Strona 1 z 1

Niedociągnięcia w instrukcji

: sobota 07 lis 2009, 10:42
autor: Darken Rahl
Zakładam temat tutaj, bo tu też według nazwy powinno się wychodzić z pytaniami. Otóż niektórym graczom nic nie pasuje i wymyślają jakieś farmazony i herezje dotyczące gry. Teraz już sam nie jestem wszystkiego pewien, np. Czy za strażnika w zewnętrznej krainie rzuca się kostką? Czy za pokonanie go dostaję się 9 PD (Czyli do wymiany na siłę)? Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela? Czy strażnika można zniewolić laską władzy??

: sobota 07 lis 2009, 10:54
autor: HRABIA GENERAŁ LORD
Odpowiadam tylko w swoim imieniu.
Ja gram tak:
Za strażnika rzuca się kostką.
Za pokonanie strażnika i obydwu wilkołaków nie dostaje się siły.
Strażnika nie można zniewolić laską, no bo jak?

Re: Niedociągnięcia w instrukcji

: sobota 07 lis 2009, 12:54
autor: Hellhound
To ja może ogólniej odpowiem:
Darken Rahl pisze:Czy za strażnika w zewnętrznej krainie rzuca się kostką?
Tak, tak jak za każdego przeciwnika z planszy (wilkołaka, diabły z otchłani, osiłka z gospody itd.)
Darken Rahl pisze:Czy za pokonanie go dostaję się 9 PD (Czyli do wymiany na siłę)?
Nie, tylko wrogów karcianych wymienia się na punkty siły.
Darken Rahl pisze:Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela?
Nie i tak.
Darken Rahl pisze:Czy strażnika można zniewolić laską władzy??
Nie, tylko wrogów karcianych można zniewolić.

: sobota 07 lis 2009, 13:04
autor: Artownik
Hellhound pisze:
Darken Rahl pisze:Darken Rahl napisał/a:
Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela?
Nie i tak.
Tu wkradł się mały błąd. Wilkołak Przyjaciel odnosi się pewnie do Karty Zdarzenia - Wilkołak, która przemienia Przyjaciela w wilkołaka.

Na punkty Siły można zachować tylko Wrogów - karty należące do kategorii Wróg - Wróg (ew. Potwór, Zwierzę, Smok).

: sobota 07 lis 2009, 14:05
autor: Rogo
Nie widzę tu żadnych niedociągnięć w instrukcji.
Darken Rahl pisze:Czy za strażnika w zewnętrznej krainie rzuca się kostką?
Instrukcja: 16:1a mówi o tym, że walka ma miejsce gdy atakuje nas istota mająca określoną Siłę (w tym przypadku Strażnik), 16:4 mówi, że rzuca się za przeciwnika kostką.
Darken Rahl pisze:Czy za pokonanie go dostaję się 9 PD (Czyli do wymiany na siłę)?
Instrukcja: 1:4 mówi o zyskiwaniu punktów Siły za każde 7 punktów Siły na Kartach pokonanych Wrogów.
Darken Rahl pisze:Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela?
Znowu ten sam punkt 1:4.
Darken Rahl pisze:Czy strażnika można zniewolić laską władzy?
Nie chce mi się szukać tej Karty, ale na pewno jest napisane na niej, że można zniewolić Wroga, a Wróg to przeciwnik reprezentowany przez Kartę o numerze 2 lub 3 (instrukcja: 15:4, 15:5).

Gdzieżże sa Twoje niedociągnięcia w Instrukcji?

: sobota 07 lis 2009, 18:32
autor: Darken Rahl
Ja tam instrukcji na pamięć nie znam, ale dzięki, tym bardziej z punktami w instrukcji, bo ta osoba każde mi udowadniać zasady które jej się nie podobają, w instrukcji. Dla śmieszności zdradzę jeszcze że to moja mama xD

: sobota 07 lis 2009, 20:47
autor: Rogo
Hah, instrukcję warto sobie odświeżyć :)
Ogólnie co do Twoich pytań, to kręcą się wokół tematu Wrogów. Warto zapamiętać, że Wrogowie to karty o tym typie i nic więcej, i że tylko przeciewników reprezentowanych przez takie karty wymienia się na punkty Siły ;)

: niedziela 08 lis 2009, 00:25
autor: HRABIA GENERAŁ LORD
Darken Rahl pisze:Ja tam instrukcji na pamięć nie znam,
Błąd!!!
:mrgreen: