Strona 1 z 1
					
				Capture The Flag (CTF)
				: piątek 08 mar 2013, 12:57
				autor: QnshT
				
Mimo, że cały pomysł już istnieje w 100%, to niestety na razie tylko w mojej głowie 
Dlatego też rezerwuje sobie ten temat i będę systematycznie uzupełniał go o nowe rozwiązania jak i wszystko co związane tym projektem jak grafiki, plansze, zasady itd.
Wszelkie prawa zastrzeżone 
Powoli powstają zasady gry, niestety powoli bo okazuje się iż mechanika aby dobrze działała musi być mocno przetestowana 
!!! ZASADY !!!
Trochę grafik 
Mapa
A tutaj projekt kart postaci (wersja druga)

 
			 
			
					
				
				: piątek 08 mar 2013, 13:10
				autor: SPIDIvonMARDER
				Pomysł rewelacyjny, CTF na planszy? Chyba nie ma czegoś podobnego... 

 
			 
			
					
				
				: piątek 08 mar 2013, 21:09
				autor: Łosiu
				Ciekawe 

 Nie wiem czemu, ale mi Obcego przypomniało (z tym strzelaniem itd. 

)
 
			 
			
					
				
				: sobota 09 mar 2013, 09:02
				autor: QnshT
				Łosiu pisze:Ciekawe 

 Nie wiem czemu, ale mi Obcego przypomniało (z tym strzelaniem itd. 

)
 
Quake 2 CTF i Obcy o_O ?? Matko jedyna, toż to jakiś nader chory umysł mógł takie iście szatańskie porównanie stworzyć 
A wracając do tematu:
- Prace wrą aż miło szkoda, że za bardzo czasu nie mam aby przelewać to tutaj, jednak będę się starał możliwie często robić edycje pierwszego postu tak aby zainteresowani mogli śledzić postęp prac.
- Bardzo pilnie poszukuję grafika który mógłby się zająć oprawą graficzna projektu. Chodzi o to aby całość trzymała klimat Q2 CTF co przecież nie będzie tak trudne, prawda? Ale ja z grafiką mam tyle wspólnego co wszyscy na tym forum z chodzeniem po księżycu 
- Interesuje mnie także nawiązanie kontaktów z osobami zainteresowanymi testowaniem mechaniki gry i kreatywną krytyką powstającego projektu.
Zainteresowanych zapraszam do konwersacji po przez PW na forum.
P.S. Edytowany pierwszy post!
 
			 
			
					
				
				: niedziela 10 mar 2013, 21:05
				autor: Łosiu
				No tam też się nosiło amunicję, się strzelało, a rzecz działa się na planszy. Co prawda grałem w to ostatni raz dobrych kilkanaście lat temu, ale chyba się zbytnio nie pomyliłem 

 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 11 mar 2013, 06:49
				autor: QnshT
				Łosiu pisze:No tam też się nosiło amunicję, się strzelało, a rzecz działa się na planszy. Co prawda grałem w to ostatni raz dobrych kilkanaście lat temu, ale chyba się zbytnio nie pomyliłem 

 
Quake 2 wydano w 1997 roku. Ty masz 22 lata w 21013. Po wykonaniu niezliczonej ilości skomplikowanych obliczeń wynika ze urodziłeś się w 1991 roku. A to oznacza, że jak gra wyszła to miałeś 6 lat... 
Coś mi się nie chce wierzyć że kiedykolwiek grałeś w tą gre 
P.S. Nie plansza a mapa.
 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 11 mar 2013, 07:46
				autor: abubu
				QnshT pisze:Łosiu pisze:No tam też się nosiło amunicję, się strzelało, a rzecz działa się na planszy. Co prawda grałem w to ostatni raz dobrych kilkanaście lat temu, ale chyba się zbytnio nie pomyliłem 

 
Quake 2 wydano w 1997 roku. Ty masz 22 lata w 21013. Po wykonaniu niezliczonej ilości skomplikowanych obliczeń wynika ze urodziłeś się w 1991 roku. A to oznacza, że jak gra wyszła to miałeś 6 lat... 
Coś mi się nie chce wierzyć że kiedykolwiek grałeś w tą gre 
P.S. Nie plansza a mapa.
 
gra na rynku istniała raczej dłużej niz parę dni, wiec takie obliczenia nie mają sensu. Do dziś niektórzy grają jeszcze w q1 a co dopiero w q2.
 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 11 mar 2013, 11:50
				autor: Łosiu
				Urodziłem się w 1990 tak nawiasem mówiąc.
Czemu miałem nie grać? To była jedna z moich pierwszych gier. A tak poza tym to nie rozmawiamy o Quake tylko o o Obcym i tym Twoim CTF, a w Obcym była plansza, a nie mapa.
Zresztą bez sensu ta dyskusja, czekam na info o Twoim projekcie 

 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 11 mar 2013, 23:44
				autor: QnshT
				To się nie zrozumieliśmy. Ja myślałem że ty o filmie i grze 
Koniec offtopu ! 
Starszne ale to strasznie brakuje mi grafiki pięciu różnych postaci w wersji czerwonej i niebieskiej drużyny. Czy ktoś może pomóc ?
 
			 
			
					
				
				: wtorek 12 mar 2013, 13:35
				autor: Łosiu
				deviantart.com 

 Znajdź, co Ci odpowiada, a potem można dodać jakiś kolorowy atrybut czy coś w ten deseń. Mogę spróbować coś pomóc, ale początkujący ze mnie grafik 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 12 mar 2013, 19:34
				autor: QnshT
				Bardziej mi chodziło o oryginalną grafikę skinów z gry 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 12 mar 2013, 21:23
				autor: Łosiu
				A widzisz 

 To nam idzie rozumienie się nawzajem, nie ma co 

 
			 
			
					
				
				: środa 13 mar 2013, 19:11
				autor: QnshT
				Tak sobie spisuje zasady do tej gry i powiem, że strasznie ciężko poukładać je w jakiś logiczny ciąg i całość. A wierzcie mi, że jest ich stosunkowo nie dużo i nie są skomplikowane. Ale jedno wynika z drugiego i jak to przelać na papier żeby sens miało dla czytającego? 

 
			 
			
					
				
				: środa 13 mar 2013, 20:51
				autor: poooq
				
			 
			
					
				
				: czwartek 14 mar 2013, 20:03
				autor: QnshT
				Dzięki poooq na link. Teraz czerpię z tego poradnika pełnymi garściami porady w nim zawarte. Już wkrótce pojawią się pierwsze (zapewne nie pełne i okraszone niezliczoną ilością błędów) zasady do gry. Pozostaje wciąż  nie rozstrzygnięta kwestia grafiki 

 
			 
			
					
				
				: czwartek 21 mar 2013, 16:18
				autor: QnshT
				Ukończyłem projekt Karty Postaci. Chciałbym usłyszeć czy nie podając wam żadnych danych jej dotyczących jest chociaż trochę zrozumiała i co o tym sądzicie? 
kwadrat pola od 1 do 25 to Życie
prostokąt pola od 1 do 15 to Punkty Zbroi