Strona 1 z 2
Laska Władzy
: piątek 18 mar 2005, 12:15
autor: Kufir
Laska Władzy - czy ten przedmiot jest jednorazowego uzytku ?
Wedlug mnie nie jest i swiadczy o tym to zdanie "W danym momencie gry mozesz niewolic w ten sposób tylko jednego Wroga"
Zgadzacie sie ?
P.S przedmiot jedno czy dwureczny ?

: piątek 18 mar 2005, 12:36
autor: wilczy
Wielorazowego. Z zastrzeżeniem, które sam przytoczyłeś.
Hmm, ilu-ręczność... wydawało mi sie, że... zero-ręczna, he he, bo wystarczy ją posiadać, niekoniecznie trzeba ją trzymać. Ale w sumie to mogłoby mieć sens... hmm, trzeba się zastanowić jak wprowadzić takie - jak by nie patrzyć - obostrzenie.
I pytanie, które zadałem w którymś poście nt. MiM 1.5, czyli: czy wprowadzić nowe brzmienie gametextu na kartę?
: piątek 18 mar 2005, 12:47
autor: Kufir
Napewno nie bede wklejac ani drukowac na nowo karty ktore juz mam. Wszystkie spisane zmiany mam na kartce i jest OK. To moje zdanie.
: piątek 18 mar 2005, 13:19
autor: wilczy
Twoja sprawa. Ja podrukuję aby ujednolicić grzbiety z wszystkich dodatków, uzupełnić braki i dodać dodatkowe (w tym moje) karty.
: piątek 18 mar 2005, 13:24
autor: Kufir
Ujednolicenie nie jest głupim pomyslem ale trzeba miec troszke kaski na taka zabawe...
Udostepnilbys te swoje karty

(ale nie w tym temacie aby nie robić bałaganu)
: piątek 18 mar 2005, 16:22
autor: Pablito
Laska władzy to potężny przedmiot w posiadaniu np. kanibala
mój kolega raz nim grał znalazł laskę i po kilku (kilkunastu) turach jego wytrzymałść urosła do niebotycznych rozmiarów, tak więc jakieś ograniczene by się przydało.
: piątek 18 mar 2005, 16:39
autor: lukas
Instrukcja tego przedmiotu nie jest jednoznaczna, ale sugeruje tylko że jest wielorazowego użytku. Ja, ponieważ jest to potężny przedmiot, używam go tylko raz.
: wtorek 22 mar 2005, 08:59
autor: Fej Wong
Ja używam tego przedmiotu wiele razy tak jak jest na instrukcji karty i też używam go jak na obrazku czyli jako dwuręczny.
Ja go trochę uprościłem bo u mnie on może tylko zniewolić maksymalnie wroga o sile 4-5 więcej nie bo to przesada :!: :!:
Re: Laska Władzy
: wtorek 05 kwie 2005, 17:12
autor: Rej wong
Kufir pisze:Laska Władzy - czy ten przedmiot jest jednorazowego uzytku ?
Wedlug mnie nie jest i swiadczy o tym to zdanie "W danym momencie gry mozesz niewolic w ten sposób tylko jednego Wroga"
Zgadzacie sie ?
P.S przedmiot dwureczny

moim zdaniem laska władzy jest Dwu-ręczna tak jak jest pokazane na rysunku i jest wielorazowego użytku.

: środa 06 kwie 2005, 10:29
autor: Fej Wong
Witam braciszku na forum hehe:D [Rej wong] ===>Mine brother

Masz całkowitą rację

: poniedziałek 02 maja 2005, 18:51
autor: Ley Wong
macie racje moi bracia zgadzam się z wami. Ta laska jest wielokrotnego użytku
w końcu zacząłęm postowanie

: poniedziałek 02 maja 2005, 19:54
autor: Fly
Troi mi się w oczach chyba...
: środa 29 cze 2005, 14:10
autor: kon4444
Moim zdaniem Laska Władzy to największa głupota twórców MiMa. Byle jaki chojrak znajduje ja sobie i staje się Panem i Wladca na ziemiach MiMa, a póżniej ma pretensje do wszystkich żę nie zarobil zadnych punktów. Cały klimat gry nastawia na program wirowania. Wrogowie to wyliczanka tego zlapie, a z tym sobie powalcze. Wpada do Przedpól Piekieł i robi sajgon, nie ważne ze wróg przewyższa go Sila, czy Mocą kilkakrotnie on po prostu ora planszę z wrogów bez pożytku. Rzeczą która najbardziej mnie wkurza jest utrata szacunku dla wrogów do czego doprowadza używanie tej karty; za to należy się wyrok spalenia - bez sądu.
: czwartek 28 lip 2005, 15:57
autor: Bizon
Na karcie nie jest napisane, ze po wykorzystaniu laske nalezy odlozyc, mozna miec tylko jednego wroga jako przyjaciela. Laske wladzy mozna wiec uzywac wielokrotnie i nie widze w tym zadnego problemu, poniewaz istnieje tylko jedna taka karta w stosie kart przygod, ktory juz mi sie calkiem rozrosl.

: sobota 04 lis 2006, 14:30
autor: Gieferg
P.S przedmiot jedno czy dwureczny ?
Dwuręczna w MiMie jest tylko broń

poza tym jak dla mnie nie ma nic dziwnego w tym że Poszukiwacz ma np miecz, tarczę, różdżkę i laskę władzy, bo nikt nie powiedział że to wszystko naraz musi trzymać w rękach. Kiedy walczy, używa miecza, kiedy rzuca czar, używa różdżki, kiedy chce zniewolić wroga - uzywa laski władzy.
A laska jest bardzo mocnym przedmiotem bo wszystko wskazuja na to, że można z niej korzystać dowolną ilośc razy.
: sobota 04 lis 2006, 22:13
autor: gural
Laski władzy w MiM'ie można używać ile razy nam się podoba. W MM już tylko jeden raz.
: poniedziałek 06 lis 2006, 09:16
autor: wisnia
w moich grach jest ona jednorazowego urzytku. dylemat jedno-dwureczna w jej przypadku nie jest istotny, lezy sobie grzecznie w plecaku i czeka na urzycie...
: wtorek 07 lis 2006, 20:33
autor: pretorianstalker
Laska władzy - wszystko wskazuje na to, że jest to przedmiot wielokrotnego użytku. Łapiemy wroga, który pomoże nam w jednej i tylko najbliższej walce. Czyli łapiemy Księcia smoków i pomaga on nam łatać dzika np

Albo łapiemy Demona i czekamy aż po raz kolejny rafimy na kogoś kto walczy mocą i wtedy go załatwiamy. Jest to bardzo mocny przedmiot, ale nie uważam, żeby jakoś specjalnie naruszał równowagę. Moim zdaniem gorszy jest rumak
A co za różnica nawet jakby była trzy-ręczna? Co by z tego wynikało? Bo jakoś nie widzę sensu takich rozważań. Równie dobrze można się zastanawiać czy posiadając muła możemy używać miecza dwuręcznego. Czemu? Proste, jak nie trzymasz muła jedną ręką to podczas walki ucieka z tym co niósł na grzbiecie.
: środa 15 lis 2006, 10:19
autor: Łudi
pretorianstalker pisze: Równie dobrze można się zastanawiać czy posiadając muła możemy używać miecza dwuręcznego. Czemu? Proste, jak nie trzymasz muła jedną ręką to podczas walki ucieka z tym co niósł na grzbiecie.
Muła to możesz do drzewa przywiązać.

Co do samego magicznego przedmiotu tj. laski władzy to najczęściej kasuje go tak szybko jak to tylko możliwe =; , bo mimo wszystko daje on sporą przewagę posiadaczowi (jest to mój prywatny wybór, niezbyt mi pasuje ten przedmiot bo zdarzały się gry, w których jeden Poszukiwacz ograniczał się do łapania wrogów praktycznie nie można było go dopaść). Jednak sam przedmiot jest wielkorotnego urzytku.
: poniedziałek 05 lut 2007, 18:10
autor: Leviathan
Grałem przedwczoraj z bratem i wylosowałem Kanibala. Pierwasza tura: Laska władzy. Witaj combo...
Po kilkunastu turach miałem już 32 punkty wytrzymałości. I gra szybko się skończyła..
: poniedziałek 05 lut 2007, 18:32
autor: PoKrAk
Powinien był najpierw postarać się zabrać ci laskę, a potem rzucić na ciebie uzdrowienie, jest idealne do przywoływania do porządku takich co im za bardzo wytrzymałośc wzrośnie :badgrin:
A czemu gra się skończyła szybko? czy duża ilośc wytrzymałości pomaga jakoś przejśc kryptę/kopalnię ? (no chyba że gracie z PP)
: poniedziałek 05 lut 2007, 18:50
autor: Leviathan
Dokładnie tak. Graliśmy na Przedpola.
Czysta formalność..
: poniedziałek 05 lut 2007, 19:02
autor: PoKrAk
O ile mi wiadomo (ale pewny nie jestem) zasady PP przewidują, że trzeba pokonac każdego (albo prawie każdego) przeciwnika żeby przejśc dalej, więc jedbnak trzeba się trochę dopakować, bo wytrzymałośc zwycięstwa nie zapewni...
: poniedziałek 05 lut 2007, 19:10
autor: Leviathan
Ale Laska Władzy zapewni.
: poniedziałek 05 lut 2007, 19:35
autor: PoKrAk
#-o
Cóż, nie powinna w takim razie działać na karty z PP w innym wypadku nie ma to specjalnego sensu. (a poza tym twórcy Jaskini jak widać niespecjalnei myśleli co robią wymyślając poszukiwaczy do tego dodatku) zresztą laska władzy powinna być jednorazowa, bo jest zdecydowanie zbyt mocna...