Strona 1 z 1
					
				Rzut kością w Gospodzie
				: czwartek 26 mar 2020, 22:39
				autor: Mali
				Witajcie Poszukiwacze! Chodzi mi o zasadę gdy w Gospodzie wyrzucimy 5 lub 6. Na planszy jest napisane: 5) Czarownik obiecuje teleportować cię do dowolnego miejsca w tej Krainie. To może być twój następny ruch. 6) Przewoźnik oferuje Ci przeprawę do Świątyni. To może być twój następny ruch. Jak rozumieć "To może być..."? Może ale nie musi? i w następnej swojej turze rzucam kostką i poruszam się normalnie? Proszę o odpowiedź bo nie daje mi to spać;) Pozdro
			 
			
					
				Re: Rzut kością w Gospodzie
				: czwartek 26 mar 2020, 22:41
				autor: Mały Nemo
				Nie musi, jeśli nie chcesz się przenieść, to normalnie rzucasz kością za ruch.
Skoro już wiesz, to mam nadzieję, iż będziesz spokojniej dzisiaj spać 

.
 
			 
			
					
				Re: Rzut kością w Gospodzie
				: czwartek 26 mar 2020, 22:43
				autor: Haer'dalis
				Cześć. 
W obu wypadkach masz wybór- albo teleportujesz się na wybrany obszar (5) / do świątyni (6) albo rzucasz kością i ruszasz się normalnie.
Edit:
Sory, nie zauważyłem ze Nemo już odpisał
			 
			
					
				Re: Rzut kością w Gospodzie
				: piątek 27 mar 2020, 21:23
				autor: Mali
				Nemo jak zwykle na posterunku 

 dzięki za odpowiedź! Tak myślałem, że tak powinno się grać ale graliśmy że musimy wykonać polecenie wynikające z rzutu kostką 

 podstawkę mam już chyba obcykaną dzięki Wam, a jutro pierwsza partia z Wilkołakiem więc pewnie pojawią się nowe pytania hehe, pozdro wielkie i piona!