The Highland Expansion (Góry)
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Jon New z Talisman Island zwrócił moją uwagę na coś takiego: http://www.tabletopgamingnews.com/2010/04/22/35503 Wynika z tego, że wydanie Gór planowane jest na początek maja. Póki co jednak status tego dodatku na stronie FFG, to "On the boat".
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Na Talisman Island Jon New zamieścił ostatni już przedsmak najnowszego dodatku do Talisman Magia i Miecz - Highland.
Cyclops:

Roc

Credits: Talisman Island
Cyclops:

Roc

Credits: Talisman Island
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Duch17
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 223
- Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
No planszy pokazac wciąz niestety nie chca, ale juz niedługo wszystko bedzie wiadomo, to pewnie kwestia jakis dwóch tygodni i dodatek bedzie w sprzedazy. Zapowiada sie naprawde porządnie, mam nadzieje ze na gwiazdke tego roku Galakta sprezentuje nam spolszczoną wersje
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Jon New z Talisman Island tym razem zaprezentował nam wygląd tylnego pudełka do Highland. O ile zawsze grafiki umieszczam na forum, to tym razem, aby nie psuć niespodzianki, polecam wam się przejść na jego stronę i obadać to pudełko. Tyły kart zarówno Reliktów, jak i Gór, wyglądają rewelacyjnie. Możemy się również przekonać, że po raz kolejny wróciły do nas pewne typy kart, póki co nie napiszę jakich, dopóki sami się nie przekonacie, w wystarczającej ilości. Skład ilościowy niedługo będzie jawny, póki co jednak nie ma powodu go ogłaszać.
Credits: Talisman Island
Credits: Talisman Island
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6316
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Czy mogę się wypowiedzieć krótko i zwięźle? Chciałem powiedzieć tylko:
CZY ICH POKRĘCIŁO?? Rusza przedsprzedaż, a nawet nie wiadomo o czym jest dodatek i co zawiera? To ja muszę używać opcji "ułatwienia dostępu > program lupa" żebym mógł zobaczyć co w ogóle będzie w Highland? Zastanawiam się czy FFG ze swoją tajemniczością nie posuwa się za daleko? Jakoś z "Dungeon" nie było czegoś takiego.
CZY ICH POKRĘCIŁO?? Rusza przedsprzedaż, a nawet nie wiadomo o czym jest dodatek i co zawiera? To ja muszę używać opcji "ułatwienia dostępu > program lupa" żebym mógł zobaczyć co w ogóle będzie w Highland? Zastanawiam się czy FFG ze swoją tajemniczością nie posuwa się za daleko? Jakoś z "Dungeon" nie było czegoś takiego.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Wygląda swietnie, 142 karty gór :shock: to wiecej niz w Podziemiach a juz tam było duzo, pewnie niektóre beda po 2 albo 3 sztuki ale to i tak ogromna liczba jak na dodatek, bedzie co losowac. Z tego co da sie dojrzec plansza wyglada bardzo fajnie, poczatkowe obszary takie zielone i spokojne a im blizej szczytu tym mroczniej i niebezpieczniej, super
Cieszy mnie ze sa nowe alternatywne zakonczenia, mam nadzieje, ze teraz z kazdym dodatkiem bedziemy dostawac kolejne, oby były ciekawe. Czekam na pełna odsłone, zapowiada sie rewelacyjnie
[ Dodano: Nie Maj 02, 2010 7:22 pm ]
I niezłe figurki!
Cieszy mnie ze sa nowe alternatywne zakonczenia, mam nadzieje, ze teraz z kazdym dodatkiem bedziemy dostawac kolejne, oby były ciekawe. Czekam na pełna odsłone, zapowiada sie rewelacyjnie
[ Dodano: Nie Maj 02, 2010 7:22 pm ]
I niezłe figurki!
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Chciałbym żeby powiedzieli konkretnie co tam będzie, o co w tym chodzi i pokazali planszę.HunteR pisze:Chciałbyś żeby pokazali ci skany wszystkich kart, poszukiwaczy, instrukcji i planszy? Bez przesady, widać po grafikach jaki będzie klimat, widać jak będzie się prezentowała plansza, wiadomo już nawet ile czego znajdzie się w pudełku. Moim zdaniem to sporo.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Highlands zapowiada sie ciekawie, napewno swietnie od strony wizualnej, ciekawe tylko na ile ten dodatek bedzie sie róznił od Podziemi? Jak bedzie wygladało przemieszczanie sie po planszy? Dobrze by było zeby te dodatki planszowe miały w sobie jakies elementy, które beda sprawiac ze kazda z tych dodatkowych krain bedzie na swoj sposób inna, cos co sprawi, ze bedzie sie miało ochote je odwiedzac. Zeby wnosiły cos nowego do gry. Mam nadzieje ze Góry nie okaza sie tym samym co Podziemia tylko z inna szata graficzna.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
-
-
- Posty: 41
- Rejestracja: niedziela 22 lut 2009, 00:41
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
rzut oka na układ planszy rozwiewa wszelkie wątpliwości co do poruszania się po planszy - będzie on identyczny z Lochami. co najwyżej, przy którymś opisie była wzmianka,że można być zrzuconym na niższy poziom z powodu przegranej walki albo zdarzenia. w Lochach mamy tunele - niewielka różnica.Roland pisze:Highlands zapowiada sie ciekawie, napewno swietnie od strony wizualnej, ciekawe tylko na ile ten dodatek bedzie sie róznił od Podziemi? Jak bedzie wygladało przemieszczanie sie po planszy? Dobrze by było zeby te dodatki planszowe miały w sobie jakies elementy, które beda sprawiac ze kazda z tych dodatkowych krain bedzie na swoj sposób inna, cos co sprawi, ze bedzie sie miało ochote je odwiedzac. Zeby wnosiły cos nowego do gry. Mam nadzieje ze Góry nie okaza sie tym samym co Podziemia tylko z inna szata graficzna.
zobaczymy jeszcze jaki poziom będą prezentowały karty przygód, ale nie spodziewam się niczego niezwykłego. i chyba co mnie najbardziej boli to tylko 4 karty Reliktów - po prostu straszne
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Z pewnoscia bedzie droga w jednym kierunku az na sam szczyt. Co do kart przygod to licze na to ze bedzie duzo ciekawych kart zdarzen, w wyniku ktorych beda sie działy jakies ciekawe rzeczy. W Podziemiach była masa kart wrogów i to dobrze sie sprawdziło w tym dodatku, budowało klimat Podziemi jako miejsca mrocznego, pełnego niebezpieczenstw, róznej maści potworów itp. Podziemia to kraina, w której mozna mocno dopakowac Poszukiwacza i jak ma sie szczescie to tez zdobyc sporo złota. Zobaczymy czym zachecac beda góry. Tylko 4 relikty ale moze karty przygód gór beda to rekompensowac w jakis sposób, narazie nie wiadomo jeszcze co sie bedzie wsrod nich kryło. Ma ich byc az 142 wiec pewnie bedzie tam mozna znalezc sporo ciekawego ekwipunku, moze jakis naprawde konkretnych przyjaciół. Jak bedzie to sie okaze, narazie mozna tylko gdybac. Ja czekam na Highlands z optymizmem 
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Tez mam nadzieje, ze tak bedzie. To sposób na dobre połaczenie tych krain z plansza podstawowa i zacheta na czestsze odwiedzanie ich. Cos jak zapadnia z Podziemi tez by sie przydało, wtedy chcesz czy nie lądujesz w górach. Tylko ta zapadnia troche nie do konca przemyslana jest bo mogłaby przenosic gdzies do środka planszy a nie na tylko wejscie tak jak w Podziemiach.Kufir pisze:A ja mam przede wszystkim takie nadzieje iż :
- w kartach Gór pojawią się kolejny Runy które umożliwią teleportowanie się między Środkową Krainą, Podziemiami i Górami.
- ze w kartach gór będzie kilka zapadni znanych nam dobrze z kart z dodatku Podziemi.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Na FFG kolejny News na temat Highland. Co prawda spodziewałem się go wczoraj, nie dzisiaj, ale trudno. Dobre (?) i tyle. Oczywiście, były ostatnim razem karty Reliktów, dzisiaj się spodziewałem jednego z ostatnich, jeżeli nie ostatniego newsa zawierającego opis ostatniego pola albo instrukcję do Gór. W zamian otrzymałem kolejnego Poszukiwacza: Walkirię: http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=1318 Nasza przyjaciółka oczywiście jest nam znana z okazji Miasta do starej edycji MiMa. Trochę ucięli z jej zdolności tym razem jednak.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6451
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Poprawili jej zdolność z Cmentarzem - teraz może badać ten obszar tak, jakby była zła - więc odzyskiwanie Losu niezależnie od charakteru - to na plus 
+1 w walce, też daje spory profit, zwłaszcza, że ma na starcie już 3 Siły i 4 Mocy
A wskrzeszanie Przyjaciół pewnie nie będzie często wchodziło w grę, ale zawsze może się przydać (np. jak ktoś idzie przez Wieżę Wampira, to Walkiria się wzbogaci o troszkę mięsa armatniego na tę samą okazję)
Grafika mi się nie podoba - ciekawe jaki pionek będzie śmieszny
+1 w walce, też daje spory profit, zwłaszcza, że ma na starcie już 3 Siły i 4 Mocy
A wskrzeszanie Przyjaciół pewnie nie będzie często wchodziło w grę, ale zawsze może się przydać (np. jak ktoś idzie przez Wieżę Wampira, to Walkiria się wzbogaci o troszkę mięsa armatniego na tę samą okazję)
Grafika mi się nie podoba - ciekawe jaki pionek będzie śmieszny
Ja nawet nie mam Talismana.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Graficznie wykonana bardzo fajnie, ale zdolności raczej nie powalają... Premia +1 do skuteczności w walce to nic innego jak dodatkowy punkt Siły, natomiast wskrzeszanie Przyjaciół będzie raczej umiarkowanie przydatne - na Walkirię jakiegoś zabijającego Przyjaciół Zaklęcia nikt przy posiadaniu przez nią takiej zdolności raczej nie rzuci, a Przepaść, z uwagi na znikome atrakcje przezeń oferowane, i tak będzie ona raczej omijała, jak każdy Poszukiwacz zresztą. Dobrze, że przynajmniej tę zdolność z możliwością modlitwy na Cmentarzu posiada... może się ona w sumie stać wystarczającym motywatorem do zagrania Walkirą. Ja tam wybrzydzał na nią, jak i na żadnego zresztą nowego Poszukiwacza, i tak nie będę.
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 7:52 pm ]
Po przeczytaniu posta Rogo uświadomiłem sobie, że źle zrozumiałem zapis zdolności wskrzeszania Przyjaciół - jeśli Walkiria może sobie zatrzymywać Przyjaciół traconych przez innych Poszukiwaczy, to zupełnie zmienia się postać rzeczy. A zatem jeszcze jedna warta niecierpliwego oczekiwania postać.
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 7:52 pm ]
Po przeczytaniu posta Rogo uświadomiłem sobie, że źle zrozumiałem zapis zdolności wskrzeszania Przyjaciół - jeśli Walkiria może sobie zatrzymywać Przyjaciół traconych przez innych Poszukiwaczy, to zupełnie zmienia się postać rzeczy. A zatem jeszcze jedna warta niecierpliwego oczekiwania postać.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ano, może zabierać wsio Przyjaciół, również i innych graczy (stara Walkiria też tak miała), tylko problem taki, że Przyjaciele nie umierają. Oczywiście, jest tam parę opcji, aby Przyjaciele zeszli z tego świata, ale nie oszukując się, to nie są one jakieś takie super częste, aby była to główna zdolność Walkirii. Wydaje mi się, że jak ze raz, czy ze dwa razy użyje tej zdolności, to sporo razy. Przepaść - deficyt, nawet pies z kulawą nogą tam nie zawędruje, a można na palcach jednej ręki policzyć kart, które pomogą nam zmusić Poszukiwacza do odwiedzenia jakiegoś pola, a co więcej jeszcze nam tych palców zostanie. Wieża Wampira wraz z pojawieniem się Podziemi i opcji instant wejścia na KW (czy to pokonując LoDa na 8+, czy też Cloak of Feathers z Równin Grozy) także straciła na znaczeniu. No i pozostaje opcja, jakie efekty karty mieszczą się jeszcze w znaczeniu "Przyjaciel został zabity", a co już nie...
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 8:40 pm ]
Brat mi gitare zawrócił i zapomniałem wspomnieć, co uważam o jej zdolności z Cmentarzem. Jak stanie się Zła, to jej zdolność staje się automatycznie martwa. Stać się Złym to nie jest znowu taki wielki problem. Poza tem, Walkiria sama z siebie będzie chciała stać się Złą. Dlaczego? Bo karty dla Złych są o wiele lepsze niźli dla Dobrych, a możliwość odzyskiwania Losu na Cmentarzu, to bonus. Częściej używany, bo nie zawsze w grze znajdują sie karty dla Złych, ale głównie bonus. Mamy więc martwą zdolność. Nawet gdyby nie, to Cmentarz znajduje się z Krainie Zewnętrznej i o ile na początku gry może mieć jakieś znaczenie, punkty Losu się przydają zawsze, o tyle gry nie da się spędzić siedząc jedynie w Zewnętrznej - trza zwiedzać i inne Krainy, albo się gry nigdy nie wygra. No i pomijam fakt, że na Cmentarz zwyczajowo się chodzi, gdy nie ma lepszej alternatywy i Walkiria także w większości wypadków pójdzie na inny obszar dobrać/badać kartę, a na Cmentarz raz na ruski rok, gdy jej Los się skończy.
No i ta pierwsza zdolność, która jest nie umiejętnością, a ograniczeniem. Powinna otrzymać +1 do Siły, nie wyobrażam sobie sposobności, aby Poszukiwacz chciał mieć mniejszą skuteczność w walce, niźli przeciwnik. Chyba, że jakaś uber special karta z dziwnym efektem. Ale to jest przecież oryginalny Talisman, a nie moje dodatki, więc problem nie występuje i występować nigdy nie będzie.
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 8:40 pm ]
Brat mi gitare zawrócił i zapomniałem wspomnieć, co uważam o jej zdolności z Cmentarzem. Jak stanie się Zła, to jej zdolność staje się automatycznie martwa. Stać się Złym to nie jest znowu taki wielki problem. Poza tem, Walkiria sama z siebie będzie chciała stać się Złą. Dlaczego? Bo karty dla Złych są o wiele lepsze niźli dla Dobrych, a możliwość odzyskiwania Losu na Cmentarzu, to bonus. Częściej używany, bo nie zawsze w grze znajdują sie karty dla Złych, ale głównie bonus. Mamy więc martwą zdolność. Nawet gdyby nie, to Cmentarz znajduje się z Krainie Zewnętrznej i o ile na początku gry może mieć jakieś znaczenie, punkty Losu się przydają zawsze, o tyle gry nie da się spędzić siedząc jedynie w Zewnętrznej - trza zwiedzać i inne Krainy, albo się gry nigdy nie wygra. No i pomijam fakt, że na Cmentarz zwyczajowo się chodzi, gdy nie ma lepszej alternatywy i Walkiria także w większości wypadków pójdzie na inny obszar dobrać/badać kartę, a na Cmentarz raz na ruski rok, gdy jej Los się skończy.
No i ta pierwsza zdolność, która jest nie umiejętnością, a ograniczeniem. Powinna otrzymać +1 do Siły, nie wyobrażam sobie sposobności, aby Poszukiwacz chciał mieć mniejszą skuteczność w walce, niźli przeciwnik. Chyba, że jakaś uber special karta z dziwnym efektem. Ale to jest przecież oryginalny Talisman, a nie moje dodatki, więc problem nie występuje i występować nigdy nie będzie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Mnie sie Poszukiwacze z Highlands bardzo podobają dlatego, ze nie są specjalnie mocni. Po kilku miesiacach grania w TMiM przejadło mi sie granie silnymi postaciami i zauwazyłem, ze gra tymi słabszymi sprawia mi teraz wiecej radochy, satysfakcja z wygranej w ich przypadku zdecydowanie wieksza, poza tym rozgrywka trwa dłuzej.
Grafiki nowych Poszukiwaczy naprawde dobre (poza Alchemikiem, który wyglada mega słabo), juz mi nawet to nieszczesne podłoże przestało przeszkadzac :razz:
No i wogóle ciekawe te postacie z Highlands, maja cos w sobie. Boje sie tylko o ich figurki, te wszystkie cienkie wystajace elementy jak miecze czy dzidy moga łatwo ulec złamaniu (mi złamała sie ostatnio szpada u Zawadiaki :sad: ). Trzeba uwazac :!:
Grafiki nowych Poszukiwaczy naprawde dobre (poza Alchemikiem, który wyglada mega słabo), juz mi nawet to nieszczesne podłoże przestało przeszkadzac :razz:
No i wogóle ciekawe te postacie z Highlands, maja cos w sobie. Boje sie tylko o ich figurki, te wszystkie cienkie wystajace elementy jak miecze czy dzidy moga łatwo ulec złamaniu (mi złamała sie ostatnio szpada u Zawadiaki :sad: ). Trzeba uwazac :!:
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6316
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Raczej nie, bo taki wróg nie jest typowym Przyjacielem, tzn. jest on przyjacielem ale tylko dla Ogra i nie obowiązuja go zasady takie jak dla typowych kart Przyjaciół. Ale moge sie mylic bo nie posiadam Frostmarch i Ogrem nie grałem
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Mnie się z kolei zdaje, że karty takie nie są Przyjaciółmi, a jedynie traktowane jako Przyjaciele - i to chyba tylko przez tych Poszukiwaczy, którzy mają zdolność umożliwiającą sytuację, w której tak by były traktowane. Dlatego, moim zdaniem, Walkiria powinna móc wskrzeszać i zachowywać w zasadzie tylko te karty, które mają w polu pod obrazkiem wpisany rodzaj "Przyjaciel". A nawet Klątwa Wiedźmy, Poltergeist i Błazen mają, zdaje się, taki opis właśnie.
- Duch17
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 223
- Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 11:15
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
Co do grafiki nie ma co się przyczepić wygląda fajnie, ciekawe zapowiada się konfrontacja wampir vs walkiria może być duże przetasowanie przyjaciół przy ich umiejętnościach. Apropo figurek widać je na zdjęciu pudła no i niestety rzeczywiście sporo części odstaje bardzo, co mnie też martwi po podziemiach (gdzie mój filozof od razu był bez ręki). Pozostaje mieć nadzieje że użyją do nich lepszych materiałów. I tak kończąc chciał bym doczekać dodatku gdzie w 100% będą nowi poszukiwacze, a nie żywcem przeniesieni z 2 edycji.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
No miejmy nadzieje, ze te figurki nie beda tak kruche jak w Podziemiach.
Co do Walkirii to przychodza mi do głowy takie sytuacje, w których bedzie ona mogła skorzystac ze swej zdolności wskrzeszania przyjaciół:
1. Przepaść
2. Wieza wampira
3. Zabicie jednego z przyjaciół walczacych wspólnie z Gladiatorem po pokonaniu go
4. Po wyciagnieciu karty Wilkołak, gdy jakis przyjaciel zmieni sie w Wilkołaka i zostanie pokonany (tu nie mam pewnosci)
5. Gdy w grze bierze udział Wampirzyca i wysysa zycie z przyjaciela
Czyli rzadko sie z tego skorzysta a czasem moze wcale. Wiecej chyba opcji nie ma jak narazie chyba, ze cos pominałem
Co do Walkirii to przychodza mi do głowy takie sytuacje, w których bedzie ona mogła skorzystac ze swej zdolności wskrzeszania przyjaciół:
1. Przepaść
2. Wieza wampira
3. Zabicie jednego z przyjaciół walczacych wspólnie z Gladiatorem po pokonaniu go
4. Po wyciagnieciu karty Wilkołak, gdy jakis przyjaciel zmieni sie w Wilkołaka i zostanie pokonany (tu nie mam pewnosci)
5. Gdy w grze bierze udział Wampirzyca i wysysa zycie z przyjaciela
Czyli rzadko sie z tego skorzysta a czasem moze wcale. Wiecej chyba opcji nie ma jak narazie chyba, ze cos pominałem
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."