Zasady Turniejowe
-
-
- Posty: 343
- Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
- Płeć:
Ja mówiłem tylko o Talizmanie - Poszukiwacz z mocą 8 i tak jest wymiataczem... Ja bym dał jako warunek tylko ten Talizman. Nie zamierzam komplikować gry jeszcze bardziej - to nie jest MiM 1.5, ale raczej kosmetyka istniejących zasad.
Z doświadczenia, KC i MZ nie są tak potężni jak A i S. Przyciął bym tylko jeszcze właśnie możliwość stania się Szeryfem, a pozostałym dał spokój...
Z doświadczenia, KC i MZ nie są tak potężni jak A i S. Przyciął bym tylko jeszcze właśnie możliwość stania się Szeryfem, a pozostałym dał spokój...
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Hazard to jeszcze nie tak strasznie ale przeistoczenie jak się rzuci gdy się już gra rozkręci to lekka przesada. popieram żeby ten czar wykluczać z gry (co sam robię:)Kufir pisze:Idąc dalej:
Czary:
- Hazard
- Przeistoczenie
Moim zdaniem powinny być wykluczone z gry.
O ile Zdrada, Hulaszczy Zywot jeszcze moga (musza )pozostac to uwazam ze dwa wyzej wymienione czary to przegiecie. :?
Ktoś na kogo zostanie rzucony ten czar niema praktycznie już żafnych szans zaczyna od nowa w połowie rozgrywki.
-------------------------------------------------------------------------------------
A jeżeli chodzi o arcymaga moje zdanie brzmi:
Magiczny przedmiot + talizman + 5 miechów za zmanę w niego
On jest bardzo mocny ma w sobie odbicie czaru i inne dobre zdolności
niepowinno go się zdobywać w banalny sposób np oddając tylko jakiś jednorazowy niepotrzebny magiczny przedmiot.
Popieram z tym talizmanem
-------------------------------------------------------------------------------------
Apropo propozycji turniejowej E-siecia to w finale zamiast standardowej korony władzy proponował bym alternatywne zakończenia.
<Prosiłbym o niepisanie klku postów jeden pod drugim, edytuj - ambar0>
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Ostatnio Rzucilem na poszukiwacze ktory mial 8 punktów wytrzymalosc hazard i wiesz co sie stalo ?Hazard to jeszcze nie tak strasznie ale przeistoczenie jak się rzuci gdy się już gra rozkręci to lekka przesada
Zaczynal gre nowa postacia, wiec nie mow mi ze to slaby czar
Jesli masz pecha zginiesz ...
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Jak się komuś Rumak, albo Sąd Kapturowy nie pooba (tak jak mi) to proponuje zastosować moje aurorskie rozwiązanie:
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
Co co odrazu wyrzucać kart, czasem wystarczy tyko coś zmienić
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
Co co odrazu wyrzucać kart, czasem wystarczy tyko coś zmienić
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 38
no raczej
official site :www.dracool.gry-planszowe.pl
wejście 35 zeta, ale jest jakaś akredytacja grupowa (minimum 6 osób i wpłata na tydzień przed).
official site :www.dracool.gry-planszowe.pl
wejście 35 zeta, ale jest jakaś akredytacja grupowa (minimum 6 osób i wpłata na tydzień przed).
-
-
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek 05 paź 2004, 12:31
MOcne Czary takie jak Hazard i jeszcze mOcniejsze Przeistoczenie( 50%) oraz Sąd Kapturowy, Rumak ( ktory kiedys sie zmacha [ moze po 3 walkach ] sa zagadnieniami strategicznymi i kiedy ich zabraknie pozostanie czyste dążenie do Korony Władzy czyli "pakowanie" punktów gdzie popadnie. Gra straci trochę z charakteru i zmniejszy się ilość zagadnień o których trzeba na bierząco myśleć. Mam na mysli boję sie Sadu to kombinuje jak zmienic charakter ( naturalny quest ), boje sie Przeistoczenia to kombinuje Rozproszenie magii czy idę na calość do Jaskinii po Gandalfa.
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Kon4444 ma dużo racji, ale mój kontrargument jest taki że powyższe kart to "totolotek" na kogo wypadnie na tego bęc. Myślę że trzeba znaleśc jakiś złoty środek. Może to co proponuję w swoich przepisach jest zbyt łagogne, ale z drugiej strony karty o których mówimy psują jak dla mnie harmonię gry.
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl/przepisy.pdf
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl/przepisy.pdf
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Kurde, przykro mi 15-18 lipiec mam wyjazd i potrzebuje sporo funduszy...e-siecia pisze:mam nadzieję że na Dracoolu będzie miły turniej MiMa
Kto się na niego wybiera tak wogóle ?
DRACOOL = 8-11 VII Gliwice
Niestety mnie nie bedzie ... załuje
Ludzie z forum !!! Macie tam być , i skopcie dupska lamerom
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 38
takie pytanie : czy turnieje MiM będą jeszcze organizowane ?
Miałem nadzieję że będzie na Dracoolu... i nic.
Spotkałem grupkę ludzi w sobote wieczorem która ciupała w rozszerzoną wersje MiMa. ( z autorskimi dodatkami ). Tak mi się wydaję że był Lukas z kumplami . No ale na temat - czy będzie jeszcze przyjemność wziąć udział w turnieju MiMa ??
Miałem nadzieję że będzie na Dracoolu... i nic.
Spotkałem grupkę ludzi w sobote wieczorem która ciupała w rozszerzoną wersje MiMa. ( z autorskimi dodatkami ). Tak mi się wydaję że był Lukas z kumplami . No ale na temat - czy będzie jeszcze przyjemność wziąć udział w turnieju MiMa ??
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
odświeżę topic z powodu Turnieju:
(modów proszę o wykasowanie offowych postów - chyba 4 ostanie)
poztrzebuję wypisu Kart Przygód z Podstawki, Podziemi, Miasta i Smoków
Ile i jakich kart w którym dodatku
Podobnie z Poszukiwaczami.
Potrzebne mi to jest by utworzyć takie same decki Przygód i Poszukiwaczy.
jak ktoś ma linki lib dane to neich mi to podrzuci.
Pozdr
(modów proszę o wykasowanie offowych postów - chyba 4 ostanie)
poztrzebuję wypisu Kart Przygód z Podstawki, Podziemi, Miasta i Smoków
Ile i jakich kart w którym dodatku
Podobnie z Poszukiwaczami.
Potrzebne mi to jest by utworzyć takie same decki Przygód i Poszukiwaczy.
jak ktoś ma linki lib dane to neich mi to podrzuci.
Pozdr
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
taaaa, bo hazard to w ogóle taaaaaki przegięty... :-s <kurde, ale durne te nowe emotki>Czary:
- Hazard
- Przeistoczenie
Moim zdaniem powinny być wykluczone z gry.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
O kurde Co do zasad, to moim zdaniem:
1.Powinniśmy stosować wsyzstkie możliwe zasady oficjalne (ktoś rzucił hasło, że powinno się zarzucić zwiększanie siły za wrogów - czy ktoś ma zamiar kończyć gry na turnieju, czy gra toczy się do tzw "usranej śmierci"? )
2.Zdecydowany zakaz dla wsyzstkiego co nieoficjalne - powód prosty. Jest wielu fanów MiM'a, którzy być może chcieliby zagrać, ale nie znając dodatków fanowskich mają znacznie mniejsze sznase, bo nie wiedzą co i gdzie na nich czycha - eliminuje to oczywiście przedpola. Drugi argument przeciwko PP - patrz pkt1.
3.Zbanowane karty: wszystko co oficjalne i działa bez zarzutu powinno być dopuszczone. Nie kumam nic, a nic haseł na temat banowania Pokuty, czy Hulaszczego żywotu.
Legionista, Pieczara kości, Potężne wrota, ewentualnie Rumak - out. No i oczywiście Przeistoczenie, choć ten czar można przeżyć, ale tylko jeżeli się gra tak jak został zapisany, a nie tak jak wydaje się większości na forum
4.Ilość poszukiwaczy - unlimited. Dopóki gra się toczy powinno się mieć szansę. Ograniczenie spowoduje, że zamiast iść po koronę, gracze bedą robić rzeź. Ci, którzy trafią lepszych wojowników, będą mieli znacznie większe szanse na początku gry i będą ganiać tylko słabszych poszukiwaczy.
Ustalcie zasady przed turniejem, bo może się wybiorę Na tym konwencie będę się chciał pojawić z powodu turnieju DT, więc może i o MiM bym zachaczył.
1.Powinniśmy stosować wsyzstkie możliwe zasady oficjalne (ktoś rzucił hasło, że powinno się zarzucić zwiększanie siły za wrogów - czy ktoś ma zamiar kończyć gry na turnieju, czy gra toczy się do tzw "usranej śmierci"? )
2.Zdecydowany zakaz dla wsyzstkiego co nieoficjalne - powód prosty. Jest wielu fanów MiM'a, którzy być może chcieliby zagrać, ale nie znając dodatków fanowskich mają znacznie mniejsze sznase, bo nie wiedzą co i gdzie na nich czycha - eliminuje to oczywiście przedpola. Drugi argument przeciwko PP - patrz pkt1.
3.Zbanowane karty: wszystko co oficjalne i działa bez zarzutu powinno być dopuszczone. Nie kumam nic, a nic haseł na temat banowania Pokuty, czy Hulaszczego żywotu.
Legionista, Pieczara kości, Potężne wrota, ewentualnie Rumak - out. No i oczywiście Przeistoczenie, choć ten czar można przeżyć, ale tylko jeżeli się gra tak jak został zapisany, a nie tak jak wydaje się większości na forum
4.Ilość poszukiwaczy - unlimited. Dopóki gra się toczy powinno się mieć szansę. Ograniczenie spowoduje, że zamiast iść po koronę, gracze bedą robić rzeź. Ci, którzy trafią lepszych wojowników, będą mieli znacznie większe szanse na początku gry i będą ganiać tylko słabszych poszukiwaczy.
Ustalcie zasady przed turniejem, bo może się wybiorę Na tym konwencie będę się chciał pojawić z powodu turnieju DT, więc może i o MiM bym zachaczył.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Zasady turniejowe proponuje takie :
Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej. Jak król smoków nie może to gracze tym bardziej . To jest najwyższy współczynnik i więcej byc nie powinno. Nie pamietam dobrze, ale coś w wyniku losowania mogło jej mieć nawet 15. Ale pech to pech - gra się zwykłymi śmiertelnikami i tak powinno zostać.
Jeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę .
A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.
Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania. Jak ktoś pośród 6-ciu zajadłych graczy ma taki tupet, żeby zostać arcymagiem to .. na jego własne ryzyko . Ja bym wtedy urządził nieoficjalne polowanie na arcymaga. Zostanie nim za szybko dostanie czarem przeistoczenie heh. O to chodzi - mają być łakome kąski, które zwięszają ryzyko. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest zostawanie arcymagiem na turnieju, w którym chce się wygrać. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest rzucanie czaru Przeistoczenie w danym momencie jak nei wiadomo czy później nie przyda się bardzie, aż się zginie zanim się go użyje . Im więcej cudów tym większa ostrożność. A w grze chodzi o korone władzy. Kto zginie, losuje nowego poszukiwacza i znów ma szanse. Przynajmniej jest bezpieczny od strony poszukiwaczy, bo nikt nie będzie się interesował byle czym. Herosi będą się wybijać nawzajem, a pomniejsi bohaterowie wzrastać w siłe. Im więcej graczy tym lepiej. Ja bym zmian nie wprowadzał z wymienionych wyzej powodów. Bo inaczej będzie się grało postaciami bez możliwości rozwoju gdzie po planszy będą biegać same dziki i jeden smok, który będzie siał spustoszenie. Bez sensu. Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów. Co panowie organizatorzy turniejów o tym sądzą ?
Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej. Jak król smoków nie może to gracze tym bardziej . To jest najwyższy współczynnik i więcej byc nie powinno. Nie pamietam dobrze, ale coś w wyniku losowania mogło jej mieć nawet 15. Ale pech to pech - gra się zwykłymi śmiertelnikami i tak powinno zostać.
Jeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę .
A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.
Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania. Jak ktoś pośród 6-ciu zajadłych graczy ma taki tupet, żeby zostać arcymagiem to .. na jego własne ryzyko . Ja bym wtedy urządził nieoficjalne polowanie na arcymaga. Zostanie nim za szybko dostanie czarem przeistoczenie heh. O to chodzi - mają być łakome kąski, które zwięszają ryzyko. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest zostawanie arcymagiem na turnieju, w którym chce się wygrać. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest rzucanie czaru Przeistoczenie w danym momencie jak nei wiadomo czy później nie przyda się bardzie, aż się zginie zanim się go użyje . Im więcej cudów tym większa ostrożność. A w grze chodzi o korone władzy. Kto zginie, losuje nowego poszukiwacza i znów ma szanse. Przynajmniej jest bezpieczny od strony poszukiwaczy, bo nikt nie będzie się interesował byle czym. Herosi będą się wybijać nawzajem, a pomniejsi bohaterowie wzrastać w siłe. Im więcej graczy tym lepiej. Ja bym zmian nie wprowadzał z wymienionych wyzej powodów. Bo inaczej będzie się grało postaciami bez możliwości rozwoju gdzie po planszy będą biegać same dziki i jeden smok, który będzie siał spustoszenie. Bez sensu. Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów. Co panowie organizatorzy turniejów o tym sądzą ?
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 122
- Rejestracja: sobota 17 cze 2006, 14:16
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 38
przedluzanie rozgrywki to chyba nie bardzo jest fajny pomysl.Morgoth61 pisze:Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów
na turnieju nie mozna przedluzac w nieskonczonosc rozgrywki bo sie jest ograniczonym czasowo
w stosunku do gier rozgrywanych rownolegle, harmonogramu itd.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Myślę, że jest to cokowliek dziwna zasada.Max 12 siły i 12 mocy.
1.Chodzi o całkowitą skuteczność, czy siłę własną?
2.Jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o siłę własną, to nei ma problemu - jak ktoś ma własnej siły 10 to już prawdopodobnie siedzi na koronie władzy Po prostu zawsze cos z przyjaciół/przedmitów wpadnie i możemy spokojnie zdobyć koronę.
Jeżeli natomiast max skuteczność to 12 - zauważmy, że nie chodzi o to, żeby grać wieczność. Jak się trafi król smoków, to będzie można grać do tzw usranej śmierci i liczyć na szczęście
Na potrzeby turnieju proponuję zostawić oficjalną zasadę. Powód prosty - gra się kiedyś skończyć musi, a zwłaszcza jak jest kilka do rozegraniaJeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę .
1.Myślę, że nikt na to nie pójdzie.Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.
2.Przeczysz sam sobie - najpierw piszesz, że kto ma pecha ten przegrywa, a potem coś o taktyce :-s No to szczęscie czy taktyka? Szczęści i tak jest ważne, ale Przeistoczenie to i tak hardcore Poza tym, należy zauważyć, jak czar ten działa - bo nawet jakby był dozwolony, to bzdurną jest interpretacja mówiąca o resetowaniu poszukiwacza. Na karcie pisze wyraźnie, że traci się przedmioty i przyjaciół oraz zmienia kartę poszukiwacza. Współczynniki zdobyte w czasie gry powinny zostać i nie teleportujemy się również na miejsce nowego startu - na karcie nie ma o tym słowa.
Tak - ale zdobycie profesji moim zdaniem powinno być utrudnione Powód prosty - nawet najbardziej badziewny przedmiot magiczny gwarantuje nam zdolność dotyczącą posiadania nonstop 2 czarów. Ja osobiście gram w ten sposób, że po oddaniu przedmiotu rzucamy kostką i wynik 6 oczek daje nam profesję Po prostu uznałem, że dowolny magiczny przedmiot to trochę przesada.Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania.
Co do tego, że Arcymag dostanie przeistoczeniem:
1.Prawdopodobnie to on je pierwszy zdobędzie
2.Na Arcymaga czary nie działają tak jak na innych - ma specjalną zasadę na ten temat
A co do konkluzji:
Rozgrywki wydłużać chyba nikt nie chce - jakby nie było jest limit czasowy.
O co chodzi z tymi dzikami i smokiem i jak to się ma do zasady o wolniejszym zwiększaniu siły?
No i jak te zasady ograniczają nieśmiertelność bo też nie zauważyłem
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Z dzikami chodziło o uproszczanie zasad gry na turnieju do samych podstaw. Co jest kiepskim pomysłem.
Sam sobie nie przeczę. To, że masz szczęście nie wyklucza taktyki. Robisz wszystko, żeby sobie zwiększać lub zmniejszać prawdopodobieństwo wygranej .. ale i musisz się liczyć z pechem. A kiedy są wprowadzone ograniczenia typu siła i moc to nie widzę problemu, żeby poszukiwacz po przeistoczeniu nadal miał szansę na wygraną. Samemu mi się to udało. Poza tym moze grac 4-ech graczy i kazdy bedzie mial po 2 postacie. To rozwiazuje problem. Nie wiem po co usuwac to co zostało już ustalone.
Ograniczenie Mocy i Siły polega na ograniczeniu siły i mocy podstawowej. Możesz mieć siły 12 i miecz, co daje ci razem 13. Miecz można ci zabrać, a przyjaciół wypłoszyć. Chodzi jednak o to, że jak masz siły 12 i wchodzisz do źródła z punktami siły to wypijając jeden punkt robisz to tylko po to, żeby inni nie mieli, a nie, żebyś ty miał więcej . Więc jak wchodzisz na źródło z siłą 4 kiedy ty masz 12 - pijesz - ty nadal masz 12, a w źródle już są 3 punkty.
Wracając do taktyki, kiedy pechem jest dostać czarem przeistoczenie to taktyką jest nie zwracać na siebie uwagi i nie prowokować do tego, żeby samemu tym czarem oberwać. Pret - dlaczego znowu się nie rozumiemy ? Jak z góry zakładasz, że ktoś bredzi, a nie starasz się uważnie czytać i zrozumieć tego co się pisze to się nie uda nam dogadać. Dogmatem niech się stanie, że ja nie rzucam kretyńskich wolnych myśli tylko wprowadzam przemyślane, czasem przetestowane zasady i nie mam w zwyczaju niedopinania rozmów na ostatni guzik poprzez zwyczajne trajkotanie. Nie wydaje mi się, żeby cokolwiek co powiedziałem było wynikiem wylewania z siebie tego, co mi ślina na język przyniesie, więc jeśli wydaje ci się, że coś jest bez sensu w tym co powiedziałem, to zapytaj mnie, żeby się upewnić czy przypadkiem źle czegoś nie zrozumiałeś sam.
Pret .. czasem mam wrażenie, że za punkt honoru stawiasz sobie obalanie każdej zasady . Często w naciągany sposób, kiedy nie masz sensownych argumentów na zaprzeczenie tej zasadzie. Ograniczenie dotyczyło tego co wyżej napisałem, więc twój wywód był bezcelowy . A to dobra zasada. Sprawdź.
Co do arcymaga - KAŻDY ma szanse nim zostać .. a i badziewne przedmioty magiczne w końcu się skończą. Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić ograniczenie to może ono polegać na tym, że w ciągu całej rozgrywki można tylko raz zostać arcymagiem. Więc jak ktoś się już pokusi to najprawdopodobniej w wyniku polowania zginie szybko ... i już nikt więcej arcymagiem zostać nie będzie mógł .. więc trzeba się zastanowić czy wybrało się dobry moment na zostanie arcymagiem. Podobnie z resztą białych poszukiwaczy.
Sam sobie nie przeczę. To, że masz szczęście nie wyklucza taktyki. Robisz wszystko, żeby sobie zwiększać lub zmniejszać prawdopodobieństwo wygranej .. ale i musisz się liczyć z pechem. A kiedy są wprowadzone ograniczenia typu siła i moc to nie widzę problemu, żeby poszukiwacz po przeistoczeniu nadal miał szansę na wygraną. Samemu mi się to udało. Poza tym moze grac 4-ech graczy i kazdy bedzie mial po 2 postacie. To rozwiazuje problem. Nie wiem po co usuwac to co zostało już ustalone.
Ograniczenie Mocy i Siły polega na ograniczeniu siły i mocy podstawowej. Możesz mieć siły 12 i miecz, co daje ci razem 13. Miecz można ci zabrać, a przyjaciół wypłoszyć. Chodzi jednak o to, że jak masz siły 12 i wchodzisz do źródła z punktami siły to wypijając jeden punkt robisz to tylko po to, żeby inni nie mieli, a nie, żebyś ty miał więcej . Więc jak wchodzisz na źródło z siłą 4 kiedy ty masz 12 - pijesz - ty nadal masz 12, a w źródle już są 3 punkty.
Wracając do taktyki, kiedy pechem jest dostać czarem przeistoczenie to taktyką jest nie zwracać na siebie uwagi i nie prowokować do tego, żeby samemu tym czarem oberwać. Pret - dlaczego znowu się nie rozumiemy ? Jak z góry zakładasz, że ktoś bredzi, a nie starasz się uważnie czytać i zrozumieć tego co się pisze to się nie uda nam dogadać. Dogmatem niech się stanie, że ja nie rzucam kretyńskich wolnych myśli tylko wprowadzam przemyślane, czasem przetestowane zasady i nie mam w zwyczaju niedopinania rozmów na ostatni guzik poprzez zwyczajne trajkotanie. Nie wydaje mi się, żeby cokolwiek co powiedziałem było wynikiem wylewania z siebie tego, co mi ślina na język przyniesie, więc jeśli wydaje ci się, że coś jest bez sensu w tym co powiedziałem, to zapytaj mnie, żeby się upewnić czy przypadkiem źle czegoś nie zrozumiałeś sam.
Pret .. czasem mam wrażenie, że za punkt honoru stawiasz sobie obalanie każdej zasady . Często w naciągany sposób, kiedy nie masz sensownych argumentów na zaprzeczenie tej zasadzie. Ograniczenie dotyczyło tego co wyżej napisałem, więc twój wywód był bezcelowy . A to dobra zasada. Sprawdź.
Co do arcymaga - KAŻDY ma szanse nim zostać .. a i badziewne przedmioty magiczne w końcu się skończą. Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić ograniczenie to może ono polegać na tym, że w ciągu całej rozgrywki można tylko raz zostać arcymagiem. Więc jak ktoś się już pokusi to najprawdopodobniej w wyniku polowania zginie szybko ... i już nikt więcej arcymagiem zostać nie będzie mógł .. więc trzeba się zastanowić czy wybrało się dobry moment na zostanie arcymagiem. Podobnie z resztą białych poszukiwaczy.
Ostatnio zmieniony sobota 03 lut 2007, 00:37 przez Morgoth61, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
okaleczenie rozgrywki. W tej grze chodzi o to, żeby mieć jk najwięcej i dzięki temu wygrać.Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej.
Poza tym jakby np grać z Przedpolami Piekieł (zakładając że nieoficjalne dodatki mają w ogóle prawo bytu na turnieju) to już zupełnie nie ma to sensu.
A to bym akurat zakazał. Ten czar jest najbardziej przegięty z całej gry.A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze.
czyli nie pakować postaci chyba, a to akurat trzeba robić zeby wygrać :-kWracając do taktyki, kiedy pechem jest dostać czarem przeistoczenie to taktyką jest nie zwracać na siebie uwagi i nie prowokować do tego, żeby samemu tym czarem oberwać.
Z Arcymagiem też uważam że powinno się utrudnić.
Zdaje się, że z instrukcji do miasta to własni wynika (może nim zostać tylko pierwszy poszukiwacz, który dostarczy przedmiot) więc ameryki nie odkryłeś.Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić ograniczenie to może ono polegać na tym, że w ciągu całej rozgrywki można tylko raz zostać arcymagiem.
WNIOSEK
Zasadniczo pomysły Morgotha mi się nie podobają, raczej szkodzą grze niż w czymkolwiek pomagają, natomiast to co rzeczywiście warto by było zmienić/ograniczyć on chce zostawiać. Ale pewnie ilu ludzi tyle koncepcji, sądzę, że takie rzeczy moznaby rostrzygać przez głosowanie.
Ostatnio zmieniony sobota 03 lut 2007, 00:49 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 1 raz.