Strona 1 z 1
2 Rumaki ?
: niedziela 17 mar 2013, 00:43
autor: r4d3k
Zaciekawiła mniej jedna opcja w moim topicu niestety został zamknięty, mianowicie 2 rumaki dodają bazowe punkty magii 2 razy jeśli zechcę użyć 2 ? I jeszcze jedna rzecz odnośnie czarów, jak rzucam zaklęcie na początku swojej tury i odrazu dopieram nowe to nadal jest początek tury ? Bo dobrałem zaklęcie które mogę rzucić tylko na początku tury ?
: niedziela 17 mar 2013, 00:58
autor: Mały Nemo
r4d3k pisze:Zaciekawiła mniej jedna opcja w moim topicu niestety został zamknięty, mianowicie 2 rumaki dodają bazowe punkty magii 2 razy jeśli zechcę użyć 2 ?
Tak, jeżeli masz kilka Rumaków, to możesz (według zasad) z nich wszystkich skorzystać.
r4d3k pisze:jak rzucam zaklęcie na początku swojej tury i odrazu dopieram nowe to nadal jest początek tury ? Bo dobrałem zaklęcie które mogę rzucić tylko na początku tury ?
Różni ludzie różnie to interpretują. Dla mnie, jako MtGowca, "początek tury" trwa dotąd, aż nie powiem, iż ta faza się skończyła i przechodzę do fazy ruchu. Czyli według mnie możesz rzucić tyle Zaklęć na początku tury, ile chcesz.
Ale inni ludzie uważają, iż początek tury jest ulotny i można skorzystać tylko z 1 efektu "na początku tury".
r4d3k pisze:w moim topicu niestety został zamknięty
Było do mnie napisać PW, to bym otworzył.

: niedziela 17 mar 2013, 14:42
autor: Rebelix
Jeśli chodzi o rzucanie czarów na początku tury to swojego czasu myślałem i grałem tak jak Nemo to opisał wyżej. Aczkolwiek to rzeczywiście doprowadzało do sytuacji kiedy ktoś ze zdolnością typu "zawsze musisz posiadać minimum jedno zaklęcie" potrafił narzucać niemałą liczbę zaklęć.
Dlatego od jakiegoś czasu zasadę z instrukcji brzmiącą: "Gracz może rzucić tyle czarów ile posiadał na jej początku" traktuję jako: "Gracz może rzucić tyle czarów ile posiada w momencie gdy jego tura się rozpoczyna".
To znaczy, że wróżka która rozpoczyna turę z 2 zaklęciami może rzucić tylko 2 zaklęcia w czasie tej tury mimo iż po rzuceniu ostatniego natychmiast dobiera następne. Ponieważ jest odgórny limit posiadania maksymalnie 3 zaklęć sprowadza się to do tego, że można rzucić 3 zaklęcia w ciągu swojej tury (przy 1 zaklęciu podczas nieswojej tury).
Należy zauważyć, że jest to moja własna interpretacja i nie idzie ona w zgodzie ze wszystkimi przepisami, dla przykładu:
Mędrzec w swojej turze rzuca swoje ostatnie zaklęcie. Rozpoczyna swoją następną turę bez zaklęć co oznacza, że w tej turze nie może rzucić żadnego zaklęcia mimo iż na początku tury zgodnie ze specjalną zdolnością może 1 zaklęcie dobrać które to zgodnie z FAQ może rzucić w tej turze, u mnie jednak nie może.
Zapewne dla wielu osób taki sposób wyda się zbyt ograniczający ale dla mnie to tylko trochę ogranicza poszukiwaczy z "łatwym dostępem do zaklęć" które uważam za nieco mocniejsze w porównaniu z resztą poszukiwaczy.
: niedziela 17 mar 2013, 16:04
autor: abubu
Rebelix... gram identycznie... Ogranicza jakąś postać ale balansuje rozgrywkę w ogóle. Przy postaciach magicznych nie ma już bezmyślnego ładowania czarami byle tylko się ich pozbyć i zdobyć to na które się czeka.
: wtorek 19 mar 2013, 17:15
autor: macafa6
Pomyłka w interpretacji aktualnie obowiązujących zasad.