Strona 2 z 2

: środa 16 kwie 2008, 23:19
autor: pretorianstalker
Ciekawe że wymienia się tu Wojownika Chaosu który w polskiej edycji nigdy się nie pojawił.Przypominam że to inny Poszukiwacz niż Rycerz Chaosu z dodatku "Mistrzowie"
Jeśli to nie jest ten wojownik co w dodatku Mistrzowie tylko jakaś postać, która była w Talismanie (a nie było jej w MiM - nie słyszałem o takiej, ale znawcą Talismana nie jestem) to wcale nie jest to ciekawe - sprawa oczywista. Był w oryginalnej instrukcji to i go przetłumaczyli bo czemu niby nie?

: piątek 18 kwie 2008, 22:15
autor: Artownik
To ciągnięcie dodatkowej Karty w każdej turze, jak powiedzmy należymy do istot niemile widzianych w Mieście, aż taka absurdalna nie jest.

Dla mnie ta zasada miała zawsze sens. Wiadomo, że co innego jak się po prostu napotyka Patrol, a co innego jak się łamie prawo.. można zostać dostrzeżonym, ludzie w Mieście wołają wtedy Straże i to właśnie symbolizuje dodatkowa Karta.

W przypadku tych wymienionych w punkcie 9 Statutu Miasta jest to też dość sensowne, w końcu taki osobnik musi się praktycznie ukrywać. :-k

Inna sprawa to brak złota - ta prawo jest dla mnie bezsensowne. :neutral:

Mnie najbardziej drażniło, że ze Strażami się tylko walczy, więc przy pewnym poziomie Siły, jest to sposób na nabijanie punktów.. szkoda, że chociaż w części Kart nie ma po prostu szansy na to, że zostało się aresztowanym (bez względu na poziom Siły i Mocy)

: piątek 18 kwie 2008, 22:56
autor: pretorianstalker
Mnie najbardziej drażniło, że ze Strażami się tylko walczy, więc przy pewnym poziomie Siły, jest to sposób na nabijanie punktów..
Może Ty nabijasz pkt na strażnikach, ale ja gram zgodnie z zasadami i punktów na nich nie nabijam ;)

: sobota 19 kwie 2008, 00:39
autor: Gieferg
więc przy pewnym poziomie Siły, jest to sposób na nabijanie punktów..
A odkąd to straż miejska jest wrogiem żeby mozna ją było wymieniać na punkty Siły? :-k

: sobota 19 kwie 2008, 11:41
autor: Artownik
Hmm, no fakt, tu wtopiłem :oops:

Nie wiem czemu zawsze żeśmy grali, że się wymieniało... :-k

(chociaż co do reszty przeciwników, to zgodnie z zasadami)

: czwartek 24 kwie 2008, 17:02
autor: Dziad
Mi pomysł ciągnięcia kart Miasta po każdym złamaniu prawa wydaje się słaby, więc napisałem własne zasady co do prawa miejskiego:

- poszukiwacz, który złamie prawo miejskie natychmiast otrzymuje list gończy (nie ciągnie jednak dodatkowej karty miasta)
- jeżeli cyborg, wampir, troll, ork, hobgoblin, lub poszukiwacz nie posiadający złota trafi w mieście na stróża prawa, to otrzymuje natychmiast list gończy (i jest przez niego atakowany)
- cyborg, wampir, troll, ork i hobgoblin nie mogą otrzymać posady szeryfa, królewskiego championa ani arcymaga
- jeżeli cyborg, wampir, troll, ork, hobgoblin lub poszukiwacz poszukiwany listem gończym chce wejść do miasta (lub z niego wyjść) przez bramę miasta musi stoczyć walkę z strażnikiem (siła 7) - w razie porażki zamknięty zostaje w ciemnicy

Upraszcza to grę.

: czwartek 24 kwie 2008, 18:22
autor: Isztwan
Witam na forum. Fajny nick ;)

Co do zaprezentowanych przez ciebie pomysłów: 3 ostatnie są OK ale nie podoba mi się to automatyczne dostawanie Listu gończego. Trochę to bez sensu, że straż zawsze wie wszystko o wszystkich. Jeśli miałbym czymś zastąpić ciągnięcie dodatkowej karty to zrobiłbym to na przykład rzutem kostką, powiedzmy 1, 2 - dostajesz list gończy.

: czwartek 24 kwie 2008, 21:19
autor: Rogo
Podpiszę się pod słowami Isztwana - trochę za szybko z tym listem gończym... Albo ten rzut kostką, albo ciągnięcie karty i list gończy jeśli jest to stróż prawa (czy jak to tam było :P)

: sobota 26 kwie 2008, 15:35
autor: Dziad
Świetny pomysł z tym rzutem kostką. Jakoś wcześniej na to nie wpadłem, a chciałem po prostu olać ten zapis z ciągnięciem kart, bo szybko się kończą. No i czasem szkoda jak coś ciekawego idzie na stos kart użytych.