Karty Smoki
: niedziela 07 paź 2007, 12:53
Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?
Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.
j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol
Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków
Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?
Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.
j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol
Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków
Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych