Strona 1 z 1
Deck Turniejowy
: wtorek 06 lut 2007, 01:19
autor: Oley
Jak napisałem w innym topicu:
Rzucam temat: Złóżmy deck Turniejowy (niemalże na zasadzie M:tG).
Wytyczne:
- Powinien być zbalansowany pod względem poszukiwaczy. Nie preferować Wojowników lub Złych itd
- Powinien Mieć opcjonalnie dodatkową pulę kart które dodajemy by zwiększyć poziom trudności
- Powinnismy usunąć wszelkie kart DRASTYCZNIE zaburzające równowagę gry, ale nie usuwajmy kart tylko dlatego, że sami nie chcielibyśmy się na nie natknać. (Najlepsze historie ma Mathim do opisania w tej kwestii

)
- Usuwamy lub dodajemy takie karty ktore uwazamy za na tyle sluszne by ich usuniecie/wprowadzenie dodatkowych egzemplarzy zwiekszylo UTAKTYCZNIENIE i INTERAKCJE miedzy graczami.
itd itp
Dyskutujemy zyczliwie, rzeczowo i kulturalnie, aiii?
Niezobowiazujaco .. pisze po to by Wam pokazac mozliwosci:
PS: marzy mi sie np deck 'magiczny" na turnieje gdzie mozna grac tylko magami. I w ten sposob np kiedys wylonimy ktora postac jest najlepszym magiem (wiadomo ze lesny duszek

) ale to po zlozeniu BASIC v. 01
: wtorek 06 lut 2007, 14:06
autor: MistrzDzwonow
-Powinniśmy usunąć wszelkie kart DRASTYCZNIE zaburzające równowagę gry
...
- Usuwamy lub dodajemy takie karty które uważamy za na tyle słuszne by ich usuniecie/wprowadzenie dodatkowych egzemplarzy zwiększyło UTAKTYCZNIENIE i INTERAKCJE miedzy graczami.
Czyli chcesz wywalić wszystkie zdarzenia? W końcu one mogą załatwić każdego poszukiwacza za jednym pociągnięciem (zbójcy, magiczny cyklon dla magów, przekleństwo itd. itp)
A co do deku, wsje karty przygód z podstawki na pewno muszą się w nim znaleźć.
: wtorek 06 lut 2007, 23:22
autor: Oley
Nie, nie wszystkie zdarzenia
bnie o to chodzi by wykosić jakieś typowe shity na jakie każdy może natrafić.
Chodzi o odpowiedniki Jasnowidza/Wędrującego Pustelnika w kartach Przygód.
chodzi o przegięte Przedmioty (RUMAK ZOSTAJE!), jesli takie są.
głownie chodzi o ilościowe zbalansowanie Kart Przygód by nie było tak, że zbierający siłą mają większe możliwości niż magowie (po co grac magiem skoro on i tak po 10 turach ma więcej siły niż mocy?)
Chodzi o wybranie decka Czarów itd.
Prośba do Kilofa:
Możesz mi podać tutaj info:
Jaka jest Pula Siły i Mocy u przeciwników w Kartach przogód i ilu jest wrogów z jednego i drugiego rodzaju.
Ile jest wszystkich kart przygód.
Talizmanów (w KP a nie w ekwipunku).
Jeśli ktoś ma zas to niech zrobi to za kilofa, bo on może nie mieć czasu.
Listę kart i ich ilość podałeś mi chyba kiedyś - będę musiał dodrukować nieco kart, by mieć pełne decki, na każdym stole.
: środa 07 lut 2007, 12:57
autor: SeSim
Chodzi o odpowiedniki Jasnowidza/Wędrującego Pustelnika w kartach Przygód.
Wywalić Jaskinię ze wszystkim co ze sobą wnosi i 95% problemów samych się rozwiąże

: środa 07 lut 2007, 14:09
autor: MAXtoon
Na pewno wywalić Laskę Władzy z Podstawki. To kompletnie nie ma sensu. Z Jaskini wywalić czar Weryfikacja(lub ustalić, że nie można używać go w Podziemiach). Szalony wojownik też out(osobiscie wydaje mi się, że nikt za tą kartą nie przepada, cały czas rzucać gdzie się przemieści). Postaci takie jak Jasnowidz i Węrdujący Pustelnik też out. Z Mumakilami sprawa jak z Szalonym wojownikiem. Na szybkiego to tyle.
: środa 07 lut 2007, 15:04
autor: MistrzDzwonow
Na pewno wywalić Laskę Władzy z Podstawki.
To będzie raczej trudne bo jej nie ma w podstawce

: środa 07 lut 2007, 15:10
autor: pretorianstalker
chodzi o przegięte Przedmioty (RUMAK ZOSTAJE!), jesli takie są.
No to nie ma chyba innych przedmiotów, ktore mogą konkurować w swej przegiętości
Jaskinię mozna śmiało wywalić - nie będzie trzeba wtedy się zajmować tymi najgorsyzmi kartami.
Koniecznie wywalić dwie karty ze smoków - Potęzne wrota i Pieczara kości czy jakoś tak - każdy wie o co chodzi.
Szlony wojownik zostaje [-X Mumakile zdaje się są z Jaskini.
: środa 07 lut 2007, 15:11
autor: Leviathan
Oley pisze: (RUMAK ZOSTAJE!),
Aha... :doubt:
To rzeczywiście będzie wszystko zbalansowane...
: środa 07 lut 2007, 15:12
autor: MAXtoon
To będzie raczej trudne bo jej nie ma w podstawce

Łoj no tfu skrót myślowy. Chodziło mi o karty przygody

: środa 07 lut 2007, 15:15
autor: PoKrAk
1) Wywalić Jaskinię w całości - poszukiwaczy, czary i karty.
2) Laska władzy - zastrzec, że jest jednorazowego użytku i może zostać
3) Szalony wojownik powinien zostać - uważam,, za bezsens wywalanie kart tylko dlatego, że komuś tam się nie podobają, jeśli w żaden sposób nie zaburzają rozgrywki. A mi się nie podoba fanatyczny goblin bo głupio wygląda > wywalić go \:D/
4) Rumak - jak rumak zostaje to nie ma sensu wywalać praktycznie nic, bo co jest bardziej przegięte niż rumak?
Koniecznie wywalić dwie karty ze smoków - Potęzne wrota i Pieczara kości czy jakoś tak - każdy wie o co chodzi.
popieram.
: środa 07 lut 2007, 15:28
autor: MAXtoon
Z Szalonym wojownikiem to tylko propozycja. Rzucanie za niego po każdej walce jest dość męczące, ale kto co lubi.
bo co jest bardziej przegięte niż rumak?
mhm... Laska Władzy?

: środa 07 lut 2007, 20:16
autor: SeSim
To może wywalić kuglarza?

O niego też były spore wojny

: środa 07 lut 2007, 20:55
autor: MAXtoon
SeSim pisze:To może wywalić kuglarza?

O niego też były spore wojny

Eee tam. Jest skrajna sytuacja, keidy bedzie mial rozdzke i czar przykłądowo Moc. Może wtedy zyskiwac bez przeszkod Moc, i głowa w tym innych porzukiwaczy zeby zabrac mu rozdzke
![smiling face with open mouth and smiling... :]](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
: środa 07 lut 2007, 21:38
autor: gural
E tam Rumak nie jest aż taki straszny. Tzn. może i jest straszny, ale i takiego gracza da się stemperować

Jest wiele sposobów w tej grze. Ja bym zostawił wszystko tak jak jest i zagrał Classic MiM...chociaż ja mam myślenie MMowe, a tam np. Jaskinia jest bardzo fajna, chamska bo chamska, ale to wynika z poziomu trudności, a nie z bugów na kartach, które pod względem MiMowskich zostały poprawione. Najlepiej jakby zagrać z Jaskinią MMowską. Może pare kart byłoby niezgodnych, sam nie wiem, ale to da radę poprawić, zwłaszcza (i to tyczy sie tez kart zdarzeń>przygód) ze ktoś tam z organizatorów (wybacz że zapomniałem nicka, bo za dużo już tych tematów i postów na temat turnieju) miał dodrukowywać Karty, więc spoko jest to do zrobienia. Kwestia czy wy MiMowcy chcecie to zmieniać na sam Turniej.
: piątek 09 lut 2007, 20:40
autor: Oley
karty mialy zostac wydrukowane praktycznie od nowa z jednakowymi koszulkami by doswiadczeni gracze nie mogli rozpoznac czy karta przygody jest z podstawki czy np ze smokow i w ten sposob decydowac czy wola np isc i ciagnac karte czy raczej na skaly
poza tym mial byc oficjalna koszulka turniejowa .. jak tylko wytrasuje sobie logotypa turnieju z jpg to zrobie, ale nie tym razem jeszcze jak sadze
a ktore karty Przygod, Poszukiwaczy, Czarow i Przedmioto oraz Przyjacoil wywalic z jaskini?
: piątek 09 lut 2007, 20:46
autor: MAXtoon
Przeistoczenie z Jaskini, koniecznie.
: piątek 09 lut 2007, 21:10
autor: SeSim
Przeistoczenie to bym zostawił, skoro przy każdym stole ma być sędzia to może jakoś obejdzie się bez kłótni

Ale Legionistę z turnieju to bym wywalił na 100%

: sobota 10 lut 2007, 08:13
autor: Leviathan
Popieram.
Legioniście mówimy papa.
: sobota 10 lut 2007, 10:38
autor: Kufir
Leviathan pisze:Oley pisze: (RUMAK ZOSTAJE!),
Aha... :doubt:
To rzeczywiście będzie wszystko zbalansowane...
Ha ha to samo pomyślałem . Bez jaj Panowie. [-X
Ustalajcie takie sprawy z GŁOWĄ a nie własnym widzi mi się. :-k
Pozdrawiam.

: sobota 10 lut 2007, 10:53
autor: PoKrAk
wywalcie też 2 karty ze smoków Pieczarę kości i te całe wrota (zapomniałem jak sie to nazywa), które pozwalają wejśc na koronę, bo jak te miejsca się wylosują, to gra będzie polegała na ciągłym krążeniu wokół nich.
Co do kart z Jaskini to w samej jaskini jest trochę takich, które nie wiadomo jak działają i np mają źle dobrane kategorie - Posąg - przedmiot - czyli można go zabrać? To samo miniatura piramidy, albo w kartach przygód Usypiający nektar - to powijno być zdarzenie, bo przedmiotów się nei uzywa automatycznie więc nic by taki przedmiot nam nie zrobił. Jest więcej tak zmaszczonych kart.
Z poszukiwaczy należałoby wywalić Jasnowidza, wędrującego pustelnika, Kuglarza (poczytałem sobie tamten temat o nim , ten poszukiwacz jest mocno przegięty) kanibala (popatrzcie co ten kolo może zrobić z laską władzy) i ja bym jeszcze wykopał Mnicha (z tego samego powodu co rumaka, mnich jest jeszcze mocniejszy). Dodatkowo uważam, że powinno się w ogóle usunąc miejskie profesje, albo przynajmniej znacząco utrudnić zostanie Szeryfem i Arcymagiem.
Przeistoczenie powinno działać tak jak działa (czyli nie kasuje wspólczynników, tylko przyjaciół, przedmioty i wymienia kartę poszukiwacza) to wtedy nie będzie takie megaprzgięte. To tylko takie sugestie , jak już powiedziałem na turniej się ne wybieram, więc się nie zmartwię jeśli nie zostaną wprowadzone w życie.
: sobota 10 lut 2007, 23:22
autor: Oley
no co do rumaka to jest taka sprawa ze by naprawde z nim rzezniczyc to trzeba byc juz wymiataczem, ale ostatecznie mozna pomyslec nad jego usunieciem lub modyfikacja, choc prosciej wywalic
: niedziela 11 lut 2007, 12:21
autor: gural
Zawsze może dodawać tylko połowę Mocy zaokrąglając w górę.
: niedziela 11 lut 2007, 14:00
autor: Oley
no na przyklad
ok ... wieczorem wypisze w topicach "zasady ogolne" i "zasady szczegolowe' reguly Turnieju.
Topici zostana wyczyszczone (mam nadzieje) do tego czasu