Strona 1 z 1
					
				Pare pytań odnośnie zasad.
				: wtorek 16 lip 2013, 10:47
				autor: krasnolud1989
				1. Pytanie brzmi, czy Żniwiarz moze wchodzic do dodatków, tj. Podziemia, miasto , góry?
2. Czy jak jest moj ruch i rzucam koscia za zniwiarza i on wejdzie na moje pole to czy rozpatruje go?
			 
			
					
				
				: wtorek 16 lip 2013, 11:10
				autor: abubu
				1. tak
2. tak (jeżeli się oczywiście tam zatrzyma), ale skoro twoja tura to czemu nie miał byś poruszyć go w inną stronę? Ty decydujesz...
			 
			
					
				
				: wtorek 16 lip 2013, 11:27
				autor: Mały Nemo
				abubu pisze:1. tak 
P6: Czy Ponury Żniwiarz może wkroczyć do Podziemi?
O: Tak, Ponury Żniwiarz może wchodzić do oraz wchodzić
z Podziemi na dokładnie takich samych zasadach jak Poszu-
kiwacze.
Wyjątek:
kiedy Ponury Żniwiarz dotrze do Skarbca,
musi się teleportować na dowolny obszar w dowolnej Krainie
(ale nie w Wewnętrznej Krainie) i zakończyć tam swój ruch.
Gracz, który poruszał Ponurego Żniwiarza, wybiera na jaki
obszar się on teleportuje.
http://galakta.pl/download/Talisman_FAQ.pdf 
			 
			
					
				
				: wtorek 16 lip 2013, 13:26
				autor: krasnolud1989
				Aha, a zatem Ponury zniwiarz moze chodzic w jednym lub w drugim kierunku? Nie tak jak poszukiwacze, ze musza chodzic w jednym kierunku?
			 
			
					
				
				: wtorek 16 lip 2013, 13:35
				autor: abubu
				poszukiwacze nie muszą chodzić w jednym kierunku! 

 (jedynie nie mogą się wracać ... tzn przejść 2 razy przez to samo pole w jednym ruchu)
 
			 
			
					
				
				: wtorek 16 lip 2013, 14:30
				autor: Rebelix
				Po rzucie kostką za ruch wybierasz w którym kierunku (zgodnie z ruchem/w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara). Jak już się zdecydujesz to kierunku zmienić nie możesz (wyjątek: w trakcie ruchu zmieniłeś krainę).
			 
			
					
				
				: wtorek 16 lip 2013, 22:48
				autor: Rogo
				W sytuacjach takich jak ta polecam jeszcze raz na spokojnie przeczytać instrukcję - za pierwszym czytaniem umyka dużo istotnych szczegółów 
