Strona 1 z 1
					
				Natychmiastowe kończenie tury
				: piątek 06 mar 2020, 20:46
				autor: SzybkiMotorek
				Cześć! Tworzę Poszukiwacza, u którego jedna ze Zdolności będzie brzmiała 
[...] Natychmiast zakończ swoją turę (nie możesz użyć po rzucie ataku)
Czy taka zdolność mocno koliduje z zasadami? W zamyśle, niezależnie od tego co w danej chwili wykonuje gracz, tura się kończy i tym samym wszystkie nierozpatrzone karty przygód miałby by być pozostawione na obszarze, na którym się znajduje się jego Poszukiwacz.
Kiedy gracz losuje karty Przygód, ciągnie je z wierzchu talii Przygód, a następnie umieszcza je, odkryte, na obszarze, na którym zostały napotkane.
Czy wg tej zasady, zapisanej w instrukcj, wszystkie karty automatycznie będą pozostawione tak jak myślę?
 
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: piątek 06 mar 2020, 21:04
				autor: Mały Nemo
				Nie, w Talismanie są już efekty natychmiast kończące turę (choć w wersji cyfrowej).
Tak, jeśli tura natychmiast się skończy, to tak, jak z przegraną walką wszystko inne pozostaje nierozpatrzone.
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: piątek 06 mar 2020, 21:07
				autor: SzybkiMotorek
				Mały Nemo pisze: ↑piątek 06 mar 2020, 21:04
Nie, w Talismanie są już efekty natychmiast kończące turę (choć w wersji cyfrowej).
Tak, jeśli tura natychmiast się skończy, to tak, jak z przegraną walką wszystko inne pozostaje nierozpatrzone.
 
Dzięki za pomoc 

 
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: sobota 07 mar 2020, 16:31
				autor: JollyRoger
				@SzybkiMotorek A jak to się ma do obrony. Skoro nie możesz jej użyć po ataku to rozumiem, ale jeżeli Ciebie ktoś zaatakuje to wtedy też nie możesz użyć tej zdolności ?
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: sobota 07 mar 2020, 16:54
				autor: SzybkiMotorek
				JollyRoger pisze: ↑sobota 07 mar 2020, 16:31
@SzybkiMotorek A jak to się ma do obrony. Skoro nie możesz jej użyć po ataku to rozumiem, ale jeżeli Ciebie ktoś zaatakuje to wtedy też nie możesz użyć tej zdolności ?
 
Można. Chodzi o to, żeby nie używać tego w walce, ale musiałem to trochę inaczej zapisać, ze względu na to, że tę zdolność będzie się używać trochę w odmienny sposób. Poza tym to tutaj to tylko pytanie o mechanikę, i tak muszę inaczej sformułować tę zdolność
 
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: piątek 04 gru 2020, 18:33
				autor: Budowniczy Mostów
				Cześć, jak w sposób zwarty i zrozumiały zapisać, że określony wynik rzutu kością pozwala na:
"Możesz wymienić do 3SZ na punkty Życia i Losu lub odwrotnie"
?
Chodzi mi o wymianę maksymalnie trzech sztuk złota na maksymalnie 3 punkty Życia lub Losu w dowolnej proporcji, jedna sztuka za jeden punkt. Albo odwrotnie – punkty na złoto.
I żeby to było jakoś ładnie napisane. Pomysły jest?
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: piątek 04 gru 2020, 18:52
				autor: Mały Nemo
				Mozesz wydac 1 sztuke zlota, aby otrzymac 1 punkt Zycia lub Losu (maks. 3 sztuki zlota na runde) lub stracic 1 punkt Zycia lub Losu, aby otrzymac 1 sztuke zlota (maks. 3 punkty na runde). 
Czy chcesz,aby max byly 3 jakiekolwiek wymiany na runde?
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: sobota 05 gru 2020, 16:17
				autor: Budowniczy Mostów
				Mały Nemo pisze: ↑piątek 04 gru 2020, 18:52
Czy chcesz,aby max byly 3 jakiekolwiek wymiany na runde?
 
to jednorazowy zabieg, więc kwestia powtarzalności nie ma tu znaczenia
dzięki za pomoc
 
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: sobota 05 gru 2020, 21:14
				autor: Lathspell
				Wersja długa:
Możesz wymienić do trzech sztuk złota na punkty Życia lub Losu. Jeśli się na to zdecydujesz, za każdą odrzuconą sztukę złota otrzymujesz 1 punkt Życia lub 1 punkt Losu. Możesz wymienić do trzech punktów Życia lub Losu na sztuki złota. Jeśli się na to zdecydujesz, za każdy odrzucony żeton Życia lub Losu otrzymujesz 1 sztukę złota.
Wersja krótka:
Możesz wymienić do trzech sztuk złota na punkty Życia lub Losu, za każdą z nich otrzymując 1 punkt Życia lub Losu. Możesz wymienić do trzech punktów Życia lub Losu na sztuki złota, za każdy z nich otrzymując 1 sztukę złota.
			 
			
					
				Re: Natychmiastowe kończenie tury
				: niedziela 06 gru 2020, 08:23
				autor: Budowniczy Mostów
				Lathspell pisze: ↑sobota 05 gru 2020, 21:14
Wersja długa:
 
Lathspell pisze: ↑sobota 05 gru 2020, 21:14
Wersja krótka:
 
Obie wersje są długaśne, prawda? Z braku miejsca musiałem zdecydowanie przyciąć końcówkę, napisałem więc „lub dokonać odwrotnej przemiany”. Zdecydowałem się na to ustępstwo, bo to w gruncie rzeczy 
karta dla zabawy 
PS> Czy administrator mógłby przenieść moje pytanie oraz odpowiedzi 
we właście miejsce? Dopiero się zorientowałem, że operujemy w jakimś temacie od czapy.