Strona 1 z 1

Karty Smoki

: niedziela 07 paź 2007, 12:53
autor: mietek
Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?

Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.

j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol

Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków

Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych

: niedziela 07 paź 2007, 20:42
autor: mriswith
mietek pisze:Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?

Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.

j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol
W takim wypadku nic się nie dzieje. Na pewno nie tracisz wytrzymałości.
mietek pisze:Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków

Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych
Wydaje mi się, że zostaje już do końca gry, ale niech potwierdzi to ktoś od MiMa.

: niedziela 07 paź 2007, 23:17
autor: Emil
Brama zostaje do końca gry - przynajmniej ja tak gram!

: poniedziałek 08 paź 2007, 08:04
autor: motylo
Potwierdzam to co napisał Emil777. Zostaje do końca. Fajna jest jatka, jak jest wyciągnięta na początku rozgrywki i wszyscy się na niej się zabijają lub o nią zabijają :)

: poniedziałek 08 paź 2007, 10:18
autor: SeSim
Również gram tak jak przedmówcy. Instrukcje kart nie determinują co zrobić w przypadku jak się nie ma złota albo przyjaciół zatem moim zdaniem nie powinno robić się nic. Tak samo chyba nigdzie nie jest napisane, że Wielka Brama jest tylko jednorazowa. Nie mam tej kraty przed sobą, ale to jest Miejsce prawda? Można by się zastanawiać ewentualnie co by było gdyby to było Zdarzenie (ale takie rzeczy to tylko w Jaskini :D).

: poniedziałek 08 paź 2007, 22:10
autor: Lens
Wielka Brama nie ma najmniejszego sensu w przypadku gry z dodatkiem Przedpola Piekieł. Toteż ja jej wcale nie stosuje. jesli juz z nia grac to powinna zostawac do konca, tak samo zreszta jak i Ołtarz Grozy, czy Czarna Świątynia.

: wtorek 09 paź 2007, 09:30
autor: Leviathan
Lens pisze:Wielka Brama nie ma najmniejszego sensu w przypadku gry z dodatkiem Przedpola Piekieł.
To prawda. Choć obie opcje nie wykluczają się nawzajem, to ich kombinacja wychodzi bardzo kiepsko..

Ja też gram tak, że Brama zostaje w grze.