Strona 12 z 58

: czwartek 25 gru 2014, 08:38
autor: Delthriem
Witam.

Jest fajna promocja na Season Passa na stronie GreenManGaming

Talisman: Digital Edition Season Pass = 7.49£ (Steam)
Promocje (ceny z kodem 25HAPP-YXMASF-ROMGMG)

I teraz pytanko.

Podstawkę na steamie mam PL. Czy jak kupie Season Pass to on też bedzie PL, czy nie?

Dzieki za szybką odpowiedź

: czwartek 25 gru 2014, 08:51
autor: Retro
Będzie PL, wszystko, caluteńka gra.

Pozdrawiam

: czwartek 25 gru 2014, 09:11
autor: Delthriem
dzieki za szybką odpowiedź

: czwartek 25 gru 2014, 15:11
autor: JURCZ91
Kupiłem Digital Edition Season Pass na GMG i jeszcze dodatkowo dostałem podstawkę Talisman DE jako prezent :) Nie wiem czy to reguła czy jakieś szczęście.

: czwartek 25 gru 2014, 16:11
autor: Retro
Do każdego season pass jest podstawka za free;) oprócz tego dostałeś jeszcze karty kolekcjonerskie.

: czwartek 25 gru 2014, 17:19
autor: olmeca
To mam pytanie jak jest z resztą cyklu wydawniczego, co wchodzi na season pass? Jak kolejne części będą sie ukazywać - jest jakiś plan wydawniczy?

: piątek 26 gru 2014, 01:24
autor: Wiktor
Wśród przyjaciół Koń. Po pierwszym skorzystaniu z konia i określaniu ruchu dwoma kostkami, w każdej kolejnej turze ruch odbywa się automatycznie koniem. Jak to wyłączyć, tak aby w każdej turze mieć wybór czy chce się rzucać jedną kością, czy jechać konno?

: piątek 26 gru 2014, 09:45
autor: Retro
olmeca pisze:To mam pytanie jak jest z resztą cyklu wydawniczego, co wchodzi na season pass? Jak kolejne części będą sie ukazywać - jest jakiś plan wydawniczy?
Talisman: Digital Edition - Season Pass daje dostęp do następujących dodatków:
•The Reaper Expansion (Żniwiarz) - rozszerzenie dostępne już teraz.
Wprowadza do gry nowe elementy: 4 bohaterów, 90 kart przygód, 26 nowych kart zaklęć, 12 kart zadań czarownika, a także postać Kostuchy (tytułowy Grim Reaper), którą gracz może wykorzystać do sabotowania posunięć przeciwników.
•Runestone Cards - Complete Deck (Pełen Zestaw Runiczny) - dodatek dostępny już teraz.
To pełen zestaw kart runicznych, dzięki którym Twoje postacie zyskają dodatkowe zdolności. Możesz z nich skorzystać w trybach online i offline.
•Frostmarch (Królowa Lodu) - rozszerzenie dostępne wkrótce.
Sprowadzające przez Lodową Królową przemianę krain w jałowy, zamarznięty bezkres. Rozszerzenie Frostmarch oferuje graczom 4 nowe karty postaci, 84 karty Przygody, 20 kart Zaklęć, 24 kart zadań czarownika i 3 karty alternatywnych zakończeń – w tym ostateczną i pasjonująca walkę z Lodową Królową!
•The Dungeon Expansion - rozszerzenie dostępne tuż po Frostmarch.
Czy jesteś na tyle odważny, by zapuścić się w mrok Lochów i stawić czoła kryjącym się tam niebezpieczeństwom? Dodatek The Dungeon wzbogaci Twoją grę o nowy obszar, który może zostać zbadany przez bohaterów. Podziemne krainy ożyją na Waszych oczach dzięki drobiazgowo stworzonej mapie oraz ponad 100 nowym kartom. Otrzymasz też piątkę nowych poszukiwaczy przygód: potężnego Gladiatora, szlachetną Amazonkę, śmiałego Zawadiakę, tajemniczą Cygankę oraz rezolutnego Filozofa.
•The Highland - rozszerzenie dostępne tuż po The Dungeon.
Wśród skalistych gór rządzi potężny Orli Król, bezlitosny strażnik i opiekun źródła magii. Dzięki temu dodatkowi Twoi Poszukiwacze otrzymają nowy, fantastyczny region do eksploracji. Podróż przez górskie bezdroża uatrakcyjni Wam ponad 100 nowych kart. Do tej rozgrywki wprowadzisz dodatkowo trzy nowe, alternatywne zakończenia oraz sześć nowych postaci.
•The Sacred Pool - rozszerzenie dostępne tuż po The Highland.
Dołącz do walki o Koronę Władzy z czterema nowymi Poszukiwaczami, by u kresu podróży zyskać zupełnie nowe karty Alternatywnych Zakończeń. Karty Stajni zapewnią Poszukiwaczom wyśmienite wierzchowce, a karty Nagród stanowić będą nie lada wyzwanie dla najodważniejszych, by nie zważając na niebezpieczeństwa wykonać zadanie dla Czarnoksiężnika.
•The Dragon - rozszerzenie dostępne tuż po The Sacred Pool.
Na mieszkańców okolicznych krain padł strach - groźne smoki rozpoczęły walkę o panowanie nad krainą i zdobycie legendarnej Korony Władzy. Otrzymasz szóstkę nowych Poszukiwaczy, gotowych na konfrontację z przerażającymi Smokami. Dodatkowo zyskasz nowe warianty reguł rozgrywki, a także ponad 300 kart i żetonów!
•The Blood Moon - rozszerzenie dostępne tuż po The Dragon.
Wprowadź do gry klimat rodem z gotyckiego horroru. Otrzymasz ponad 100 nowych kart przygód, dodatkowych zaklęć, trójkę nowych Poszukiwaczy, a także trzy nowe Alternatywne Zakończenia i wiele ciekawych elementów.
•The City - rozszerzenie dostępne tuż po The Blood Moon.
Miasto w świecie Magii i Miecza nie jest tym o czym myślisz. To pełen niebezpieczeństw świat iluzji i pułapek, czyhających na Ciebie w mroku ulic. Wzbogać grę o trzy Alternatywne Zakończenia, własny zestaw kart, mnóstwo sklepów oraz 6 nowych kart Postaci!
•The Firelands - rozszerzenie dostępne tuż po The City.
Ifrit - legendarne i zniewolone istoty, które stworzyły Koronę Władzy powróciły by dokonać ognistej zemsty w krainie Talismanu. Stań do heroicznej walki i zostań bohaterem, który odeprze piekielny atak tych groźnych istot.
•The Nether Realm - rozszerzenie dostępne tuż po The Firelands.
Najstraszniejsze bestie znane z opowieści i najgorszych koszmarów ożyją, by zagrozić ludzkiej rasie. Dzięki dodatkowi otrzymasz trzy nowe Alternatywne Zakończenia i kilkadziesiąt kart, które pozwolą przejść ciężkie boje z nieznanym dotąd wrogiem.

•Pakiety Postaci
Pełen zestaw nowych Postaci będzie dodawany do gry systematycznie przez cały czas, oferując coraz ciekawsze warianty rozgrywki:
•Egzorcysta - już jest
•Kurtyzana - już jest
•Sługa Diabła - już jest
•Ninja
•Pirat
•Barbarzyńca
•Mistrz Sztuk Walki
•Samurai
•Saracen
•Szaman

: piątek 26 gru 2014, 14:00
autor: MaxiLager
Wiktor pisze:Wśród przyjaciół Koń. Po pierwszym skorzystaniu z konia i określaniu ruchu dwoma kostkami, w każdej kolejnej turze ruch odbywa się automatycznie koniem. Jak to wyłączyć, tak aby w każdej turze mieć wybór czy chce się rzucać jedną kością, czy jechać konno?
Wygląda mi to błąd gry. Karta tego przyjaciela działa tylko, kiedy wybierzesz ją przed wykonaniem rzutu za ruch. W następnej turze jeżeli nie wybierzesz "Konia", to poruszasz się o ilość pól, które uzyskałeś po rzucie kością.
Osobiście nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że Talizman w wersji cyfrowej potrafi zaskoczyć ;D

P.S Po ostatnich obniżkach można było kupić podstawkę gry oraz seasson pass za około 50zł !

Maxi

: piątek 26 gru 2014, 14:15
autor: megoviator
MaxiLager pisze:
Wiktor pisze:Wśród przyjaciół Koń. Po pierwszym skorzystaniu z konia i określaniu ruchu dwoma kostkami, w każdej kolejnej turze ruch odbywa się automatycznie koniem. Jak to wyłączyć, tak aby w każdej turze mieć wybór czy chce się rzucać jedną kością, czy jechać konno?
Wygląda mi to błąd gry. Karta tego przyjaciela działa tylko, kiedy wybierzesz ją przed wykonaniem rzutu za ruch. W następnej turze jeżeli nie wybierzesz "Konia", to poruszasz się o ilość pól, które uzyskałeś po rzucie kością.
Osobiście nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że Talizman w wersji cyfrowej potrafi zaskoczyć ;D

P.S Po ostatnich obniżkach można było kupić podstawkę gry oraz seasson pass za około 50zł !

Maxi
tez nigdy sie z tym nie spotkalem, mozliwe ze kon byl ciagle w kolejce i za kazdym razem zostal uzyty przy pierwszej okazji, chociaz nie wiem czy mozna konia dodac do kolejki, jakis bug:p

: piątek 02 sty 2015, 22:10
autor: Krystoforos
Wiadomo kiedy planują wydać dodatekThe Highland do wersji cyfrowej?

: sobota 03 sty 2015, 12:26
autor: Wiktor
Skorzystałem raz z Rogu Przyzwania. Gdy po iluś turach wykonałem ponownie ruch, Róg Przyzwania sam się aktywował. Spróbowałem wyjść z gry i ponownie rozpocząć turę, znów to samo. Tak jakby przedmiot był w jakiejś kolejce do użycia. Myślę, że to jakiś bug, ponieważ nigdzie nie widzę go w kolejce i nie mogę (lub nie wiem jak) usunąć go z tej kolejki. O ile przy zaklęciach działa wszystko chyba dobrze, to przy przedmiotach to już chyba jakaś wada gry. Kilka postów wcześniej opisywałem podobną sytuację z Koniem.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Nie jestem pewien, czy nie wiem jak obsłużyć grę, czy to bug, chyba to drugie.

: sobota 03 sty 2015, 15:02
autor: Xan
Wiktor pisze:Skorzystałem raz z Rogu Przyzwania. Gdy po iluś turach wykonałem ponownie ruch, Róg Przyzwania sam się aktywował. Spróbowałem wyjść z gry i ponownie rozpocząć turę, znów to samo. Tak jakby przedmiot był w jakiejś kolejce do użycia. Myślę, że to jakiś bug, ponieważ nigdzie nie widzę go w kolejce i nie mogę (lub nie wiem jak) usunąć go z tej kolejki. O ile przy zaklęciach działa wszystko chyba dobrze, to przy przedmiotach to już chyba jakaś wada gry. Kilka postów wcześniej opisywałem podobną sytuację z Koniem.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Nie jestem pewien, czy nie wiem jak obsłużyć grę, czy to bug, chyba to drugie.
Podczas testów kilka razy spotkałem się z taką sytuacją. Czasami przez przypadek, gdy poprzez podwójne kliknięcie chcesz skorzystać z jakiegoś przedmiotu, może wtedy dojść do "niewidzialnego" wysunięcia się przedmiotu. Dokładnie to samo, jakbyś dodał jakieś Zaklęcie do kolejki. Gdyby taka sytuacja powtórzyła Ci się kiedyś w grze, spróbuj "wyklikać" taką kartę z poziomu tego szybkiego dostępu. Postaram się o zgłoszenie tego problemu. To zdecydowanie bug, więc nie masz się co martwić o to, że nie potrafisz obsłużyć gry.

Pozdrawiam,
Kamil

: sobota 03 sty 2015, 23:50
autor: megoviator
Zaklęcie Wskrzeszenie w wersji PL jest nieco mylne, gdyz w grze Wskrzeszenie dziala zarowno po walce jak i walce psychicznej:
Możesz rzucić to Zaklęcie po tym, jak jakiś Poszukiwacz zabije podczas walki Wroga. Walka kończy się remisem, a wskrzeszony Wróg pozostaje na zajmowanym obszarze.
oryginal:
Resurrection

Cast after a character kills an Enemy during an attack.
The attack is considered a stand-off and the Enemy remains on the space.
When a card or effect refers to an Attack or uses the word "to attack", it refers to the resolution of a battle or a psychic combat.
bodaj w papierowej wersji karta jest tak samo przetlumaczona.

: niedziela 04 sty 2015, 13:23
autor: Wiktor
Dzięki Xan. Nie udało mi się "odkliknąć" tej różdżki.

Znalazłem też inny błąd:
gdy losuję skarby jako nagrody w Jaskini Czarownika zawsze otrzymuję je w tej samej kolejności: jako pierwsza pojawia się Różdżka Smoczego Ognia, jako druga Totemiczna Laska. Zapewne kolejność następnych też jest taka sama.

I jeszcze, wpisy w temacie z 15 X 2013 r.:
Nemomon pisze:
abubu pisze:pierwsza rozgrywka i bugi ... i zapętlone dźwięki (turlania kością, losowania karty ... bez przerwy aż inny dźwięk się nie zapętli).
ANo, zgadza się. Bo ta wersja, to beta wersja gry.
Ponad rok i to się nie zmieniło. Odgłos turlania kostki często jest powtarzany w grze na okrągło.

Na koniec pytanie: Co daje zdobywanie doświadczenia po wygranej grze? O ile dobrze rozumiem, daje to dostęp do runów. Czy zdobywanie tego doświadczenia po ukończonych grach daje coś posiadaczom Season Pass (dla których jak rozumiem są dostępne wszystkie runy)?

: poniedziałek 05 sty 2015, 21:39
autor: Xan
megoviator pisze:Zaklęcie Wskrzeszenie w wersji PL jest nieco mylne, gdyz w grze Wskrzeszenie dziala zarowno po walce jak i walce psychicznej:
Możesz rzucić to Zaklęcie po tym, jak jakiś Poszukiwacz zabije podczas walki Wroga. Walka kończy się remisem, a wskrzeszony Wróg pozostaje na zajmowanym obszarze.
oryginal:
Resurrection

Cast after a character kills an Enemy during an attack.
The attack is considered a stand-off and the Enemy remains on the space.
When a card or effect refers to an Attack or uses the word "to attack", it refers to the resolution of a battle or a psychic combat.
bodaj w papierowej wersji karta jest tak samo przetlumaczona.
Ja też kilka razy się na tym przejechałem grając w papierową grę, ale należy pamiętać, iż wsio zasady opierają się na anglojęzycznej wersji gry. Zawsze można grać jednak po swojemu zgodnie z tym, co jest na polskiej karcie, tylko pamiętaj, aby wcześniej uzgodnić to z innymi.

Błędy w tłumaczeniu niestety się zdarzają. Kiedy zakupiłeś swój dodatek Żniwiarza? Jakiś czas temu był dodruk tego dodatku, może zostało to poprawione (chociaż jest to wątpliwe). Ewentualnie możesz napisać do Galakty, co znalazłeś, a być może następne dodruki będą miały poprawioną wersję tego Zaklęcia.
Wiktor pisze:Dzięki Xan. Nie udało mi się "odkliknąć" tej różdżki.

Znalazłem też inny błąd:
gdy losuję skarby jako nagrody w Jaskini Czarownika zawsze otrzymuję je w tej samej kolejności: jako pierwsza pojawia się Różdżka Smoczego Ognia, jako druga Totemiczna Laska. Zapewne kolejność następnych też jest taka sama.

I jeszcze, wpisy w temacie z 15 X 2013 r.:
Nemomon pisze:
abubu pisze:pierwsza rozgrywka i bugi ... i zapętlone dźwięki (turlania kością, losowania karty ... bez przerwy aż inny dźwięk się nie zapętli).
ANo, zgadza się. Bo ta wersja, to beta wersja gry.
Ponad rok i to się nie zmieniło. Odgłos turlania kostki często jest powtarzany w grze na okrągło.

Na koniec pytanie: Co daje zdobywanie doświadczenia po wygranej grze? O ile dobrze rozumiem, daje to dostęp do runów. Czy zdobywanie tego doświadczenia po ukończonych grach daje coś posiadaczom Season Pass (dla których jak rozumiem są dostępne wszystkie runy)?
Na chwilę obecną zalecam grać na „Losowe karty Skarbów”. Pozwoli to ominąć tego buga.
Ciężko mi się odnieść do tego błędu z dźwiękiem. Wiem, że problem istniał był wieki temu i mogłoby się wydawać, iż został już wyeliminowany. W każdym razie nie doświadczyłem go na własnej skórze, a godzin spędzonych w DE mam naprawdę wiele… za wiele. :)

W kwestii doświadczenia to masz dobre podejrzenia. Wcześniej, kiedy nie było tego DLC ze wszystkimi Runami, to zdobywanie poziomów miało większy sens. Dzisiaj zdobywając doświadczenie maksymalnie osiągnąć możesz 34 poziom, a punkty jakby nie było pozwalają piać się w górę rankingu (leaderboard), na który chyba i tak nikt nie patrzy.

: środa 07 sty 2015, 00:28
autor: Wiktor
Xan, dzięki za wyczerpującą odpowiedź

Widzę, że zanim zacznie się grać w grę wieloosobową dobrze jest rozegrać kilka partii z komputerem, aby poznać obsługę gry. Zdarzyło mi się kilka razy wyjść i powrócić do gry aby nauczyć się jej obsługi np. aby rzucić zaklęcie, czy użyć zdolności.

Może nie znam dobrze zasad TMiMa, ale wydaje mi się, że będąc na Koronie Władzy można z niej zejść i wrócić na planszę. Miałem Talizman i mógłbym wejść do Doliny Ognia, ale jedyne co mogłem (potrafiłem) zrobić będąc na obszarze Korony Władzy, to rzucać Rozkaz. Czy jest możliwe, a jeśli tak to w jaki sposób, aby zejść z Korony Władzy do Doliny Ognia?

: środa 07 sty 2015, 07:29
autor: Mały Nemo
Wiktor pisze:Może nie znam dobrze zasad TMiMa, ale wydaje mi się, że będąc na Koronie Władzy można z niej zejść i wrócić na planszę.
To jest jedna ze zmian między MiMiem, a TMiMem - w TMiM z KW nie można zejść. Jak już ktoś raz wszedł, to się tam kisi na wieki (wieków), chyba że jakiś zewnętrzny efekt go stamtąd wykopie (np. Zaklęcie lub efekt Alternatywnego Zakończenia).

: środa 07 sty 2015, 10:53
autor: Wiktor
Dzięki. Znam się na MM ale nie TMiMie. To utrudnia grę.

Jaki jest mechanizm zaliczania osiągnięć na Steam? Zabójca zasztyletował Elfa i przyłączyli się do niego przyjaciele Elfa: Książę i Księżniczka. O ile zdążyłem zrozumieć osiągnięcia Steam, powinno odblokować mi się osiągnięcie Królewskie Towarzystwo, tak jednak się nie stało. Ktoś wie dlaczego?
[Aktualizacja:] mój błąd - pomyliłem Księżniczkę z Dziewicą...

Inna sprawa: gdzie znajdę dokładne opisy osiągnięć? Nazwy i opisy niektórych nie mówią nic o warunkach zaliczenia osiągnięcia.

: środa 07 sty 2015, 19:49
autor: megoviator
u mnie mimo wlaczenia opcji losowych skarbow, skarby za zadania sa ciagle w tej samej kolejnosci.

co do osiagniec to mimo wygrania paru gier bez utraty zycia/losu, osiagniecia immortal/unbeliever nie odblokowuja sie. zapewne tez sa zbugowane, jak cala gra..

: sobota 10 sty 2015, 00:23
autor: Wiktor
Złodziej w krainie środkowej napotkał na Zamku Karnawał (karta, której po napotkaniu trzeba zastosować się do instrukcji z Gospody). Złodziej wyrzucił 6. Okazało się, że zamiast do Świątyni następny ruch mógł wykonać jedynie do Lasu lub na przylegające do niego Równiny.
Czy to zgodne z zasadami gry? Wydaje mi się, że nie i że to kolejny błąd w grze.

: sobota 10 sty 2015, 02:10
autor: megoviator
Wiktor pisze:Złodziej w krainie środkowej napotkał na Zamku Karnawał (karta, której po napotkaniu trzeba zastosować się do instrukcji z Gospody). Złodziej wyrzucił 6. Okazało się, że zamiast do Świątyni następny ruch mógł wykonać jedynie do Lasu lub na przylegające do niego Równiny.
Czy to zgodne z zasadami gry? Wydaje mi się, że nie i że to kolejny błąd w grze.
Rzuc 1 koscia i odczytaj wynik z Gospody (jesli przewoznik zaoferuje ci przeprawe, odbywa sie ona tak samo jak podroz tratwa). Potem Karnawal rusza dalej. Rzuc 1 koscia i przesun go o tyle obszarow w kierunku zgodnym z ruchem wskazowek zegara.

: sobota 10 sty 2015, 09:19
autor: Wiktor
Dzięki za wyjaśnienie. Słuszna uwaga. 6 w Gospodzie to "Przewoźnik oferuje Ci przeprawę do Świątyni jako następny ruch". Powinienem był przeczytać uważnie opis karty.
Ale kością nie mogłem rzucić, musiałem się przeprawić.

: wtorek 13 sty 2015, 20:39
autor: Mały Nemo
A więc dzisiaj DE zostało po raz kolejny zaktualizowane.

Dodane zostały 2 nowe postaci, które dostępne są za darmo - Ninja oraz Pirat.

W teorii również dodane zostały nowe osiągnięcia do zdobycia. W sumie jest ich 101, z czego część z nich dotyczy dodatku Gry, a więc jeszcze są niedostępne.

Również w pytona bugów zostało naprawionych i dodano opcję grania na Mac. I coś tam chyba jeszcze, ale i tak nikogo to obchodzić nie będzie.

: środa 14 sty 2015, 08:34
autor: nick
Jakas blizsza data planszowego dodatku? Wiktor, nie wiem skad u ciebie tyle bledow. U mnie wszystko dziala okej.