Strona 3 z 6
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: poniedziałek 01 mar 2010, 22:29
				autor: szutek
				Po znalezieniu tajemniczej ksiegi w Lozy Srebrnego Switu i przerazajacej przygodzie w "Domu Wiedzmy" postanowilam dowiedziec sie wiecej na temat tytulowego Cthulhu. Z tego co zdazylam wyczytac przypomina on nieco posazek, o ktorym majaczyl biedny Ainsworth dzien przed smiercia.  Sprobuje znalezc wiecej informacji o tym legendarnym stworzeniu w Bibliotece.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: 
Zmieniam Walecznosc/Wola: 2/3
oraz przywracam punkt poczytalnosci
Ruch: Ide do Biblioteki, konczac ruch wykonuje test Wiedzy (-1) i probuje zdobyc wskazowke. Nastepnie odbywam spotkanie w Bibliotece.
 
+1 Poczytalnosc
UNIWERSYTET MISKATONIC
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
+1 Wskazowka 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 02 mar 2010, 22:33
				autor: Wagnard
				Nie dobrze. Nawet nie wiem co sie stalo. Ostatnie co pamietam to biblioteka. Cos czuje, ze najblizsze dni nie beda nalezaly do przyjemnych.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/3
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 2/1
Zostaje tu gdzie jestem i przywracam sobie jeden Poczytalnosci.
 
PRZYTULEK W ARKHAM
+1 Poczytalnosc 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: piątek 05 mar 2010, 21:08
				autor: sirafin
				TURA 10 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
UNIWERSYTET MISKATONIC
Walczy z potworem.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
RIVERTOWN
Walczy z potworem.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
CZARNA JASKINIA
Pieczetuje brame.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: sobota 06 mar 2010, 17:32
				autor: bartas
				Niedaleko uslyszalem krzyki kobiety...cos mi podpowiada zeby szybko ruszyc tylek i pobiec w tamta strone.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 3/0
Wybiegam na ulice Uniwersytetu, przy pomocy dwoch pistoletow staram sie ustrzelic ghoula, robie test wiedzy na zdobycie wskazowki, i wymieniam sie przedmiotami z pania doktor: Usmiercenie za Bicz i Deformacje.
 
FAZA RUCHU
UNIWERSYTET MISKATONIC
Ghoul
Test Przerazenia [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Test Walki [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Joe Diamond przekazuje Carolyn Fern
Usmiercenie
Joe Diamond otrzymuje od Carolyn Fern
Bicz
Deformacja
FAZA SPOTKAN W ARKHAM
UNIWERSYTET MISKATONIC
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
+1 Wskazowka 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: sobota 06 mar 2010, 21:10
				autor: szutek
				Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: Walecznosc/Wola  1/4
Ruch: Ide do Nienazwanego, podnosze wskazowke i odbywam spotkanie. Jezeli jakims cudem detektyw nie uleje Ghoula to z nim walcze. 
 
NIENAZWANE
+1 Wskazowka
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Nienazwane3.jpg[/img]
Test Szybkosci [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: niedziela 07 mar 2010, 13:04
				autor: Sielus
				Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 2/3
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Wykorzystuje Znak Starszych Bogow do zapieczetowania bramy.
 
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
Honorarium pozostaje
CZARNA JASKINIA
Pieczetuje Znakiem Starszych Bogow brame do Krain Snow.
TOR ZAGLADY [7]
-1 Poczytalnosc
-1 Wytrzymalosc 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: niedziela 07 mar 2010, 17:37
				autor: Wagnard
				
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 09 mar 2010, 07:29
				autor: sirafin
				TURA 11 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
ANTYKWARIAT
Sprawdza asortyment sklepu.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
STOWARZYSZENIE HISTORYCZNE
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
NIENAZWANE
Walczy z potworem.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
SZPITAL SW. MARII
Korzysta z opieki medycznej.
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 09 mar 2010, 10:31
				autor: szutek
				W drodze do Biblioteki spotkalam pewnego dzentelmena, detektywa, prawdopodobnie tego ktory zaginal ostatnio na cmentarzu. Calkiem mily facet. Podobnie jak ja probuje rozwiazac nurtujaca zagadke Arkham. Wymienilismy sie kilkoma cennymi informacjami. Z tego co mi powiedzial, wynika ze w calym Arkham otwieraja sie bramy do "Innych Swiatow". Nie do konca zalapalam o co chodzi z tymi swiatami. Moze ma to cos wspolnego z moim niedawnym omdleniem w Domu Wiedzmy. Z informacji przekazanych przez detektywa dowiedzialam sie, ze na Opuszczonej Wyspie, w miejscu rytualnego mordu, otworzyla sie jedna z takich bram. Jestem juz chyba gotowa, by sprawdzic jakie jest zrodlo tych zjawisk. Ale co to za halas ?? .... O boze ... Co to za pieprzony dinozaur.... Aaaaaaaa............
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Walcze z Ogarem. Jezeli nie powiedzie mi sie test przerazania uzywam statuetki. Do walki uzywam usmiercenia i sztyletu.
Odbywam spotkanie w Nienazwanym
 
NIENAZWANE
Ogar z Tindalos
Test Przerazenia [Porazka]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
Odrzuca  Obsydianowa Statuetke
Rzuca Zaklecie Usmiercenie
-1 Poczytalnosc
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Test Walki [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Nienazwane3.jpg[/img]
Test Szybkosci [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 09 mar 2010, 11:02
				autor: Sielus
				Byc moze w Stowarzyszeniu Historycznym uzyskam jakies odpowiedzi,  wszystkie te dziwactwa wygladaja na mocno zakorzenione w przeszlosci.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/1
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Ide do Stowarzyszenia Historycznego, zbieram dwie wskazowki i odbywam spotkanie.
 
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
Honorarium pozostaje
STOWARZYSZENIE HISTORYCZNE
+2 WskazowkI
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Stowarzyszenie6.jpg[/img]
OTCHLAN
[img]
http://img704.imageshack.us/img704/4052/redvf.jpg[/img]
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 09 mar 2010, 19:43
				autor: bartas
				Po spotkaniu z pania doktor postanowilem lepiej przygotowac sie do wejscia do innych swiatow oraz zapieczetowania bramy. Pani doktor poradzila mi wizyte w tutejszym szpitalu zebym zregenerowal swoje nadwatlone sily . Pora ruszac.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Udaje sie na pole Szpital Sw. Marii i za 2$ regeneruje zdrowie, unikajac Wiedzmy po drodze; jezeli test uniku sie nie powiedzie wydaje zeton wskazowki. 
 
UPTOWN
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
SZPITAL SW. MARII
-2$
+3 Wytrzymalosc 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: środa 10 mar 2010, 11:19
				autor: Wagnard
				Sytuacja wyglada nieciekawie. Musze sie jakos przygotowac do dzialania. Slyszalem, ze Antykwariusz oferuje przedmioty, ktore moga sie przydac. Zobaczymy co ma w ofercie.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Nie przesuwam suwakow
Ruch:
Ide do Antykwariatu na zakupy.
 
ANTYKWARIAT
Przygladasz sie towarom:
[img]
http://img363.imageshack.us/img363/9162/sklep.png[/img]
-4$
+1 Woda Swiecona 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: poniedziałek 15 mar 2010, 08:05
				autor: sirafin
				TURA 12 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
OTCHLAN
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
INNY WYMIAR
Walczy z potworem na Opuszczonej Wyspie by dostac sie do bramy.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Usiluje uniknac potwora na Uptown, by zrobic zakupy w Starym Magicznym Sklepiku.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: poniedziałek 15 mar 2010, 10:13
				autor: Sielus
				Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/1
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Bez zmian
 
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
Honorarium pozostaje
OTCHLAN
[img]
http://img511.imageshack.us/img511/1006/74276249.jpg[/img]
Test Szczescia [1 Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Czy to deja vi ?, jak to mozliwe, znow w jaskini ?
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: poniedziałek 15 mar 2010, 11:24
				autor: szutek
				
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 16 mar 2010, 19:00
				autor: Wagnard
				Tez mi przydatne walce z nadnaturalnym przedmioty, pomyslalem. Czas pokazac komus probke potwora. Ciekawe co nauka na to powie?
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/2
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 2/1
Ruch: Ide do Budynku Naukowego. 
 
BUDYNEK NAUKOWY
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Naukowy5.jpg[/img]
Test Szczescia [Porazka]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
+1 Wytrzymalosc 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 16 mar 2010, 20:38
				autor: bartas
				Pora dowiedziec sie wiecej o swiecie i bramie ktora znajduje sie niedaleko mnie w lesie. Zanim jednak tam pojde wstapie do Sklepiku z "magicznymi" rzeczami moze dostane jakis medalik na szczescie albo wskazowke.
Kod: Zaznacz cały
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Starego Magicznego Sklepiku i ogladam przedmioty. Unikam wiedzmy, jezeli sie nie uda to wydaje jedna wskazowke.
 
UPTOWN
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
-5$
Wlasciciel Sklepiku wytlumaczy ci jedna z magicznych formul.
[img]
http://img299.imageshack.us/img299/9162/sklep.png[/img]
+1 Straszliwa Klatwa Azathotha 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: czwartek 18 mar 2010, 21:11
				autor: sirafin
				TURA 13 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
INNY WYMIAR
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
OTCHLAN
Uisluje ominac potwora na ulicach Uptown, by dotrzec do Lasu i przejsc przez brame do Otchlani.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Uisluje ominac potwora na ulicach Southside, by dotrzec do Domu Wiedzmy i przejsc przez brame do Plaskowyzu Leng.
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: piątek 19 mar 2010, 15:52
				autor: szutek
				To o czym plotkuja ludzie okazalo sie prawda. W calym Arkham otwieraja sie bramy do Innych Swiatow, z ktory wylaza rozne pokraczne monstra. Chyba zdobylam juz dosc informacji aby stawic czola wyzwaniu. Czas aby do Arkham powrocil spokoj. 
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
+1 Pocztalnosc
Walcznosc/Wola 1/4
 
+1 Poczytalnosc
INNY WYMIAR
[img]
http://img248.imageshack.us/img248/6721/rediz.jpg[/img]
-1 Wytrzymalosc 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: niedziela 21 mar 2010, 17:37
				autor: Wagnard
				Slyszalem, ze w miescie dziala Loza zajmujaca sie magia i okultyzmem. Czas zlozyc im wizyte.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
nic nie zmieniam
Ruch:
Ide do Lozy. Biore wskazowke i odbywam spotkanie.
 
LOZA SREBRNEGO SWITU
+1 Wskazowka
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Loza3.jpg[/img]
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
Wydaje Wskazowke
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
+3 Wskazowki 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: niedziela 21 mar 2010, 22:30
				autor: bartas
				Pora przyjrzec sie blizej dziwnym rozblyskom w Lesie nieopodal. Moze jest tam jedna z tych bram?
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Lasu. po drodze uciekam przed wiedzma. Wydaje maks. 1 zeton wskazowki w razie porazki.
 
UPTOWN
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
Wydaje Wskazowke
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
OTCHLAN
[img]
http://img210.imageshack.us/img210/3905/bluepp.jpg[/img]
-1 Poczytalnosc 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: piątek 26 mar 2010, 16:25
				autor: Sielus
				Anno pamietasz ten stary dom we French Hill ? , cos mi mowi, ze opowiesci jakie od dziecka o nim slyszalem maja w sobie cos z prawdy, to wszystko wydaje sie mocno powiazane.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/2
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Ide do domu wiedzmy, korzystam ze srebrnego klucza aby uniknac ducha.
 
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
Honorarium pozostaje
SOUTHSIDE
Kultysta
Test Unikow [Sukces]
Uzywa Srebrnego Klucza *
PLASKOWYZ LENG
[img]
http://img17.imageshack.us/img17/831/greenhd.jpg[/img]
Test Walecznosci [Porazka]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
-2 Wytrzymalosc
Nie, nie dam rady wyzej!!! AAAaaaaaaa!!!
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: wtorek 06 kwie 2010, 20:39
				autor: sirafin
				TURA 14 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
OTCHLAN
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa Spotkanie
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa Spotkanie
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Usiluje zapieczetowac brame
 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: czwartek 08 kwie 2010, 19:53
				autor: szutek
				Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Wychodze z Innych Swiatow na Opuszczona Wyspe i usiluje zapieczetowac brame korzystajac z Wiedzy (powtarzam max 1 wskazowka)
 
OPUSZCZONA WYSPA
Proba zamkniecia i zapieczetowania bramy do Innego Wymiaru
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Brama zamknieta.
Kroczacy Miedzy Swiatami znika z Peryferiow
Wydaje 5 Wskazowek
Brama zapieczetowana. 
			 
			
					
				Re: Sesja II - Rozgrywka
				: niedziela 11 kwie 2010, 16:19
				autor: Wagnard
				Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
bez zmian
Ruch:
Ide do budynku naukowego. Podnosze wskazowke. Odbywam spotkanie.
 
BUDYNEK NAUKOWY
+1 Wskazowka
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Naukowy3.jpg[/img]
- Hehe... no wlasnie... no to zostawiam to.