Wydaje mi się że trochę złota nie pozbierałeś i zostawiłeś w tej piwnicy gdzie był troll. Tam głębiej w niej.
Diablo III
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
Mówiłem o tym bardzo dokładnie w pierwszym odcinku 
Od 13:00 do 14:20
W drugim odcinku tez o tym wspomniałem. Nieuważnie oglądasz
Miecz nie jest tylko ozdobą - jego obrażenia wpływają na obrażenia magiczne, którymi posługuje się czarownik. Czarownik zamienia fizyczną moc miecza na energie magiczną - tak to sobie można tłumaczyć na siłę
Od 13:00 do 14:20
W drugim odcinku tez o tym wspomniałem. Nieuważnie oglądasz
Miecz nie jest tylko ozdobą - jego obrażenia wpływają na obrażenia magiczne, którymi posługuje się czarownik. Czarownik zamienia fizyczną moc miecza na energie magiczną - tak to sobie można tłumaczyć na siłę
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
To zrozumiałem. Widocznie wyraziłem się nieprecyzjnie. Chodziło mi o to, że w czasie walki czarnoksiężnik trzyma miecz w dłoniach, ale nie ma szansy zobaczyć, aby nim wywijał, zadawał ciosy i używał go inaczej jak tylko trzymając.
Opowiedz też o rozwoju postaci przy okazji. Nie rozumiem na czym polega rozwój współczynników. Czy komputer przydziela zawsze go tak samo i postać na tym samym poziomie co inna postać tej samej profesji będzie miała takie same statystki i różnić będzie się tylko skilami?
Opowiedz też o rozwoju postaci przy okazji. Nie rozumiem na czym polega rozwój współczynników. Czy komputer przydziela zawsze go tak samo i postać na tym samym poziomie co inna postać tej samej profesji będzie miała takie same statystki i różnić będzie się tylko skilami?
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- Mikou@j
-
- Posty: 147
- Rejestracja: środa 12 lip 2006, 19:39
- Lokalizacja: Czeladź
- Płeć:
- Wiek: 36
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36

No siema Heniu

A to mój barbarzyn
Jakieś konkretniejsze wrażenia wrzucę pewnie później, na razie idę sprawdzić koszmar.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Zawalony byłem ostatnio pracą, ale się Diablo przeszło :mrgreen:
Cóż, wrażenia są mieszane.
Graficznie jest po prostu świetnie. Jest i klimat i piękne tła oraz duży nacisk na drobne szczegóły. Podobnie jak w SC2 ten element jest bez zarzutu.
Poziom trudności jest odpowiedni. Zginąć wcale nie jest tak trudno. Zacząłem dzisiaj grę na hardkorze i grając naprawdę bardzo ostrożnie raz fuksem uszłem z życiem.
Osiągnięcia, statystyki i nowy podział umiejętności - to wszystko na plus. Wyszło naprawdę elegancko.
Oprawa dźwiękowa odziwo słabo. Muzyki praktycznie w ogóle nie pamiętam. D2 pod tym względem prezentowało się duuużo lepiej.
Fabuła.... prezentuje się wyjątkowo nędznie. Zupełnie tego nie rozumiem, w praktyce jedyny jako tako rozwinięty wątek, to ten dotyczący Leorica, a i tak się jakoś strasznie nie popisali, bo można było sprowadzić do gry wiele innych postaci z D1 i D2.
Tu jest w sumie kolejny minus. Nawiązań do poprzednich gier jest naprawdę niewiele.
Cały trzeci akt praktycznie nie posiada fabuły. Niby jest pod znakiem Pana Grzechu, a sprowadza się do tego, że "no jest wojna" - i to tyle.
W grze nie ma żadnych zadań pobocznych. Tylko czasem można trafić na jedno z raptem kilku losowych zdarzeń.
Jeśli dobrze pamiętam to były chyba tylko 2 lub 3 misje, gdzie występowały bonusowe cele do osiągnięcia.
Cóż, biorąc pod uwagę czas jaki im zajęło wyprodukowanie tej gry, to można chyba tyle powiedzieć, że ta komórka blizzarda to banda nierobów.
Polonizacja niby ok, ale natrafiłem na dialog, gdzie głos jednej z głównych postaci nie został w ogóle podłożony.
Cóż, wrażenia są mieszane.
Graficznie jest po prostu świetnie. Jest i klimat i piękne tła oraz duży nacisk na drobne szczegóły. Podobnie jak w SC2 ten element jest bez zarzutu.
Poziom trudności jest odpowiedni. Zginąć wcale nie jest tak trudno. Zacząłem dzisiaj grę na hardkorze i grając naprawdę bardzo ostrożnie raz fuksem uszłem z życiem.
Osiągnięcia, statystyki i nowy podział umiejętności - to wszystko na plus. Wyszło naprawdę elegancko.
Oprawa dźwiękowa odziwo słabo. Muzyki praktycznie w ogóle nie pamiętam. D2 pod tym względem prezentowało się duuużo lepiej.
Fabuła.... prezentuje się wyjątkowo nędznie. Zupełnie tego nie rozumiem, w praktyce jedyny jako tako rozwinięty wątek, to ten dotyczący Leorica, a i tak się jakoś strasznie nie popisali, bo można było sprowadzić do gry wiele innych postaci z D1 i D2.
Tu jest w sumie kolejny minus. Nawiązań do poprzednich gier jest naprawdę niewiele.
Cały trzeci akt praktycznie nie posiada fabuły. Niby jest pod znakiem Pana Grzechu, a sprowadza się do tego, że "no jest wojna" - i to tyle.
W grze nie ma żadnych zadań pobocznych. Tylko czasem można trafić na jedno z raptem kilku losowych zdarzeń.
Jeśli dobrze pamiętam to były chyba tylko 2 lub 3 misje, gdzie występowały bonusowe cele do osiągnięcia.
Cóż, biorąc pod uwagę czas jaki im zajęło wyprodukowanie tej gry, to można chyba tyle powiedzieć, że ta komórka blizzarda to banda nierobów.
Polonizacja niby ok, ale natrafiłem na dialog, gdzie głos jednej z głównych postaci nie został w ogóle podłożony.
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- Mikou@j
-
- Posty: 147
- Rejestracja: środa 12 lip 2006, 19:39
- Lokalizacja: Czeladź
- Płeć:
- Wiek: 36
Mam pewne zastrzeżenia.
Dla umiejętności podstawowej, jak i każdej innej, są 4 skille i 6 run (dla każdego skilla).
Poza tym nie muszą być sztywno przypisane do prawego, lewego przycisku myszy i klawiszy numerycznych, bo wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję (nie pamiętam, którą dokładnie, a bn leży i nie mogę sprawdzić) i przypisywać umiejętności według własnej woli.
Dla umiejętności podstawowej, jak i każdej innej, są 4 skille i 6 run (dla każdego skilla).
Poza tym nie muszą być sztywno przypisane do prawego, lewego przycisku myszy i klawiszy numerycznych, bo wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję (nie pamiętam, którą dokładnie, a bn leży i nie mogę sprawdzić) i przypisywać umiejętności według własnej woli.
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
Racja, zrobię sprostowanie w następnym odcinku.Mikou@j pisze:Dla umiejętności podstawowej, jak i każdej innej, są 4 skille i 6 run (dla każdego skilla).
Opisywałem podstawowe zasady jakie są ustawione bazowo w tym systemie... ale jasne, że można sobie przekombinować to przypisywanie umiejętnościMikou@j pisze:Poza tym nie muszą być sztywno przypisane do prawego, lewego przycisku myszy i klawiszy numerycznych, bo wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję (nie pamiętam, którą dokładnie, a bn leży i nie mogę sprawdzić) i przypisywać umiejętności według własnej woli.
Dzięki.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Jest ich więcej, ale są generowane losowo, czasem trafisz czasem nie. Zaczniesz nową postacią i trafisz na coś czego wcześniej nie byłoJeśli dobrze pamiętam to były chyba tylko 2 lub 3 misje, gdzie występowały bonusowe cele do osiągnięcia.
Co do fabuły, gra jest skonstruowana tak żeby chciało się w nią grać kilka razy pod rząd, testować różne rzeczy, urządzać rajdy na bossów itd. Gdyby fabuła była super genialna i zaskakująca to nie chciałoby się tego tak od razu przechodzić po raz kolejny. Moim zdaniem tło fabularne które poznajemy gawędząc z postaciami i 'czytając' książki czy notatki jest całkiem spoko dla gry która pod względem rozgrywki sprowadza się po prostu do klikania.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- ant
-
- Posty: 496
- Rejestracja: niedziela 25 lip 2010, 23:10
- Lokalizacja: Darłowo
- Płeć:
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć: