Strona 1 z 1
					
				Krypta, Kopalnia...
				: poniedziałek 16 lut 2009, 19:44
				autor: ArtheusValhaar
				Podczas próby przejścia przez Krypte/Kopalnie...
..."Poszukiwacze muszą wykorzystać całkowitą Siłę/Moc, aby przejść dalej"
Co mam rozumieć przez "całkowitą"... bonusy od przedmiotów, przyjaciół i najemnika również się liczą?
			 
			
					
				
				: poniedziałek 16 lut 2009, 20:10
				autor: Rogo
				Liczą się, jeśli nie jest napisane, że te karty pomagają tylko w walce.
Przykład:
Miecz dodaje 1 do Siły tylko w Walce, Rękawica Siły (przynajmniej była taka w starym poczciwym MiM) dodaje 2 do Siły - nie ma ograniczeń że tylko w walce 

Najemnika nasi tłumacze bodajże skopali bo chyba miał w oryginale zapisek, że działa tylko w walce 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 00:27
				autor: 8janek8
				Rogo pisze:
Najemnika nasi tłumacze bodajże skopali bo chyba miał w oryginale zapisek, że działa tylko w walce 

 
Prawda 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 08:36
				autor: sandman071
				No właśnie tak się zastanawiam nad tym najemnikiem i szczerze mówiąc rozwiązanie, że może dodawać siłę również w kopalni/ krypcie, albo podczas forsowania wrót, nie jest takie bezsensowne. Przynajmniej na logikę, bo niby czemu, jak mu zapłacić, nie może nam pomóc w tych miejscach? Chyba, że przyjąć, że jest kompletnym moronem i umie wyłącznie się bić, a np. naparcie na drzwi przekracza jego możliwości. :mrgreen:
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 10:17
				autor: 8janek8
				"Logika≠MiM" - ta zwyrażenie jest tautologią 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 10:20
				autor: sandman071
				Wiem o tym, że nie zawsze da się stosować logikę w TMiM'ie, ale tak czy inaczej IMHO najemnikiem można grać i tak i tak, bez wyrządzania jakiejkolwiek szkody grze. Kwestia gustu graczy.
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 10:25
				autor: Rogo
				8janek8 pisze:"Logika≠MiM" - ta zwyrażenie jest tautologią 

 
Trochę offtop, ale to co napisałeś nie jest prawdą 

 Znaczy się Twoja wypowiedź jest zdaniem logicznym fałszywym 
Ale sens, który chciałeś przekazać już jest prawdziwy - MiM rzeczywiście nie idzie w parze z logiką 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 10:32
				autor: Mały Nemo
				Dobra Przyjaciele, logika logiką... Ja osobiście także byłem zdania, że skoro już tłumacz pomylił, to czemu by nie skorzystać z jego pomyłki i grać, że zawsze i do wszystkiego daje +3. Aczkolwiek po rozmowie z Astropatą, z którym ostatnio gram częściej niźli z kimkolwiek innym, doszliśmy do wniosku, że nie - +3 tylko podczas walki. Zresztą, mamy Łopatę, mamy Mapę, po co nam więcej udziwniać?
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 10:39
				autor: 8janek8
				Rogo pisze:8janek8 pisze:"Logika≠MiM" - ta zwyrażenie jest tautologią 

 
Trochę offtop, ale to co napisałeś nie jest prawdą 

 Znaczy się Twoja wypowiedź jest zdaniem logicznym fałszywym 
Ale sens, który chciałeś przekazać już jest prawdziwy - MiM rzeczywiście nie idzie w parze z logiką 

 
Miał  to być tylko żart, którym chciałem podkreślić znaczenie słowa 
logika za każdym razem kiedy pada ono na tym forum 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 20:01
				autor: szutek
				Dzisiaj podczas gry wybuchł mały spór, w krypcie po rzucie i odjęciu siły otrzymałem wynik 0. Moim zdaniem mogłem w następnej rundzie przejść dalej. Z kolei zdaniem dziewczyny nie mogłem przejść, gdyż opis 0 mówi " zostajesz w krypcie" co równa się ponowieniu rzutu. Gdyby można było przejść dalej instrukcja do wyniku "0" brzmiałaby np. idź dalej. Moim zdaniem oczywiste jest że mogę iść dalej co nawet mówi instrukcja, ale proszę o potwierdzenie na forum.
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 20:08
				autor: Mały Nemo
				To jest błąd na planszy. Jeżeli po tej całej operacji (rzutach kostką oraz odjęciu od wyniku Siły/Mocy) masz 0 lub mniej, to przechodzisz próbę (znaczy pozostajesz na obszarze) i w następnych turach poruszasz się dalej.
			 
			
					
				
				: wtorek 17 lut 2009, 20:55
				autor: Rogo
				W starym poczciwym MiM w instrukcji jest napisane "Poszukiwacz, który wychodzi w krypcie,w następnej turze może iść dalej". W nowym pewnie też, ale do niego instrukcji nie mam 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 03 lis 2009, 09:31
				autor: bleble630
				Witam
Mam pytanie o Kryptę i Kopalnie. Czy ktoś wie co się dzieje w przypadku wyniku ujemnego podczas rzucania trzema kostkami? Nigdzie nie jest napisane, ani w instrukcji ani na planszy. Wynik ujemny jest bardzo częstym wynikiem.
			 
			
					
				
				: wtorek 03 lis 2009, 09:34
				autor: Rogo
				To samo co w przypadku 0 - zostajesz w Krypcie/Kopalni i w następnej turze idziesz dalej.
			 
			
					
				
				: wtorek 03 lis 2009, 11:20
				autor: Mały Nemo
				bleble630 pisze:Witam
Mam pytanie o Kryptę i Kopalnie. Czy ktoś wie co się dzieje w przypadku wyniku ujemnego podczas rzucania trzema kostkami? Nigdzie nie jest napisane, ani w instrukcji ani na planszy. Wynik ujemny jest bardzo częstym wynikiem.
Dwa posty wyżej:
Nemomon pisze: Jeżeli po tej całej operacji (rzutach kostką oraz odjęciu od wyniku Siły/Mocy) masz 0 lub mniej, to przechodzisz próbę (znaczy pozostajesz na obszarze) i w następnych turach poruszasz się dalej.
Dziękuję za uwagę..