Strona 1 z 1
					
				Smoki-Przebieg tury!
				: czwartek 09 lut 2012, 16:11
				autor: hebi
				Z powodu wielu nie jasności w grze a także niedopisynach sytuacji w instrukcji, mam prośbę może byśmy zrobili taki opis krok po kroku jak powinna wyglądać tura:
A wiec kiedy ciągniemy łuski po ruchu czy przed
kiedy ciągnie się karty smoków a kiedy przygody
pomysły na drobne modyfikacje,
Mam wrażenie iż Smoki trochę przyćmiły grę itp.
wiec może mała dyskusja.
			 
			
					
				
				: czwartek 09 lut 2012, 16:14
				autor: Mały Nemo
				Edytowałem tytuł tematu //Nemo
Poza tem - ogólna dyskusja nad dodatkiem to w Dziale ogólnym, a miejsce na propozycje modyfikacji reguł gry jest w podforum Autorskie zasady; odpowiednie tematy w obu tych miejscach już są. Temu wątkowi pozostaje więc już co najwyżej zająć się stricte kwestią zasad, czyli usystematyzować przebieg tury //Draugnimir
			 
			
					
				
				: sobota 07 kwie 2012, 12:53
				autor: Duke
				Widzę że nie ma większego ruchu w tym poście ale zacznijmy od początku... kolejność działań jest opisana w FAQ. Przy Smokach trzeba dodać punkt 0.
0. Poszukiwacz losuje smoczą łuskę (zawsze, na Koronie Władzy też - chociaż ma to w sumie miejsce tylko jak zostanie pokonany). Rozpatruje ją zgodnie z instrukcją przed jakimkolwiek ruchem (czyli przed rzuceniem zaklęć, rzutem kostką za ruch itd.).
Potem dzieje się tak jak w podstawowej grze z tym wyjątkiem że:
- łuski można spotkać na planszy ZAMIAST rozpatrywać polecenie danego obszaru lub 
- TRZEBA je spotkać gdy wchodzimy na obszar gdzie leży łuska obecnego Króla Smoków
Spotkanie łuski = losowanie karty z puli danego smoka (spotykamy zieloną - losujemy z zielonej)
Po wylosowaniu karty z puli smoka rozpatrujemy ją standardowo wg kolejności (uwzględniając karty które już na tym polu leżą). 
To chyba na początek wystarczy.