Strona 2 z 2
					
				
				: niedziela 27 gru 2009, 22:12
				autor: Kufir
				Hellhound pisze:No to jeśli się okaże, że to zaklęcie faktycznie zaburza równowagę to wprowadzasz domową zasadę, że nie działa na LoD i po kłopocie.
Prawdopodobnie tak właśnie trzeba będzie zrobić, na istoty w wewnętrznej krainie nie działają żadne zaklęcia i na LOD'a też moim zdaniem nie powinny.
 
			 
			
					
				
				: niedziela 27 gru 2009, 22:45
				autor: budzo
				Nemomon pisze:budzo pisze:hm czyli czary typu Ocalenie też można na niego rzucać ?
Nie miejsce na tego typu pytania, ale nie. Nie możesz rzucić na niego Ocalenia, jako, że te Zaklęcie może być rzucone jedynie na Poszukiwacza, Przyjaciela lub Wroga, a Pan Ciemności jest istotą.
 
troche bez sensu te zasady. no ale na szczęście nikt nikomu nie zabrania grać po swojemu. 
Tak w zgodzie z intuicją i logiką dlaczego na smoka można rzucić Ocalenie a na Osiłka w Gospodzie nie ? Sensu to raczej nie ma...
 
			 
			
					
				
				: niedziela 27 gru 2009, 23:01
				autor: Kufir
				W tym wszystkim jest sens i sprowadza się to do jednego, a mianowicie do Runicznego Miecza.
Wyobraźmy sobie iż Runiczny Miecz kradnie/zabiera punkt życia z każdej pokonanej istoty (Czyli że, Strażnika, Osiłka w Gospodzie itp, jak również z wrogów, czyli przeciwników z kart przygód). W takim wypadku walczymy ze Strażnikiem (zakładam iż pokonujemy go bez trudu, co z resztą nie jest takie trudne) strzegącym przejścia w środkowej krainy, Wygrywamy dostajemy punkt życia, w następnej turze schodzimy do zewnętrznej krainy. W następnej turze ponownie atakujemy strażnika itd.
W takim wypadku bardzo szybko mielibyśmy praktycznie nieograniczoną ilość żetonów Życia.
W tym jak i w innych przypadkach adnotacje w stylu: Istota, wróg ma ZASADNICZE znaczenie i są to zapisy bardzo potrzebne.
Dla przypomnienia:
Wróg – karta (niekoniecznie Przygody) z napisem Wróg.
Istota - każdy przeciwnik z którym przyjdzie się Poszukiwaczowi zmierzyć, poza Poszukiwaczami. 
(np.  Strażnik, Wilkołak w Wewnętrznej  Krainie, Osiłek z Gospody, Duch ze Skał, Smok z Jaskini, Feniks z Zaklęcia itp.).
			 
			
					
				
				: czwartek 09 wrz 2010, 20:55
				autor: felow
				Panowie , jedna mysl mnie na suneła 

 jesli chodzi o zaklecie hydry i zaklecie zropuchowacenia , nie wydaje mi sie żeby można było to zaklecie powielic , gdyż rzuca sie je przed walka na poszukiwacza z która sie walczy , wiec jak mozna było by po mnozyc ten czar na innych graczy, z którymi sie nie walczy bez sensu. tak sie da????
 
			 
			
					
				
				: czwartek 09 wrz 2010, 21:07
				autor: Mały Nemo
				Hydra:
Dowolne,
właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie
też na innych, wybranych przez
ciebie Poszukiwaczy (możesz
także wybrać siebie). Traktuj
powielone Zaklęcia tak, jakby
zostały rzucone osobno na
każdego z Poszukiwaczy, 
ignorując
ograniczenia wynikające z
Krainy i 
momentu rzucania.
Hydra powiela Ropuchę. 
A Zaklęcie daje to, że wszyscy Poszukiwacze muszą odrzucić wszystkie swe karty na obszary, na których się znajdują.
 
			 
			
					
				
				: czwartek 09 wrz 2010, 21:27
				autor: Roland
				No tak
			 
			
					
				
				: czwartek 09 wrz 2010, 22:08
				autor: felow
				faktycznie , ale jaja:P