Strona 1 z 1

Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 08 lut 2010, 19:51
autor: sirafin
Jesli cokolwiek nie bedzie sie zgadzalo, dajemy cynk tutaj

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 08 lut 2010, 20:56
autor: bartas
Panowie Badacze, prosze zmiencie avatary na odpowiednie dla siebie

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 12 lip 2010, 13:17
autor: Matthias[Wlkp]
Tura 19, walka z Kultysta - a test przerazania? Przeciez kultysci Cthulhu dzierza w dloniach takie straszne, zielone figurki, ktore badaczy napelniaja groza... ;)

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 12 lip 2010, 13:29
autor: sirafin
W tym wypadku Joe oszukanczo zaatakowal z ukrycia i kultysta przed smiercia zdazyl tylko spojrzec na dziury po kulach z mina z cyklu "WTF?!" (czyli "What The Fhtagn?!")

Bledu wiec nie ma.

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 12 lip 2010, 13:33
autor: Matthias[Wlkp]
A co na to Cthulhu?

Tak na powaznie, przeciez Cthulhu daje swoim kultystom "moc" przerazania -2, 2. Stad pytanie.

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 12 lip 2010, 13:52
autor: sirafin
Faktycznie [img]http://picsrv.fora.pl/images/smiles/eusa_doh.gif[/img]

Teraz tylko pytanie czy mysmy przypadkiem cala sesje o tym nie zapominali...
Walka poprawiona.

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 12 lip 2010, 14:13
autor: Matthias[Wlkp]
Teraz jest OK. Z tego co przejrzalem kanal z rozgrywka, to raz wczesniej sie zdarzylo, ze Joe uniknal przerazenia przez Kultyste. Tym razem jednak musial odpracowac...

Zauwazylem taka dziwna prawidlowosc, ze prawie zawsze jak nagne zasady na swoja korzysc, to gre przegrywam... Wole zatem byc pod tym wzgledem czysty ;).

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: poniedziałek 12 lip 2010, 18:30
autor: poooq
Tak, ta gra nie wybacza...

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: środa 14 lip 2010, 18:14
autor: Matthias[Wlkp]
Ok, widze zaktualizowane ekwipunki. Rozumiem, ze mi i Darrelowi efekt spotkania w Przytulku zaznaczysz dopiero na zakonczenie tury?

Wydaje mi sie, ze dr. Fern wykorzystala 5 wskazowek na zapieczetowanie bramy w poprzedniej turze i teraz powinno jej zostac zero.

Widze, ze prowadzenie BSG to pikus w porownaniu Arkhamem...

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: środa 14 lip 2010, 19:17
autor: sirafin
Niestety tu ilosc i roznorodnosc elementow na planszy jest znacznie wieksza i w ciagu jednej tury nanosi sie sporo zmian. W chwili obecnej plik planszy ma kolo 80 warstw. Do tego plik z zetonami potworow i przedwiecznymi, ale te juz latwo ogarnac. No i na deser osiem plikow badaczy. Tak, jest tego troszke wiecej niz w BSG ;)

Pierwotnie idea byla taka by gracze sami obslugiwali swoje karty, przy pomocy mini-paneli, jednak ostatecznie wyszlo, ze za duzo z tym komplikacji.

Efekty zawsze zaznaczam na koniec tury, aktualizacja i tak zajmuje mi duzo czasu, robienie dodatkowo mniejszych aktualizacji kazdej zmiany w trakcie tury, wymagaloby juz chyba spozywania posilkow przy komputerze ;P

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: piątek 16 lip 2010, 11:25
autor: Matthias[Wlkp]
Te dwa latajace potwory, co wlasnie zaatakowaly dr. Fern, byly juz wczesniej w przestworzach? Wydawalo mi sie, ze nie.

Z tego co pamietam, w instrukcji bylo, ze:
- potwory latajace, kiedy sie poruszaja, przemieszczaja sie na sasiednia ulice, jesli jest zajeta przez innego badacza
- jesli nie sasiaduja z polem z badaczem, przemieszczaja sie na przestworza
- przestworza sasiaduja z kazda ulica.

Zawsze gralem tak, ze potwor latajacy musial sie najpierw znalezc w przestworzach, zanim atakowal badacza na dowolnej ulicy.

Re: Sesja II - Zglaszanie Bledow

: piątek 16 lip 2010, 13:26
autor: sirafin
Zaskoczyles mnie tym bledem i az siegnalem po instrukcje. Faktycznie masz racje, wyglada na to, ze do tej pory gralem niewlasciwie! o_O

[quote=""INSTRUKCJA""]Latajace potwory poruszaja sie w kierunku najblizszego Badacza znajdujacego sie na ulicy. Jesli podczas danej tury nie dosiegna zadnego z Badaczy, przesuwaja sie na pole ?Przestworzy?.[/quote]

Wydawalo mi sie to jasne, wiec nie zaglebialem sie w przyklady w ramce, a dopiero tam jest to ujete inaczej.

[quote=""INSTRUKCJA""]Jesli latajacy potwor znajduje sie na obszarze lub ulicy, na ktorej nie ma Badaczy, a na sasiedniej ulicy rowniez nie ma Badaczy, latajacy potwor przesuwa sie na obszar ?Przestworza?[/quote]


Dziwne, ze nikt do tej pory nie zwrocil na to uwagi. Jednak nie ma to jak swiezy umysl bez wyrobionych nawykow :)