Magia i Miecz Online
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Najprawdopodobniej pojawi się nowy dział: Umiejętności. Tam wpakuje wszystko, kiedy będzie się w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie będzie się wchodziło do tego działu i wszstkie umiejętności znajdą się tam. Gra dla 2 jest w dalszym stopniu mocno ograniczona. Nie widać co się dzieje z innym graczem. Już niedługo planuje wbudować konsolke w której będą się wyświetlać poczynania wszystkich graczy: wynik rzutu kostką, wyciągnięte karty, wygranie i przegranie walki, zakończenie ruchu. Informacje będą się pojawiać automatycznie bez konieczności przeładowywania strony. Skoro napis "Zostajesz władcą świata" wystarczy to oki
/
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: czwartek 10 mar 2005, 10:01
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Płeć:
- Wiek: 44
Kilka uwag: po wyeliminowaniu Krzyżem Widma w ruinach wuciągnęło mi kolejną kartę i musiałem stoczyć walkę z Goblinem żeby móc wziąć Księżniczkę. Upiór powinien być eliminowany po jednokrotnym użyciu Krzyża, a tak się nie stało. Mógłbyś też coś zrobić z tymi podwójnymi kartami: akurat mam na planszy dwa Magiczne Pasy, w tym jeden w ekwipunku. Mógłbyś też zrobić Wewnętrzną Krainę gdyż po przejściu przez Tajemne Wrota wylądowałem na Równinie Grozy i gdy musiałam się ruszyć poniosło mnie gdzieś za planszę a w kolejnej turze pojawiłem się na moście. W dalszym ciągu po przeniesieniu się gdzieś nie można kontynuować swojej tury czyli badać obszaru.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Po koleji:
Nie wiem czemu pojawiły się dwa pasy - program zawiera funkcję blokującą, sprawdze ją.
Narazie moge co najwyżej zablokować możliwość teleportacji do Wewnętrznej Krainy
Postaram się umożliwić kotynuacje ruchu po teleportacji - poprostu dużo kart ma to w swoich możliwościach i czasem którąś przegapiam.
Skrzat już jest "naprawiony" (na spółke z resztą np. Przewodnikiem)
Nie moge znaleść gdzie się pomyliłem z Lancą więc troszke to może potrwać.
- Na Upiora Krzyż nie działa.Ponadto właściciel krzyża automatycznie pokonuje wszystkie demony, widma, strzygonie i południce, bez konieczności walki z nimi.
Nie wiem czemu pojawiły się dwa pasy - program zawiera funkcję blokującą, sprawdze ją.
Narazie moge co najwyżej zablokować możliwość teleportacji do Wewnętrznej Krainy
Postaram się umożliwić kotynuacje ruchu po teleportacji - poprostu dużo kart ma to w swoich możliwościach i czasem którąś przegapiam.
Skrzat już jest "naprawiony" (na spółke z resztą np. Przewodnikiem)
Nie moge znaleść gdzie się pomyliłem z Lancą więc troszke to może potrwać.
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Narazie dostępna jest tylko Amazonka. I za każdym razem będziesz Amazonką grał. I takie jest Twoje przeznaczenie. TYLKO Amazonka... Amazonka...Amazonka...Amazonka...
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Czyżbym słyszał echo
Tak niestety to prawda że można grać tylko Amazonką, ale i tak inny poszukiwacz na nic by się teraz nie zdał ponieważ i tak nie można korzystać z umiejętności.
No i jak tam prace nad wewnętrzną krainą?
Tak niestety to prawda że można grać tylko Amazonką, ale i tak inny poszukiwacz na nic by się teraz nie zdał ponieważ i tak nie można korzystać z umiejętności.
Dostać... to nasunęło mi pewne pytanie. Czy kiedy gra będzie już ukończona (albo przynajmniej wtedy kiedy zabierzesz się za umiejetności) i będzie dostępnych więcej postaci to czy poszukiwacze będą losowani czy będzie też można sobie wybrać? Bo prawdę mówiąc ja zazwyczaj grałem ze znajomymi/krewnymi tak że każdy sam sobie wybierał postać (i zazwyczaj każdy chciał spróbować sił innym poszukiwaczem) więc w ten sam sposób chciałbym móc grać w MiM Online.Czemu za każdym razem tworząc gre dostaję amazonkę?
No i jak tam prace nad wewnętrzną krainą?
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Wewnętrzną Krainę postaram się wrzucić dzisiaj. Najprawdopodobniej przez okres 2 miechów nic się nie będzie na stronie zmieniać. Powód jest prosty mamy początek marca, a na początku maja zaczynają się matury i mam zamiar je zdać 
Ostatni pisemny mam 17 maja. Po tym dniu planuje zrobić duuużo.
Ostatni pisemny mam 17 maja. Po tym dniu planuje zrobić duuużo.
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- catspawn
-
- Posty: 59
- Rejestracja: poniedziałek 06 lut 2006, 19:22
- Lokalizacja: Warszawa
- plazmonik
-
- Posty: 32
- Rejestracja: sobota 07 sty 2006, 00:03
- Lokalizacja: Warszawa
Czy to oznacza Mistrzu, ¿e na razie nie chcesz relacji o tym, co nie dzia³a, bo i tak siê tym nie zajmiesz?
Bo mi np. nie dzia³a Dzieñ duchów (chocia¿ jestem z³y).
I jeszcze co¶ zacytujê:
"Twoja skuteczno¶æ to: 2 a Sobowtór: 7.
Przegra³e¶ walkê z przeciwnikiem Sobowtór"
Kto¶ tu oszukuje, czy kostka rozpad³a siê na 2 po³owy :>?
EDIT:
a ju¿ wiem, to dlatego, ¿e to by³o na Runach, tak?
Bo mi np. nie dzia³a Dzieñ duchów (chocia¿ jestem z³y).
I jeszcze co¶ zacytujê:
"Twoja skuteczno¶æ to: 2 a Sobowtór: 7.
Przegra³e¶ walkê z przeciwnikiem Sobowtór"
Kto¶ tu oszukuje, czy kostka rozpad³a siê na 2 po³owy :>?
EDIT:
a ju¿ wiem, to dlatego, ¿e to by³o na Runach, tak?
"Mieduwalszczycy skarmi± na widok Czarnego Beata, Buwaja Piecyty" S.I.Witkiewicz
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek 06 mar 2006, 02:15
WITAM WSZYSTKICH II POZDRAWIAM SERDECZNIE.
ODK¡D ZOBACZY£EM WASZE FORUM Z PRZYJEMNOSCIA CHCIA£EM ZAGRAÆ W MAGIE II MIECZ WSPOMNIENIA M£ODYCH LAT BY WRÓCI£Y .
PRZY OKAZJII DO£ACZAM SIE DO DO GRATULACJI DLA MISTRZA DZWONÓW JESTE¦ NAPRAWDE MISTRZEM HEHE.
JEDNAK¯E DO TEJ PORY MOG£EM TYLKO OGLADAÆ SCREENY Z GRY
MAM PROBLEM Z ZA£O¯ENIEM SESJII LUB Z DOL¡CZENIEM SIE DO KOGO¦ .
BYÆ MOZE KTO¦ JEST W STANIE MI POMÓC Z GÓRY SERDECZNIE DZIEKUJE .
POZDRAWIAM ALL MI£O¦NIKÓW MAGII II MIECZ

EDIT: Uprzejmnie prosze o nie uzywanie caps locka w calym poscie chyba, ze jest to manifest na miare Marksa i Engelsa
ODK¡D ZOBACZY£EM WASZE FORUM Z PRZYJEMNOSCIA CHCIA£EM ZAGRAÆ W MAGIE II MIECZ WSPOMNIENIA M£ODYCH LAT BY WRÓCI£Y .
PRZY OKAZJII DO£ACZAM SIE DO DO GRATULACJI DLA MISTRZA DZWONÓW JESTE¦ NAPRAWDE MISTRZEM HEHE.
JEDNAK¯E DO TEJ PORY MOG£EM TYLKO OGLADAÆ SCREENY Z GRY
MAM PROBLEM Z ZA£O¯ENIEM SESJII LUB Z DOL¡CZENIEM SIE DO KOGO¦ .
BYÆ MOZE KTO¦ JEST W STANIE MI POMÓC Z GÓRY SERDECZNIE DZIEKUJE .
POZDRAWIAM ALL MI£O¦NIKÓW MAGII II MIECZ
EDIT: Uprzejmnie prosze o nie uzywanie caps locka w calym poscie chyba, ze jest to manifest na miare Marksa i Engelsa
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek 20 mar 2006, 12:58
Witam - oto pare błędów które wyłapałem podczas rozgrywki
1.W magicznej szkatułce znalazłem 2 mieszki złota ale ich nie dostałem
2.Jezioro,strumień i fontanna dają po 5 pkt a nie po 4
3.Dwa razy zdarzyło się że przesunąłem się o inną liczbę pól niż wynikało z rzutu kostką
4.W zamku zawsze wyskakuje napis iż zostałem uleczony,nawet gdy nie mam złota,księcia i księżniczki
5.Po nieudanej obronie tarczą wyskoczył napis że nie obronił mnie PANCERZ
6.Jeśli mam 2 lub więcej takich samych przyjaciół i odrzucę jednego,gra odrzuca wszystkich
7.Nie mogę posiadać Świętej Lancy gdy jestem ZŁY choć jest napisane, że nie mogę jedynie używać - mógłbym wziąć Lancę,pójść do wioski i u mędrca zmienić się w DOBREGO - taki sam problem z Magicznym Mieczem
8.Jeżeli wyciągnę 2 lub więcej kart przygody (ruiny,ukryta dolina),muszę wykonać najpierw instrukcję związana z kartą 1 by móc wykonać instrukcję z karty 2 itd (np.wylosowałem na ruinach łopatę i miecz,chcę wziąć tylko miecz a łopatę zostawić - nie da się wziąć miecza jeśli nie weżmie się najpierw łopaty)
9.Gra mnie sama wylogowuje czasem gdy wykonuję czynność związaną z kartą TARGOWISKO (losuję ją lub dokonuję zakupów)
10.Można w dowolnym momencie zakończyć turę (np.wylosowałem Poltergeista,powinienem go wziąć,jednakże mogę wcisnąć koniec tury i go nie brać,zostaje on tam gdzie go wylosowałem - w ten sposób można też omijać wrogów i nieprzyjemne zdażenia)
11.Można wogóle się nie ruszać,wystarczy po rzucie kostką zakończyć turę i ponownie rzucić kostką - np. gdy stoję w oazie,mam 1 pkt żywotności,nie mam butelki i wyrzucam 1 - wiadomo,powinienem przesunąć się na pustynię i zginąć a tak kończę turę i czekam aż wyrzucę korzystniejszą liczbę oczek
12.Czarownik z jaskinii nie dał mi talizmanu - wogłole nie można było ukończyć zadania (miałem zabić jakiegoś wroga,zabiłem dwóch i nic)
13.Podczas gry w 2 osoby powstają błędy,gdy obydwaj gracze znajdą się na tym samym polu i jeden z nich będzie losował kartę przygody - ja miałem taki przypadek,że stanąłem tam gdzie kumpel,wylosowałem jaszczura siłą 3 - wygrałem a kumplowi pokazał się napis że przegrał walkę (nie wiem czy stracił punkt)
Innym razem stanąłem na tym samym polu co kumpel i wylosowałem topór,zabrłem go a u kumpla pojawił się napis że topór został dodany do jego ekwipunku - pojawił się tam a potem zniknął (błędu tego nie sprawdzaliśmy w narożnych lokacjach i innych miejscach gdzie rzuca się kostką)
Mam też parę pomysłów co do samej gry
Możnaby zlikwidować przyznawanie siły za doświadczenie - zapobiegłoby to powstawaniu superherosów
Przykładowo Troll (siła początkowa 6) z magicznym mieczem i Legionistą wśród przyjaciół,byłby niemal nie do pokonania (znaczna większość wrogów ma od 1 do 7 siły co w walce daje max 13 pkt)
Z 15 pkt i więcej siły nie ma się już żadnych godnych przeciwników poza innymi napakownymi poszukiwaczami
Moim zdaniem wtedy gra jest już zbyt łatwa
Mniej siły zmusiłoby graczy do kombinowania,gry na inne sposoby i byłoby ciekawiej
Proponuję zmienić własciwości Magicznego Miecza - dodawanie 1 pkt żywotności po każdej wygranej walce to IMHO przegięcie - daje kolosalną przewagę nad innymi
Może lepiej by było żeby dodawał noszącemu 2-3 pkt siły oraz po wygranej walce z innym poszukiwaczem (i tylko z innym poszukiwaczem) odbierał mu 2 pkt żywotności
Możnaby też zrobić znikanie przedmiotów po jakimś czasie (np. po 2-3 turach aby ktoś inny ewentualnie skorzystał z porzuconego przedmiotu) po to,by nie zaśmiecały planszy i żeby można było losować kolejne karty przygody
No chyba ze wszyscy by mieli Alchemika za przyjaciela - to by było czysto
Jeśli chodzi o zbyt częste pojawianie się niektórych kart (np. 2 poltergeisty w krótkim odstępie czasu) to chyba dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie procentowej szansy na wylosowanie się karty
I tak ip. zwykły miecz miałby dużo większą szansę na pojawienie się niż miecz magiczny - skrzaty,gnomy itp. pojawiałyby się częściej niż np. dżin,wróżka czy poltergeist
Oczywiście część kart (głównie MIEJSCA pozostające na planszy do końca gry) powinny mieć blokadę aby w każdym momencie gry mogły być jedynie w jednym egzemplarzu (a nie np. 5 jaskiń naraz)
Co o tym sądzicie ?
1.W magicznej szkatułce znalazłem 2 mieszki złota ale ich nie dostałem
2.Jezioro,strumień i fontanna dają po 5 pkt a nie po 4
3.Dwa razy zdarzyło się że przesunąłem się o inną liczbę pól niż wynikało z rzutu kostką
4.W zamku zawsze wyskakuje napis iż zostałem uleczony,nawet gdy nie mam złota,księcia i księżniczki
5.Po nieudanej obronie tarczą wyskoczył napis że nie obronił mnie PANCERZ
6.Jeśli mam 2 lub więcej takich samych przyjaciół i odrzucę jednego,gra odrzuca wszystkich
7.Nie mogę posiadać Świętej Lancy gdy jestem ZŁY choć jest napisane, że nie mogę jedynie używać - mógłbym wziąć Lancę,pójść do wioski i u mędrca zmienić się w DOBREGO - taki sam problem z Magicznym Mieczem
8.Jeżeli wyciągnę 2 lub więcej kart przygody (ruiny,ukryta dolina),muszę wykonać najpierw instrukcję związana z kartą 1 by móc wykonać instrukcję z karty 2 itd (np.wylosowałem na ruinach łopatę i miecz,chcę wziąć tylko miecz a łopatę zostawić - nie da się wziąć miecza jeśli nie weżmie się najpierw łopaty)
9.Gra mnie sama wylogowuje czasem gdy wykonuję czynność związaną z kartą TARGOWISKO (losuję ją lub dokonuję zakupów)
10.Można w dowolnym momencie zakończyć turę (np.wylosowałem Poltergeista,powinienem go wziąć,jednakże mogę wcisnąć koniec tury i go nie brać,zostaje on tam gdzie go wylosowałem - w ten sposób można też omijać wrogów i nieprzyjemne zdażenia)
11.Można wogóle się nie ruszać,wystarczy po rzucie kostką zakończyć turę i ponownie rzucić kostką - np. gdy stoję w oazie,mam 1 pkt żywotności,nie mam butelki i wyrzucam 1 - wiadomo,powinienem przesunąć się na pustynię i zginąć a tak kończę turę i czekam aż wyrzucę korzystniejszą liczbę oczek
12.Czarownik z jaskinii nie dał mi talizmanu - wogłole nie można było ukończyć zadania (miałem zabić jakiegoś wroga,zabiłem dwóch i nic)
13.Podczas gry w 2 osoby powstają błędy,gdy obydwaj gracze znajdą się na tym samym polu i jeden z nich będzie losował kartę przygody - ja miałem taki przypadek,że stanąłem tam gdzie kumpel,wylosowałem jaszczura siłą 3 - wygrałem a kumplowi pokazał się napis że przegrał walkę (nie wiem czy stracił punkt)
Innym razem stanąłem na tym samym polu co kumpel i wylosowałem topór,zabrłem go a u kumpla pojawił się napis że topór został dodany do jego ekwipunku - pojawił się tam a potem zniknął (błędu tego nie sprawdzaliśmy w narożnych lokacjach i innych miejscach gdzie rzuca się kostką)
Mam też parę pomysłów co do samej gry
Możnaby zlikwidować przyznawanie siły za doświadczenie - zapobiegłoby to powstawaniu superherosów
Przykładowo Troll (siła początkowa 6) z magicznym mieczem i Legionistą wśród przyjaciół,byłby niemal nie do pokonania (znaczna większość wrogów ma od 1 do 7 siły co w walce daje max 13 pkt)
Z 15 pkt i więcej siły nie ma się już żadnych godnych przeciwników poza innymi napakownymi poszukiwaczami
Moim zdaniem wtedy gra jest już zbyt łatwa
Mniej siły zmusiłoby graczy do kombinowania,gry na inne sposoby i byłoby ciekawiej
Proponuję zmienić własciwości Magicznego Miecza - dodawanie 1 pkt żywotności po każdej wygranej walce to IMHO przegięcie - daje kolosalną przewagę nad innymi
Może lepiej by było żeby dodawał noszącemu 2-3 pkt siły oraz po wygranej walce z innym poszukiwaczem (i tylko z innym poszukiwaczem) odbierał mu 2 pkt żywotności
Możnaby też zrobić znikanie przedmiotów po jakimś czasie (np. po 2-3 turach aby ktoś inny ewentualnie skorzystał z porzuconego przedmiotu) po to,by nie zaśmiecały planszy i żeby można było losować kolejne karty przygody
No chyba ze wszyscy by mieli Alchemika za przyjaciela - to by było czysto
Jeśli chodzi o zbyt częste pojawianie się niektórych kart (np. 2 poltergeisty w krótkim odstępie czasu) to chyba dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie procentowej szansy na wylosowanie się karty
I tak ip. zwykły miecz miałby dużo większą szansę na pojawienie się niż miecz magiczny - skrzaty,gnomy itp. pojawiałyby się częściej niż np. dżin,wróżka czy poltergeist
Oczywiście część kart (głównie MIEJSCA pozostające na planszy do końca gry) powinny mieć blokadę aby w każdym momencie gry mogły być jedynie w jednym egzemplarzu (a nie np. 5 jaskiń naraz)
Co o tym sądzicie ?
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
No wreszcie jakieś komentarze gry na 2.
Błędy wynikające ze stania na jednym polu już CHYBA wyeliminowałem, ale dalej mogą sporadycznie jakieś wystąpić. Te drobniejsze błędy już usunąłem.
3. A to nie wiem czemu, naprawde nie wiem czemu, dziwne :?
4. Poprawione
5. To jest poprostu standardowy tekst, z hełmem wyskakuje to samo
7. Masz racje ale ten sposób jaki jest teraz był prostrzy do zrobienia i chyba taki zostanie.
8. To jest związane z numerowaniem kart, które muszą być wykonywane pokolei. Narazie będzie tak.
9. A tego to naprawde nie rozumiem
10. i 11. o tym już było
12. Czarownik daje misje ale narazie nie można jej wykonać kiedy powstanie dział Umiejętności tam to będzie zawarte
Błędy wynikające ze stania na jednym polu już CHYBA wyeliminowałem, ale dalej mogą sporadycznie jakieś wystąpić. Te drobniejsze błędy już usunąłem.
2. Niedługo to zmienie, kod niby dobry ale jakoś nie działa2.Jezioro,strumień i fontanna dają po 5 pkt a nie po 4
3.Dwa razy zdarzyło się że przesunąłem się o inną liczbę pól niż wynikało z rzutu kostką
4.W zamku zawsze wyskakuje napis iż zostałem uleczony,nawet gdy nie mam złota,księcia i księżniczki
5.Po nieudanej obronie tarczą wyskoczył napis że nie obronił mnie PANCERZ
3. A to nie wiem czemu, naprawde nie wiem czemu, dziwne :?
4. Poprawione
5. To jest poprostu standardowy tekst, z hełmem wyskakuje to samo
6. Poprawione6.Jeśli mam 2 lub więcej takich samych przyjaciół i odrzucę jednego,gra odrzuca wszystkich
7.Nie mogę posiadać Świętej Lancy gdy jestem ZŁY choć jest napisane, że nie mogę jedynie używać - mógłbym wziąć Lancę,pójść do wioski i u mędrca zmienić się w DOBREGO - taki sam problem z Magicznym Mieczem
8.Jeżeli wyciągnę 2 lub więcej kart przygody (ruiny,ukryta dolina),muszę wykonać najpierw instrukcję związana z kartą 1 by móc wykonać instrukcję z karty 2 itd (np.wylosowałem na ruinach łopatę i miecz,chcę wziąć tylko miecz a łopatę zostawić - nie da się wziąć miecza jeśli nie weżmie się najpierw łopaty)
9.Gra mnie sama wylogowuje czasem gdy wykonuję czynność związaną z kartą TARGOWISKO (losuję ją lub dokonuję zakupów)
7. Masz racje ale ten sposób jaki jest teraz był prostrzy do zrobienia i chyba taki zostanie.
8. To jest związane z numerowaniem kart, które muszą być wykonywane pokolei. Narazie będzie tak.
9. A tego to naprawde nie rozumiem
10. i 11. o tym już było
12. Czarownik daje misje ale narazie nie można jej wykonać kiedy powstanie dział Umiejętności tam to będzie zawarte
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
No to od czego by tu zacząc...
Na stronce pojawiło się pare nowych możliwości:
1. 4 poszukiwaczy do WYBORU lub losowo (Elf, Troll, Amazonka, Tropiciel) wraz z możliwością użycia umiejętności specjalnych
2. Nowy dział z umiejętnościami specjalnymi
3. Konsola w której pojawiać się będą najważniejsze wydażenia w grze (samoodświeżalna co 5 s. m.in. o zakończeniu przez kogoś tury)
4. KARTY SĄ CIĄGNIĘTE Z TALII - już nie będzie 3 cyklopów pod rząd 8)
Aaaaa, no i tak o tym jeszcze nie pisałem:
5. Zniesienie limitu rozgrywanych sesji
Na stronce pojawiło się pare nowych możliwości:
1. 4 poszukiwaczy do WYBORU lub losowo (Elf, Troll, Amazonka, Tropiciel) wraz z możliwością użycia umiejętności specjalnych
2. Nowy dział z umiejętnościami specjalnymi
3. Konsola w której pojawiać się będą najważniejsze wydażenia w grze (samoodświeżalna co 5 s. m.in. o zakończeniu przez kogoś tury)
4. KARTY SĄ CIĄGNIĘTE Z TALII - już nie będzie 3 cyklopów pod rząd 8)
Aaaaa, no i tak o tym jeszcze nie pisałem:
5. Zniesienie limitu rozgrywanych sesji
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Dawno nie grałem z powodu zajętych sesji. Wreszcie będzie można
Radość mnie dziś wręcz rozpiera ![winking face ;]](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 51
- Kontakt:
Hej. Gram sobie właśnie (tym razem Trollem) i wszystko jest cacy (jak na stan obecny) ale jedna rzecz mnie trochę irytuje. Chodzi o przedmioty, a ściślej o to, że kiedy przedmiot biorę to jeszcze muszę go wziąść 8)
Czy nie dałoby się tak zrobić, żeby po kliknięciu na kartę przedmiotu "weź" przenosiło gracza na stronę ekwipunku, gdzie wkłada sobie ten przedmiot do plecaka / do ręki / etc? Teraz samemu trzeba pamiętać o tym ceremoniale bo jak nie, to przedmiot choć wzięty zostaje upuszczony i pozostaje na planszy....
Czy nie dałoby się tak zrobić, żeby po kliknięciu na kartę przedmiotu "weź" przenosiło gracza na stronę ekwipunku, gdzie wkłada sobie ten przedmiot do plecaka / do ręki / etc? Teraz samemu trzeba pamiętać o tym ceremoniale bo jak nie, to przedmiot choć wzięty zostaje upuszczony i pozostaje na planszy....
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 49
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
To ja może wyjaśnie czemu przedmioty działają tak a nie inaczej.
Kiedy miałbyś w ekwipunku Magiczny Miecz i topór to oczywistym jest że użyjesz MM ale sam program mógłby zadecydować inaczej a tego byśmy nie chcieli.
Inną rzeczą jest to że karty są szeregowane wg. swoich numerów i można wziąść je dopiero gdy nie będzie już kart o niższym numerze. Zatem zakładająć że wylosowałeś 3 przedmioty i pierwsze dwa już posiadasz a dopiero 3 chciałbyś wziąść musisz i tak wziąć je wszystkie bowiem tylko tak "odblokujesz" ostatni przedmiot. Problem pojawia się gdybyś miał tylko 1 miejsce wolne w swoim ekwipunku w wyniku czego możesz wziąć tylko jeden i to pierwszy przedmiot. System zastosowany obecnie zapewnia 6 przedmiotowy bufor dzięki któremu zawsze można opróżnić cały swój schowek i wziąść nowe przedmioty.
Mam nadzieje że to co napisałem jest zrozumiałe chociaż zdaje sobie sprawe że jest nieco zagmatfane :twisted:
Kiedy miałbyś w ekwipunku Magiczny Miecz i topór to oczywistym jest że użyjesz MM ale sam program mógłby zadecydować inaczej a tego byśmy nie chcieli.
Inną rzeczą jest to że karty są szeregowane wg. swoich numerów i można wziąść je dopiero gdy nie będzie już kart o niższym numerze. Zatem zakładająć że wylosowałeś 3 przedmioty i pierwsze dwa już posiadasz a dopiero 3 chciałbyś wziąść musisz i tak wziąć je wszystkie bowiem tylko tak "odblokujesz" ostatni przedmiot. Problem pojawia się gdybyś miał tylko 1 miejsce wolne w swoim ekwipunku w wyniku czego możesz wziąć tylko jeden i to pierwszy przedmiot. System zastosowany obecnie zapewnia 6 przedmiotowy bufor dzięki któremu zawsze można opróżnić cały swój schowek i wziąść nowe przedmioty.
Mam nadzieje że to co napisałem jest zrozumiałe chociaż zdaje sobie sprawe że jest nieco zagmatfane :twisted:
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 51
- Kontakt:
Wszystko jest jasne, ale o tym wiedziałem od poczatku (poza tym momentem na początku gry, kiedy o tym zapomniałem i Pas Siły został na trawie, heh) - to dobrze, że gracz samodzielnie decyduje a nie automat za niego. Chwała Ci Mistrz'u'Dzwonow za jedyne słuszne podejście 8).
Ale chodzi mi o coś innego. Mam prośbę: czy nie dałoby się tak zrobić, żeby kliknięcie na karcie przedmiotu "weź" zmieniało ekran na kartę ekwipunku, do czego i tak musi dojść, a w ten sposób by nie można było by przeoczyć tego, hmm?
Ale chodzi mi o coś innego. Mam prośbę: czy nie dałoby się tak zrobić, żeby kliknięcie na karcie przedmiotu "weź" zmieniało ekran na kartę ekwipunku, do czego i tak musi dojść, a w ten sposób by nie można było by przeoczyć tego, hmm?
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Czyli trochę mnie poniosło :oops:
Twoje życzenie zostało spełnione. Teraz można kliknąć albo "Weź" które działa tak jak do tej pory albo "Weź i do Ekwipunku" które przenosi automatycznie do Ekwipunku.
JUŻ PO PRZECZYTANIU POSTU WILCZEGO:
naprawione
Twoje życzenie zostało spełnione. Teraz można kliknąć albo "Weź" które działa tak jak do tej pory albo "Weź i do Ekwipunku" które przenosi automatycznie do Ekwipunku.
JUŻ PO PRZECZYTANIU POSTU WILCZEGO:
naprawione
Ostatnio zmieniony środa 07 cze 2006, 16:15 przez MistrzDzwonow, łącznie zmieniany 1 raz.
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja 