Strona 7 z 15
Re: Post-apo MiM
: czwartek 29 wrz 2016, 19:04
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: czwartek 29 wrz 2016, 19:33
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: sobota 01 paź 2016, 12:02
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: sobota 01 paź 2016, 15:41
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: sobota 01 paź 2016, 18:34
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: sobota 01 paź 2016, 19:37
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: sobota 01 paź 2016, 20:02
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: sobota 01 paź 2016, 20:41
autor: armisch
znaczniki fuxa czyli losu

Re: Post-apo MiM
: niedziela 02 paź 2016, 19:58
autor: armisch
reversy kart - ekwipunek, techy i przygody.

,

,

,

,

Re: Post-apo MiM
: niedziela 02 paź 2016, 20:28
autor: armisch
revers karty postaci

Re: Post-apo MiM
: niedziela 02 paź 2016, 22:20
autor: armisch
Żetony patametrów - Życie - Siła - Intel.

Re: Post-apo MiM
: niedziela 02 paź 2016, 22:46
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 03 paź 2016, 13:07
autor: Valdi
Rewers karty postaci nie za pusty ?
Re: Post-apo MiM
: poniedziałek 03 paź 2016, 13:29
autor: armisch
Valdi pisze:Rewers karty postaci nie za pusty ?
to tylko tył, w Talizmanie masz tylko logo wiec na razie coś takiego.
nawet nazwy jeszcze nie ma

jakieś pomysły? ARMAGEDON I APOKALIPSA
PO KOŃCU ŚWIATA

Re: Post-apo MiM
: czwartek 06 paź 2016, 00:43
autor: armisch
35% mapy
Re: Post-apo MiM
: czwartek 06 paź 2016, 20:17
autor: armisch
plik tymczasowy specjalnie takiej wielości ... jakby ktoś pytał
Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 15:49
autor: Valdi
Jupi wygląda rewelacyjnie. W końcu jakiś projekt post apo MiM będzie ukończony.
Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 16:08
autor: armisch
no własnie się zastanawiałem czy nie powinien to być jednak TMIM bo przerabiany jest dosłownie Talizman.

Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 18:30
autor: Valdi
To już aż tak dużej różnicy niema.

Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 18:38
autor: abubu
fajnie to wygląda
<cel – zdobyć karty dostępu do schronu>
A jaki jest główny cel gry (zamiast zdobywania KW). Z tego co rozumiem, na ostatnim zdjęciu pokazałeś Wejście do schronu (zastępstwo Tajemnych Wrót), więc samo wejście do schronu to raczej nie cel ostateczny.
Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 19:36
autor: armisch
już tłumaczę -po pokonaniu pułapek w schronie i posiadaniu karty dostępu ,karta ta pozwala na wejście do śluzy sterylizacyjnej<dolina ognia> bez karty nie można wejść ... Do AZYLU pomieszczenie gdzie znajduje się komputer centralny <korona władzy> tam i tylko tam można uruchomić "procedury komputera centralnego" <czar rozkaz>. eliminując przeciwników mając dostęp do komputera centralnego ma się władzę absolutna nad krainą

Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 20:18
autor: abubu
Ok, to ma sens i potencjał

Planujesz jakieś efekty poza rzutem kostką i utratą życia przez poszukiwaczy? (np. w formie alternatywnych zakończeń inna pula procedur?)
No i takie pytanie fabularne: w jaki sposób komputer jest połączony ze wszystkimi graczami? Mają wszczepione chipy? Czy "odbiera życie" poprzez jakieś pola magnetyczne / wyładowania elektryczne / zdalne sterowanie maszynami?
Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 20:23
autor: armisch
z czasem pewnie tak ... np wystrzelenie się w kosmos i dodatek na orbicie, stacja badawcza albo księżyc. na pewno dodatek metro poz ziemią i że jako smoki są obcy myślałem o dodatku wojna światów. własnie męczę schron
komputer centralny może walić atomówkami <kłaść radioaktywne kratery w całej krainie> albo kontrolować roboty - i atakować nimi innych graczy... coś tam można wymyślać. w końcu ma się nieograniczony dostęp do systemów obronnych kraju

Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 20:38
autor: abubu
No właśnie o atomówkach/rakietach/itp zapomniałem.. tak "banalny" pomysł mi umknął

#-o
Re: Post-apo MiM
: piątek 07 paź 2016, 20:52
autor: armisch
nawet jest pole na planszy z silosami rakietowymi
