Strona 1 z 1
					
				Mroczna Kultystka
				: sobota 24 lip 2010, 20:08
				autor: MasiVeman
				Czy jezeli MK walczy z 3 wrogami naraz to po wygranej walce rzuca 3 razy za każdego wroga czy raz za całość ?
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 12:45
				autor: Mały Nemo
				Raz tylko. Traci 1 punkt Życia po przegranej walce z nimi, to i zyskuje tylko 1 Dar po pokonaniu ich.
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 14:20
				autor: Hellhound
				Nie zgadzam się, na karcie jest napisane że "za każdym razem kiedy pokona wroga" więc taki punkt widzenia uważam za naciągany. Co innego gdyby było "za każdym razem po wygranej walce" albo coś takiego, wtedy bym się zgodził że rzuca tylko raz.
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 15:17
				autor: Mały Nemo
				Talisman FAQ pisze:P2: Jeżeli dwie karty Wrogów z tym samym numerem spotkania walczą w jakiejkolwiek walce jako jeden Wróg, to czy po ich pokonaniu Mroczna Kultystka otrzymuje dwa dary od Sił Ciemności, czy tylko jeden?
O: Tylko jeden dar.
 
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 15:20
				autor: MasiVeman
				Dzieki  :mrgreen:
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 19:09
				autor: Hellhound
				Czy to jest cytat z oficjalnego FAQ do Talismana?
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 19:12
				autor: Mały Nemo
				Hellhound pisze:Czy to jest cytat z oficjalnego FAQ do Talismana?
Tak.
 
			 
			
					
				
				: niedziela 25 lip 2010, 21:52
				autor: Hellhound
				No chyba, że tak. Myślałem że to z nieoficjalnego FAQ. Temat chyba można przenieść do działu "zasad".