej nie jej wina. A że jestem jedynym u ktorego nie dziala to wiem. Jak zawsze, oryginał
Karta graficzna GeForce FX5600, ale to raczej nie jej wina. A że jestem jedynym u ktorego nie dziala to wiem. Jak zawsze, oryginał
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Of cos mam. Ale.. cos z nim było
Zainstalowałem nową wersje i działa bez problemu. Dzieki 
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nuuu to tera jo 
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Pograłem sobie z 10 minut i wyłapałem kilka buraków.
1. Nie ma czarów
2. Jak się odrzuci przedmiot to później nie zostaje on na polu.
3. Nie są liczone punkty doświadczenia za wygrane walki na Siłę.
4. Nie zawsze działa kolejność wg, której rozpatruje się karty. Miałem topór i przeciwnika. Przed walką mogłem podnieść topór
5. Nie można zignorować miejsc w których się rzuca kostką.
6. MAGICZNE WROTA: Nie zadziałał teleport do Równiny Grozy. Być może to było związane z tym, że zanim gra wypisała wyniki w "konsoli" to ja z uporem maniaka naciskałem na kostkę od ruchu
A teraz moje spostrzeżenia i wnioski:
1. Bardzo fajna muzyczka. Brzmi jakby znajomo. Skąd to?
2. Muzyka mogłaby się zmieniać na czas walki. Płynny fade out muzyki z głównej planszy na pół sekundy/sekundę przed pojawieniem się karty wroga i analogiczny fade in z muzyką walki jak już karta wroga się pojawi. Po ubiciu wroga to samo tylko, że w drugą stronę
3. Fajny patent ze stratą 10s podczas grania w singla.
4. Wiecie co... Plansza mi nie pasuje. Nie potrzebnie zostawiliście te puste pola po tekstach. Wygląda to co najmniej głupio. Proponowałbym je po prostu skasować ale za to powiększyć grafiki. Tak czy siak tekstu nie widać, a nie będzie się marnowało miejsce.
5. Nie widać kart leżących na "ziemi". Mogłyby być chociaż jakieś różnokolorowe małe ikonki oznaczające, że coś tam jest. Różne kolory ikonek dla różnych rodzajów kart.
Generalnie projekt bardzo zacny. Oby tak dalej!
>
EDIT:
Koniecznie doróbcie w następnej wersji sajwowanie i odczytywanie!
Aaa i jeszcze jedno. Chodzi o myszkę. Coś tak dziwnie działa. Jakby miała dwa tryby jeżdżenia. Wolny i szybki. Czasem myszka zachowuje się tak jakby nie było pomiędzy tymi trybami płynnego przejścia.
Zapomniałbym... Ogromne brawa za to, że pomyśleliście o ludziach używających dwóch monitorów! Myszka nie ucieka na drugi monitor
Niestety tego nie można powiedzieć o większości grach komputerowych... Nie rozumiem dlaczego prawie nikt o to nie chce zadbać...
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Pograłem sobie z 10 minut i wyłapałem kilka buraków.
1. Nie ma czarów
2. Jak się odrzuci przedmiot to później nie zostaje on na polu.
3. Nie są liczone punkty doświadczenia za wygrane walki na Siłę.
4. Nie zawsze działa kolejność wg, której rozpatruje się karty. Miałem topór i przeciwnika. Przed walką mogłem podnieść topór
5. Nie można zignorować miejsc w których się rzuca kostką.
6. MAGICZNE WROTA: Nie zadziałał teleport do Równiny Grozy. Być może to było związane z tym, że zanim gra wypisała wyniki w "konsoli" to ja z uporem maniaka naciskałem na kostkę od ruchu
A teraz moje spostrzeżenia i wnioski:
1. Bardzo fajna muzyczka. Brzmi jakby znajomo. Skąd to?
2. Muzyka mogłaby się zmieniać na czas walki. Płynny fade out muzyki z głównej planszy na pół sekundy/sekundę przed pojawieniem się karty wroga i analogiczny fade in z muzyką walki jak już karta wroga się pojawi. Po ubiciu wroga to samo tylko, że w drugą stronę
3. Fajny patent ze stratą 10s podczas grania w singla.
4. Wiecie co... Plansza mi nie pasuje. Nie potrzebnie zostawiliście te puste pola po tekstach. Wygląda to co najmniej głupio. Proponowałbym je po prostu skasować ale za to powiększyć grafiki. Tak czy siak tekstu nie widać, a nie będzie się marnowało miejsce.
5. Nie widać kart leżących na "ziemi". Mogłyby być chociaż jakieś różnokolorowe małe ikonki oznaczające, że coś tam jest. Różne kolory ikonek dla różnych rodzajów kart.
Generalnie projekt bardzo zacny. Oby tak dalej!
EDIT:
Koniecznie doróbcie w następnej wersji sajwowanie i odczytywanie!
Aaa i jeszcze jedno. Chodzi o myszkę. Coś tak dziwnie działa. Jakby miała dwa tryby jeżdżenia. Wolny i szybki. Czasem myszka zachowuje się tak jakby nie było pomiędzy tymi trybami płynnego przejścia.
Zapomniałbym... Ogromne brawa za to, że pomyśleliście o ludziach używających dwóch monitorów! Myszka nie ucieka na drugi monitor
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Ein
-
- Posty: 79
- Rejestracja: wtorek 14 lis 2006, 20:02
- Lokalizacja: Różaniec Metropolis :P
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
Ściągnąłem, grałem chwilę... i jestem pod wrażeniem
Rażą trochę grafiki bezczelnie i na żywca zerżnięte z HOM&M3, ale kto by się takimi szczegółami przejmował 
Kwestią ważniejszą na chwilę obecną od grafiki (którą wszak można podmienić w każdej chwili), jest rozplanowanie interface’u. Primo – może by tak pokusić się o planszę przesuwaną, taką jak we wszelakich RTSach? Było by to rozwiązanie moim zdaniem dużo lepsze – plansza byłaby lepiej widoczna, nie brakowałoby też miejsca na leżące na niej karty. Zdaje sobie sprawę, że napisanie takiego programu to nie jest taka prosta sprawa, ale czyż nie lepiej stawiać sobie ambitne cele?
Po drugie – menusy z ekwipunkiem, czarami itp. powinny być w osobnych oknach. Przy rozwiązaniu, jakie istnieje teraz (cztery pola na głównej – i jedynej – belce menu), w chwili kiedy gracz np. będzie miał muła i pięć przedmiotów na jego grzbiecie (plus trzy przy sobie), powstanie tam jeden wielki bajzel.
Po trzecie – wybieranie kierunku ruchu. Strzałki „zgodnie/przeciwnie do ruchu zegara” są niewygodne i męczące. Proponowałbym, aby strzałki te znajdowały się przy miniaturze postaci, oraz oby jakoś oznaczone były pola, na których możemy zakończyć ruch. Coś jak w Herosach
(lekko offtopując - MistrzuDzwonów, te słowa są kierowane także do ciebie
)
Po czwarte – komunikaty konsoli. Przerwy pomiędzy wyświetlaniem kolejnych napisów są stanowczo za długie (Wylosowałeś 3..... Łączna siła = 6..... Przeciwnik wylosował 2.....). Fajnie by też było, aby te komunikaty pojawiały się w jakimś dymku (or smth like that).
Po piąte – zamiast ręcznego zamykania „zużytych” okienek po kartach przez X, przydałby się przycisk OK lub coś w tym stylu.
Poza tym znalazło się kilka baboli:
- na początek klasyczny błąd
– aby walczyć ze Strażnikiem strzegącym wejścia do Środkowej Krainy trzeba stanąć dokładnie na jego polu, podczas gdy powinno wystarczyć przechodzenie obok. (trochę mętnie to brzmi, ale tak jest, po dokładniejszy opis odsyłam do instrukcji MiMa
)
- na kartach „Kapliczka”, „Magiczne Wrota” itp. jest napisane, że z dobrodziejstw danego miejsca mogę, acz nie muszę korzystać, natomiast gra (wiedząc lepiej co dla mnie dobre
) możliwości takowego wyboru mi nie daje.
- posiadając dwa mieszki złota, w Wiosce udało mi się zakupić Zbroję za 3 mz, dzięki czemu stan moich finansów wyniósł –1
- karty typu „Jezioro życia” mają nieskończony ładunek, tzn. nie znikają po czterech użyciach.
- w Jaskini Czarownika, po kliknięciu przycisku „wybierz” [misję] gra się zawiesiła.
I jeszcze kilka drobnostek – X zamykający okienka jest stanowczo za mało widoczny. No, i przydałby się Alt-F4
Btw – może by tak zaimplementować jakiś debug mode? Kilka opcji w stylu teleportacja na wybrany obszar, dodawanie/odejmowanie sobie statów itp. kolosalnie ułatwiłoby betatesty.
Kwestią ważniejszą na chwilę obecną od grafiki (którą wszak można podmienić w każdej chwili), jest rozplanowanie interface’u. Primo – może by tak pokusić się o planszę przesuwaną, taką jak we wszelakich RTSach? Było by to rozwiązanie moim zdaniem dużo lepsze – plansza byłaby lepiej widoczna, nie brakowałoby też miejsca na leżące na niej karty. Zdaje sobie sprawę, że napisanie takiego programu to nie jest taka prosta sprawa, ale czyż nie lepiej stawiać sobie ambitne cele?
Po drugie – menusy z ekwipunkiem, czarami itp. powinny być w osobnych oknach. Przy rozwiązaniu, jakie istnieje teraz (cztery pola na głównej – i jedynej – belce menu), w chwili kiedy gracz np. będzie miał muła i pięć przedmiotów na jego grzbiecie (plus trzy przy sobie), powstanie tam jeden wielki bajzel.
Po trzecie – wybieranie kierunku ruchu. Strzałki „zgodnie/przeciwnie do ruchu zegara” są niewygodne i męczące. Proponowałbym, aby strzałki te znajdowały się przy miniaturze postaci, oraz oby jakoś oznaczone były pola, na których możemy zakończyć ruch. Coś jak w Herosach
Po czwarte – komunikaty konsoli. Przerwy pomiędzy wyświetlaniem kolejnych napisów są stanowczo za długie (Wylosowałeś 3..... Łączna siła = 6..... Przeciwnik wylosował 2.....). Fajnie by też było, aby te komunikaty pojawiały się w jakimś dymku (or smth like that).
Po piąte – zamiast ręcznego zamykania „zużytych” okienek po kartach przez X, przydałby się przycisk OK lub coś w tym stylu.
Poza tym znalazło się kilka baboli:
- na początek klasyczny błąd
- na kartach „Kapliczka”, „Magiczne Wrota” itp. jest napisane, że z dobrodziejstw danego miejsca mogę, acz nie muszę korzystać, natomiast gra (wiedząc lepiej co dla mnie dobre
- posiadając dwa mieszki złota, w Wiosce udało mi się zakupić Zbroję za 3 mz, dzięki czemu stan moich finansów wyniósł –1
- karty typu „Jezioro życia” mają nieskończony ładunek, tzn. nie znikają po czterech użyciach.
- w Jaskini Czarownika, po kliknięciu przycisku „wybierz” [misję] gra się zawiesiła.
I jeszcze kilka drobnostek – X zamykający okienka jest stanowczo za mało widoczny. No, i przydałby się Alt-F4
Btw – może by tak zaimplementować jakiś debug mode? Kilka opcji w stylu teleportacja na wybrany obszar, dodawanie/odejmowanie sobie statów itp. kolosalnie ułatwiłoby betatesty.
Ostatnio zmieniony piątek 26 sty 2007, 19:23 przez Ein, łącznie zmieniany 1 raz.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
Przyjemne, nie powiem. Nie podoba mi się to, że gra się strasznie wolno, obliczenia podczas walki można by przyśpieszyć.
Mi gra wyłożyła się na Ukrytej Dolinie (?) podczas walki ja kontra 2 wrogów z Mocą, a raczej bezpośrednio po walce, pewnie dlatego, że kostkę i przycisk losowania miałem pod 1 wrogiem, walka odbywała się z dwoma i potem chciał przeskoczyć program do drugiego, którego już nie było.
Co do planszy to tak jak mówił SeSim. Niepotrzebne te miejsca puste no i troszkę denerwuje brak wiadomości o tym jakie karty leżą.
Mi gra wyłożyła się na Ukrytej Dolinie (?) podczas walki ja kontra 2 wrogów z Mocą, a raczej bezpośrednio po walce, pewnie dlatego, że kostkę i przycisk losowania miałem pod 1 wrogiem, walka odbywała się z dwoma i potem chciał przeskoczyć program do drugiego, którego już nie było.
Co do planszy to tak jak mówił SeSim. Niepotrzebne te miejsca puste no i troszkę denerwuje brak wiadomości o tym jakie karty leżą.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Ein
-
- Posty: 79
- Rejestracja: wtorek 14 lis 2006, 20:02
- Lokalizacja: Różaniec Metropolis :P
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
Garść nowych spostrzeżeń:
- statystyki mogą spaść poniżej bazowych
- można używać dwóch broni na raz
- kiedy w Magicznych Wrotach wylosowałem teleportację na Równiny Grozy, zostałem przeteleportowany na Pola w prawej części planszy.
A na koniec gra zawiesiła się na polu Strażnika (nie mogłem kliknąć ani 'walcz' ani 'wyciągnij').
- statystyki mogą spaść poniżej bazowych
- można używać dwóch broni na raz
- kiedy w Magicznych Wrotach wylosowałem teleportację na Równiny Grozy, zostałem przeteleportowany na Pola w prawej części planszy.
Hmm, tym razem po czterech użyciach te karty znikały tak, jak powinny :-kkarty typu „Jezioro życia” mają nieskończony ładunek, tzn. nie znikają po czterech użyciach.
A na koniec gra zawiesiła się na polu Strażnika (nie mogłem kliknąć ani 'walcz' ani 'wyciągnij').
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Linki działają
Poza tym co wyżej(no gra jest niedopracowana, to jasne, pierwsza werjsa ciężko o ideał
) gra jest naprawde super. Bardzo mi się podoba, oby tak dalej pracujcie nad nią!
Pozdrawiam i zapalu życzę.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
Gierka jest świetna !
Ale są różne "ale".
1. Rozumiem, że to wersja beta i takie rzeczy jak czary, zostawanie kart na planszy, zostaną dorobione.
2. Muzyka jest kapitalna ale za krótka, mógłby być zestaw kilku wątków muzycznych, które zmieniałyby się wzajemnie.
3. Opis rzutu podczas walki powinien być większy (chodzi mi o te napisy w lewym górnym rogu) i lepiej by też chyba było gdyby pojawiał się pod kartą wroga.
4. Karty Duch i Osiłek w Skałach i Gospodzie są paskudnie dobrane (jak na mój gust). Osiłka najlepiej wziąć z kart Miasta, a ducha - może strzygoń ?
5. Zacząłem z 4 mz - powinienem z jednym.
To chyba tyle. Życzę przyjemnej pracy ! Kawał dobrej roboty ![/b]
Ale są różne "ale".
1. Rozumiem, że to wersja beta i takie rzeczy jak czary, zostawanie kart na planszy, zostaną dorobione.
2. Muzyka jest kapitalna ale za krótka, mógłby być zestaw kilku wątków muzycznych, które zmieniałyby się wzajemnie.
3. Opis rzutu podczas walki powinien być większy (chodzi mi o te napisy w lewym górnym rogu) i lepiej by też chyba było gdyby pojawiał się pod kartą wroga.
4. Karty Duch i Osiłek w Skałach i Gospodzie są paskudnie dobrane (jak na mój gust). Osiłka najlepiej wziąć z kart Miasta, a ducha - może strzygoń ?
5. Zacząłem z 4 mz - powinienem z jednym.
To chyba tyle. Życzę przyjemnej pracy ! Kawał dobrej roboty ![/b]
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 16:21
- Lokalizacja: MTW
- Płeć:
To co mogę powiedzieć na szybkiego na temat muzyki to w planach jest konstrukcja specjalnej klasy mikser która będzie fajnie muzyczną sterowała ( płynne przejścia, zmiana muzyczki podczas walki itp.). Grafika pod sam koniec była robiona dosłownie na siłę więc wybacznie brak czasu. (Osiłek, Duch, i Wampir czy jakoś tak są faktycznie troszkę lipa). Wszelkie uwagi mam nadzieję ,że usuniemy do następnej wersji.
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt: