Re: Zjazd 2021, Data: 27-29.08.2021
: piątek 03 wrz 2021, 19:19
Plansza to "Mały Talisman"Budowniczy Mostów pisze: ↑piątek 03 wrz 2021, 10:07 Oprócz wyczekiwanego rozszerzenia od @Pablo wzrok przyciąga ciekawa plansza główna.[/spoiler]
@ModulO, ta plansza to twoje dzieło? Podeślij linka, gdzie można o tym więcej poczytać na forum.
viewtopic.php?f=77&t=8909&p=173985
Co do rozgrywki na zdjęciu, dla mnie najlepsza partia rozegrana na zjeździe, z której miałem największy fun z gry
Graliśmy w sumie w czwórkę : ja, @Pablo @As_Kier @Bartigol co prawda Barti dołączył po 3-4 rundach, bo zaczynaliśmy w trójkę.
Setup:
- Mały Talisman (by @ModulO - plansza główna)
- Krainy Innowacji (by @Pablo - Kraina środkowa)
- Bohaterowie Sanktuarium (by @ModulO - Poszukiwacze z gry Diablo)
- Przeszukaj Zwłoki (by @Bartigol - dodatkowe Przedmioty po zabiciu Wrogów )
- Alternatywne zakończenie - Wyścig po Koronę (wystarczy wejść na Koronę Władzy - automatyczna wygrana)
Pablo wylosował Mnicha, ja Szamankę, As_kier wylosował Barbarzyńcę, a Bartigol Amazonkę.
Ja z Pablo skupiliśmy sięna rozwinięciu pierszej umiejętności (Szamanką wydawałem los nawet na rzut za ruch, aby go potem odzyskiwać - warunek zdobywania doświadczenia), Pablo z kolei modlił się w Kapliczcę. Barti odpuścił polowanie na Puszczę, natomiast As_kier z kolei polował na przeciwnika z Siłą 7.
Walczyliśmy z Konstruktami z dodatku Innowacji, dobierając ulepszenia Przedmiotów i Przyjaciół, a czasem nawet trafił się jakiś szkodnik (Przeklęty Przyjaciel z dodatku Innowacji).
Po zdobyciu złota, udało mi się kupić miecz, który jest niezbędny dla postaci Szamanki, podnosi Siłę w walce o w sumie 3 punkty (+1 miecz + 2 zdolność). Dodatkowo dzięki zdolności wygrywania remisów, zacząłem Szamanką też pomału zbierać trofea wrogów na Siłę. W między czasie, As_kier ubił Wroga z Siłą 7, zdobywając nową umiejętność - walki dwiema brońmi jednocześnie, Pablo Mnichem z kolei "wymodlił" nową zdolnośc dociągając Harmonię ducha i ciała, pozwalająca dodawać w walce początkową Moc, a w walce psychicznej początkową Siłę - chyba najlepsza wyuczona zdolnośc mnicha w dodatku.
Ogólnie grało się bardzo przyjemnie, bez większych stresów (ale taki był cel, plansza dużo rzeczy ułatwia, dodatkowo bohaterowie sanktuarium są mocniejsci niż zwykli Poszukiwacze, zwłaszcza że można ich rozwinąć o nowe mocne umijętności). Po godzinie rozgrywki wszyscy już powymieniali trofea minimum 2 razy, więc posiadali minimum 1 zdolność wyuczoną.
Ciekawe sytuacje podczas rozgrywki które zapamiętałem:
1) walka Barbarzyńcy (As_kier Siły chyba z milion
2) Mając Talizman, zmierzałem pewnie w Krainie wewnętrzej po wygraną. Na moje nieszczęście As_kier wylosował kartę Miasta Rabuś, wygrywając z nim zabrał mi Talizman
Finalnie grę wygrał As_kier Barbarzyńcą
Gra trwała dośc długo bo z 5 godzin, ale myślę, że spokonie mogliśmy ze 2 godziny wcześniej już grę zakończyć, np. gdyby mi Talizmana nie zakosili w Krainie Wewnętrznej
Jak coś istotnego pominąłem @Pablo @Bartigol @As_Kier możecie mnie uzupełnić w opisie rozegranej parti
