Strona 4 z 12
: czwartek 11 paź 2012, 21:48
autor: Mały Nemo
Jon New z
Talisman Island zaprezentował pierwszą kartę z Miasta. Dzisiaj do czynienia mamy z jeszcze niezajechaną chabetą :mrgreen:. Warto zwrócić uwagę na jej zdolność, a w szczególności na to, w jaki sposób została ona sformułowana.
: czwartek 11 paź 2012, 21:53
autor: Bludgeon
Fajny przyjaciel dla poszukiwaczy którzy zaczynają z 1 lub 2 Mocy. Poza tym działa jak różdżka.
: czwartek 11 paź 2012, 23:34
autor: Erestor
To jest różdżka, tylko wygląda jak koń. Mało to oryginalne, mam nadzieję, że reszta kart będzie ciekawsza.
: czwartek 11 paź 2012, 23:42
autor: Mały Nemo
Może i mało oryginalne, ale przydatne. Półki co tak naprawdę jedynie Różdżka z kart Przygód (a dokopać się do niej to cud) oraz jedna karta Skarbu dawała innym Poszukiwaczom możliwość ciągłego rzucania Czarów. Tutaj mamy krok naprzód.
: piątek 12 paź 2012, 00:00
autor: Rogo
Biorąc pod uwagę, że Przyjaciea jest o wiele trudniej odebrać niż Przedmiot, nie jestem przekonany do tego pomysłu

: piątek 12 paź 2012, 00:11
autor: Chaos
Takie ciągłe rzucanie czarów nie powinno wcale mieć miejsca
: piątek 12 paź 2012, 00:19
autor: Erestor
Nemomon pisze:Może i mało oryginalne, ale przydatne. Półki co tak naprawdę jedynie Różdżka z kart Przygód (a dokopać się do niej to cud) oraz jedna karta Skarbu dawała innym Poszukiwaczom możliwość ciągłego rzucania Czarów. Tutaj mamy krok naprzód.
No tak, ale z tym punktem widzenia to jest wiele kart, które są przydatne i do których się ciężko dokopać posiadając kilka dodatków, ale moim zdaniem nie powinien to być powód na dublowanie pomysłów w dodatkach.
: piątek 12 paź 2012, 00:25
autor: Mały Nemo
Ale zauważ też, iż jest to karta ekwipunku, a te z kolei jak najbardziej winny miały mieć nowe efekty pomieszane ze starymi. Część tych najbardziej lubianych efektów powinno się powtarzać, by ludzie mieli szansę nimi się pobawić

. Zresztą są i nowe pomysły, spójrz sobie na Warta na Talisman Island

. Wesoły efekt, co nie?

: piątek 12 paź 2012, 03:26
autor: Mały Nemo
I nasza
Felicia Cano[/url] zaprezentowała nam grafiki z Miasta!
1) Corrupt Sheriff
2) Merchants' Guild
3) Grumpy Wizard
Czarodziej ma zajebistą grafikę :mrgreen:.
: piątek 12 paź 2012, 07:57
autor: abubu
Czarodziej strasznie cięty na niewiasty jest

: piątek 12 paź 2012, 11:42
autor: Xan
3)
Grumpy Wizard
Ta Ropucha na lewo od Czarodzieja idealnie odwzorowuje nasze zachowanie podczas gry, kiedy ktoś w późniejszej fazie wchodzi w skórę tegoż płaza

.
: niedziela 14 paź 2012, 21:07
autor: Mały Nemo
Na
Talisman Island można zobaczyć kolejną kartę z nadchodzącego Miasta, dzisiaj knigę.
: piątek 19 paź 2012, 19:44
autor: Mały Nemo
Na
Talisman Island można zobaczyć kolejną kartę z nadchodzącego Miasta, dzisiaj mechanicznego smoq.
: poniedziałek 22 paź 2012, 01:55
autor: Mały Nemo
Na
Talisman Island (well... no prawie) można zobaczyć kolejną kartę z nadchodzącego Miasta, dzisiaj pełną zbroję.
: poniedziałek 22 paź 2012, 10:23
autor: abubu
ciekaw jestem czy poprawią tą literówkę przed drukiem? (roll 1 die)
: poniedziałek 22 paź 2012, 10:37
autor: Rogo
Ale tam nie ma literówki

Polecam sprawdzić w słowniku jak jest kostka w liczbie pojedynczej

Swoją drogą ciekawe, że płytówka broni ni tylko przed stratą punktu wytrzymałości, ale w ogóle przed przegraniem walki, co czyni ją naprawdę użytecznym przedmiotem

: poniedziałek 22 paź 2012, 10:45
autor: abubu
oj wstyd mi teraz ... po weselu koleżanki jeszcze nie doszedłem do siebie ... a teraz jak zombie siedzę w pracy przy komputerze i ściemniam że pracuję ....

: poniedziałek 22 paź 2012, 11:07
autor: Rogo
Pomyłki zdarzają się nawet najlepszym
Inne dotychczas pojawiające się pancerze broniły tylko przed stratą punktu życia a nie przed przegraniem całej walki, zgadza się?
: poniedziałek 22 paź 2012, 11:33
autor: HunteR
Zawsze był dopisek w stylu "...jakkolwiek, walka nadal uważana jest za przegraną..."

: poniedziałek 22 paź 2012, 12:45
autor: Mały Nemo
Rogo pisze:Pomyłki zdarzają się nawet najlepszym
Inne dotychczas pojawiające się pancerze broniły tylko przed stratą punktu życia a nie przed przegraniem całej walki, zgadza się?
Karty Skarbów w Podziemiach, w szczególności AEgis miała podobny efekt.
: poniedziałek 22 paź 2012, 17:14
autor: Draugnimir
Ale nawet Aegis nie zwiększała Siły w dodatku do chronienia przed skutkami przegranej walki. No, no, potężny Pancerz się kroi - ciekaw jestem, ile te Przedmioty będą kosztowały...
: poniedziałek 22 paź 2012, 18:01
autor: HunteR
Przedmiot jest troszkę dziwny, bo jeśli np. w wyniku przegranej mielibyśmy stracić nie tylko punkt życia, ale też np. przyjaciela, to... nie tracimy ani tego ani tego bo nie przegraliśmy walki? :-s
Niemniej obawiałem się że nowe przedmioty w mieście będą po prostu trochę mocniejszymi wersjami przedmiotów z podstawki np. miecz dający +2 do siły czy pancerz chroniący przy większej ilości rzutów (tak jak w starym MiMie), a tymczasem zapowiada się spora dawka mniej standardowych rzeczy. Mam tylko nadzieję że ten powyższy pancerz nie jest szczytem oryginalności i zaoferują nam jeszcze ciekawsze rzeczy

: niedziela 28 paź 2012, 22:00
autor: Mały Nemo
Na
Talisman Island można zobaczyć kolejną kartę z nadchodzącego Miasta, dzisiaj Karczma Pasibrzuchów.
: wtorek 20 lis 2012, 22:06
autor: sardo
I kolejna karta z miasta (
talismanisland ):

Ciekawe ile kosztować będą te zwierzaki, bo ich zdolności są faaajne

I jeszcze do tego grafika, jak dla mnie wygląda genialnie
Dodatkowo na facebooku się pojawiła karta, jak długo nie było nowości to teraz 2 na raz

: sobota 01 gru 2012, 11:41
autor: HunteR
Ostatnio zaczęła mnie nurtować pewna kwestia. Otóż, jak do tej pory poszczególne dodatki nie nawiązywały do siebie. Można zatem było kupować je w dowolnej kolejności (i używać w dowolnej konfiguracji) bez obawy, że część dodatku będzie niegrywalna z powodu braku jakiegoś poprzedniego rozszerzenia (bądź nie używania go). Idąc tym tropem, jeśli karty stajni wprowadzające pakiet wierzchowców do kupna/zdobycia pojawiły się w Pani Jeziora to znaczy że w Mieście nie będzie obszaru stajni na którym będzie można sprawić sobie konia czy rumaka? A może taki obszar będzie, ale domyślnie będzie można kupić tam tylko muła (który znajduje się już na kartach ekwipunku z podstawki), a coś więcej kupimy mając Panią Jeziora co byłoby częściowym nawiązaniem, a więc już zrywało by ze schematem? No chyba że kilka wierzchowców trafi też do talii zbrojowni obecnej w Mieście lub po prostu karty stajni pojawią się również w tym dodatku. Coś takiego zdarzyło się już z kartami zadań czarownika, które po raz pierwszy pojawiły się w Żniwiarzu, a potem zasiliły też Królową Lodu.
Jak myślicie, która z tych teorii jest najbardziej sensowna? Brak stajni w Mieście, dodatkowe karty stajni zasilające dodatek czy też po raz pierwszy w serii konieczność posiadania wcześniejszego rozszerzenia?