Strona 3 z 12
: wtorek 02 paź 2012, 21:06
autor: 937
Zastanawia mnie, że poza informacją od Jona ponad półtora miesiąca temu, nigdzie nie ma wzmianki na ten temat. Zwłaszcza na stronie FFG. Żadnych nawet najdrobniejszych przecieków.
: wtorek 02 paź 2012, 21:21
autor: Mały Nemo
To jest faktycznie smutne, ale niestety tak jest. Niezaprzeczalnym jest jednak fakt, iż Miasto miało swoją prezentację na Gen Conie.
: wtorek 02 paź 2012, 21:27
autor: HunteR
Tak samo było z Reliciem czy chociażby dodatkiem karcianym do planszówki z Gry o Tron. Informacje o nich pojawiały się to tu to tam, ale na oficjalną zapowiedź na stronie FFG trzeba było trochę poczekać.
: wtorek 02 paź 2012, 21:31
autor: 937
Tym bardziej jeżeli Miasto miało prezentacje na Gen Conie, zastanawia mnie czy nie było żadnych więcej zdjęć poza pudełkiem w gablocie? Nie pokazywali co się znajdzie w środku?
: wtorek 02 paź 2012, 21:50
autor: HunteR
Może nie wolno było robić zdjęć? A może po prostu zaprezentowali tylko pudełko? Przy pierwszej informacji o Relicu pojawiła się właśnie tylko fota prototypowego pudełka i przez długi czas była cisza, o ile pamiętam to ludzie nawet zaczęli spekulować że to jakiś fake
Spokojnie, Miasto na pewno będzie, ale na konkrety trzeba jeszcze trochę poczekać

: poniedziałek 08 paź 2012, 19:24
autor: sardo
: poniedziałek 08 paź 2012, 20:54
autor: Bludgeon
Biorę się do czytania.
Widać planszę! Bardzo ciekawe. Wygląda na to że mamy mniejszy obszar do swobodnego chodzenia w kółku, plus "sklepy" wypełniające zewnętrzną część mapy do który można wchodzić.
: poniedziałek 08 paź 2012, 21:27
autor: sardo
Zaprezentowane zakończenie wydaje się śmieszne

Skrzat i Alchemik będą przy nim wyjątkowo tępieni

: poniedziałek 08 paź 2012, 21:31
autor: Bludgeon
Kilka nowych kart których nie ma w tej zapowiedzi
http://www.talismanisland.com/tour_4re.htm
6 nowych talii?

talia miasta, talia wyjętych z pod prawa, talia broni i zbroi, talia magicznych przedmiotów, talia zwierzaków i talia eliksirów.
: poniedziałek 08 paź 2012, 23:42
autor: stave
a ja mam takie debilne pytanie - czy oprócz podstawki w innych dodatkach też były monety? pytam pod kątem tego genialnego zakończenia :mrgreen:
: poniedziałek 08 paź 2012, 23:48
autor: sardo
Nie, tylko 30 żetonów z podstawki jest

Ja mam dodatkowe 9, bo jak poprosiłem Galaktę o przysłanie jednego (gdzieś mi się zapodział) przy okazji nowej figurki Nekromanty (trafiła mi się felerna bez czaszki) to byli hojni i dodali 10 żetonów
No i jeśli na Talisman Island są uwzględnione wszystkie nowe talie to raczej nie pojawią się profesje.
: wtorek 09 paź 2012, 00:18
autor: stave
Hm to troche lipnie hehe biorąc to zakończenie z 20 mieszkami :mrgreen:
: wtorek 09 paź 2012, 00:22
autor: Bludgeon
Ja tam już dawno dorzuciłem do gry kilka monet 5-groszowych. Każda robi za równowartość 5 sztuk złota.
: wtorek 09 paź 2012, 00:23
autor: Bludgeon
sardo pisze:No i jeśli na Talisman Island są uwzględnione wszystkie nowe talie to raczej nie pojawią się profesje.
Może to i lepiej. Wygląda na to że w nowym mieście dużo się będzie działo. Natomiast chciałbym żeby cały pomysł na profesje zaawansowane był motywem przewodnim najbliższego małego dodatku.
: wtorek 09 paź 2012, 04:58
autor: Mały Nemo
Gdyby było zainteresowanie, to w linku zamieszczonym na TI do White Dwarfa, karty z preview są zaprezentowane w pełnej krasie:
http://www.games-workshop.com/gws/wnt/b ... id=4900002
: wtorek 09 paź 2012, 10:08
autor: HunteR
6 nowych talii?

talia miasta, talia wyjętych z pod prawa, talia broni i zbroi, talia magicznych przedmiotów, talia zwierzaków i talia eliksirów.
Ciekawe czy do zestawu dorzucają też dom w którym można się będzie z tym wszystkim pomieścić

Ale tak poważne, wygląda to super, Miasto w starym MiMie zawsze było dla mnie miejscem w którym można się było wzbogacić, a potem zamienić to bogactwo na różne fajne rzeczy. W nowym Mieście dojdzie nam sporo nowych rzeczy do kupna i to mi się podoba
Szkoda tylko że wszystko wskazuje iż nie zdecydowali się na profesje :| Ale kto wie, kto wie... z opisu wynika że Mieście będą działały trzy potężne gildie: zabójców, złodziei i kupców, może będzie opcja dołączenia do nich za co dostaniemy kartę profesji/członka gildii? \:D/ Tak, wiem, za dużo wymagam
Podoba mi się to nowe, jawne zakończenie

Trochę w stylu tego z zadaniami czarownika, ale moim zdaniem ciekawsze. Mam tylko nadzieję że zakończenia tajne też będą ciekawe, a nie kolejny boss w stylu "Skorumpowany Monarcha - Siła/Moc 12" :roll:
PS. Szkoda że FFG nie oferuje dodatkowych znaczników/stożków/monet do Talismana. Sprzedają dodatkowe figurki, kostki czy drewniane pionki, a tego nie mają :| Przydałoby się więcej złota, a i kilka brakujących stożków też by nie zaszkodziło nadrobić.
: wtorek 09 paź 2012, 10:35
autor: sardo
Ja z wcześniejszymi edycjami nie miałem do czynienia i myślałem że miasto będzie nudnym dodatkiem. Po wczorajszym newsie moja opinia zmieniła się diametralnie

Wręcz nie mogę się już tego doczekać (a dopiero musi wyjść po angielsku i kilka miesięcy po tym dopiero będzie można się cieszyć wersją polską, więc trochę będzie trzeba czekać).
Przy tym nowym zakończeniu zaklęcie - Szczodrość (chyba tak się ono nazywa), będzie naprawdę irytujące, a zdarzenie - Złoto głupców to już w ogóle ^^.
Obawiam się że zakończenie boss Siła/Moc 12 będzie obowiązkowe jak to miało miejsce do tej pory. No ale może jednak będzie coś ambitniejszego ...
Jak w każdym dodatku bardzo ciekaw jestem nowych Poszukiwaczy

Więc czekam na kolejny news z co najmniej jednym z tych 6(?).
: wtorek 09 paź 2012, 15:37
autor: Mały Nemo
Bludgeon pisze:sardo pisze:No i jeśli na Talisman Island są uwzględnione wszystkie nowe talie to raczej nie pojawią się profesje.
Może to i lepiej. Wygląda na to że w nowym mieście dużo się będzie działo. Natomiast chciałbym żeby cały pomysł na profesje zaawansowane był motywem przewodnim najbliższego małego dodatku.
Myślę, że to by było o wiele lepsze rozwiązanie, niźli na siłę wpychanie ich do dużego dodatku, w dodatku Krainy. O ile w takiej kampanii jak Smoki to by jeszcze miało jakiś sens, o tyle w takich Podziemiach. Górach, czy Lesie (o Mieście nie wspominając) nie. Bo wtedy zepchnięte by były albo one na boczny tor, albo dodatkowe elementy pudełka/dodatku. Dlatego lepiej, by powstał jeden dodatek całkowicie im poświęcony.
: wtorek 09 paź 2012, 15:38
autor: Mały Nemo
sardo pisze:Jak w każdym dodatku bardzo ciekaw jestem nowych Poszukiwaczy

Więc czekam na kolejny news z co najmniej jednym z tych 6(?).
FFG pisze:You may take on the role of the sneaky and sinister Spy if you’d like to shadow your fellow players around the board, or play as the clever Tinkerer and lighten your load by turning your Objects into automatons!
: wtorek 09 paź 2012, 17:08
autor: 937
O ile szpiega umiejętności potrafię sobie wyobrazić, podejrzewam, że będzie miał podobne umiejętności jak mędrzec, to Tinkerer (majsterkowicz?) nie mam pojęcia czym ciekawym może nas zaskoczyć?
: wtorek 09 paź 2012, 17:20
autor: Mały Nemo
Myślę, że "turning your Objects into
automatons!" mówi samo za siebie

.
: wtorek 09 paź 2012, 18:22
autor: HunteR
Fakt, gdyby z profesji uczynili motyw przewodni któregoś z mniejszych dodatków to by mogło być spoko tym bardziej że nowe Miasto wygląda na mocno dopakowane (kilka rodzajów rzeczy które możemy kupować i nie tylko). Problem w tym że wtedy pewnie zawartość odnosiłaby się jak zwykle tylko do planszy głównej i choć pewnie dałoby się dobrać odpowiednie obszary czy karty przygód dające określone profesje to jednak nie byłoby to już to samo. Fajnie by było gdyby taki dodatek wyszedł na sam koniec oferował po kilka profesji do każdej z plansz, ale to pewnie mało realne.
: wtorek 09 paź 2012, 18:45
autor: abubu
...i nie na sam koniec, bo by wiadomo było, że już koniec... :|
: wtorek 09 paź 2012, 19:05
autor: Bludgeon
HunteR pisze:Fakt, gdyby z profesji uczynili motyw przewodni któregoś z mniejszych dodatków to by mogło być spoko tym bardziej że nowe Miasto wygląda na mocno dopakowane (kilka rodzajów rzeczy które możemy kupować i nie tylko). Problem w tym że wtedy pewnie zawartość odnosiłaby się jak zwykle tylko do planszy głównej i choć pewnie dałoby się dobrać odpowiednie obszary czy karty przygód dające określone profesje to jednak nie byłoby to już to samo.
A czemu nie.
Arcykapłanem/wybrańcem bogów zostajesz w świątyni. Królewskim czempionem i mistrzem miecza w zamku, arcymagiem w jaskini czarownika, szeryfem w mieście, mistrzem złodziei w tawernie, liczem na cmentarzu itp.
: środa 10 paź 2012, 22:11
autor: sardo
Nemomon pisze:sardo pisze:Jak w każdym dodatku bardzo ciekaw jestem nowych Poszukiwaczy

Więc czekam na kolejny news z co najmniej jednym z tych 6(?).
FFG pisze:You may take on the role of the sneaky and sinister Spy if you’d like to shadow your fellow players around the board, or play as the clever Tinkerer and lighten your load by turning your Objects into automatons!
Nie no fajnie, ale mnie bardziej cieszy całokształt. Fajny obrazek z mam nadzieję innowacyjnymi umiejętnościami.