Sesja I - Ghost Stories - Online
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
TURA 1
Pojawil sie pierwszy duch: Liquid Horror
Jest to duch rzeczny (niebieski), na planszy niebieskiego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Niebieski Mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - srodkowe - prawe)
Ten duch jest bardzo silny i trudny do wyegzorcyzmowania, jednak jest jednoczesnie nieszkodliwy (nie nawiedza, nie rzuca klatw) a Mnich ktory go wyegzorcyzmuje otrzyma w nagrode w postaci dwoch wybranych Zetonow Tao, nie stanowi wiec JESZCZE realnego zagrozenia.
Nastepnie niebieski Mnich, deklaruje do ktorej czesci Wisoski sie udaje i jaka podejmuje akcje.
Przyjrzyjcie sie ukladowi Wioski, kolejnosci w jakiej graja Mnisi i waszym zdolnosciom specjalnym, od tego miedzy innymi powinny zalezec wasze posuniecia i taktyka. Naradzajcie sie, wymieniajcie pomyslami i spostrzezeniami, pamietajcie ze kazdy ma odmienny sposob myslenia i czesto zauwaza mozliwosci, ktorych nie dostrzega inny gracz.
Pojawil sie pierwszy duch: Liquid Horror
Jest to duch rzeczny (niebieski), na planszy niebieskiego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Niebieski Mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - srodkowe - prawe)
Ten duch jest bardzo silny i trudny do wyegzorcyzmowania, jednak jest jednoczesnie nieszkodliwy (nie nawiedza, nie rzuca klatw) a Mnich ktory go wyegzorcyzmuje otrzyma w nagrode w postaci dwoch wybranych Zetonow Tao, nie stanowi wiec JESZCZE realnego zagrozenia.
Nastepnie niebieski Mnich, deklaruje do ktorej czesci Wisoski sie udaje i jaka podejmuje akcje.
Przyjrzyjcie sie ukladowi Wioski, kolejnosci w jakiej graja Mnisi i waszym zdolnosciom specjalnym, od tego miedzy innymi powinny zalezec wasze posuniecia i taktyka. Naradzajcie sie, wymieniajcie pomyslami i spostrzezeniami, pamietajcie ze kazdy ma odmienny sposob myslenia i czesto zauwaza mozliwosci, ktorych nie dostrzega inny gracz.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela 10 sty 2010, 11:50
Re: Ghost Stories - Online
Mam czwarta do gry jesli jeszcze mozna byloby dolaczyc.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Dobra, dawaj ja. Nikt nie skorzystal z mocy czerwonego Mnicha wiec nie ma problemu :)
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 352
- Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2009, 17:44
- Lokalizacja: Chorzow
Re: Ghost Stories - Online
Duch na pierwszym polu od lewej, a ruch do swiatyni buddy i zabieram figurke buddy
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
TURA 2
Kolejny duch to: Fungus Thing
Jest to duch lesny (zielony), na planszy zielonego Mnicha sa wolne pola wiec tam nalezy go umiescic.
Zielony Mnich decyduje na ktorym polu umiescic tego ducha (lewe - srodkowe - prawe)
To slaby duch, jednak do jego wyegzorcyzmowania konieczne sa srebne dzwonki (zielony Zeton Tao)
Istnieje tez mozliwosc by nie tracic zetonu Tao, wystaczy oslabic tego ducha poprzez Krag Madlitewny lub Mantre Oslabiajaca.
Duch nie stanowi JESZCZE zagrozenia i jest na tyle slaby, ze jest spora szasa wyegzorcyzmowania go jednczesnie z jakims innym duchem (narozne pole wioski)
Kolejny duch to: Fungus Thing
Jest to duch lesny (zielony), na planszy zielonego Mnicha sa wolne pola wiec tam nalezy go umiescic.
Zielony Mnich decyduje na ktorym polu umiescic tego ducha (lewe - srodkowe - prawe)
To slaby duch, jednak do jego wyegzorcyzmowania konieczne sa srebne dzwonki (zielony Zeton Tao)
Istnieje tez mozliwosc by nie tracic zetonu Tao, wystaczy oslabic tego ducha poprzez Krag Madlitewny lub Mantre Oslabiajaca.
Duch nie stanowi JESZCZE zagrozenia i jest na tyle slaby, ze jest spora szasa wyegzorcyzmowania go jednczesnie z jakims innym duchem (narozne pole wioski)
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Wolly
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sobota 06 lut 2010, 14:26
Re: Ghost Stories - Online
Czesc dalam sie namowic na rozgrywke i pokierowanie moca czerwonego mnicha. Mam nadzieje na wspolna gre.
- Wagnard
-
- Posty: 867
- Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
- Lokalizacja: "Hell on Earth"
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Witamy :)
Fungus Thing leci na lewe pole. A ja udaje sie do kregu modlitewnego przygotowac sie do egzorcyzmow. Umieszczam niebieski znacznik tao.
Fungus Thing leci na lewe pole. A ja udaje sie do kregu modlitewnego przygotowac sie do egzorcyzmow. Umieszczam niebieski znacznik tao.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Witaj Wolly. Wskakuj w ten smieszny szlafrok mnicha, lap za z miecz i jazda :)
Tymczasem...
TURA 3
Kolejny duch to: Flesh Devourer
Jest to duch gorski (czerwony) na planszy czerwonego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Zolty mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - srodkowe - prawe)
Sytuacja jest bardzo podobna jak w przypadku Liquid Horror
Tymczasem...
TURA 3
Kolejny duch to: Flesh Devourer
Jest to duch gorski (czerwony) na planszy czerwonego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Zolty mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - srodkowe - prawe)
Sytuacja jest bardzo podobna jak w przypadku Liquid Horror
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Lista Mnichow zaktualizowana ;)
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 352
- Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2009, 17:44
- Lokalizacja: Chorzow
Re: Ghost Stories - Online
A jako niebieski moge polozyc budde i dokonac egzorcyzmow w jednej turze?
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Na koncu swojej najblizszej tury juz mozesz.
Budde kladziesz juz po ruchu, poroszeniu o pomoc i egzorcyzmach.
Polozenie buddy nie jest traktowane jako akcja, to odrebna czynnosc nie wliczana do limitu, mozesz nawet umiescic dwie jesli posiadasz obie.
Budde kladziesz juz po ruchu, poroszeniu o pomoc i egzorcyzmach.
Polozenie buddy nie jest traktowane jako akcja, to odrebna czynnosc nie wliczana do limitu, mozesz nawet umiescic dwie jesli posiadasz obie.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela 10 sty 2010, 11:50
Re: Ghost Stories - Online
Obejrzal swoja kolekcje broni. Miecz, wlocznia, sai. Nie, w tej bitwie z zadnej z nich nie bedzie wiekszego pozytku. Podszedl do oltarzyka w rogu szepczac slowa modlitwy i zabral zwoj tam lezacy. Tej nocy to bedzie najlepsza bronia.
Pojawiajacy sie duch na srodek. Rzucam mantre na zielonego ducha a sam ide na praw gorny rog po znaczniki.
Wyjasnienie:
Ktos bedzie mogl go wyegzocyzmowac przy okazji jesli mojawi sie jakis na zoltej planszy. Ja go niszczac teraz prawdopodobnie strace tylko swoj ruch a z innymi nie mam szans.
Pojawiajacy sie duch na srodek. Rzucam mantre na zielonego ducha a sam ide na praw gorny rog po znaczniki.
Wyjasnienie:
Ktos bedzie mogl go wyegzocyzmowac przy okazji jesli mojawi sie jakis na zoltej planszy. Ja go niszczac teraz prawdopodobnie strace tylko swoj ruch a z innymi nie mam szans.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Rozumiem, ze masz na mysli twoj LEWY gorny rog Wioski, czyli Sklepik Zielarza i chcesz otrzymac Zetony Tao?
Warto odswiezac obrazek z plansza do gry, bo ona co ture sie obraca przodem do aktywnego Mnicha, a przegladarki lubia sobie korzystac z obrazow ktore maja zapisane w Historii :)
Warto odswiezac obrazek z plansza do gry, bo ona co ture sie obraca przodem do aktywnego Mnicha, a przegladarki lubia sobie korzystac z obrazow ktore maja zapisane w Historii :)
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela 10 sty 2010, 11:50
Re: Ghost Stories - Online
Wlasnie tak. Bede pamietal na przyszlosc.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Wynik rzutu:
[img]http://img24.imageshack.us/img24/4033/dices2.png[/img]
Otrzymujesz paleczki kadzidla i jeden skladnik wybrany przez siebie.
Wybierz kolor drugiego Zetonu Tao
[img]http://img24.imageshack.us/img24/4033/dices2.png[/img]
Otrzymujesz paleczki kadzidla i jeden skladnik wybrany przez siebie.
Wybierz kolor drugiego Zetonu Tao
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela 10 sty 2010, 11:50
Re: Ghost Stories - Online
Wybieram niebieski.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
TURA 4
Kolejny duch to: Rotten Soul
Jest to duch lesny (zielony) na planszy zielonego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Czerwony mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (srodkowe - prawe)
Duch ten nie jest szczegolnie silny, lecz po wyegzorcyzmowaniu rzuca klatwe!
Kolejny duch to: Rotten Soul
Jest to duch lesny (zielony) na planszy zielonego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Czerwony mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (srodkowe - prawe)
Duch ten nie jest szczegolnie silny, lecz po wyegzorcyzmowaniu rzuca klatwe!
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Wolly
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sobota 06 lut 2010, 14:26
Re: Ghost Stories - Online
Duch wedruje na pole z prawej, ja przechodze na oltarz taoistyczny i egzorcyzmuje zielonego ducha. Przesuwam na srodek Wang Nar Do.
Wyjasnienie:
Na zielonym polu sa juz dwa duchy, w nastepnej turze zielony gracz moze sprobowac egzorcyzmowac ducha z prawej- gdy mu sie uda uniknie rzutu koscia klatwy.
Wyjasnienie:
Na zielonym polu sa juz dwa duchy, w nastepnej turze zielony gracz moze sprobowac egzorcyzmowac ducha z prawej- gdy mu sie uda uniknie rzutu koscia klatwy.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
TURA 5
Kolejny duch to: Hopping Vampire
Jest to duch bagienny (zolty) na planszy zoltego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Niebieski mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - srodkowe - prawe)
To silny duch, a co gorsza duch nawiedzajacy, stanowi ogromne zagrozenie dla Wioski!
Kolejny duch to: Hopping Vampire
Jest to duch bagienny (zolty) na planszy zoltego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Niebieski mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - srodkowe - prawe)
To silny duch, a co gorsza duch nawiedzajacy, stanowi ogromne zagrozenie dla Wioski!
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 352
- Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2009, 17:44
- Lokalizacja: Chorzow
Re: Ghost Stories - Online
Ducha na przeciwko mnie, podejmuje sie egzorcyzmu, podnosze kolejna figurke buddy, a ta ktora mam na plansze czerwona
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
TURA 6
Kolejny duch to: Skinner
Jest to duch gorski (czerwony) na planszy zoltego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Zielony mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - prawe <Budda>)
To duch nawiedzajacy, ale jest latwy do pokonania.
Kolejny duch to: Skinner
Jest to duch gorski (czerwony) na planszy zoltego Mnicha sa wolne pola, wiec tam trzeba tego ducha umiescic.
Zielony mnich decyduje na ktore wolne pole skieruje ducha (lewe - prawe <Budda>)
To duch nawiedzajacy, ale jest latwy do pokonania.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
-
-
- Posty: 352
- Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2009, 17:44
- Lokalizacja: Chorzow
Re: Ghost Stories - Online
A jaki byl wynik egzorcyzmow?
A rozumiem, ze ruch zawsze musi byc pierwszy. Nie mozna najpierw akcji potem sie ruszyc?
A rozumiem, ze ruch zawsze musi byc pierwszy. Nie mozna najpierw akcji potem sie ruszyc?
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Faktycznie, zrobilem opis a zapomnialem podac wynik :D
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DN.png[/img] [img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DG.png[/img] [img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DW.png[/img]
Egzorcyzm nieudany.
Ruch jest zawsze przed Akcja.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DN.png[/img] [img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DG.png[/img] [img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DW.png[/img]
Egzorcyzm nieudany.
Ruch jest zawsze przed Akcja.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Wagnard
-
- Posty: 867
- Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
- Lokalizacja: "Hell on Earth"
- Kontakt:
Re: Ghost Stories - Online
Skinner leci na lewe pole (bez buddy). A ja zmierzam do Pawilonu Niebianskiego Wiatru i stamtad probuje wyegzorcyzmowac Rotten Soul
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela 10 sty 2010, 11:50
Re: Ghost Stories - Online
Zdecydowanie na czerwonym. I oczywiscie najlepiej nie na budde bo szkoda marnowac. Ja go zalatwie bez problemu.