Umiem stworzyć grę
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
IE rulez...
Mozilla rulez...
reszty nie używam...
P.s. Kiedyś używałem przeglądarki internetowej o specyficznej nazwie Maxthon. Jak widać odbiło się to mocnym piętnem na mojej psychice
Mozilla rulez...
reszty nie używam...
P.s. Kiedyś używałem przeglądarki internetowej o specyficznej nazwie Maxthon. Jak widać odbiło się to mocnym piętnem na mojej psychice
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
No, skoro doszliście do etapu tzw. "bulenia za granie" to chyba wszystko jest na jak najlepszej drodze do powstania MiM Online
Mam jednak pytanko. Czy to będzie jakieś 3D np. jak Gothic albo Never czy też na planszy tak jak w oryginale na której będzie widać ruchy innych graczy? Bo pamiętam że ktoś tu już wspominał coś o grafice 3D.
Druga sprawa. Nie bardzo rozumiem na jakiej zasadzie ma to być "granie przez przeglądarkę". To ma być tak jak podczas przeglądania zwykłej strony tylko że będą tam jakieś grafy z MiMa czy jak?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia a bez względu na to co z tego wyjdzie i tak trzymam kciuki.
Mam jednak pytanko. Czy to będzie jakieś 3D np. jak Gothic albo Never czy też na planszy tak jak w oryginale na której będzie widać ruchy innych graczy? Bo pamiętam że ktoś tu już wspominał coś o grafice 3D.
Druga sprawa. Nie bardzo rozumiem na jakiej zasadzie ma to być "granie przez przeglądarkę". To ma być tak jak podczas przeglądania zwykłej strony tylko że będą tam jakieś grafy z MiMa czy jak?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia a bez względu na to co z tego wyjdzie i tak trzymam kciuki.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 49
Poprostu pod inne przegdarki wymagane sa testy na ktore przynajmniej w najblizszym czasie nie ma na to czasu. IE jest przegladarka najczesciej uzywana i najbardziej kompatybilna z kodem php.SeSim pisze:Nie no świetnie! Fajny pomysł. Tylko mam pytanie. Dlaczego akurat IE? :| Przeciez to archaiczny syf. Chyba że prowadzicie jakieś tajne negocjacje z MS odnośnie IE 7.0 :>
Dziekuje Wam za slowa otuchy ale wiecie, nie daj boze natkniemy sie na problem z ludzmi lub innymi kwestiami i temat legnie w gruzach.
Napewno bede informowal co i jak i pytal sie w wielu kwestiach. Nie wspominalem o tym wczesniej bo obawialem sie slomianego zapalu paru ludzi, ale jak juz ktos poruszyl ten temat wiec myslalem ze czas aby ta tematyka ujzala swiatlo dzienne.
Pisalem tez do GamesWorkshop w sprawie licencji na nazwe do gry on-line ale to temat na dluuuugi czas i raczej skonczy sie na rozmowach po 2007 z autorem gry.
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Nooo Panowie nie ma mnie 3 dni a tu takie zmiany :twisted:
Pełny szczunek dla Ciebie Denver za "cichą AK-owską prace"
i dla Was GHS i BigShark za prawdziwy zapał o który tak dziś trudno.
Co prawda sceptycznie podchodziłem do MiMa On-Line ale widze ze jednak jest iskierka w tunelu :twisted:
Jeszcze raz ze swej strony dziekuje za prace nad projektem wszystkim zaangażowanym - THX !
Pełny szczunek dla Ciebie Denver za "cichą AK-owską prace"
Co prawda sceptycznie podchodziłem do MiMa On-Line ale widze ze jednak jest iskierka w tunelu :twisted:
Jeszcze raz ze swej strony dziekuje za prace nad projektem wszystkim zaangażowanym - THX !
War, war never changes...
# Mój numer GG - 3751732
# Mój numer GG - 3751732
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Wow człowieka ledwo pół roku nie ma a tu takie zmiany 
Niezwykłe jest to co dzieje się w Polsce, chyba nigdzie indziej tylu ludzi nie wpada na te same pomysły. Moja skromna osoba nawet rozpoczeła podobny projekt do tego rozpoczętego przez Gamekeepera ale idzie powolutku i jeszcze matura ale musze się pochwalić że puki co nawet jakoś idzie. Tak czy siak życze powodzenia wszystkim ekipom które się zawiązują aby zakończyć tworzenie MiMa na PieCa.
P.S.
Co się stało z logo forum??
Niezwykłe jest to co dzieje się w Polsce, chyba nigdzie indziej tylu ludzi nie wpada na te same pomysły. Moja skromna osoba nawet rozpoczeła podobny projekt do tego rozpoczętego przez Gamekeepera ale idzie powolutku i jeszcze matura ale musze się pochwalić że puki co nawet jakoś idzie. Tak czy siak życze powodzenia wszystkim ekipom które się zawiązują aby zakończyć tworzenie MiMa na PieCa.
P.S.
Co się stało z logo forum??
-
-
- Posty: 42
- Rejestracja: piątek 07 paź 2005, 13:11
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Szczerze mówiąc pierwszy raz o niej usłyszałem właśnie od Ciebie :oops:
Troszkę poczytałem i musze stwierdzić że jest to dla mnie kawałek czarnej magii. O ile PHP jest oparte na C i łatwo mi było się przesiąć o tyle Ajax jest oparty na JavaScripcie a to całkiem inna pra kaloszy. A pozatym z tego co czytałem Ajax ma problemy jeśli chodzi o przycisk wstecz w przeglądarkach. Ale propozycja ciekawa.
Troszkę poczytałem i musze stwierdzić że jest to dla mnie kawałek czarnej magii. O ile PHP jest oparte na C i łatwo mi było się przesiąć o tyle Ajax jest oparty na JavaScripcie a to całkiem inna pra kaloszy. A pozatym z tego co czytałem Ajax ma problemy jeśli chodzi o przycisk wstecz w przeglądarkach. Ale propozycja ciekawa.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Jesteś w błędzie - z tego, co chłopaki piszą, to jedyne, co będzie potrzebne to przeglądarka z HTMLem. To znacznie mniejsze wymaganie niż Java, czy nawet JavaScript. Java wymaga JRE - interpretera Javy zainstalowanego na komputerze użytkownika, a nie każdy to ma.SeSim pisze:Ja się tak za bardzo nie znam na programowaniu sieciowym. Ale czy może nie lepiej byłoby to rozwiązać na apletach javy? Wtedy nie bylibyście uzależnieni od jednej platformy do grania czyli IE. Java chodzi wszędzie.
Ajax to w dużym skrócie technika umożliwiająca wczytanie części strony, zamiast odświeżania jej całej. To tak jakby po napisaniu postu nie odświeżała się cała strona, tylko pojawiałby się ten post na końcu. Polecam to, gdyż naprawdę JavaScrpitu tam niezbyt wiele - wystarczy opanować tylko jeden trick.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13472
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nie powiedziałbym, że jestem totalnie w błędzie. Chłopaki sami mówili, że gra będzie optymalizowana tak żeby chodziła z IE bo jest niby najpopularniejszy. IE na innych platforamch niż MS nie ma a java jest. Nie mów, że zainstalowanie JRE to taki problem :> można przecież tak zrobić że sam się będzie z sieci zassyałJesteś w błędzie - z tego, co chłopaki piszą, to jedyne, co będzie potrzebne to przeglądarka z HTMLem. To znacznie mniejsze wymaganie niż Java, czy nawet JavaScript. Java wymaga JRE - interpretera Javy zainstalowanego na komputerze użytkownika, a nie każdy to ma.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Optymalizacja pod IE oznacza tylko tyle że grafika MIEJSCAMI może wyglądać troche inaczej niż na innych przeglądarkach (jakieś przesunięcie lub brak obrazka). Te projekty które będą pisane pod PHP będą działały na wszyskich przeglądarkach (IE, FireFox, Opera i jaką tylko chcesz), bez konieczności ściągania czegokolwiek
P.S.
Tak na marginesie jeżeli ktoś pisze kod HTML tylko pod jedną przeglądarke to jest pośladki a nie koder :roll:
P.S.2
Prawie zapomniałem obecnie najpopularniejszą przeglądarką jest chyba FireFox
P.S.
Tak na marginesie jeżeli ktoś pisze kod HTML tylko pod jedną przeglądarke to jest pośladki a nie koder :roll:
P.S.2
Prawie zapomniałem obecnie najpopularniejszą przeglądarką jest chyba FireFox
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 631
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
Może zamiast spierać się o programy , ktoś zacząłby coś robić ?
Given the choice - whether to rule a corrupt and failing empire, or to challenge the Fates for another throw, a better throw against one's destiny - what was to do?
Tell me about the loneliness of good. Is it equal to the loneliness of evil?"
Tell me about the loneliness of good. Is it equal to the loneliness of evil?"
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: niedziela 02 paź 2005, 17:42
- Płeć:
Mam obrobione karty.
Mam do podstawki żetony, karty zaklęć, przygód, postaci itd itd. wszystko oprócz planszy. Wszystko zajmuje po spakowaniu 34 MB. Najchętniej przesłałbym to przez emule. Sami ocenicie czy nadaje się to do wykorzystania w grze na PC. Wszystkie karty w dokumencie MS Word. Tutaj link Ed2k do emule : ed2k://|file|magia.rar|35712886|ED1CAAE42ED5F5C163E9F099D0001215|h=QGXDXQM26RKNH54J5TVHXH26ISM2WCIW|/
pozdro
pozdro
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- bladus
-
- Posty: 21
- Rejestracja: wtorek 31 sty 2006, 02:00
- Lokalizacja: Wroclaw
- Płeć:
- Wiek: 42
no dobra też coś napisze
Witam, jestem nowy na forum, ale nie całkiem nowy z MiMem i tematyką gier/fantastyki ( Kiedyś w LO gralismy z kolegami dokładniej w Magicznego miecza, no ale chodzi że w tego typu rozgrywke... ) i mam taką małą sprawę do ogłoszenia jeśli ktoś może jest zainteresowany.
Otóż czytałem forum, a dokładniej ten temat (MiM na PC) i widać że jeśli kilka grup (jeśli kilka jest, aż tak nie sledziłem niestety) robi coś, pewnie są beta testy (np MiM online) wszystko fajnie, ale widze jedno ale... troche to się dzieje na około. Jako elektonik mam troche pojęcie o tworzeniu aplikacji, "klapaniu koda", mozliwości implementacji (tzn przeniesienia
) tego na kompa zadaf fizyki, mechaniki i czego tam jeszcze potrzeba do grania. I czasami zastanawiam sie po cholere męczyć jakieś 3D, jakieś konkretne zasady, czy robić od razu karty postaci które maja 10 umiejętności i trzeba je na papierze rozpisać w 20 linijkach. (przykładów można podać wiele...) w takiej sytuacji po 3 miesiącach walki z direct X i nei wiem z czym jeszcze projekt pada (oczywiście jak ktoś pisze takie coś to spoko
podałem tylko skrajny przypadek)
Otóz zainteresowany tym co sie dzieje na forum, usiadłem do kompa i coś sobie zaczełem pisać. Od czego zacząć ?? dowiedzieć jakie są możliwe typy kart, jakie typy zdarzen, jakie typy obszarów, jakie rodzaje poruszania po planszy itd... i po nie długim czasie napisałem sobie coś w czym można sobie zrobić plansze, dowolnie połączyć pola, nie jest ważne czy k6 czy w lewo czy w prawo, czy 1 to do góry, mapka taka jest uniwersalna. Do czego zmierzam ?? Kart może i jest 2000 ale i jest typów zdarzeń ?? wiekszosc z nich można rozpisać na elementarne np utrata Wt, albo zdobycie przyjaciela. Taka modułowa konstrukcja bardzo ułatwia robienie podstawki a także dodatków. Każda nowa karta to tylko połączenie kilku istniejących podstawowych skryptów... pewnie sie okaże że tak wszyscy robią :> ale cóż to tylko moja uwaga.. Posiedze sobie jeszcze kilka dni, skoro sesja i po sesji i coś pokaże... środowisko to delphi 7.0 naprawde można w nim pisać cudy
jeśli ktoś byłby zainteresowany czymś o czym napisałem to prosze
pozdrawiam serdecznie całą ekipe forum
PS : aaaaaa i już prawie napisałem tzw Game design document
Otóż czytałem forum, a dokładniej ten temat (MiM na PC) i widać że jeśli kilka grup (jeśli kilka jest, aż tak nie sledziłem niestety) robi coś, pewnie są beta testy (np MiM online) wszystko fajnie, ale widze jedno ale... troche to się dzieje na około. Jako elektonik mam troche pojęcie o tworzeniu aplikacji, "klapaniu koda", mozliwości implementacji (tzn przeniesienia
Otóz zainteresowany tym co sie dzieje na forum, usiadłem do kompa i coś sobie zaczełem pisać. Od czego zacząć ?? dowiedzieć jakie są możliwe typy kart, jakie typy zdarzen, jakie typy obszarów, jakie rodzaje poruszania po planszy itd... i po nie długim czasie napisałem sobie coś w czym można sobie zrobić plansze, dowolnie połączyć pola, nie jest ważne czy k6 czy w lewo czy w prawo, czy 1 to do góry, mapka taka jest uniwersalna. Do czego zmierzam ?? Kart może i jest 2000 ale i jest typów zdarzeń ?? wiekszosc z nich można rozpisać na elementarne np utrata Wt, albo zdobycie przyjaciela. Taka modułowa konstrukcja bardzo ułatwia robienie podstawki a także dodatków. Każda nowa karta to tylko połączenie kilku istniejących podstawowych skryptów... pewnie sie okaże że tak wszyscy robią :> ale cóż to tylko moja uwaga.. Posiedze sobie jeszcze kilka dni, skoro sesja i po sesji i coś pokaże... środowisko to delphi 7.0 naprawde można w nim pisać cudy
pozdrawiam serdecznie całą ekipe forum
PS : aaaaaa i już prawie napisałem tzw Game design document
inzynieria
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
- Lokalizacja: Gotenhafen
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Tak mi się coś zdaje że aby ujrzeć SCREENY najpier musimy mieć to NAPISANE. W innym wypadku to niemożliwe, źle myślę? :lol:
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- bladus
-
- Posty: 21
- Rejestracja: wtorek 31 sty 2006, 02:00
- Lokalizacja: Wroclaw
- Płeć:
- Wiek: 42
witam
w sumie to moge dac screeny z kodem
narazie bawie sie w kilka ciekawych rzeczy i chciałem sie zapytac jak wam sie moze podobać grywalność tego. Zamiast robic od razu plansze, postacie, konkretne karty itp zabrałem sie definiowania zdarzeń elementarnych... np mam prosty edytorek do robienia grafu przedstawiajacego kraine. Jak wiemy inne sa zasady poruszania w jaskini, w miescie i na planszy glownej. A tutaj to nie ma problemu.. Plansze miasta zrobiłem w 10 minut (bez grafiki oczywiscie, a zdarzenia przypisałem tylko do kokretnych skryptów ktore są narazie że tak powiem puste
)
Druga sprawa to podam na przykladzie : jak wurzuci sie kostką na ruch, to zamiast tajemniczego znikania bohatera z pola N i pojawiania sie na pole K gracz musi recznie przeklikac tyle pol ile musi (na planszy glownej dzieki temu wybiera sie samemu kierunek ruchu). Zmusza to do klikania wiem ale dzieki temu nie ma sytuacji ze gra przechodzi sie sama. Przeciez podczas gry takiej normalnej po rzucie kostka na ruch musimy sami policzyc pola i zobaczyc gdzie mozna pojsc, i przesunac swoją postać. To taka interakcja wieksza ze swiatem gry... czy jest sens wogole takie cos robic ??
trzecia sprawa to ekwipunek (razem z przyjacielami czarami itp) wzoruje sie na tym co jest na forum (karta poszukiwcza). Właśnie męcze takie fajne przekladanie przedmiotow, chowanie do plecakow, dawanie tragarzowi czy np na konia. Wszytko drag and drop. najbardziej podoba mi sie pomysł z polem na zwierzaka
zrobiłem taka graficzke prosta zeby jakies ikonki były i wyszla mi z tego krowa 
PS: aaa i to nie bedzie 3D jak to moglo by wynikac w wczesniejszego posta
pozdrawiam
w sumie to moge dac screeny z kodem
narazie bawie sie w kilka ciekawych rzeczy i chciałem sie zapytac jak wam sie moze podobać grywalność tego. Zamiast robic od razu plansze, postacie, konkretne karty itp zabrałem sie definiowania zdarzeń elementarnych... np mam prosty edytorek do robienia grafu przedstawiajacego kraine. Jak wiemy inne sa zasady poruszania w jaskini, w miescie i na planszy glownej. A tutaj to nie ma problemu.. Plansze miasta zrobiłem w 10 minut (bez grafiki oczywiscie, a zdarzenia przypisałem tylko do kokretnych skryptów ktore są narazie że tak powiem puste
Druga sprawa to podam na przykladzie : jak wurzuci sie kostką na ruch, to zamiast tajemniczego znikania bohatera z pola N i pojawiania sie na pole K gracz musi recznie przeklikac tyle pol ile musi (na planszy glownej dzieki temu wybiera sie samemu kierunek ruchu). Zmusza to do klikania wiem ale dzieki temu nie ma sytuacji ze gra przechodzi sie sama. Przeciez podczas gry takiej normalnej po rzucie kostka na ruch musimy sami policzyc pola i zobaczyc gdzie mozna pojsc, i przesunac swoją postać. To taka interakcja wieksza ze swiatem gry... czy jest sens wogole takie cos robic ??
trzecia sprawa to ekwipunek (razem z przyjacielami czarami itp) wzoruje sie na tym co jest na forum (karta poszukiwcza). Właśnie męcze takie fajne przekladanie przedmiotow, chowanie do plecakow, dawanie tragarzowi czy np na konia. Wszytko drag and drop. najbardziej podoba mi sie pomysł z polem na zwierzaka
PS: aaa i to nie bedzie 3D jak to moglo by wynikac w wczesniejszego posta
pozdrawiam
inzynieria