To był tylko pierwszy z brzegu przykładPięść i mózg będą imho walić kiczemA plamka krwi musiałaby być czerwona, żeby było wiadomo, że to krew, a to się gryie trochę
Kurde teraz chciałbym już zobaczyć jakieś karty poszukiwaczy
To był tylko pierwszy z brzegu przykładPięść i mózg będą imho walić kiczemA plamka krwi musiałaby być czerwona, żeby było wiadomo, że to krew, a to się gryie trochę
Coś w tym guście pozwoliło by zastosować podobne symbole na kartach (podobnie jak w Runeboundzie), żeby oszczędzić miejsca na tekst zamiast pisać całym słowem: siła, umysł, żywotność. Można w ten sposób uniknąć też niefajnych skrótów: S, U, Ż czy jakoś tak.HunteR pisze:Może siłę, umysł i żywotność też warto by oznaczyć jakąś pasującą graficzką zamiast samych cyferek? Np. plamka krwi jako żywotność, mózg jako umysł, pięść jako siła
Tak, wysłałeś, z tego co pisałeś to po jakiejś popijawce, więc masz prawo nie pamiętaćmaczopikczo pisze:Rogo, spróbuj pobawić się SketchMasterem - wysłałem go Tobie w końcu czy nie? Nie pamiętam...
Ja będę upierał się przy swoim - że to Gimp nie załatwia sprawy i jest tylko namiastką Photoshopa, do którego powstało milion milionów bardzo dobrych, profesjonanych pluginów, jak choćby wspomniany (i zapomniany po pijakuRogo pisze:Grafika postaci: Poster Edges nie załatwia sprawy - taka grafika słabo się komponuje z szalonem.
Rzeczywiście zbyt jaskrawe mi to wyszło, niepotrzebnie kontrasy podkręciłem (w oryginale za ciemne mi się to wydawałoIsztwan pisze:Tylko te zółto-czarne paski nad grafiką postaci w wersji MackaNa wypadły lepiej.
Dopracowanie tych napisów to żaden problem, ale wymaga to najpierw przerobienia warstwy tekstowej na zwykłą graficzną - wtedy można czynić cudamaczopikczo pisze:brudy na napisach na ramce - na +, chociaż jeszcze warto by nad nimi popracować, żeby upodobnić je do tych z żółtych pasków
Czyli testujesz to, co najważniejsze.the MackaN pisze:Testy są przeprowadzanie, ale tylko jako mechaniki różne symulacje, a nie sama gra. Prowadzona jest też analiza matematyczna wszelkich zmiennych pojawiających się w projektowanej grze, a także dodatkowo wszelkich wartości, danych itp. jakie pojawiały się w MiMie i zostaną podobnie wykorzystane.