Strona 1 z 1
Smocza Kolczuga
: czwartek 23 wrz 2004, 18:22
autor: Felis
Nie uwierzycie :!:
Przegladalem orginalne karty "Talisman-Dragons" i co widze? Dragonscale Shirt broni przed strata Wytrzymalosci przy rzucie 3-6! :shock: A nasza Smocza Kolczuga? 4-6!
Zawsze mnie zastanawialo dlaczego Smocza Kolczuga, choc magiczna i wogole, chroni tak samo jak zwykla Zbroja za 3 MZ.
I oto powod. Tlumacz skrewil, korekta nawet nie zauwazyla (cyferki to cyferki) i tak to poszlo do druku!
Macie pomysl co z tym fantem zrobic?
: czwartek 23 wrz 2004, 19:31
autor: wilczy
To jeszcze nic, zobacz jak skrewiony jest Magiczny Sztandar. W oryginale powinien dodawać po jednym punkcie do każdego bonusu, a w karcie jest to ujęte tak, że dodaje w sumie tylko jeden! Powinno być tak, że jeśli masz np. trzech przyjaciół którzy dodają razem 4 punkty siły, to ze sztandarem dodają 7, a jest tak zrobione, że 5...
Pomysł to ja mam taki: reedycja. Mam zamiar zrobić taką na własne potrzeby, przy okazji robiąc podział na wrogów typu: postać, potwór, demon, duch, zwierzę, smok, być może martwiak/ożywieniec (w tym mieszanki typu: smok ożywieniec "Zombie Smok"). Taki podział nie zmusza np Nietoperzy atakujących Mocą do bycia Duchem, gameteksty się nie zmienią (no chyba że bedą to sensowne erraty, jak ta ze smoczą kolczugą). Podobnie przedmioty, tzn wydzielę rodzaje: przedmiot, magiczny, drobiazg, być może broń, pancerz. Drobiazg to jak nazwa wskazuje rzeczy typu Pierścień, pomysł jest taki, by każdy miał prawo nosić trzy drobiazgi jako jedną jednostkę nośności.
Wiem że to budzi kontrowersje, dlatego zaznaczyłem, że ta reedycja będzie wyłącznie na moje potrzeby. Oczywiście tak przerobionymi kartami można będzie grać lekceważąc nowe podziały. Chetnym oczywiscie udostępnię (gdy już oczywiście powstaną).
: czwartek 23 wrz 2004, 20:40
autor: Felis
Wilczy! Czy ty jestes pewien, ze nie jestes moim (zlym) klonem?

Od dawna juz mysle o tym samym, tj. poprawieniu wszelkich niescislosci w Magii... Na moj prywatny uzytek nazwalem to "Projekt MiM v.1.5". Wspominalem juz zreszta o tym gdzies na Forum.

Tylko w moim projekcie chcialem pojsc nieco dalej. Niektore gametexty gryza sie po prostu z innymi dodatkami (vide kombo Ukryta Kieszen / Platforma Antygrawitacyjna

). Ale jest tez mnostwo innych drobiazgow, ktore potem wychodza w grze.
: poniedziałek 28 lut 2005, 20:14
autor: Kufir
A nasza Smocza Kolczuga? 4-6!
Zawsze mnie zastanawialo dlaczego Smocza Kolczuga, choc magiczna i wogole, chroni tak samo jak zwykla Zbroja za 3 MZ.
I oto powod. Tlumacz skrewil, korekta nawet nie zauwazyla (cyferki to cyferki) i tak to poszlo do druku!
Macie pomysl co z tym fantem zrobic?
Popraw na karcie z 4-6 na 3-6 i po problemie. jest jeszcze kilka podobnych wpadek w grze i niestety trzeba samemu logicnie je naprawiac

: czwartek 12 maja 2005, 15:46
autor: MAXtoon
takie mam pytanie apropos smokow...gdzie dodajemy ten dodatek?to glownych kart??
: czwartek 12 maja 2005, 16:16
autor: lukas
: piątek 13 maja 2005, 14:25
autor: ambar0
Smoki składają się głównie z kart przygód, więc dodajemy tam gdzie one występują (czyt. plansza główna).