The Highland Expansion (Góry)
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Przyjaciel Archdruid z FFG zapodał informację o trzech kartach:
Treasure Hunter (Przyjaciel):
'If you move into a space that contains one or more Objects, you may end your move there, instead of moving the full distance as indicated by the die roll. // The Treasure Hunter departs to the discard pile if you lose a battle or psychic combat.'
Treasure Map:
'Whenever you exchange any Bag of Gold card, you gain 1 additional gold. // You may discard the Treasure Map at the Crags to gain 2 gold.'
Treasure Chest:
'You may discard the Chest during your turn to roll 1 die and gain that much gold. If you have the Treasure Map, you may roll 1 additional die and gain that much gold.'
W sumie te dwie karty są ciekawe, bowiem występują one już w Królowej Lodu, ale mają całkowicie inny efekt. Nie będę już pisał ich efektów po ang, skoro na dniach wychodzi KL w sklepach, to od razu dam ich PL:
Treasure Chest:
Możesz odrzucić skrzynię
podczas swojej tury, aby
wylosować 5 wierzchnich kart
Przygód i wybrać jeden
z wylosowanych Przedmiotów.
Jeśli nie wylosowałeś żadnego
Przedmiotu, otrzymujesz
3 SZ. Jeśli posiadasz mapę
skarbów, możesz wylosować
10, a nie 5 kart Przygód.
Treasure Map:
Możesz odrzucić mapę
skarbów podczas
swojej tury, aby rzucić
1 kością – otrzymujesz
tyle sztuk złota.
Treasure Hunter (Przyjaciel):
'If you move into a space that contains one or more Objects, you may end your move there, instead of moving the full distance as indicated by the die roll. // The Treasure Hunter departs to the discard pile if you lose a battle or psychic combat.'
Treasure Map:
'Whenever you exchange any Bag of Gold card, you gain 1 additional gold. // You may discard the Treasure Map at the Crags to gain 2 gold.'
Treasure Chest:
'You may discard the Chest during your turn to roll 1 die and gain that much gold. If you have the Treasure Map, you may roll 1 additional die and gain that much gold.'
W sumie te dwie karty są ciekawe, bowiem występują one już w Królowej Lodu, ale mają całkowicie inny efekt. Nie będę już pisał ich efektów po ang, skoro na dniach wychodzi KL w sklepach, to od razu dam ich PL:
Treasure Chest:
Możesz odrzucić skrzynię
podczas swojej tury, aby
wylosować 5 wierzchnich kart
Przygód i wybrać jeden
z wylosowanych Przedmiotów.
Jeśli nie wylosowałeś żadnego
Przedmiotu, otrzymujesz
3 SZ. Jeśli posiadasz mapę
skarbów, możesz wylosować
10, a nie 5 kart Przygód.
Treasure Map:
Możesz odrzucić mapę
skarbów podczas
swojej tury, aby rzucić
1 kością – otrzymujesz
tyle sztuk złota.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Wszystkie te karty są bardzo ciekawe. Podoba mi się zwłaszcza pomysł z kombinacją Treasure Chest + Treasure Map - przywodzi mi na myśl troszkę motywy setów artefaktów z różnych gier, np. Heroesów. 
Rozumiem zatem, że będziemy mieli dwie pary podobnych Przedmiotów o takich samych nazwach. Ciekaw jestem, czy w polskiej wersji zostanie zachowana ta sama konwencja. W pewien sposób rzutuje to bowiem na mechanikę...
Rozumiem zatem, że będziemy mieli dwie pary podobnych Przedmiotów o takich samych nazwach. Ciekaw jestem, czy w polskiej wersji zostanie zachowana ta sama konwencja. W pewien sposób rzutuje to bowiem na mechanikę...
- Astropata
-
- Posty: 1134
- Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
- Lokalizacja: Józefów
- Płeć:
- Wiek: 34
Moim zdaniem to jest idealna zmiana. Taka na jaką czekali wszyscy myślę. Myślę, że nie będzie dla nikogo problemem wprowadzić domowe zasady i ustalić co z podstawki i poprzednich dodatków można uznać za Trinket. Jeżeli na dobry pomysł wpadli teraz, to czemu nie mogą go wcielić w życie? Nie rozumiem CięKufir pisze:OKey, ale skoro chcą robić tak OLBRZYMIE zmiany odnośnie ekwipunku to mogli to zrobić już w wersji podstawowej. Dlaczego teraz niby Eliksir Siły, Butelką z Wodą, Eliksir Gniewu czy inne "pierdołki" ze starych dodatków są normalnymi przedmiotami a te z Gór o podobnym znaczeniu już są Trinkenami i mogą być noszone poza limitem przedmiotów ?
Bez sensu, nie rozumiem o co chodzi.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Widocznie chaos który wydawca oferuje graczom w każdym dodatku jest Ci na rękę, ale mnie nie.
Mamy teraz grę w której z dodatku na dodatek trzeba coś poprawiać:
1. Podstawka
- Błędy na kartach Poszukiwaczy
- Błędy na obszarach z planszy
- Bledy na kartach Zaklec i Przygód
2. Żniwiarz
- Mało grywalny Żniwiarz
- Zenujace proste Zadania Czarownika
3. Podziemia
- Banalnie proste i monotonne Podziemia
4. Królowa Lodu
- Ponownie olbrzymie błędy na kartach Poszukiwaczy
- Ponownie tragiczne zadania czarownika
5. Góry
- Tylko 4 relikty z czego jeden jest przepotężny, gra będzie opierała się o wyścig po karty reliktu.
- Rezygnują z mieszków złota za to pojawiają się kamienie, których dziwnym trafem w innych wcześniejszych dodatkach nie uświadczylismy.
- Pojawiają się przedmioty które można nosić poza limitem przedmiotów, wczesniej tez ich nie uswiadczylismy.
Wiesz, że grając z oryginalnymi zasadami (ktorych staram sie w miare mozliwosci trzymac), trzeba pamiętać o masie spraw ktore po prostu ze wzgledu na grywalnosc TRZEBA w grze zmienic. A teraz jeszcze tak mieszają z tymi trikenami.
Gdybym nie uwielbial tej gry ale byl zwyczajnym odbiorca to pewnie na zakupie gór by sie skończyło. Jak można przykładowo wypuszczać Poszukiwaczy z królowej lodu z umiejetnosciami takimi iż, po 10-15 minutach gry (robilem test w domu), jestem w stanie pokonac Pana Ciemności roznica wieksza niz 8 punktow i skoczyc na Koronę Władzy?
Nikt i nic mnie nie przekona ze tworcy tylko wymyslaja karty ale ich nie testuja i sami w MIM nie graja. Albo faktycznie sa tak tępi jak już ktos kiedys na forum wspominal.
Kupuje dodatek za dodatkiem i kupie wszystkie, ale ciagle poprawianie i zastanawianie sie czy aby cos tu nie jest namieszane zaczyna mnie juz wkurzac.
Mamy teraz grę w której z dodatku na dodatek trzeba coś poprawiać:
1. Podstawka
- Błędy na kartach Poszukiwaczy
- Błędy na obszarach z planszy
- Bledy na kartach Zaklec i Przygód
2. Żniwiarz
- Mało grywalny Żniwiarz
- Zenujace proste Zadania Czarownika
3. Podziemia
- Banalnie proste i monotonne Podziemia
4. Królowa Lodu
- Ponownie olbrzymie błędy na kartach Poszukiwaczy
- Ponownie tragiczne zadania czarownika
5. Góry
- Tylko 4 relikty z czego jeden jest przepotężny, gra będzie opierała się o wyścig po karty reliktu.
- Rezygnują z mieszków złota za to pojawiają się kamienie, których dziwnym trafem w innych wcześniejszych dodatkach nie uświadczylismy.
- Pojawiają się przedmioty które można nosić poza limitem przedmiotów, wczesniej tez ich nie uswiadczylismy.
Wiesz, że grając z oryginalnymi zasadami (ktorych staram sie w miare mozliwosci trzymac), trzeba pamiętać o masie spraw ktore po prostu ze wzgledu na grywalnosc TRZEBA w grze zmienic. A teraz jeszcze tak mieszają z tymi trikenami.
Gdybym nie uwielbial tej gry ale byl zwyczajnym odbiorca to pewnie na zakupie gór by sie skończyło. Jak można przykładowo wypuszczać Poszukiwaczy z królowej lodu z umiejetnosciami takimi iż, po 10-15 minutach gry (robilem test w domu), jestem w stanie pokonac Pana Ciemności roznica wieksza niz 8 punktow i skoczyc na Koronę Władzy?
Nikt i nic mnie nie przekona ze tworcy tylko wymyslaja karty ale ich nie testuja i sami w MIM nie graja. Albo faktycznie sa tak tępi jak już ktos kiedys na forum wspominal.
Kupuje dodatek za dodatkiem i kupie wszystkie, ale ciagle poprawianie i zastanawianie sie czy aby cos tu nie jest namieszane zaczyna mnie juz wkurzac.

- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
A możesz sprecyzować?Kufir pisze:1. Podstawka
- Błędy na kartach Poszukiwaczy
- Błędy na obszarach z planszy
- Bledy na kartach Zaklec i Przygód
I tak miało być, w Trzeciej Edycji kamienie się pojawiły jedynie w Górach i nigdzie więcej.Kufir pisze:- Rezygnują z mieszków złota za to pojawiają się kamienie, których dziwnym trafem w innych wcześniejszych dodatkach nie uświadczylismy.
Popieram.Draugnimir pisze:Cóż, kwestia podejścia i gustu najwyraźniej. Ja kupuję dodatek za dodatkiem, nie poprawiam niczego (no, może za wyjątkiem drobnych zmian z mechanice Żniwiarza - ale to i tak raczej na zasadzie zmian niźli poprawek), a i tak nic mi w zasadzie nie doskwiera i bawię się zacnie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6315
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
A wiadomo moze jak wygląda dodatek po otwarciu pudełka, tzn. czy jest tak jak było w Podziemiach, ze duze pudło a w środku poza kartami, plansza i figurkami duzo pustego miejsca czy moze dodali w koncu tą upragnioną dodatkową wypraske na karty w stylu podstawki?
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Przyjaciel Archdruid przedstawił nam dwie kolejne karty:
Lightning Hammer:
Add 1 to your Strength in battle. Whenever you fight more than one Enemy in battle, add 3 to your Strength instead of 1
Były spekulacje, że Lightning Hammer będzie następcą Morak's Hammer (+6 do ataku, potem Młotek wraca do Karak Doom), ale jak widać się nie potwierdziły.
Magic Gateway
Roll on 2 dice against your Craft. If you fail the roll, you are teleported to the Lost City. The Gateway then disappears
Magic Gateway jest tzw. Lost Kartą, znaczy była planowana jako część dodatku, ale w procesie deweloperskim ją odrzucono. Jej odpowiednikiem na Siłę był Carrion (który także się w Trzeciej Edycji nie pojawił), ale widać nie doczekał on się swej wersji w Czwartej Edycji.
Lightning Hammer:
Add 1 to your Strength in battle. Whenever you fight more than one Enemy in battle, add 3 to your Strength instead of 1
Były spekulacje, że Lightning Hammer będzie następcą Morak's Hammer (+6 do ataku, potem Młotek wraca do Karak Doom), ale jak widać się nie potwierdziły.
Magic Gateway
Roll on 2 dice against your Craft. If you fail the roll, you are teleported to the Lost City. The Gateway then disappears
Magic Gateway jest tzw. Lost Kartą, znaczy była planowana jako część dodatku, ale w procesie deweloperskim ją odrzucono. Jej odpowiednikiem na Siłę był Carrion (który także się w Trzeciej Edycji nie pojawił), ale widać nie doczekał on się swej wersji w Czwartej Edycji.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
zmian - poprawek, nie widzę różnicyDraugnimir pisze:nie poprawiam niczego (no, może za wyjątkiem drobnych zmian z mechanice Żniwiarza - ale to i tak raczej na zasadzie zmian niźli poprawek),
Niestety taka jest prawda, zmieniać trzeba i to sporo. A to Żniwiarza bo za rzadko się rusza, a to zasady z zadaniami czarownika bo za łatwe, a to zdobywanie talizmanów bo śmiesznie łatwe, a to zdobywanie pkt. siły/mocy bo zbyt szybko mamy po 20 siły, a to królową lodu bo za słaba. Nie mówiąc już o wewnętrznej krainie, która jest cała do zmiany.
Przecież nawet wymyślając zasady ma się jakieś pojęcie o tym jak one będą funkcjonować. Tak, więc łat da hel?
Ja się pocieszam świadomością faktu, iż potrafię wymyślić lepsze zasady niż twórcy gry
[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 9:02 pm ]
Ciekawe acz w praktyce pewnie rzadko używane będzie.Nemomon pisze:
Lightning Hammer:
Add 1 to your Strength in battle. Whenever you fight more than one Enemy in battle, add 3 to your Strength instead of 1
Mnie tam się to zaklęcie podobało co można rzucić przed walką i w razie porażki potraktować ją jak remis.
Karramba!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Daring Dragoon z FFG przedstawił krótko swoją pierwszą rozgrywkę z Górami. Nie ma potrzeby przedstawiać, ale ten oto fragment może wywołać uśmiech:
The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.
:mrgreen:
Przypomina mi się też jedna rozgrywka z Astropatą oraz naszym innym kolegą. W trzeciej turze gry miał 15 sztuk złota, a w czwartej turze wyciągnął Złoto Głupców xD
[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 10:21 pm ]
A tutaj słowa Shadw o nieśmiertelnym Alchemiku xDD
and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).
:mrgreen:
A przy okazji, Przyjaciel Archdruid zdradził nam efekty dwu sów (jedna jest Nieznajomym, druga Przyjacielem):
When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.
Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.
[ Dodano: Sro Maj 26, 2010 11:37 am ]
Kolejne słowa, tym razem od Marka Biggara:
Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy"
The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.
:mrgreen:
Przypomina mi się też jedna rozgrywka z Astropatą oraz naszym innym kolegą. W trzeciej turze gry miał 15 sztuk złota, a w czwartej turze wyciągnął Złoto Głupców xD
[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 10:21 pm ]
A tutaj słowa Shadw o nieśmiertelnym Alchemiku xDD
and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).
:mrgreen:
A przy okazji, Przyjaciel Archdruid zdradził nam efekty dwu sów (jedna jest Nieznajomym, druga Przyjacielem):
When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.
Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.
[ Dodano: Sro Maj 26, 2010 11:37 am ]
Kolejne słowa, tym razem od Marka Biggara:
Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy"
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Cóż, według informacji z pudełka czas rozgrywki to zaledwie 90 minut, więc może ta łatwość w zdobywaniu Talizmanów, wykonywaniu Zadań Czarownika i rozwijaniu Poszukiwaczy w Siłę i Moc była w pełni zamierzona...?budzo pisze: Niestety taka jest prawda, zmieniać trzeba i to sporo. A to Żniwiarza bo za rzadko się rusza, a to zasady z zadaniami czarownika bo za łatwe, a to zdobywanie talizmanów bo śmiesznie łatwe, a to zdobywanie pkt. siły/mocy bo zbyt szybko mamy po 20 siły, a to królową lodu bo za słaba. Nie mówiąc już o wewnętrznej krainie, która jest cała do zmiany.
Co innego rzadkie poruszanie się Żniwiarza - tu faktycznie czuć niedociągnięciami... a może jednak to też element jakiegoś planu...?
A jeśli chodzi o karty, to Lightning Hammer w działaniu nawet ciekawy, choć bez większych zachwytów. W jego przypadku cieszy mnie przede wszystkim to, że w końcu pojawia się Broń będąca czymś innym niźli mieczem. Trochę urozmaicenia w tym względzie wielce, jak na mój gust, wskazane. Żeby tak jeszcze jakieś toporki dodano, bo poza Toporem z podstawki, to chyba nic innego w tej kategorii oręża nie mamy...?
Magic Gateway jest zaś dla mnie zaskakujące. Bo bardziej opłacalne w przypadku tej karty byłaby chyba porażka, jako że Lost City jest obszarem, którego nikt by raczej nie omijał. Cóż, szkoda, że ją odrzucono... choć zawsze można ewentualnie coś od siebie na jej motywach wyskrobać...
Z sowami jest z kolei podobnie jak z tym młotem - ciekawe, ale bez rewelacji. Jak dla mnie, wiele zależy tak naprawdę od ładnych, klimatycznych grafik... a na tym elemencie, jak znam talenty twórców, się pewnie nie zawiodę.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Nemomon pisze:Daring Dragoon z FFG przedstawił krótko swoją pierwszą rozgrywkę z Górami. Nie ma potrzeby przedstawiać, ale ten oto fragment może wywołać uśmiech:
The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.
:mrgreen:
Przypomina mi się też jedna rozgrywka z Astropatą oraz naszym innym kolegą. W trzeciej turze gry miał 15 sztuk złota, a w czwartej turze wyciągnął Złoto Głupców xD
[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 10:21 pm ]
A tutaj słowa Shadw o nieśmiertelnym Alchemiku xDD
and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).
:mrgreen:
A przy okazji, Przyjaciel Archdruid zdradził nam efekty dwu sów (jedna jest Nieznajomym, druga Przyjacielem):
When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.
Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.
[ Dodano: Sro Maj 26, 2010 11:37 am ]
Kolejne słowa, tym razem od Marka Biggara:
Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy"![]()
Można prosić coś PL, nie jestem pewien czy dobrze ich rozumiem.

- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
"Wampirzyca miała w pewnym momencie wszystkie muły z talii Ekwipunku, ale pechowy obrót spraw zmusił ją do wypicia krwi wszystkich poza jednym. Dlatego Walkiria miała wówczas trzy muły."Daring Dragoon pisze: The Vampiress had all four Mules from the Market deck at one point due to stealing them from other players. But a bad run of luck with enemies forced her to drink the blood of all but one of them, so the Valkyrie had three mules.
"i Alchemik siedzący na 25 sztukach złota, z pełnym Życiem, pełnym Losem i 8 Przedmiotami w kieszeni [?] (2 z nich były Trinketami, a ponadto miał Górnika [?] niosącego 2 inne Przedmioty)."Shadw pisze: and the Alchemist sitting on 25 coin, full Health, full Fate and 8 items in pocket (2 were trinkets and he had the Miner carrying 2 other items).
"Wykonując rzut za ruch w turze następującej po tej, w której spotkałeś Sowiego Mędrca [?] możesz poruszyć się o dowolną liczbę obszarów, maksymalnie równą ilości wyrzuconych na kości oczek - rozumiem, że rada sowy umożliwia ci lepsze zaplanowanie podróży."Archdruid pisze: When you take roll for movement on the turn after you land on Sage Owl, you can move any number of spaces up to the die roll - I guess the owl's advice enables you to plan your journey better.
"Rogata Sowa dodaje 1 punkt do twojej Mocy; możesz ją poświęcić, by uniknąć utraty tury."Archdruid pisze: Horned Owl adds 1 to your Craft; you can sacrifice it to avoid missing a turn.
"Grałem Alchemikiem innego dnia (...) zdecydowałem się na zakup dwóch Zaklęć przy wykorzystaniu złota z początku gry i pierwszym Zaklęciem, jakie wyciągnąłem, była Alchemia"Mark Biggar pisze: Played the Alchemist the other day [...]decided to buy two spells using my starting cash and the first spell I drew was "Alchemy"
Choć ja sam też głowy nie dam, że dobrze tłumaczę.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6315
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40