Strona 1 z 1

Pomysły na przyspieszenie gry

: poniedziałek 10 mar 2008, 23:49
autor: mriswith
Jak w temacie, jakie macie pomysły, by przyspieszyć grę, rozwój Postaci a tym samym zakończenie gry?


- Postacie zaczynają z większym zapasem złota
- nie ma remisów w walce (ustalamy, ze wygrywa wtedy Postać)
- zwiększanie punktów Magii za zabite Demony (tak jak ma to miejsce z punktami Miecza)
- wyciągamy zawsze o jedną kartę więcej niż wskazuje instrukcja obszaru


A jakie są wasze propozycje?

: wtorek 11 mar 2008, 00:00
autor: Katiusha
A czemu chcesz przyśpieszać gre?
W/g mnie jeśli się nie dysponuje czasem i gra ma być rozegrana na chybcika to po co wogóle grać?

A jak przyśpieszyć? Grać na samej podstawce plus to co wymieniłeś.

: wtorek 11 mar 2008, 15:33
autor: Korczyk
W moim gronie zaczynaliśmy grę od krainy środkowej ze zwiększonymi punktami, butelką wody... Ale nie proponuję Ci tego, tylko podaję tak, żebyś miał w czym przebierać.
Katiusha pisze:W/g mnie jeśli się nie dysponuje czasem i gra ma być rozegrana na chybcika to po co wogóle grać?
Może żeby w ogóle zagrać... Bywa, że nie ma kiedy przeprowadzić pełnej rozgrywki, a pograłoby się. W takim wypadku, nie polecam gry na normalnych zasadach, bo pamiętam niedosyt związany z przerwaniem gry i schowaniem wszystkiego do pudełka. Chyba, że zapisuje się stan gry, to też jest mriswith jakieś rozwiązanie. Chociaż może Tobie chodzi o co innego niż przeprowadzenie gry od początku do końca. Jeśli chodzi Ci o coś w rodzaju gry komputerowej po wpisaniu jakiegoś kodu na nieśmiertelność itp., to tu się zgadzam z Katiushą. Niby się cieszysz, że lekką rączką sięgnąłeś po to, na co zawsze musiałeś się narobić, a tak naprawdę nie jesteś szczęśliwy - tak, jak kiedy to ciężko zdobywałeś.

: wtorek 11 mar 2008, 16:08
autor: NoWay
Zawsze można na starcie rozlosować między poszukiwaczami kilka kart przygód (dajmy na to 5), które mogą symbolizować wydarzenia, które ich spotkały, zanim przyłączyli się do poszukiwań/gry. Potworki można odrzucić i zostawić tylko ekwipunek/złoto/przyjaciół/wydarzenia - bądź też można z potworkami stoczyć walkę (i tym samym najprawdopodobniej zwiększyć swoją siłę)

: czwartek 20 mar 2008, 19:29
autor: Emil
- Postacie zaczynają z większym zapasem złota
- nie ma remisów w walce (ustalamy, ze wygrywa wtedy Postać)
- zwiększanie punktów Magii za zabite Demony (tak jak ma to miejsce z punktami Miecza)
- wyciągamy zawsze o jedną kartę więcej niż wskazuje instrukcja obszaru
Hmmm a ja bym jeszcze do tego dodał rozlosowanie 2-3 kart z ekwipunku w MM to chyba inaczej się zwie - dla każdej postaci.
Zamiast 1 punkt do siły za zabite potwory o sile 7 dać poszukiwaczom 2 punkty siły i podobnie z mocą. Wiecej do głowy na razie mi nic nie napływa.

: czwartek 20 mar 2008, 20:27
autor: Dragon
W zasadzie temat krąży wokół tego, jak przyśpieszyć dojście do wygranej, a nie przyśpieszenie samej gry jako takiej. Problem pojawia się, gdy w MiM zasiada większa liczba graczy, no i oczywiście nie mówię o takich wyjadaczach co znają każdą kartę i opis pola na pamięć.

Sam nie mam racjonalnego sposobu jak tą kwestię rozwiązać, ale może wam coś do głowy przyjdzie.

Myślałem nad jednoczesnym wykonywaniem ruchu, ale Poszukiwacze prawie nigdy by na siebie nie trafiali. Ewentualnie: gracze rzucali by kośćmi i określali pole, na którym udałoby się im wylądować. Jeżeli jest to pole z Poszukiwaczem innego gracze rozgrywałoby się spotkanie o ile gracz zdecydowałby się atakować tego Poszukiwacza, a później każdy rozgrywałby swoje spotkania.
Załóżmy, że taką turę:
1) Jednoczesny ruch
2) Wykonanie spotkań
3) Zakończenie tury.
4) Powrót do punktu 1.

edit: Przepraszam, ale się zagalopowałem, dopiero teraz zobaczyłem, że to temat w Magicznym Mieczu.

: piątek 28 mar 2008, 10:21
autor: mriswith
Katiusha pisze:A czemu chcesz przyśpieszać gre?
Nie zawsze ma się dużo czasu, a ma się ochotę na grę. Największy zawód następuje gdy musisz kończyć przed czasem, przed walką z Bestią.
Dragon pisze:edit: Przepraszam, ale się zagalopowałem, dopiero teraz zobaczyłem, że to temat w Magicznym Mieczu.
To jako to gra akurat nie robi różnicy :)
NoWay pisze:Zawsze można na starcie rozlosować między poszukiwaczami kilka kart przygód
Ciekawy pomysł:)