Zresetowałem cookie i już działaMistrzDzwonow pisze:Jeśli dobrze zauważyłem twoja gra jest na starym serwie, a czary są dostępne na nowym serwie. Dla przypomninia adresy:
www.mimonline.prv.pl
www.mimonline.yoyo.pl
Co do pytania pawel559, masz włączone ciastka w przeglądarce?
Magia i Miecz Online
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Chyba jednak będzie powrót na tripoda bo yoyo sobie w kulki leci i usunęło mi stronę bez podania przyczyny :mad:
EDIT: Dawno nic nie było po części dla tego że nie wiele mi się chciało przy grze robić a po części dla tego że >>miałem<< \:D/ sesje. Ale nie o tym, nie o tym, najprawdopodobniej w ciągu miesiąca światło dzienne ujrzy pierwszy bot grający w MiM'a. Poziom jego inteligencji na początku będzie na poziomie rozwielitki ale powinien szybko nabierać wprawy (znaczy się ja będę nabierać wprawy w pisaniu SI :mrgreen:). Z rzeczy innych: w ciągu tego tygodnia najprawdopodobniej zniknie ograniczenie liczebności graczy w sesji. Dorzucę też kilka drobnych poprawek.
EDIT: Dawno nic nie było po części dla tego że nie wiele mi się chciało przy grze robić a po części dla tego że >>miałem<< \:D/ sesje. Ale nie o tym, nie o tym, najprawdopodobniej w ciągu miesiąca światło dzienne ujrzy pierwszy bot grający w MiM'a. Poziom jego inteligencji na początku będzie na poziomie rozwielitki ale powinien szybko nabierać wprawy (znaczy się ja będę nabierać wprawy w pisaniu SI :mrgreen:). Z rzeczy innych: w ciągu tego tygodnia najprawdopodobniej zniknie ograniczenie liczebności graczy w sesji. Dorzucę też kilka drobnych poprawek.
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Właśnie to jest chyba najtrudniejszy orzech do zgryzienia. Narazie planuje tylko poruszanie po zewnętrznej krainie, a do piero później wewnętrzną i na końcu środkową (ta wydaje się najłatwiejsza). Chciał bym to zrobic tak:
1. Rzut kostką
2. Rozpatrzenie co botowi jest w danej chwili niezbędne (wiadomo mając wytrzymałość == 1 lepiej do smoka nie iść mając nawet 8 siły)
3. Zsumowanie + i - pola na którym stanie - jak poruszenie się w danym kierunku wpłynie na zaspokojenie potrzeb z punktu 2.
4. Ruch
Najwiękrzym wyzwaniem będzie punkt 3, ale mając określoną ilość pól i kart jest to wykonalne, ponieważ mam zamiar napisać go na "sztywno" (będzie tępawy ale gra w MiM'a to nie malarstwo więc powinien sie sprawdzić).
1. Rzut kostką
2. Rozpatrzenie co botowi jest w danej chwili niezbędne (wiadomo mając wytrzymałość == 1 lepiej do smoka nie iść mając nawet 8 siły)
3. Zsumowanie + i - pola na którym stanie - jak poruszenie się w danym kierunku wpłynie na zaspokojenie potrzeb z punktu 2.
4. Ruch
Najwiękrzym wyzwaniem będzie punkt 3, ale mając określoną ilość pól i kart jest to wykonalne, ponieważ mam zamiar napisać go na "sztywno" (będzie tępawy ale gra w MiM'a to nie malarstwo więc powinien sie sprawdzić).
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
Do tej gry musi być sztywny bo i taki będzie najlepszy. Właśnie jak napisałeś, bot przy wyborze kierunku powinien dobierać priorytety. Po pierwsze powinien mieć na bieżąco aktualizującą "listę potrzeb", czyli to co jest mu niezbędne, czyli np. jak ma 1 HP to udanie się w kierunku medyka będzie na liście w jednej z górych pozycji jak nie na samej górze, a jeśli ma 2 HP to już gdzieś niżej. Podobnie z przedmiotami/przyjaciółmi, jeśli nie ma żadnych dopalaczy to wiadomo, że chętniej bot powinien stawać na pola z ciągnięciem kart, ale z kolei wtedy np. powinien sprawdzać swoje HP i staty, żeby oszacować, czy jest warto ryzykować. Wiem, że określenie takiej priorytetowości dla danych obszarów, sytuacji na planszy będzie ogromnym wyzwaniem ze względu na niezliczoną ilość zależności/możliwości, ale myślę, że z czasem bot będzie ci wychodził coraz lepszy, aż w końcu będzie można wybrać jego poziom trudności
Także powodzenia!
>
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Zapomniałeś dodać jeszcze,że bot musi umieć oszacować własne możliwości i w zależności od punktuw wytrzymałości atakować lub nie atakować inną postać bo np. jak ma ostatni punkt wytrzymałości i widzi że przeciwnik jest silniejszy to po co ma atakować .
Bota można zrobić na podstawie prawdziwych graczy ,czyli poprostu bot podejmuje decyzje takie jakie ty byś podjął ,takie coś jest stosowane w szachach komputererowych
(ruchy są robione na podstawie ruchuw wytrawnych graczy).
Bota można zrobić na podstawie prawdziwych graczy ,czyli poprostu bot podejmuje decyzje takie jakie ty byś podjął ,takie coś jest stosowane w szachach komputererowych
(ruchy są robione na podstawie ruchuw wytrawnych graczy).
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
A ja bym dodał jeszcze małą funkcję random o niskim prawdopodobieństwie wystąpienia przy określaniu akcji. Znaczy się jeżeli funkcja dałaby jakąś wybraną, mało prawdopodobną wartość to bot zrobiłby coś totalnie w drugą stronę niż "logika" przewiduje 
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Niezły koment :-k
To oczywiste że lepiej grać na żywo, po to zostały wynalezione planszówki żeby grać na żywo a nie na kompie. Ale nie zawsze jest możliwość pograć z kimś to raz a dwa że userzy tego forum mogą pograć ze sobą mimo że mieszkają w różnych miastach.
A jej tandetność w czym się objawia jeśli można wiedzieć? Tym że nie mam bajerów i grafiki 3D? Czy może po prostu tym że nie jest na żywo?
To oczywiste że lepiej grać na żywo, po to zostały wynalezione planszówki żeby grać na żywo a nie na kompie. Ale nie zawsze jest możliwość pograć z kimś to raz a dwa że userzy tego forum mogą pograć ze sobą mimo że mieszkają w różnych miastach.
A jej tandetność w czym się objawia jeśli można wiedzieć? Tym że nie mam bajerów i grafiki 3D? Czy może po prostu tym że nie jest na żywo?
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Wiesz to że MistrzDzwonów nie wyskakuje codziennie z nowym postem w którym będzie "dodałem to i to, poprawiłem to i to, itd itp" to nie znaczy że nie pracuje. Na chwilę obecną da się pograć i miło spędzić przy tym czas i to jest najważniejsze.
Zabranie tego projektu ot tak komuś kto go zapoczątkował i tworzył go do tej pory i danie do komuś innemu to bezsensowny pomysł. Co innego jeśli MistrzDzwonów sam poprosiłby o pomoc bo się nie wyrabia
Zabranie tego projektu ot tak komuś kto go zapoczątkował i tworzył go do tej pory i danie do komuś innemu to bezsensowny pomysł. Co innego jeśli MistrzDzwonów sam poprosiłby o pomoc bo się nie wyrabia
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Spokojnie panowie mamy czas
Jeśli wszystko dobrze pójdzie to już niedługo zaczną się upy. A jak nie pójdzie to będą troszkę później. Należy jednak pamiętać o zbliżającej się sesji
Ale teraz mam tydzień w domciu więc pewnie coś skrobnę :mrgreen:
I tak na marginesie widzę że nikt nie docenił interaktywnej planszy a już troszkę na serwie leży [-(
Jeśli wszystko dobrze pójdzie to już niedługo zaczną się upy. A jak nie pójdzie to będą troszkę później. Należy jednak pamiętać o zbliżającej się sesji
Ale teraz mam tydzień w domciu więc pewnie coś skrobnę :mrgreen:
I tak na marginesie widzę że nikt nie docenił interaktywnej planszy a już troszkę na serwie leży [-(
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Jak to mi się udało, że założyłem sesję i nie ma mnie w zapisie założyciel??? Wprawdzie mriswith to potwór niemal niewidzialny no ale....
a miał to być "mój pierwszy raz"
Jest troche błędów. np. poklikam troche na administracja, swiat, czary, itd. i patrze nagle znalazłem się na tym środkowym kręgu.
Jak wyciągnę kartę przygody jakiegoś wroga i kliknę zakończ turę to można uniknąć walki.
Jak wyciągnę kartę przygody jakiegoś wroga i kliknę zakończ turę to można uniknąć walki.
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
Racja ale jak wiesz jeśli ktoś nie widzi aktywności założyciela projektu to pomyśli sobie że olał sprawę i ja tak pomyślałem ale widzę że sie myliłem i zwracam honor MistrzowiDzwonow.Wiesz to że MistrzDzwonów nie wyskakuje codziennie z nowym postem w którym będzie "dodałem to i to, poprawiłem to i to, itd itp" to nie znaczy że nie pracuje. Na chwilę obecną da się pograć i miło spędzić przy tym czas i to jest najważniejsze.
Nio mi właśnie może bardziej chodziło o pomoc lub o samowolne oddanie projektu komuś innemu przez mistrza. Jednak widząc że Mistrz jednak pamięta o swym projekcie to raczej cofam swoje słowa. Lepiej poczekać na jakieś duże upy:DZabranie tego projektu ot tak komuś kto go zapoczątkował i tworzył go do tej pory i danie do komuś innemu to bezsensowny pomysł. Co innego jeśli MistrzDzwonów sam poprosiłby o pomoc bo się nie wyrabia
Do końca świata zostało jeszcze mnóstwo czasu \:D/Spokojnie panowie mamy czas![]()
Ja czekam z niecierpliwością na te upy.Jeśli wszystko dobrze pójdzie to już niedługo zaczną się upy. A jak nie pójdzie to będą troszkę później. Należy jednak pamiętać o zbliżającej się sesji![]()
Nie cierpię lizustwa
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Z rzeczy nowych:
Coś specjalnie dla Gurala któremu w każdej adaptacji planszówki brakuje wskazania na które pole się stanie
.

Pracuje nad śmiercią poszukiwaczy, już niedługo potrwa samowolka z -4 pkt wytrzymałości hehe
mriswith - uwielbiam takie błędy. Kod niby dobry wszystkim działa ale zawsze znajdzie się jakaś jednostka u której coś się zwaliło
Będziemy szukać, chociaż nie wiem czego.
A prace ruszyły głównie dzięki Opiremu który jakoś nie dawno do mnie na GG zagadał i się spytał czy jeszcze dłubie przy grze. Jeśli nie wiecie o kogo chodzi to zaglądnijcie na forum gry.
Coś specjalnie dla Gurala któremu w każdej adaptacji planszówki brakuje wskazania na które pole się stanie

Pracuje nad śmiercią poszukiwaczy, już niedługo potrwa samowolka z -4 pkt wytrzymałości hehe
mriswith - uwielbiam takie błędy. Kod niby dobry wszystkim działa ale zawsze znajdzie się jakaś jednostka u której coś się zwaliło
A prace ruszyły głównie dzięki Opiremu który jakoś nie dawno do mnie na GG zagadał i się spytał czy jeszcze dłubie przy grze. Jeśli nie wiecie o kogo chodzi to zaglądnijcie na forum gry.
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 34
- zbynu
-
- Posty: 239
- Rejestracja: środa 16 maja 2007, 17:39
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 34
kolega by mógł zrobić tak by był autorefresh.
EDIT:
litości...
EDIT:
litości...
Ostatnio zmieniony poniedziałek 28 maja 2007, 10:28 przez ernin, łącznie zmieniany 1 raz.
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
CPU jako przeciwnika bym odpuścił
Po to zrobili MiM, żeby grać na żywo. Potem ktoś wymyślił wersję on-line dla samotnych i ok. Ale wersja dla mega samotnych i walka z megasztuczną inteligencją?
Nie da rady zrobić go tak, aby chociaż trochę przypominało to grę z innym poszukiwaczem. MiM nie opiera się na wyborze kierunku ruchu, walczyć/nie walczyć, podnieść/zostawić, ale przede wszystkim na planowaniu taktyki do przodu, czyli stawianiu sobie celów sięgających dalej niż turę do przodu. Jak stworzysz przeciwnika, który bedzie się dopasowywał strategią do aktualnej sytuacji to respect 