Strona 2 z 15
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 13:30
autor: armisch
jak najbardziej . korektę na końcu będę robił. kawałek planszy niedługo wrzucę.
pytanie który niedźwiadek albo która burza się podoba bardziej ?
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 13:45
autor: Mały Nemo
armisch pisze:jak najbardziej . korektę na końcu będę robił. kawałek planszy niedługo wrzucę.
pytanie który niedźwiadek albo która burza się podoba bardziej ?
Z niedźwiedzi najbardziej podoba mi się ten ostatni. Najbardziej "zmutowanie" wygląda. Ten z łapami z rekinów wygląda interesująco.... ale chyba nie pasuje do tej gry. Z kolei ten z drzewem w piersi bardziej wygląda na rannego jako zmutowanego. Ten pierwszy niedźwiedź też wygląda ciekawie i też pasuje klimatem, więc jego też bym postulował, aczkolwiek on z kolei bardziej przypomina zmaltretowanego miśka

.
Burza piaskowa jest o wiele łatwiejsza do wybrania, mianowicie ta środkowa mi się jedynie podoba. Pierwsza wygląda jak jakaś jaskinia, a trzecia niby burzą jest.. ale jakoś brakuje jej straszności.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 14:20
autor: armisch
rekino-ręki najbardziej zmutowany ... ale może jeszcze się coś zmieni np magią będzie technologia i przykładem magicznego cyklonu będzie cyklon elektromagnetyczny

Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 14:23
autor: Wiktor
armisch pisze:pytanie który niedźwiadek albo która burza się podoba bardziej ?
Czy nie możesz w talii zastosować kilku grafik do tej samej karty? Jeśli kilka grafik jest ładnych, to nie widzę nic przeciwko takiemu rozwiązaniu. Na pewno przyjemniej się gra i jeśli ta sama karta występuje z różnymi grafikami. Tak jest na przykład w
Magic: the Gathering i nie ma to wpływu na samą grę.
Mi się podobają pierwsze dwa niedźwiedzie i wszystkie burze jakie zaprezentowałeś.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 14:44
autor: armisch
oczywiście że mogę tak zrobiłem w grze kolonia, każda karta ma inna grafikę
kart drogi jest z 10 i każda inna
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 17:41
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 17:45
autor: Mały Nemo
Nieczytelne nawet po powiększeniu. Zapodawaj grafiki w tagu IMG, u nas automatycznie one się resize'ują.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 17:59
autor: armisch
Nemomon pisze:Nieczytelne nawet po powiększeniu. Zapodawaj grafiki w tagu IMG, u nas automatycznie one się resize'ują.
już poprawiłem - to i tak tylko taki prototyp wiec sorki za błędy i literówki
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 19:44
autor: Rogo
Wygląda nieźle.
Szkoda, że chcesz zrobić z tego tylko kalkę MiMa w innych klimatach

Chyba nie zamierzasz też kalkować wad tej gry?
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 21:58
autor: armisch
poczytaj sobie o Ostatnia Kolonia na początku tego wątku to jest hybryda inspirowana mim-em.
tego tu robię żeby coś robić... wymień wady MiM a mogę je zmienić w tej wersji.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 05 cze 2016, 23:06
autor: armisch
a tu jeden z ocalałych

Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 06 cze 2016, 11:02
autor: Valdi
MiM niema wad !!! Rogo bredzi

Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 06 cze 2016, 13:39
autor: stave
Za dużo wisienek z procentowa zawartością :mrgreen: miało wpływ na bredzonko :mrgreen:
Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 06 cze 2016, 14:21
autor: armisch
To zostawiam jak jest i pomysł na dodatki nuklearna zima i metro
Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 06 cze 2016, 16:53
autor: Rogo
Nie, a odbudowanie zamku przez trzęsienie ziemi, słaby balans postaci i inne cyrki to same zalety

Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 06 cze 2016, 17:52
autor: armisch
Oj tam oj tam... demokracja też miała być idealna
Re: Post-apo MiM
: wtorek 07 cze 2016, 23:20
autor: armisch
zabiegi kosmatyczne

Re: Post-apo MiM
: czwartek 09 cze 2016, 23:04
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: czwartek 09 cze 2016, 23:09
autor: Rogo
Za ortografię należy Ci się ban

żółte tło mi się nie podoba. Ale szablon karty bardzo fajny
Re: Post-apo MiM
: piątek 10 cze 2016, 05:53
autor: armisch
Pisownia fakt bije się w pierś . Ten żółty też mi się nie podoba . Więc czekam na sugestie jakieś. Bo zmeczenie resztke mysli z mózgu. ... wywiało.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 12 cze 2016, 14:55
autor: Valdi
armisch pisze:Pisownia fakt bije się w pierś.(...) Więc czekam na sugestie jakieś....
Każdy tekst przepuść przez worda (lub inny program z wbudowanym słownikiem) zanim wkleisz na kartę. Wychwyci Ci z 80% błędów.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 12 cze 2016, 15:19
autor: armisch
Chodziło mi o sugestie z tym żółtym tłem . przed drukiem kart tekst sprawdzi mi korektor (żona) więc się nie martwię.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 12 cze 2016, 16:07
autor: Rogo
Popróbuj różne warianty tła. Jakiś stary papier, metal, deski, różne kolory. Na pewno nie takie żółte coś, bo to wygląda po prostu słabo, sam to zresztą widzisz.
Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 13 cze 2016, 07:03
autor: abubu
Jeżeli robisz to w Photoshopie, to ustaw taki sam szary jak przy "Poszukiwaczach" a następnie dodaj nową warstwę "dopasowującą" (adjust layer) typu "barwa i nasycenie" (hue and saturation). W ustawieniach tej warstwy zaznacz "koloruj" (colorize) i przesuwaj pierwszy suwak (na początek proponował bym coś w błękitach). W ten sposób będziesz miał "gotowca" pod karty innego typu. Można również pomyśleć nad różnymi kolorami dla wrogów (czerwień) / zdarzeń (błękit) / przedmiotów (jasny brąz) / przyjaciół (zieleń) / itp.
Re: Post-apo MiM
: piątek 17 cze 2016, 20:45
autor: armisch
Po weekendzie wrzucę więcej.