Strona 2 z 2
: czwartek 17 sie 2006, 12:51
autor: SeSim
Cytat:
ale zauważ że Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera
Talisman to może i jest powiązany ale MiM ani trochę. Warhammera Fantasy RolePlay prowadziłem przez 5 lat i nie widzę praktycznie żadnych podobieństw.
To było wałkowane jakiś czas temu na forum.
Wg Games Workshop Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera, więc jako, że MiM jest Talismanem tylko w trochę innej szacie graficznej również jest (wg GW) osadzony w świecie Młotka. To nie podlega dyskusji. Oczywiście każdy może mieć swoje, inne subiektywne odczucia w tej sprawie

: czwartek 17 sie 2006, 12:57
autor: Gieferg
To nie podlega dyskusji.
Jak najbardziej podlega.
Żeby to był świat Warhammera potrzebne są jakiekoleik elementy za tym przemawiające - wskaż mi takich w MiMie chociaż 3. Ten świat przypomina o wiele bardziej (jak już ktoś tu wcześniej pisał) któryś z settingów do DnD niezaleznie od tego co GW ma w tej sprawie do powiedzenia.
: czwartek 17 sie 2006, 13:01
autor: Michael
więc moze dyskusję o tym czy Magia i Miecz jest Warhammerem czy nie przenieść tam albo załozyć nowy temat z ta nazwą
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=807
Co do alternatywnych zakończen to w momencie gdy drukuje się te które są na stronie Lukasa to trzeba wydrukować wszystkie od nowa bo po jakości pozanać czy zakończenie na środku jest stare czy dodrukiwane .
: czwartek 17 sie 2006, 13:04
autor: SeSim
Cytat:
To nie podlega dyskusji.
Jak najbardziej podlega.
Matko... następny, który pragnie zawrócić kijem wisłę...

Nie czytasz mnie uważnie. Zacytuję siebie:
Wg Games Workshop Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera, więc jako, że MiM jest Talismanem tylko w trochę innej szacie graficznej również jest (wg GW) osadzony w świecie Młotka. To nie podlega dyskusji.
Takie jest oficjalne stanowisko GW. TO STANOWISKO nie podlega dyskusji. Wydając grę tak powiedzieli i oficjalnie tak jest, ponieważ oni są wydawcami, pomysłodawcami itd itp. Jakkolwiek by nie było są tylko chciwymi ludźmi, którzy użyli w kampani reklamowej Talismana marchewki w postaci słowa Warhammer. Oczywiśie możesz się z tym nie zgadzać stąd:
Oczywiście każdy może mieć swoje, inne subiektywne odczucia w tej sprawie Wink
Np. dla mnie MiM (nie talisman) jest do niczego nie podobny i sam w sobie stanowi pewien kanon Fantastyki i Fantasytki-Naukowej nieprzyrównywalny do niczego innego. Ale stanowisko wydawcy jest takie a nie inne więc mówi się, że jest to świat luźno powiązany ze światem Młotka
EDIT:
Michael ma rację. Dalszą dyskusję w tej materii należy prowadzić gdzie indziej

: czwartek 17 sie 2006, 13:12
autor: Gieferg
Nie interesuje mnie czym coś jest nazywane tylko czym jest w istocie. Jeśli dziecko ulepi z plasteliny psa i powie że to kura to będzie to kura? Na tej samej zasadzi MiM to nei jest świat warhammera. Koniec offtopu z mojej strony.
Michael ma rację. Dalszą dyskusję w tej materii należy prowadzić gdzie indziej
tyle, że raczej nie w temacie do którego wiedzie poany link

: czwartek 17 sie 2006, 13:14
autor: Michael
Podałem tego linka bo ten temat sie właśnie w dyskusję o naturze MiMa zamienił. Ale sądzę że należy założyć nowy temat .
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=807
a tutaj kontuujmy rozmowy o ALTERNATYWNYCH ZAKOŃCZENIACH DO GRY MAGIA I MIECZ
: sobota 29 maja 2010, 21:13
autor: bleble630
Witam
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak dokładnie działa Alternatywne Zakończenie "Siła Herkulesa" tzn:
1. W jaki sposób przebiega teleportacja(między krainami, w obrębie krainy)? Czy mogę od razu teleportować się z Korony Władzy, np na Pola gdzie stoi inny poszukiwacz?
2. Jak przebiega walka od razu mogę go zaatakować aż do straty wszystkich żyć, czy tylko raz w swojej turze?
3. Co się stanie jak inny poszukiwacz wejdzie na Koronę Władzy podczas mojej nieobecności tam.
Pozdrawiam
: sobota 29 maja 2010, 21:23
autor: Mały Nemo
bleble630 pisze:1. W jaki sposób przebiega teleportacja(między krainami, w obrębie krainy)? Czy mogę od razu teleportować się z Korony Władzy, np na Pola gdzie stoi inny poszukiwacz?
Tak, ale tylko w swej turze zamiast wykonywania ruchu.
2. Jak przebiega walka od razu mogę go zaatakować aż do straty wszystkich żyć, czy tylko raz w swojej turze?
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba zabierasz tylko 1 punkt Wytrzymałości.
bleble630 pisze:3. Co się stanie jak inny poszukiwacz wejdzie na Koronę Władzy podczas mojej nieobecności tam.
Nic. Gracz nie wykonuje swojej tury, chyba, że zdecyduje się zawrócić z Korony Władzy.
: niedziela 30 maja 2010, 15:39
autor: Draugnimir
Nemomon pisze:
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba zabierasz tylko 1 punkt Wytrzymałości.
Być może łatwiej byłoby sobie przypomnieć, a i odpowiedź byłaby pewniejsza, gdybyśmy mieli przy okazji pytania przed oczami odpowiedni ustęp z instrukcji traktujący o Sile Herkulesa...

: czwartek 03 cze 2010, 21:58
autor: Astropata
był zdaje się projekt aby ignorować pytania gdy pytający nie przytoczy treści karty i Nemo zdaje się był za tym
![winking face ;]](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
: piątek 11 cze 2010, 09:56
autor: SeSim
Projekt nadal jest!
bleble630, poproszę tutaj zamieścić treść tego alternatywnego zakończenia, a resztę forumowiczów upraszam o stosowne milczenie dopóki rzeczona treść tutaj nie zagości.
: sobota 12 cze 2010, 12:51
autor: the MackaN
A ja będę tym dobrym gilną/dobrą gnidą:)
SIŁA HERKULESA pisze:
Obszar Korony Władzy znalazł się pod działaniem magicznej aury, działającej na Poszukiwacza, który samotnie się tutaj znajdzie. Aura nadaje Poszukiwaczowi nadludzką siłę oraz obdarza go mocą Teleportacji. Siła poszukiwacza od tej chwili wynosi 12, zaś jego Wytrzymałość 5. Poszukiwacz musi teleportować się na obszary, zajęte przez innych Poszukiwaczy i po kolei wzywać ich na pojedynek. Gracz, którego Poszukiwacz zostanie w takim pojedynku zabity, wypada z gry. Jeżeli zostanie zabity Poszukiwacz, który jest obdarzony nadludzką Siłą, aura znika i pojawia się z powrotem na Obszarze Korony Władzy.
1. Tak od razu z Korony Władzy niezależnie od krainy stajemy na wybranym Poszukiwaczu.
2. Wydaje mi się, że tylko raz na turę, gdyby było inaczej, było by to wspomniane w wyżej wymienionym opisie.
3. Nic, ostatnie zdanie sugeruje, że aury nie ma na koronie władzy, puki ktoś jest nią obdarzony. Wynika z tego, że trzeba przeżyć ataki i ubić takiego herkulesa, żeby można się było znowu udać się w jakimś celu na Koronę Władzy, gdzie jego aura wraca.
Osobiście z tym 12 Siły, ni mniej ni więcej, to durne zakończenie. Ja bym zmienił oryginalny zapis, że DODAJE POSZUKIWACZOWI 12 SIŁY. Ale to już moja osobista zachcianka cacanka.
A i nie banujcie mnie
SeSim pisze:upraszam o stosowne milczenie dopóki rzeczona treść tutaj nie zagości
Nie było mowy w ostatnim poście, kto ją miał zamieścić, a że czułem potrzebę odpowiedzi...

: wtorek 22 cze 2010, 23:57
autor: Gieferg
Ja bym zmienił oryginalny zapis
Ja też bym zmienił, właściwie to już zmieniłem:
KLIK Głupio trochę jak się okazuje, że Siła Herkulesa Poszukiwacza osłabia.