Brak punktów za Wrogów pokonywanych automatycznie
- kilof
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Runy - Posty: 242
- Rejestracja: piątek 17 cze 2005, 11:12
- Lokalizacja: Spytkowice
- Płeć:
Brak punktów za Wrogów pokonywanych automatycznie
Po forum plątają się pomysły jak uatrakcyjnić grę w dalszych etapach, kiedy to Poszukiwacze są dopakowani i są w stanie unicestwić Olbrzyma jednym pstryknięciem palców. Moim zdaniem najprościej jest przyjąć, że Siła czy Moc wypisana na kartach wrogów określa o ile ich Siła lub Moc jest wyższa od naszej aktualnej Siły lub Mocy (oczywiście bez premii od Przedmiotów i Przyjaciół). Myślę, że ten pomysł jest dość dobry, ale w tym przypadku naszą skuteczność względem wrogów będą określały tylko nasze 'zasoby' Przedmiotowe i Przyjaciołowe, a nie zdobyte doświadczenie w czasie gry. W związku z tym, ten pomysł jest jeszcze do dopracowania
Ostatnio zmieniony sobota 17 gru 2011, 21:13 przez kilof, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
Pomysl poruszany juz wielokrotnie jednak ten chyba nie jest trafny bo rozgrywka nie mialaby konca. IMHO mysle ze lepszym pomyslem byloby ograniczenie zbyt szybkiego wzrostu punktow sily przez poszukiwacza pokonujacego wiekszosc wrogow bez rzutu kostkami. Np: nie dostajemy skalp z potwora jesli potwor mial od nas na tyle malo sily ze pokonujemy go bez rzutu kostka.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
- Płeć:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Tzn z kolei ja troszku inaczej Gamekeepera zrozumiałęm Bardziej myślałem o tym, że bierzemy bazową np siłę gracza bez żadnych modyfikatorów i bazową siłę wroga. Jeżeli różnica jest powyżej 6 to wiadomo, że wróg automatycznie zostanie pokonany i wtedy nie zabieramy skalpu bo nawet nie zauważyliśmy po czym przeszliśmy :twisted:
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć: