Zakończenie gry
- set-han
-
- Posty: 64
- Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Zakończenie gry
W dzisiejszej rozgrywce ze znajomymi zaistniała sytuacja, w której pozostało 2 graczy.
Jeden z nich stał na KW i rzucał zaklęcia rozkazu.
Drugi był postacią dobrą - elfem, z Poltergeistem i ruszał się cały czas w okolicach kapliczki non stop regenerując życie. W łątwy sposób "podkoksił swoją postać" i miał szansę pokonać przeciwnika.
Moje pytanie brzmi. Co w sytuacji, kiedy postać grająca elfem chodziłaby cały czas Kapiczka -> pole koło kapliczki -> Kapliczka? Czy gra kończy się remisem? Czy już od graczy zależy co zdecydować? Co, jeżeli taka sytuacja miałaby miejsce na turnieju?
Jeden z nich stał na KW i rzucał zaklęcia rozkazu.
Drugi był postacią dobrą - elfem, z Poltergeistem i ruszał się cały czas w okolicach kapliczki non stop regenerując życie. W łątwy sposób "podkoksił swoją postać" i miał szansę pokonać przeciwnika.
Moje pytanie brzmi. Co w sytuacji, kiedy postać grająca elfem chodziłaby cały czas Kapiczka -> pole koło kapliczki -> Kapliczka? Czy gra kończy się remisem? Czy już od graczy zależy co zdecydować? Co, jeżeli taka sytuacja miałaby miejsce na turnieju?
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Nie ma podstaw aby gra kończyła się remisem - jest to sytuacja w której każdy z graczy może wygrać. Gracz który chodzi na pole obok kapliczki i dociąga karę może zostać przecież z tego pola "wyrzucony" gdzieś dalej i już nie będzie mógł się regenerować. Jakaś karta może zmienić go w złego i już nie będzie korzystał z dobrodziejstwa kapliczki.
Po prostu rzadka sytuacja w grze ale na pewno nie patowa.
Po dłuższym lub krótszym czasie na pewno przyjdzie mu opuścić pole obok kapliczki.
Po prostu rzadka sytuacja w grze ale na pewno nie patowa.
Po dłuższym lub krótszym czasie na pewno przyjdzie mu opuścić pole obok kapliczki.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40
To po prostu bug, który występował również w starym MiMie. Niestety nie bardzo jest jak go usunąć z racji, że Kapliczka na planszy się znajduje i znajdować będzie.
Podobna sytuacja występowała w odpowiedniej kombinacji przedmiotów/poszukiwaczy w WKO, kiedy to niemal do końca gry można było "odbijać się" od Strefy Negatywnej.
Podobna sytuacja występowała w odpowiedniej kombinacji przedmiotów/poszukiwaczy w WKO, kiedy to niemal do końca gry można było "odbijać się" od Strefy Negatywnej.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Temat o nieśmiertelności jest tu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... =kapliczka
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... =kapliczka
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
Zwłaszcza gdy po jednej stronie trafi się jakieś miejsce, a po drugiej nieznajomy który tam zostanie.Po dłuższym lub krótszym czasie na pewno przyjdzie mu opuścić pole obok kapliczki.
Rozwiązanie - przyjąć, że Poltergeist zostaje odrzucony z gry gdy ktokolwiek wejdzie na Koronę Władzy.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Słuszna uwaga. Jednak dopiero wtedy sytuacja jest rzeczywiście patowa.Gieferg pisze:Zwłaszcza gdy po jednej stronie trafi się jakieś miejsce, a po drugiej nieznajomy który tam zostanie.Po dłuższym lub krótszym czasie na pewno przyjdzie mu opuścić pole obok kapliczki.
Oczywiście gracze mogą mieć możliwość czarować i dopiero gdy żaden z nich nie będzie miał możliwości skutecznego użycia czaru może być pat.
Sytuacja opisana w pierwszym poście nie była patową, ale mogła nią być.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
Uprzedzanie faktu, ktoś kto ma poltera wcale nie musi być blisko kapliczki w tym momencie i można mu jeszcze tym pomóc. Odrzucić go gdy powtórzy się leczenie, jednokrotne też nie wypaczy rozgrywki.Gieferg pisze:Rozwiązanie - przyjąć, że Poltergeist zostaje odrzucony z gry gdy ktokolwiek wejdzie na Koronę Władzy.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
To rozwiązanie przyszło mi do głowy teraz. My gramy tak, że jesli ktoś jest na Koronie Władzy, a ktoś inny uparcie powtarza te same ruchy i sytuacja się nie zmienia (czy to z poltergeistem do Kapliczki, czy "teleport" szeryfem na Zamek Królewski - to ostatnie oczywiście dotyczy starego MiMa) gra się kończy i wygrywa ten kto był na Koronie.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
- set-han
-
- Posty: 64
- Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Dodam, że na polu obok kapliczki była już karta Bagna, która niebardzo przeszkadzała elfowi
Czyli mógł chodzić non stop lewo prawo.
W sumie tym elfem grałem ja
Od czasu do czasu zapuszczałem się dalej, żeby losować karty, były realne szanse, żeby dojść do KW i pokonać przeciwnika, ale jakoś skończyliśmy grać wcześniej z powodu ograniczeń czasowych innych.
W sumie tym elfem grałem ja