Strona 2 z 6

: sobota 06 sie 2011, 08:16
autor: arai
Fajna inicjatywa :)

: sobota 06 sie 2011, 12:28
autor: Bojar
arai pisze:Fajna inicjatywa :)
Dzięki! Niedługo więcej szczegółów :)
Tak się zastanawiam, czy nie przenieść tego tematu do innego działu. Może będzie bardziej widoczny i będzie więcej komentarzy...

: sobota 06 sie 2011, 12:55
autor: Rogo
Plansza wygląda o wiele lepiej, choć są malutkie szczególiki które mógłbyś poprawić (np prawy górny róg - ucina choinki tam gdzie jest przejście między Śnieżną Ostoją a Widmowymi Stawami. Wiem, że tak było łatwiej, ale gdyby czubki choinek zostały, to wyglądałoby lepiej :)

No i z tego co pamiętam w Djarhun jest sporo obszarów z rzutami kostką, gdzie są wyniki w większości (albo wyłącznie) pozytywne lub negatywne, co oznacza, że gracze będą albo wokół nich krążyć, albo na siłę unikać. Tu proponuję odstępstwo od oryginału i zmianę tych obszarów ;)

: sobota 06 sie 2011, 13:20
autor: Bojar
Dzięki za pierwsze uwagi. Tak, rzeczywiście jest kilka przejść między obszarami, gdzie nie dopilnowałem płynnego graficznego montażu. To się jeszcze naprawi.
Co do tych negatywnych obszarów, to uważam, że i takie powinny być. Wiadomo przecież, że świat Djarhun to świat pełen niebezpieczeństw! :)

: sobota 06 sie 2011, 13:58
autor: Rogo
Ale po co mają być, skoro wszyscy na siłę będą ich unikać?
Kolejna sprawa, to czasami niektóre dodatki na planszy są obrócone w złą stronę (rzadko bo rzadko, ale się zdarza, np. prawy górny róg kraina morza - jedna skała na przecięciu czarnych lini). Pewnie znalazłoby się więcej :P

: sobota 06 sie 2011, 14:51
autor: Bojar
Rogo pisze:Ale po co mają być, skoro wszyscy na siłę będą ich unikać?
W takim razie czekam na jakieś konkretne propozycje.

Te graficzne szczegóły nie są aż tak ważne. Czasem tak mi po prostu wyszło, ta skała w prawym górnym rogu jest zamierzona hehe

: sobota 06 sie 2011, 15:07
autor: arai
Oj tam Rogo, w MiMie też są pola, których wszyscy starają się unikać (np. pustynia, przepaść, czarny rycerz) dzięki czemu kraina środkowa jest trochę trudniejsza i to jest moim zdaniem dobre. Za co teraz się bierzesz Bojar? :) Udostępnisz forumowiczom finalną wersję? ;)

: sobota 06 sie 2011, 15:16
autor: Bojar
Gotowy projekt oczywiście udostępnię. Będzie duuużo drukowania:)
Cały czas tłumaczę karty. Jest ich ogromna ilość, więc na to wszystko potrzeba czasu. No i oczywiście wyszukiwanie grafik, co jest wyjątkowo czasochłonne. Niedługo pokaże przykładowe karty przygód i bohaterów.

P.S. Proszę się nie dziwić, że znajdziecie w tym projekcie sporo podobieństw do Talismana. Autor Djarhuna wcale od tego nie uciekał :)

: sobota 06 sie 2011, 15:58
autor: Bojar
Poniżej krótka informacja na temat elementów gry.

ELEMENTY GRY:

1. Plansza Gry – reprezentuje świat Djarhun. Jest podzielona na pięć Krain:
- Wieczna Zmarzlina – ogromne górskie szczyty i mroźne pustkowia; kraina niekorzystna dla egzystencji.
- Morze Spadających Gwiazd– Według legend stworzone przez boginię Umberlee. Kryje wiele sekretów.
- ??? – Zmienna, zielona kraina, położona między Morzem Spadających Gwiazd a obszarem pustynnym.
- ??? – Zdradzieckie pustynie na powierzchni Djarhun.
- Podmrok – Ulokowany w centralnym miejscu planszy. Kraina znajduje się pod powierzchnią ziemi. Kryjówka Mrocznej Bogini (i nie tylko...).
2. Żetony:
- Siła
- Zręczność
- Magia
- Wytrzymałość
- Mieszek Złota
3. Kości do gry – k4, k6, k8, k10, k12 oraz k20.
4. Karty do gry:
- Karty Wiecznej Zmarzliny – wyciągane podczas podróży po lodowej krainie.
- Karty Morza – wyciągane podczas przygód na Morzu Spadających Gwiazd.
- Karty ??? – wyciągane podczas podróży po zielonych Obszarach.
- Karty Inwazji Goblinów(z dodatku) – wyciągane, gdy rozgrywany jest opcjonalny scenariusz „Inwazja Goblinów”.
- Karty ??? – wyciągane, kiedy przemierzasz nieprzyjazne pustynie.
- Karty Urthe – wyciągane, gdy grasz z dodatkiem Urthe.
- Karty Zaklęć – Zaklęcia, które poznasz w trakcie gry.
- Karty Skarbów – Przedmioty, które odkryjesz badając świat Djarhun.
- Karty Poszukiwaczy Przygód – Reprezentują daną postać w grze.
- Karty Sklepu – Przedmioty, które możesz zakupić w różnych zakątkach świata.
- Karty Statków – Reprezentują statki dostępne w grze (morzesz zakupić Statek w Elidorze).
- Karty Siedzib – Reprezentują siedziby, które Poszukiwacze Przygód mogą zakupić w trakcie przygody.
- Karty Charakteru – Będą używane, gdy gracz zmieni Charakter.
- Karty Ekwipunku – sortują aktualnie używany Ekwipunek.
- Karta Doświadczenia – pokazuje zdobyte doświadczenie Poszukiwacza Przygód.
- Karty Gildii – Używane, gdy Poszukiwacz Przygód wstąpi do Gildii.
- Karty Przyjaciół – Reprezentują Przyjaciół, którzy zostaną przywołani/przyłączeni do drużyny.
- Grimuar Bogów – Wyciągnięta, gdy gracz pokona Mroczną Boginię.
- Karty Przepowiedni – Alternatywne zakończenia gry Djarhun.

Nie wiem jak nazwać zieloną i pustynną krainę w grze.

: sobota 06 sie 2011, 17:03
autor: arai
Sporo tych kart:P

: środa 10 sie 2011, 00:22
autor: Sporek
Nie chcę zapeszać, ale po tym co wymieniłeś to wydaję mi się bardziej rozbudowana niż MiM.

: środa 10 sie 2011, 10:57
autor: Bojar
Sporek pisze:Nie chcę zapeszać, ale po tym co wymieniłeś to wydaję mi się bardziej rozbudowana niż MiM.
Zerknij także na betę planszy na poprzedniej stronie.

: poniedziałek 15 sie 2011, 19:06
autor: Sporek
O w mord... buzię. Jaka to gra z której ta mapa jest "screenowana" :D ?

: poniedziałek 15 sie 2011, 21:02
autor: stave
Heroesi number 3

: poniedziałek 15 sie 2011, 22:03
autor: Bojar
Hehe, tak jest, autor Djarhuna stworzył planszę w oparciu o legendarnych Herosów. Ja ją tylko trochę zmodyfikowałem i przetłumaczyłem.

: wtorek 16 sie 2011, 20:01
autor: Sporek
Hehe, widać że zrobił to w edytorze plansz. Dzięki temu łatwo zrobić planszę. Ja kiedyś robiłem taką planszę do MiM'a w Edytorze plansz do Tzar - Ciężar korony. Fajna gra, polecam. A tak aby nie spamować, jestem w trakcie drukowania tej gry, nie mogłem się oprzeć. Zmieniłem tylko troszkę rozmiar bo nie miałem tyle tuszu, ale wyraźnie widać tekst. Zamiast przypuśćmy 6 kartek, muszę wykorzystać tylko 4. Z kartami będzie problem bo ich nie pomniejszę, ale nie ważne. Pozdrawiam.

: wtorek 16 sie 2011, 21:40
autor: Bojar
Prezentuję kilka przykładów kart:
Karta Wiecznej Zmarzliny:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Jest to karta wroga. Poniżej tekstu statystyki Alhuna

Karta Morza:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Karta wroga.

Karta zielonej krainy (nie wiem jeszcze jak nazwę ten obszar):
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Karta przyjaciela. Juczny Diplodok, który dźwiga nasze przedmioty :) Oczywiście nie za darmo...

Karta Statku:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Postrach Morza Spadających Gwiazd - Mroczny Rekin! Drżyjcie wrogowie! :)

Karta Poszukiwacza Przygód/Bohatera:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... hatera.jpg
Najprawdziwszy złodziej cienia!

Wiem, że szablony niezbyt innowacyjne, może coś się w tej kwestii jeszcze zmieni. Być może stworzę całkowicie nowy plugin do tworzenia kart do Djarhuna w Strange Eons.

: wtorek 16 sie 2011, 21:51
autor: Bojar
P.S. Wiem, że w karcie statku jest mały błąd w punkcie 4, hehe.

: wtorek 16 sie 2011, 22:40
autor: arai
Wygląda fajnie :)

: wtorek 16 sie 2011, 23:06
autor: Erestor
Karty prezentują się ładnie, ale w pierwszych 3 ramka jest taka jakaś niewyraźna, mam nadzieję, że to wina niskiej rozdzielczości całej karty, a nie słabej jakości ramki.

: środa 17 sie 2011, 07:58
autor: Bojar
Na te ramki na razie nic nie poradzę, są to w zasadzie przerobione karty reliktu ze Strange Eons. Tam jest taka kijowa rozdzielczość. Może faktycznie zrobię jakieś inne szablony na te karty.

: środa 17 sie 2011, 20:41
autor: Erestor
Może spróbuj je wyostrzyć... lepiej szablony dograć na perfekt na samym początku bo później jest od groma przerabiania... znam to z własnego doświadczenia :)

: środa 17 sie 2011, 21:58
autor: Bojar
100% racji. Coś pokombinuję w fotoszopie

: środa 31 sie 2011, 10:41
autor: Bojar
Witam po dłuższej przerwie. Tak będą wyglądały karty przygód w Djarhun PL (tutaj akurat karty "zimowe"). Jest jeszcze kilka drobnych "nieczystości", ale w finalnej wersji wszystko będzie ok.

Karta Wroga:
Smok
Szkielet

Karta Miejsca:
Twierdza Ogrów

Pozdrawiam wszystkich!

: środa 31 sie 2011, 10:53
autor: arai
Bardzo ładne te karty pod względem graficznym ;)