Strona 1 z 1

Alternatywne podejście

: niedziela 22 lut 2009, 23:08
autor: balbina
Zadałem sobie ważne pytanie dlaczego żaden projekt nie został ukończony?

odpowiedź jest prosta:

brak zapału aby zaimplementować tak złożoną mechanik, nie da się zadefiniować prostych uniwersalnych zasad co ostatecznie prowadzi do konieczności implementowania funkcjonowania około 30 - 40 różnych kart.


jakie jest rozwiązanie:

1 - zebranie zespołu około 4 zawodowych programistów i wiele roboczo godzi które nie zagwarantują powstania uniwersalnej gry, każdy kolejny dodatek będzie powodował koniec znoś implementacji nowych zachowań.

2 - moim zdaniem jedynym sposobem jest zrezygnowanie z mechanik kart i pozwolenie graczą lub 1 graczowi (bankier) na decydowanie o wszystkim (zarządzanie wartościami parametrów ) a cało oprogramowanie bedzie tylko środowiskiem do gry (tak jak w rzeczywistym świecie )


co myślicie o takiej koncepcji ???

: poniedziałek 23 lut 2009, 09:07
autor: SeSim
balbina pisze: 2 - moim zdaniem jedynym sposobem jest zrezygnowanie z mechanik kart i pozwolenie graczą lub 1 graczowi (bankier) na decydowanie o wszystkim (zarządzanie wartościami parametrów ) a cało oprogramowanie bedzie tylko środowiskiem do gry (tak jak w rzeczywistym świecie )
Nic nowego :P Takie pomysły się już na forum pojawiały, a gry jak nie było tak nie ma :D

: środa 25 lut 2009, 15:45
autor: DGNH
... i szybko nie bdzie bo ludzie nie dopilnowują swoich postanowień ^_^ przynajmniej duża część :)

: środa 25 lut 2009, 21:24
autor: Rogo
Ale może wielkopostne postanowienie będzie miało większą moc :mrgreen: Oby w końcu się udało :)