Alternatywne podejście
: niedziela 22 lut 2009, 23:08
Zadałem sobie ważne pytanie dlaczego żaden projekt nie został ukończony?
odpowiedź jest prosta:
brak zapału aby zaimplementować tak złożoną mechanik, nie da się zadefiniować prostych uniwersalnych zasad co ostatecznie prowadzi do konieczności implementowania funkcjonowania około 30 - 40 różnych kart.
jakie jest rozwiązanie:
1 - zebranie zespołu około 4 zawodowych programistów i wiele roboczo godzi które nie zagwarantują powstania uniwersalnej gry, każdy kolejny dodatek będzie powodował koniec znoś implementacji nowych zachowań.
2 - moim zdaniem jedynym sposobem jest zrezygnowanie z mechanik kart i pozwolenie graczą lub 1 graczowi (bankier) na decydowanie o wszystkim (zarządzanie wartościami parametrów ) a cało oprogramowanie bedzie tylko środowiskiem do gry (tak jak w rzeczywistym świecie )
co myślicie o takiej koncepcji ???
odpowiedź jest prosta:
brak zapału aby zaimplementować tak złożoną mechanik, nie da się zadefiniować prostych uniwersalnych zasad co ostatecznie prowadzi do konieczności implementowania funkcjonowania około 30 - 40 różnych kart.
jakie jest rozwiązanie:
1 - zebranie zespołu około 4 zawodowych programistów i wiele roboczo godzi które nie zagwarantują powstania uniwersalnej gry, każdy kolejny dodatek będzie powodował koniec znoś implementacji nowych zachowań.
2 - moim zdaniem jedynym sposobem jest zrezygnowanie z mechanik kart i pozwolenie graczą lub 1 graczowi (bankier) na decydowanie o wszystkim (zarządzanie wartościami parametrów ) a cało oprogramowanie bedzie tylko środowiskiem do gry (tak jak w rzeczywistym świecie )
co myślicie o takiej koncepcji ???