III Mistrzostwa Magia i Mieczem
- Nekrus
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty - Posty: 62
- Rejestracja: poniedziałek 04 lip 2005, 16:16
- Lokalizacja: Ciechanów
- Płeć:
Ja również nie gram żeby wygrać, poza tym w MiM z wygraną różnie bywa czasem różnicą karty, na konwent postaram się przyjechać będę potrzebował tylko informacji gdzie co jest i jak będzie z noclegiem, ew. Gdzie w pobliżu jest jakiś hotel albo cuś. #-o Przywiozę grę planszową, prostą i mała ale fajną nazywa się Księga czarów, jedyna jaką mogłem dostać w ciągu dwóch lat.
Zawiesiłem robienie kart, aktualnie tworzę figurki do gier planszowych i Fantasy jako "Marek Miniatures"
Tutoriale mam na kanale Youtube "Marcus Fox" zapraszam.
Tutoriale mam na kanale Youtube "Marcus Fox" zapraszam.
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
super ... zapraszamy 
mam nadzieje ze znajdzie sie czas na jakies bardziej nie-turniejowe pogranie lub pogadanie o czyms
NOCLEGI: beda sale sypialne na terenie konwentu .. jak chcesz to moge podac Ci adresy okolicznych hoteli/moteli (wez karimate i spiwor)
Konwent jest niedaleko Dworca Glownego .. no moze nie tak niedaleko ale blizej niz ostatnio i mozna spod PKP dojechac bezposrednio
Jak bylbys zainteresowany pomoca w calym zlocie to na PW
Bedzie gosc od Gwiezdnego Kupca - kazalem mu przypomniec sobie zasady
mam nadzieje ze znajdzie sie czas na jakies bardziej nie-turniejowe pogranie lub pogadanie o czyms
NOCLEGI: beda sale sypialne na terenie konwentu .. jak chcesz to moge podac Ci adresy okolicznych hoteli/moteli (wez karimate i spiwor)
Konwent jest niedaleko Dworca Glownego .. no moze nie tak niedaleko ale blizej niz ostatnio i mozna spod PKP dojechac bezposrednio
Jak bylbys zainteresowany pomoca w calym zlocie to na PW
Bedzie gosc od Gwiezdnego Kupca - kazalem mu przypomniec sobie zasady
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Milo mi poinformowac, że o ile Poczta Polska nie zastrajkuje po raz kolejny i nikt nie dokona zamachu terrorystycznego na transport to Mistrz MiMem na 2007 rok będzie się cieszył nagrodą główną w postaci:
Gry o Tron - podstawka i pewnie jeszcze koszulka CK (prawda
?)
inne nagrody to m. in. Drakon, Troll Jaskiniowy i Jungle Speed
Zapraszam na Turniej
Chetni do zapisów na jakiś konkretny termin Eliminacji proszeni są o zgłoszenie tego w mailu na magia-i-mieczem@o2.pl, wraz z preferowanym terminem i swoimi danymi lub mi na PW
Gry o Tron - podstawka i pewnie jeszcze koszulka CK (prawda
inne nagrody to m. in. Drakon, Troll Jaskiniowy i Jungle Speed
Zapraszam na Turniej
Chetni do zapisów na jakiś konkretny termin Eliminacji proszeni są o zgłoszenie tego w mailu na magia-i-mieczem@o2.pl, wraz z preferowanym terminem i swoimi danymi lub mi na PW
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
hehehe ...
moglbym byc niemilosiernie zlosliwy w tym momencie, bo az sie cisnie na usta pewien cytat, ale co mi tam. Juz zreszta zbyt wiele osob mi powtarza jaki to zbyt zlosliwy jestem, wiec moze maja racje bym sie powstrzymywal nieco
ZAPRASZAM, bo fajnie jak bedzie duzy turniej, chetnie zreszta pogadam pozniej o zasadach na nastepna edycje.
pozdrawiam i do zobaczenia
Jak chcesz grac w piatek wieczorem lub w sobote od poludnia to daj znac w zgloszeniu
BTW: ktore jesli mozna wiedziec? zasady podliczania PZ czy moze zmiany w oryginalnych zasadach 'mima'?
niestety nie zrobimy MEGATALISMAN i wszystkich do jednego wora nie wrzucimy i prosze deathmatch .. niestety MiM na 40 osob odpada .. narazie
moglbym byc niemilosiernie zlosliwy w tym momencie, bo az sie cisnie na usta pewien cytat, ale co mi tam. Juz zreszta zbyt wiele osob mi powtarza jaki to zbyt zlosliwy jestem, wiec moze maja racje bym sie powstrzymywal nieco
ZAPRASZAM, bo fajnie jak bedzie duzy turniej, chetnie zreszta pogadam pozniej o zasadach na nastepna edycje.
pozdrawiam i do zobaczenia
Jak chcesz grac w piatek wieczorem lub w sobote od poludnia to daj znac w zgloszeniu
BTW: ktore jesli mozna wiedziec? zasady podliczania PZ czy moze zmiany w oryginalnych zasadach 'mima'?
niestety nie zrobimy MEGATALISMAN i wszystkich do jednego wora nie wrzucimy i prosze deathmatch .. niestety MiM na 40 osob odpada .. narazie
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
No i się było skończyło
Niezmiernie miło mi Was poinformować, że Trzecim Mistrzem w MiM na CK został zwycięzca pierwszego Turnieju MiM który odbył się 2 lata temu
- otrzymał za to Grę o Tron.
Drugie miejsce zajął Mamut, z ekipy Gurala - wygrał Góralem (zresztą
) Drakona i Runy
Trzecie miejsce przypadło w udziale Veetoo, który otrzymał Trolla Jaskiniowego.
Na 4 miejcy znalazł się Gimanel, najmłodszy chyba uczestnik finału do tej pory. Otrzymał Jungle Speed i 1-szą nagrodę pieniężną.
BTW: chłopak po przeczytaniu karty Żołnieża zwróciłsiedo mnei z pytaniem czy on dobrze rozumie, że ze Sp. Zd. jego Poszukiwacza wynika, że jak pójdzie sobie do Alchemika i zamieni miecz i tarczę na złoto to otrzyma zaraz nowe w mieście.
Taka mała maszynka do robienia kasy
W finale znalazł się również Seler, który był zeszłorocznym finalistą i chyba 2 lub 3 miejsce zajął. Tym razem zakończył rozgrywkę na 5 miejscu z dodatkiem Runy i nagrodą pieniężną.
Szóste miejsce zajął Wans, finalista 2005, grał Czarnoksiężnikiem i świetnie mu szło póki tegoroczny zwycięzca go nie zniszczył. Nagroda: Jungle Speed.
Kilof, obrońca tytułu sprzed roku, odpadł w pierwszej rundzie po zaciekłej walce.
Bardzo dziękuję Guralowi i MistrzowiDzwonów którzy przyjechali walczyć o KW .. niestety odpadli w pierwszej rundzie.
Dziękuję im za pomoc przy Turnieju i ogarnięcie sali gdy ja na niej nie mogłem być. Super było Was poznać - do zobaczenia za rok
Dziękuję Zaurakowi/E-siecia, który pomagał mi na pierwszym Turnieju i teraz również przyjechał. W Wampira zagramy następnym razem
Wielkie dzięki dla Mathima za opracowanie zasad i podliczanie PZ oraz przygotowanie całkiem fajnych kart zawodniczych.
Dziękuję wreszcie Kilofowi który nie dość że zgodnie z obietnicą przyjechał bronić tutyłu, to jeszcze ufundował dodatkowe nagrody:
Pieniężne dla dwóch najmłodszych finalistów i 2 komplety jego autorskiego dodatku Runy.
Szczegółowa relacja wkrótce.
Pozdrawiam i do zobaczenia za rok.
PS: jak się okazało 'te straszne zasady" jakoś nikomu nie przeszkadzały. Wszyscy się dobrze bawili.
Co nie oznacza, że przestajemy nad nimi pracować. Wiele jest jeszcze do zrobienia.
Niezmiernie miło mi Was poinformować, że Trzecim Mistrzem w MiM na CK został zwycięzca pierwszego Turnieju MiM który odbył się 2 lata temu
Drugie miejsce zajął Mamut, z ekipy Gurala - wygrał Góralem (zresztą
Trzecie miejsce przypadło w udziale Veetoo, który otrzymał Trolla Jaskiniowego.
Na 4 miejcy znalazł się Gimanel, najmłodszy chyba uczestnik finału do tej pory. Otrzymał Jungle Speed i 1-szą nagrodę pieniężną.
BTW: chłopak po przeczytaniu karty Żołnieża zwróciłsiedo mnei z pytaniem czy on dobrze rozumie, że ze Sp. Zd. jego Poszukiwacza wynika, że jak pójdzie sobie do Alchemika i zamieni miecz i tarczę na złoto to otrzyma zaraz nowe w mieście.
Taka mała maszynka do robienia kasy
W finale znalazł się również Seler, który był zeszłorocznym finalistą i chyba 2 lub 3 miejsce zajął. Tym razem zakończył rozgrywkę na 5 miejscu z dodatkiem Runy i nagrodą pieniężną.
Szóste miejsce zajął Wans, finalista 2005, grał Czarnoksiężnikiem i świetnie mu szło póki tegoroczny zwycięzca go nie zniszczył. Nagroda: Jungle Speed.
Kilof, obrońca tytułu sprzed roku, odpadł w pierwszej rundzie po zaciekłej walce.
Bardzo dziękuję Guralowi i MistrzowiDzwonów którzy przyjechali walczyć o KW .. niestety odpadli w pierwszej rundzie.
Dziękuję im za pomoc przy Turnieju i ogarnięcie sali gdy ja na niej nie mogłem być. Super było Was poznać - do zobaczenia za rok
Dziękuję Zaurakowi/E-siecia, który pomagał mi na pierwszym Turnieju i teraz również przyjechał. W Wampira zagramy następnym razem
Wielkie dzięki dla Mathima za opracowanie zasad i podliczanie PZ oraz przygotowanie całkiem fajnych kart zawodniczych.
Dziękuję wreszcie Kilofowi który nie dość że zgodnie z obietnicą przyjechał bronić tutyłu, to jeszcze ufundował dodatkowe nagrody:
Pieniężne dla dwóch najmłodszych finalistów i 2 komplety jego autorskiego dodatku Runy.
Szczegółowa relacja wkrótce.
Pozdrawiam i do zobaczenia za rok.
PS: jak się okazało 'te straszne zasady" jakoś nikomu nie przeszkadzały. Wszyscy się dobrze bawili.
Co nie oznacza, że przestajemy nad nimi pracować. Wiele jest jeszcze do zrobienia.
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 38
Turniej ogólnie super zorganizowany, przez punkty i presje czasu nawet ciekawie to wygląda (jeszcze wypadałoby zmobilizować graczy do kierowania się na KW - jakoś... - może -> po godzinie grania powódź krainy zewn., po dwóch środkowej... :twisted: może przesadzam ).
Liczyłem na wyjście z 1 tury ale jakoś dziwnie znowu nie wyszło
.
Talie były ciekawie przetasowane, jak ja grałem było mase magicznych przedmiotów, na stole na którym później sedziowalem było zaś mase wrogów i mieszków złota
Ogólnie zarąbiście, czekam na IV edition
a i może więcej osób sie skusi na wampira
, w sumie GR był głównie znany z MiMa
pozdr.
Zaurak
Liczyłem na wyjście z 1 tury ale jakoś dziwnie znowu nie wyszło
Talie były ciekawie przetasowane, jak ja grałem było mase magicznych przedmiotów, na stole na którym później sedziowalem było zaś mase wrogów i mieszków złota
Ogólnie zarąbiście, czekam na IV edition
a i może więcej osób sie skusi na wampira
pozdr.
Zaurak
- kilof
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Runy - Posty: 242
- Rejestracja: piątek 17 cze 2005, 11:12
- Lokalizacja: Spytkowice
- Płeć:
No niestety muszę się przyznać, że zająłem ostatnie miejsce z 0 PZ. Niestety 3 razy mi się zeszło i nie mogłem już kontynuować gry. Ale łatwo sie nie poddam i za rok NA PEWNO WYGRAM. :badgrin:
Turniej przebiegał bardzo sympatycznie. Najbardziej kontrowersyjne zmiany przepisów (jak np. wybór kierunku ruchu przed rzutem kostką) i najbardziej kontrowersyjne karty z dodatku Jaskinia, zostały wycofane z gry, więc 'czarny' scenariusz się nie ziścił i grało się rewelacyjnie. Nawet trochę przekonałem się bardziej do dodatku Jaskinia, chociaż w dalszym ciągu jestem zdania, że dla większej 'wygody' gry lepiej tego dodatku nie stosować. Jedynie obliczanie PZ trochę się skomplikowało i trwało dłużej, niż przed rokiem, więc nad tym aspektem sędziowania trzeba się dłużej zastanowić, żeby za rok przebiegało to sprawniej. W gruncie rzeczy to mam już pomysł. Oley poprosił mnie, żebym opracował karty do druku na potrzeby turnieju przyszłorocznego, z małymi erratami, za co pomału już się zabrałem. I nic w związku z tym nie stoi na przeszkodzie, żeby w rogu każdej karty wpisać ile PZ jest ona warta. Jeśli na każdej karcie będzie wypisana jej wartość w PZ, podliczenie PZ na koniec rozgrywki będzie błyskawiczne, a do tego wszyscy gracze w trakcie rozgrywki będą od razu wiedzieli 'na czym stoją'. Jeśli ktoś ma już może jakiś kompleksowo opracowany (uwzględniający wzrost współczynników i stan posiadania przedmiotów i przyjaciół) system punktowania zwycięstwa, niech zaprezentuje go w wątku zasad turniejowych, bo skoro mam już przygotowywać karty, to muszę znać ich wartość PZ. Proponuje podejść do sprawy w ten sposób, że np. wzrost siły o 1 punkt jest wart 10 pz. Przyjaciel, który dodaje 1 punkt siły na stałe, powinien być warty prawie tyle samo co 1 punkt siły poszukiwacza, ale trochę mniej, bo przyjaciela łatwiej stracić, niż 1 punkt siły (np. 9 pz). Przedmiot, który dodaje 1 punkt siły na stałe, powinien być trochę mniej warty, niż przyjaciel o podobnych właściwościach, bo przedmiot dużo łatwiej stracić, niż przyjaciela (np 7 pz), więc przedmiot, który dodaje 1 punkt siły tylko w walce - 5 pz, a przyjaciel, który dodaje 1S tylko w walce - 7 pz itd. Będę wypatrywał propozycji.
Poza tym chciałbym bardzo Oleyowi podziękować za organizowanie Turnieju, który jest niestety ze względu na mój dość podeszły wiek, jedyną moją rozrywką, na którą udaje mi się wyrwać z domu. Jestem pełen podziwu dla niego, że chce mu się jeszcze to organizować przy ogromnym nawale innych spraw, którymi się zajmuje. Mam nadzieje że sił mu starczy do przyszłego roku.
Turniej przebiegał bardzo sympatycznie. Najbardziej kontrowersyjne zmiany przepisów (jak np. wybór kierunku ruchu przed rzutem kostką) i najbardziej kontrowersyjne karty z dodatku Jaskinia, zostały wycofane z gry, więc 'czarny' scenariusz się nie ziścił i grało się rewelacyjnie. Nawet trochę przekonałem się bardziej do dodatku Jaskinia, chociaż w dalszym ciągu jestem zdania, że dla większej 'wygody' gry lepiej tego dodatku nie stosować. Jedynie obliczanie PZ trochę się skomplikowało i trwało dłużej, niż przed rokiem, więc nad tym aspektem sędziowania trzeba się dłużej zastanowić, żeby za rok przebiegało to sprawniej. W gruncie rzeczy to mam już pomysł. Oley poprosił mnie, żebym opracował karty do druku na potrzeby turnieju przyszłorocznego, z małymi erratami, za co pomału już się zabrałem. I nic w związku z tym nie stoi na przeszkodzie, żeby w rogu każdej karty wpisać ile PZ jest ona warta. Jeśli na każdej karcie będzie wypisana jej wartość w PZ, podliczenie PZ na koniec rozgrywki będzie błyskawiczne, a do tego wszyscy gracze w trakcie rozgrywki będą od razu wiedzieli 'na czym stoją'. Jeśli ktoś ma już może jakiś kompleksowo opracowany (uwzględniający wzrost współczynników i stan posiadania przedmiotów i przyjaciół) system punktowania zwycięstwa, niech zaprezentuje go w wątku zasad turniejowych, bo skoro mam już przygotowywać karty, to muszę znać ich wartość PZ. Proponuje podejść do sprawy w ten sposób, że np. wzrost siły o 1 punkt jest wart 10 pz. Przyjaciel, który dodaje 1 punkt siły na stałe, powinien być warty prawie tyle samo co 1 punkt siły poszukiwacza, ale trochę mniej, bo przyjaciela łatwiej stracić, niż 1 punkt siły (np. 9 pz). Przedmiot, który dodaje 1 punkt siły na stałe, powinien być trochę mniej warty, niż przyjaciel o podobnych właściwościach, bo przedmiot dużo łatwiej stracić, niż przyjaciela (np 7 pz), więc przedmiot, który dodaje 1 punkt siły tylko w walce - 5 pz, a przyjaciel, który dodaje 1S tylko w walce - 7 pz itd. Będę wypatrywał propozycji.
Poza tym chciałbym bardzo Oleyowi podziękować za organizowanie Turnieju, który jest niestety ze względu na mój dość podeszły wiek, jedyną moją rozrywką, na którą udaje mi się wyrwać z domu. Jestem pełen podziwu dla niego, że chce mu się jeszcze to organizować przy ogromnym nawale innych spraw, którymi się zajmuje. Mam nadzieje że sił mu starczy do przyszłego roku.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
Niestety odpadło się 15 minut przed końcem rundy przed Deszcz Meteorytów :doubt: Ale co tam. Było bardzo przyjemnie.
Dziękuję tobie również Oley. Świetnie się bawiłem poprzez sędziowanie, co prawda parę prelekcji mi umknęło przez to, ale to tylko na własne życzenie i dla dobra turnieju
No i miło że poznałem kogoś z forum (Kilof i Mistrz Dzwonów)
>
Dziękuję tobie również Oley. Świetnie się bawiłem poprzez sędziowanie, co prawda parę prelekcji mi umknęło przez to, ale to tylko na własne życzenie i dla dobra turnieju
No i miło że poznałem kogoś z forum (Kilof i Mistrz Dzwonów)
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
No i prawidłowo - z tą zasadą ruchu gra traci conajmniej 3/4 w aspekcie taktyki, a staje się loterią.Turniej przebiegał bardzo sympatycznie. Najbardziej kontrowersyjne zmiany przepisów (jak np. wybór kierunku ruchu przed rzutem kostką) i najbardziej kontrowersyjne karty z dodatku Jaskinia, zostały wycofane z gry, więc 'czarny' scenariusz się nie ziścił i grało się rewelacyjnie.
A mozna gdzieś zobaczyć listę z jakiej korzystaliście w obliczaniu punktów?Jedynie obliczanie PZ trochę się skomplikowało i trwało dłużej, niż przed rokiem
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mathim
-
- Posty: 49
- Rejestracja: czwartek 31 mar 2005, 00:30
- Lokalizacja: Wrocław
Oto obowiązujące na Turnieju wartości przedmiotów:
Przedmiot MZ
Amulet 3
Bransoleta Siły 6
Butelka wody 1
Ciężka Zbroja 8
Ciężki Topór Obos. 8
Czaszka Smoka 5
Eliksir Siły 3
Hełm 1
Hełm Pełny 3
Karty Taroka 1
Koń 3
Koń i wóz 10
Korona Dominacji 4
Korona Salomona 8
Kości Smoka 4
Kryształ Mocy 4
Krzyż 7
Księga Smoczej Magii 4
Kula Jasnowidzenia 3
Lanca 2
Laska Władzy 13
Latarnia 1
Łopata 1
Łuk 4
Maczuga 8
Magiczna Buława 9
Magiczna Kusza 11
Magiczna Różdżka 8
Magiczna Strzała 6
Magiczna Tarcza 8
Magiczna Uprząż 12
Magiczne Rękawice 4
Magiczny Hełm 8
Magiczny Kryształ 25
Magiczny Kufel 5
Magiczny Miecz 7
Magiczny Pas 6
Magiczny Pierścień 7
Magiczny Sztandar 5
Magiczny Zwój 4
Mapa 1
Mapa Podziemi 0
Miecz 2
Miecz oburęczny 8
Minerał 6
Morning Star 10
Muł 6
Napój Feniksa 3
Pas 1
Pączki 1
Pęknięty Hełm 0
Pierścień 8
Pierścień Władzy 4
Pies 2
Pochodnia 1
Porzucony Rynsztunek 7
Potrzaskana Tarcza 0
Psioniczna Różdżka 9
Róg Przerażenia 4
Różdżka 16
Różdżka Grozy 8
Różdżka Ognia 8
Różdżka Wyverna 4
Różdżka zniszczenia 8
Rumak 10
Sakwa Bez Dna 8
Skarb Zbójców 0
Skrzydlate Buty 3
Skrzynia 0
Skrzynia Skarbów 0
Smocza Kolczuga 8
Smocza Krew 6
Smocze jaja 5
Smocze Łzy 5
Smocze Skrzydła 6
Smocze Zęby 6
Smoczy Amulet 7
Smoczy Hełm 4
Smoczy Lęk 4
Starożytny Artefakt 3
Szkatułka 1
Szkic 1
Szklana Kula 2
Sztylet 6
Sztylet (Miasto) 1
Sztylet Egzorcysty 9
Święta Lanca 6
Święty Gral 6
Talizman 15
Tarcza 3
Topór 3
Topór Grimnira 5
Topór obosieczny 8
Tratwa 0
Ukryta kieszeń 1
Uszkodzona Zbroja 0
Usypiający Nektar -2
Uzdrawiający napój 8
Wielka Tarcza 6
Włócznia 1
Wyrok Banicji 1
Zatrute Strzały 8
Zbroja 6
Zbroja Płytowa 10
Złamany Miecz 0
Złota Rękawica 8
Złota Statuetka 6
Zwój Papirusu 2
A oto obowiązujący poziom wpływów Przyjaciół:
Przyjaciel PW
Alchemik 6
Chłopiec na posyłki 5
Druid 6
Dziewica 6
Dżin 6
Fanatyczny Goblin 8
Gandalf 10
Giermek 7
Gigant Burzy 5
Gnom 6
Inni (zwerbowani wrogowie) (3*siła) (3*moc) /3 jeśli na czas 1 walki
Jednorożec 8
Książę 5
Księżniczka 5
Legionista 14
Łowczy 6
Łucznik 6
Magiczny Pomocnik 10
Mędrzec 6
Najemnik 8
Pies 5
Pogromca Smoków 8
Poltergeist -4
Przewodnik 4
Skrzat 4
Smoczek 8
Smoczy Jeździec 7
Strażnik 8
Tancerka 4
Tragarz 5
Ulicznik 4
Wiedźma -5
Władca Smoków 5
Wojownik 7
Przedmiot MZ
Amulet 3
Bransoleta Siły 6
Butelka wody 1
Ciężka Zbroja 8
Ciężki Topór Obos. 8
Czaszka Smoka 5
Eliksir Siły 3
Hełm 1
Hełm Pełny 3
Karty Taroka 1
Koń 3
Koń i wóz 10
Korona Dominacji 4
Korona Salomona 8
Kości Smoka 4
Kryształ Mocy 4
Krzyż 7
Księga Smoczej Magii 4
Kula Jasnowidzenia 3
Lanca 2
Laska Władzy 13
Latarnia 1
Łopata 1
Łuk 4
Maczuga 8
Magiczna Buława 9
Magiczna Kusza 11
Magiczna Różdżka 8
Magiczna Strzała 6
Magiczna Tarcza 8
Magiczna Uprząż 12
Magiczne Rękawice 4
Magiczny Hełm 8
Magiczny Kryształ 25
Magiczny Kufel 5
Magiczny Miecz 7
Magiczny Pas 6
Magiczny Pierścień 7
Magiczny Sztandar 5
Magiczny Zwój 4
Mapa 1
Mapa Podziemi 0
Miecz 2
Miecz oburęczny 8
Minerał 6
Morning Star 10
Muł 6
Napój Feniksa 3
Pas 1
Pączki 1
Pęknięty Hełm 0
Pierścień 8
Pierścień Władzy 4
Pies 2
Pochodnia 1
Porzucony Rynsztunek 7
Potrzaskana Tarcza 0
Psioniczna Różdżka 9
Róg Przerażenia 4
Różdżka 16
Różdżka Grozy 8
Różdżka Ognia 8
Różdżka Wyverna 4
Różdżka zniszczenia 8
Rumak 10
Sakwa Bez Dna 8
Skarb Zbójców 0
Skrzydlate Buty 3
Skrzynia 0
Skrzynia Skarbów 0
Smocza Kolczuga 8
Smocza Krew 6
Smocze jaja 5
Smocze Łzy 5
Smocze Skrzydła 6
Smocze Zęby 6
Smoczy Amulet 7
Smoczy Hełm 4
Smoczy Lęk 4
Starożytny Artefakt 3
Szkatułka 1
Szkic 1
Szklana Kula 2
Sztylet 6
Sztylet (Miasto) 1
Sztylet Egzorcysty 9
Święta Lanca 6
Święty Gral 6
Talizman 15
Tarcza 3
Topór 3
Topór Grimnira 5
Topór obosieczny 8
Tratwa 0
Ukryta kieszeń 1
Uszkodzona Zbroja 0
Usypiający Nektar -2
Uzdrawiający napój 8
Wielka Tarcza 6
Włócznia 1
Wyrok Banicji 1
Zatrute Strzały 8
Zbroja 6
Zbroja Płytowa 10
Złamany Miecz 0
Złota Rękawica 8
Złota Statuetka 6
Zwój Papirusu 2
A oto obowiązujący poziom wpływów Przyjaciół:
Przyjaciel PW
Alchemik 6
Chłopiec na posyłki 5
Druid 6
Dziewica 6
Dżin 6
Fanatyczny Goblin 8
Gandalf 10
Giermek 7
Gigant Burzy 5
Gnom 6
Inni (zwerbowani wrogowie) (3*siła) (3*moc) /3 jeśli na czas 1 walki
Jednorożec 8
Książę 5
Księżniczka 5
Legionista 14
Łowczy 6
Łucznik 6
Magiczny Pomocnik 10
Mędrzec 6
Najemnik 8
Pies 5
Pogromca Smoków 8
Poltergeist -4
Przewodnik 4
Skrzat 4
Smoczek 8
Smoczy Jeździec 7
Strażnik 8
Tancerka 4
Tragarz 5
Ulicznik 4
Wiedźma -5
Władca Smoków 5
Wojownik 7
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Nawet nie miałbym wiele przeciwko, ale znowu pare błędów sie wkradło. Może nie tyle błędów, co niejasności. Skoro wartość ma być uwzględniona na poprawionych kartach, to jeszcze poprawiłbym to:
Usypiający Nektar -2 - jeżeli traktujemy to jako przedmiot to trzeba kartę doprecyzować jakoś, bo nie ma przymusu podnoszenia przedmiotów - nikt by tego nie wziął. Jeżeli będzie to zdarzenie po erracie, to nie ma żadnej wartości.
Porzucony Rynsztunek 7 - na karcie pisze wyraźnie, aby zamienić tą kartą na dwie inne, więc też nie potrzebuje własnej wartości.
Czy każdy MZ liczy się za 1pkt?
Jeszcze poprawiłbym to:
Minerał vs Złota statuetka
Karty do zamiany na MZ powinny być mniej warta niż to co można za nie dostać z dwóch powodów:
1.Żeby był sens je wymieniac
2.W postaci niewymienionych na MZ są z reguły bezuzyteczne, poza właśnie statuetką, której zdolność czasem ratuje tyłek
Jest więc niebo lepsza od minerału, bo w każdej postaci ma jakieś działanie. Minerał natomiast jak dla mnie to max 3pkt porównując do innych kart
Zdecydowanie wolę np Święty gral niż minerał, z którym trzeba się męczyć i wymieniać - z reguły po prostu go wyrzucam 
Usypiający Nektar -2 - jeżeli traktujemy to jako przedmiot to trzeba kartę doprecyzować jakoś, bo nie ma przymusu podnoszenia przedmiotów - nikt by tego nie wziął. Jeżeli będzie to zdarzenie po erracie, to nie ma żadnej wartości.
Porzucony Rynsztunek 7 - na karcie pisze wyraźnie, aby zamienić tą kartą na dwie inne, więc też nie potrzebuje własnej wartości.
Czy każdy MZ liczy się za 1pkt?
Jeszcze poprawiłbym to:
Minerał vs Złota statuetka
Karty do zamiany na MZ powinny być mniej warta niż to co można za nie dostać z dwóch powodów:
1.Żeby był sens je wymieniac
2.W postaci niewymienionych na MZ są z reguły bezuzyteczne, poza właśnie statuetką, której zdolność czasem ratuje tyłek
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
- Mathim
-
- Posty: 49
- Rejestracja: czwartek 31 mar 2005, 00:30
- Lokalizacja: Wrocław
Usypiający Nektar - mamy tu do czynienia z przymusem użycia przedmiotu - Poszukiwacz wypija ów nektar. Traci 3 tury - w tym czasie "posiada" nektar i jeśli w tym czasie zostanie zakończona Rozgrywka - Poszukiwacz ma ujemne punkty za ten przedmiot.
Porzucony Rynsztunek - jest uwzględniony w zestawieniu, ponieważ może się zdarzyć, że Poszukiwacz nie ma już miejsca na dwa przedmioty - ale ma na jeden. Może więc chcieć odroczyć zamianę, choć faktycznie niewiele z tego ma.
1 Mieszek Złota jest wart 3 Punkty Zwycięstwa. Tyle samo jest wart 1 Poziom Wpływów Przyjaciela.
Co do Minerału - może faktycznie powinien być wart trochę mniej, żeby zachęcić do wymiany, ale równie dobrze do wymiany może zachęcić brak miejsca w ekwipunku
, albo łatwość kradzieży.
Złota Statua jest przecież bardziej dowartościowana niż wynika z jej "kursu" - normalnie kosztuje 5 MZ, a 6 jest za tą dodatkową właściwość
.
Porzucony Rynsztunek - jest uwzględniony w zestawieniu, ponieważ może się zdarzyć, że Poszukiwacz nie ma już miejsca na dwa przedmioty - ale ma na jeden. Może więc chcieć odroczyć zamianę, choć faktycznie niewiele z tego ma.
1 Mieszek Złota jest wart 3 Punkty Zwycięstwa. Tyle samo jest wart 1 Poziom Wpływów Przyjaciela.
Co do Minerału - może faktycznie powinien być wart trochę mniej, żeby zachęcić do wymiany, ale równie dobrze do wymiany może zachęcić brak miejsca w ekwipunku
Złota Statua jest przecież bardziej dowartościowana niż wynika z jej "kursu" - normalnie kosztuje 5 MZ, a 6 jest za tą dodatkową właściwość
- RasdSaris
-
- Posty: 307
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Hmm.. a więc ode mnie (choć mnie pewnie mało kto zna): Dzięki za fajną grę, i świetną zabawę. (no i oczywiście za Grę o Tron ^^ ) Liczę że za rok będzie znów zacięta walka i już się szykuję na obronę tytułu...
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Dziwna sprawa - nowy niepotrzebny wyjątek od reguły. Poszukiwacz może posiadać 5 przedmitów np.Mathim pisze:Usypiający Nektar - mamy tu do czynienia z przymusem użycia przedmiotu - Poszukiwacz wypija ów nektar. Traci 3 tury - w tym czasie "posiada" nektar i jeśli w tym czasie zostanie zakończona Rozgrywka - Poszukiwacz ma ujemne punkty za ten przedmiot.
Nie widzę nigdzie zapisu, że można lub nie można wymienić tego przedmiotu - pisze wyraźnie, żeby jednak wymienić. Mozliwość kompresji dwóch przedmitów do jednego slota jest dziwnaMathim pisze:Porzucony Rynsztunek - jest uwzględniony w zestawieniu, ponieważ może się zdarzyć, że Poszukiwacz nie ma już miejsca na dwa przedmioty - ale ma na jeden. Może więc chcieć odroczyć zamianę, choć faktycznie niewiele z tego ma.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mathim
-
- Posty: 49
- Rejestracja: czwartek 31 mar 2005, 00:30
- Lokalizacja: Wrocław
Faktycznie porobiłem dużo zdjęć na Turnieju
.
Niestety nie mam zbyt wiele czasu, dlatego nie zorganizowałem jakiegoś "pokazu" fotek.
Wysłałem najciekawsze zdjęcia do Gurala i jeśli z kolei on będzie miał czas, to ma moje upoważnienie do udostępnienia chętnym do ich obejrzenia
. Będzie tego z 45 sztuk, więc jednym mailem nie dojdzie
.
Cóż jeszcze zdjęcia z II Turnieju są nieopublikowane, a tu już zdjęcia z III Turnieju są opóźnione
. Ale tak naprawdę nie tylko ja fotografowałem
.
Niestety nie mam zbyt wiele czasu, dlatego nie zorganizowałem jakiegoś "pokazu" fotek.
Wysłałem najciekawsze zdjęcia do Gurala i jeśli z kolei on będzie miał czas, to ma moje upoważnienie do udostępnienia chętnym do ich obejrzenia
Cóż jeszcze zdjęcia z II Turnieju są nieopublikowane, a tu już zdjęcia z III Turnieju są opóźnione
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13472
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Dzięki współpracy z Mathim, zrobiliśmy w końcu Galerie zdjęć z III Mistrzostw Magii i Miecza, galeria dostępna u mnie na stronie:)
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.