Amulet - Wlasciciel Amuletu nie moze rzucac ani uzywac zadnych czarów. Jest za to odporny na dzialanie nastepujacych czarów: Uzdrowienie, ocalenie, unieruchomienie, zawladniecie, paraliz, pulapka, przypadek, Cios Psioniczny i zniszczenie. Ponadto nie mozna mu sie wymknac przy pomocy niewidzialnosci.
Przedmiot moim zdanem dosc dziwny i wymaga korekty.
Doszlo dosc duzo nowych czarów ktore nie sa tutaj uwzglednione.
Macie jakas alternatywe lub ewentualna nowa instukcje dla tej karty ?
P.S Paraliz co to za czar ?
Ostatnio zmieniony niedziela 18 gru 2011, 13:03 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.
[i][b]Amulet[/b] - Wlasciciel Amuletu nie moze rzucac ani uzywac zadnych czarów. Jest za to odporny na dzialanie nastepujacych czarów: Uzdrowienie, ocalenie, unieruchomienie, zawladniecie, paraliz, pulapka, przypadek, Cios Psioniczny i zniszczenie. Ponadto nie mozna mu sie wymknac przy pomocy niewidzialnosci. [/i]
Przedmiot moim zdanem dosc dziwny i wymaga korekty. Doszlo dosc duzo nowych czarów ktore nie sa tutaj uwzglednione. Macie jakas alternatywe lub ewentualna nowa instukcje dla tej karty ?
Ja bym pozostał przy tym że poprostu gracz który nosi ten amulet niemoże używać żadbnych czarów a gdy ktoś rzuci na niego czar to wtedy rzuca k6
wynik np: od 1 do 3 oznacza że czar niedziała reszta to działa albo inaczej:
1 - czar odbija się na rzucającego
2-3 czar niedziała
4-5 czar działa normalnie
6 czar ma dodatkowe działanie i tracisz dodatkowo pkt. wt.
coś jak arcymag ale ja jestem raczej przy pierwszym sposobie czyli:
gracz który nosi ten amulet niemoże używać żadbnych czarów a gdy ktoś rzuci na niego czar to wtedy rzuca k6 wynik od 1 do 3 oznacza że czar niedziała.
Co ty na to?
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Ja bym pozostał przy tym że poprostu gracz który nosi ten amulet niemoże używać żadbnych czarów a gdy ktoś rzuci na niego czar to wtedy rzuca k6 wynik np: od 1 do 3 oznacza że czar niedziała reszta to działa albo inaczej: 1 - czar odbija się na rzucającego 2-3 czar niedziała 4-5 czar działa normalnie 6 czar ma dodatkowe działanie i tracisz dodatkowo pkt. wt. coś jak arcymag ale ja jestem raczej przy pierwszym sposobie czyli: gracz który nosi ten amulet niemoże używać żadbnych czarów a gdy ktoś rzuci na niego czar to wtedy rzuca k6 wynik od 1 do 3 oznacza że czar niedziała. Co ty na to?
Pomysł jest świetny, ale niech będzie to nowa karta (n.p. Amulet Ochronny). A stary Amulet rzeczywiście trzeba rozszerzć o listę kilku czarów. Albo jeszcze lepiej, zrobić kilka amusetów o różnym zastosowaniu. Np:
1. Amulet który chroni przed stratą przedmiotów i przyjaciól.
2. Amulet walki który blokuje cios psioniczny , niewidzialność i.t.p.
3. Amulet który sprawia że nie musisz rzucać kostką gdy ktoś na ciebie rzuci czar (np. przypadek, gra za śmiercią, posmuch wiatru i.t.p)
4. Amulet chroniący przed polimorfią (przamiana, żaba, wilkołak)
W końcu kart przygód nigdy za dużo...
Pomysł jest świetny, ale niech będzie to nowa karta (n.p. Amulet Ochronny). A stary Amulet rzeczywiście trzeba rozszerzć o listę kilku czarów. Albo jeszcze lepiej, zrobić kilka amusetów o różnym zastosowaniu. Np: 1. Amulet który chroni przed stratą przedmiotów i przyjaciól. 2. Amulet walki który blokuje cios psioniczny , niewidzialność i.t.p. 3. Amulet który sprawia że nie musisz rzucać kostką gdy ktoś na ciebie rzuci czar (np. przypadek, gra za śmiercią, posmuch wiatru i.t.p) 4. Amulet chroniący przed polimorfią (przamiana, żaba, wilkołak) W końcu kart przygód nigdy za dużo...
Gdyby amulet miał działać na wszelakie czary, to Sfera zrobiła odpowiednią adnotację na karcie... Chociaż propozycja fejwong-a wydaje się być w miarę prawidłowa. Zmienię pytanie, po co cokolwiek zmieniać?
Gdyby amulet miał działać na wszelakie czary, to Sfera zrobiła odpowiednią adnotację na karcie... Chociaż propozycja fejwong-a wydaje się być w miarę prawidłowa. Zmienię pytanie, po co cokolwiek zmieniać?
Po co ?
Bo amulet jest gówniany. Wiele zabrania a przed mala liczba czarów chroni.
Zwaz na fakt ze jest to przedmiot z wersji podstawowej, a w dodatkach doszly nowe czary.
Po co ? Bo amulet jest gówniany. Wiele zabrania a przed mala liczba czarów chroni. Zwaz na fakt ze jest to przedmiot z wersji podstawowej, a w dodatkach doszly nowe czary.
Tako rzecze znawca wilczy: popieram lukasa, że Amuletowi należy się pokolenie następców i pomocników (aż mnie korci, żeby skorzstać z tych fajnych sugestii...), samego zaś zostawiłbym z szacunku. Popieram też Ambar0, bo nie widzę konieczności zmian. Fejwong, Twoja propozycja z rzucaniem k6 jest ciekawa, ale nie grzebałbym tak w Amulecie (czyli ponownie ukłon do Ambar0) za to stworzył nowe cacko (saluto lukas).
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Tako rzecze znawca wilczy: popieram lukasa, że Amuletowi należy się pokolenie następców i pomocników (aż mnie korci, żeby skorzstać z tych fajnych sugestii...), samego zaś zostawiłbym z szacunku. Popieram też Ambar0, bo nie widzę konieczności zmian. Fejwong, Twoja propozycja z rzucaniem k6 jest ciekawa, ale nie grzebałbym tak w Amulecie (czyli ponownie ukłon do Ambar0) za to stworzył nowe cacko (saluto lukas).
Widzę, że niejaki Kufir wszędzie węszy możliwość poprawek... Otóż mój drogi, nie każdy przedmiot musi wymiatać. Są przedmioty, które dodają jedynie punkt siły, ale są takie które zwiększają ją o trzy...
Widzę, że niejaki Kufir wszędzie węszy możliwość poprawek... Otóż mój drogi, nie każdy przedmiot musi wymiatać. Są przedmioty, które dodają jedynie punkt siły, ale są takie które zwiększają ją o trzy...
A są tez przedmioty ktore nie sa przez graczy NIGDY uzywane. I mowie konkretnie wlasnie o tym amulecie.
I nie chodzi tu o zmiany tylko o dopracowanie gry, bo nie mam zamiary na nastepnym zlocie na ktorym moze sie pojawie grac na jakis dziwnych zasadach ktore nie do konca sa jasne. I wyjasnia sie je dopiero podczas gry. Wtedy juz jest za pozno i nie ma na to czasu i te czynniki moga miec kolosalny wplyw na wynik w grze.
A są tez przedmioty ktore nie sa przez graczy NIGDY uzywane. I mowie konkretnie wlasnie o tym amulecie. :wink:
I nie chodzi tu o zmiany tylko o dopracowanie gry, bo nie mam zamiary na nastepnym zlocie na ktorym moze sie pojawie grac na jakis dziwnych zasadach ktore nie do konca sa jasne. I wyjasnia sie je dopiero podczas gry. Wtedy juz jest za pozno i nie ma na to czasu i te czynniki moga miec kolosalny wplyw na wynik w grze.
Jeżeli chcesz koniecznie poprawić ten amulet, to propozycja fejwonga wydaje się być odpowiednia. Unikamy w ten sposób wymieniania konkretnych czarów, których może przybyć wraz z nowymi dodatkami...
Jeżeli chcesz koniecznie poprawić ten amulet, to propozycja fejwonga wydaje się być odpowiednia. Unikamy w ten sposób wymieniania konkretnych czarów, których może przybyć wraz z nowymi dodatkami...
1 - czar odbija się na rzucającego
2-3 czar niedziała
4-5 czar działa normalnie
6 czar ma dodatkowe działanie i tracisz dodatkowo pkt. wt.
Punkt 6 (zwlaszcza) i 1 to chyba nie zbyt dobry pomysl.
Proponuje
1-3 -Czar działa normalnie
5-6 -Czar Niedziala (Nie działa na czar Rozkaz)
[quote]1 - czar odbija się na rzucającego 2-3 czar niedziała 4-5 czar działa normalnie 6 czar ma dodatkowe działanie i tracisz dodatkowo pkt. wt. [/quote]
Punkt 6 (zwlaszcza) i 1 to chyba nie zbyt dobry pomysl.
Proponuje
1-3 -Czar działa normalnie 5-6 -Czar Niedziala (Nie działa na czar Rozkaz)
Ja też raczej bym pozostał przy:
1-3 czar niedziała
4-6 czar działa normalnie.
Zawsze można jeszcze coś pomieszać ale myślę że to jest raczej tak optymalnie
Można też by zrobić amulet(oddzielny) który chroni nawet przed czarem rozkaz przy wyrzuceniu np:6 albo 1
Co o tym myślicie?
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Ja też raczej bym pozostał przy: 1-3 czar niedziała 4-6 czar działa normalnie. Zawsze można jeszcze coś pomieszać ale myślę że to jest raczej tak optymalnie :)
Moim zdaniem amulet jest dobrze zrobionym przedmiotem i nie trzeba go modyfikowac
Odsylam do instukcji miasto lub podziemia gdzie pisze należy zauważyc że posiadacz amuletu jest odporny na dzialanie czarow ktore sie ukazaly w tym dodatku.
Wielka strata jest niemozliwosc rzucania czarow przez poszukiwacza posiadajacego amulet wiec zrozumiala jest korzysc odpornosci na wszystkie czary z wyjatiem wyssania jazni i mesmeryzmu
Odpornosc na czar uzdrowienie rowniez bo mozesz miec wt rowna 8 to przy rzuceniu tego czaru spada poszukiwaczowi do 4
Jezeli chodzi o paraliz to jest to blad w przetlumaczeniu z gry Talisman
Moim zdaniem amulet jest dobrze zrobionym przedmiotem i nie trzeba go modyfikowac Odsylam do instukcji miasto lub podziemia gdzie pisze należy zauważyc że posiadacz amuletu jest odporny na dzialanie czarow ktore sie ukazaly w tym dodatku. Wielka strata jest niemozliwosc rzucania czarow przez poszukiwacza posiadajacego amulet wiec zrozumiala jest korzysc odpornosci na wszystkie czary z wyjatiem wyssania jazni i mesmeryzmu Odpornosc na czar uzdrowienie rowniez bo mozesz miec wt rowna 8 to przy rzuceniu tego czaru spada poszukiwaczowi do 4 Jezeli chodzi o paraliz to jest to blad w przetlumaczeniu z gry Talisman
tekst amuletu rzeczywiście brzmi dość zabawnie gracz jest odporny na czary uzdrowienie ocalenie... :roll:
uzdrowienie rozumiem bo można komuś zmiejszyć jakby miał nie wiadomo ile punktów
ja bym zmienił drastycznie odporny na wszystkie zaklęcia
co z rozkazem z korony? (rozproszenie działa w tym przypadku, ale ja bym zostawił go jako wyjątek)
jest jeszcze druga opcja że w walkach z graczem (albo stojąc na polu gdzie jest amulet) od amuletu nie można wogóle używać magii, dajmy na to cios psioniczny rzuca się na siebie a nie na przeciwnika
tekst amuletu rzeczywiście brzmi dość zabawnie gracz jest odporny na czary uzdrowienie ocalenie... :roll:
uzdrowienie rozumiem bo można komuś zmiejszyć jakby miał nie wiadomo ile punktów
ja bym zmienił drastycznie odporny na wszystkie zaklęcia co z rozkazem z korony? (rozproszenie działa w tym przypadku, ale ja bym zostawił go jako wyjątek)
jest jeszcze druga opcja że w walkach z graczem (albo stojąc na polu gdzie jest amulet) od amuletu nie można wogóle używać magii, dajmy na to cios psioniczny rzuca się na siebie a nie na przeciwnika
Uzdrowienie może zmniejszyć wytrzymałość do 4 ? Hehehe. Przegięcie. Nigdy tak nie grałem )). Choć i tak czar wydawał mi się przyzwoity, to teraz sieje grozę.
Uzdrowienie może zmniejszyć wytrzymałość do 4 ? Hehehe. Przegięcie. Nigdy tak nie grałem :))). Choć i tak czar wydawał mi się przyzwoity, to teraz sieje grozę.